Advertentie | |
|
![]() |
|
Grmbl. Op zoek naar het goede paarse garen, is nergens meer te krijgen. En ik heb per se die kleur nodig om mijn gehaakte dekentje af te maken
![]() ![]() Bah.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ah. Niet echt in de buurt
![]() Wat ik ook niet kan waarderen is dat mijn dekbed altijd nèt te groot lijkt te zijn voor het overtrek. Altijd dat geworstel om dat ding in de sloop te krijgen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jezus, wat een stel randdebielen... vreselijk, die kortzichtige aannames en vooroordelen, willen ze een werknemer of iemand die ze in de etalage zetten om te laten zien hoe divers ze wel niet zijn, zodat ze zichzelf beter kunnen voelen? Hoe ze het ook formuleren, ze zoeken "een homo" ![]()
|
Aaargh, ik zit de hele week al panisch op m'n mail te kijken, wachtend op onderzoekscijfer. Staat er nu op nestor dat ze nagekeken zijn en dat de cijfers in de loop van de volgende week op progress zullen verschijnen. Waarom zet ze die cijfers niet ook even op nestor
![]() ![]()
|
Dat er gisteren bij mijn ouders thuis is ingebroken, toen ze beiden niet thuis waren. 1720 euro foetsie!
![]() ![]() Gelukkig had de inbreker verder geen waardevolle bezittingen meegenomen (naast het geld had hij alleen de sleutel van de voordeur meegenomen), maar dat voelt op dit moment even aan als slechts een schrale troost. Het komt namelijk slecht uit, we zitten midden in de decoratie van het nieuwe kantoorpand van mijn moeder (we moeten daar nog van alles voor kopen, dat komt nu een beetje in de knel). ![]() Het geeft wel te denken... dan vraag je je toch af of de dief mijn moeder niet van de bank naar huis heeft gevolgd, dat hij haar dat bedrag had zien pinnen en het toen koste wat kost wou buitmaken. Het lijkt er namelijk op dat hij specifiek naar de slaapkamer is gegaan om te pakken wat hij wou pakken (wat suggereert dat hij voorkennis had), en daarna weer snel is verdwenen. Of misschien zal het dat niet zijn geweest, maar juist een bekende die weet hoe het dagpatroon van mijn ouders er normaliter uitziet (en dus wist wanneer deze kon toeslaan)? ![]() In ieder geval... de politie is langsgeweest, die heeft behalve procesverbaal opmaken geen flikker uitgespookt: niet eens geprobeerd om vingerafdrukken te vinden (ze zeiden dat "daar geen aanleiding voor was", WTF?!). ![]() ![]() Vandaag heeft mijn vader nieuwe sloten op het hele huis gezet, het is te hopen dat die inbreker niet meer terugkomt. ![]() ![]() *zucht* ![]()
|
Verwijderd
|
hoe mijn werkavond gister verliep. De collega met wie ik was, werkte ten eerste op haar elfendertigst en daarbij was het ook één grote klaagzang wat uit haar mond kwam. Alle bewoners heeft ze de hele tijd afgezeken (tegen mij dan, niet tegen die mensen zelf), niks was er goed daar volgens haar. Tegen de bewoners de hele tijd 'he opoe/opa/oma'. Verder hebben we iedereen die we hebben gedaan samen gedaan, omdat ze niks in d'r eentje afkon. Allerlei mensen lopen tillen omdat mevrouw het makkelijker vond, terwijl die achteraf met een tillift geholpen hadden moeten worden, lekkere aanslag op je rug en ook nog eens kut voor die mensen die natuurlijk niet voor niks met een tillift geholpen moeten worden.
Wat een mafkut joh, gelukkig gaat ze binnenkort weg. |
![]() |
|
Alweer een totale afwezigheid van bergen valentijnskaarten. Of zelfs maar één. Nou vind ik valentijnsdag gelukkig commerciële onzin, maar toch. Waar zijn toch die stille aanbidders als je ze nodig hebt? Grmbl.
|
Verwijderd
|
Zit je eerst uren te proberen je internetverbinding te herstellen.. Kom je dan pas op het geniale idee om de computer eens opnieuw op te starten. It fixes everything!
Maar ik dacht in eerste instantie dat het echt niet zou gaan helpen, omdat ik met een andere flaptop ook al problemen had met deze verbinding en daar hielp resetten niet bij. Blijkbaar is dat toch een ander probleem. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 |