Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2011, 20:30
Verwijderd
Aan de ene kant ben ik best wel benieuwd naar paddo's, maar ik ben psychisch absoluut niet 100%, en ook angstig aangelegd, dus dat gaat niet goedkomen denk ik.
Advertentie
Oud 08-02-2011, 20:31
Verwijderd
Paddo's lijken me doodeng. Alles waarvan je gaat hallucineren eigenlijk.
Oud 08-02-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Paddo's lijken me doodeng. Alles waarvan je gaat hallucineren eigenlijk.
Ja mij dus eigenlijk ook.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Niet alle paddo's geven hallucinaties. Ik had Mexicaanse en die gaven wel hallucinaties, maar vooral ook heel veel vage (leuke en minder leuke) gedachten en rare zintuiglijke vervormingen
Verwijderd
Ik wil best een keer paddo's gebruiken, maar dan moet ik me eerst inlezen in de Riemann hypothese.
Verwijderd
Citaat:
Niet alle paddo's geven hallucinaties. Ik had Mexicaanse en die gaven wel hallucinaties, maar vooral ook heel veel vage (leuke en minder leuke) gedachten en rare zintuiglijke vervormingen
Vertel! Ik vind dat interessant.
Oud 08-02-2011, 20:35
Lorelei
Lorelei is offline
Laatst met Rationeel een keertje spacecake gegeten maar er gebeurde bar weinig. Ik kreeg alleen last van vlagen van slaperigheid. Verder nooit iets geprobeerd.
Oud 08-02-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Laatst met Rationeel een keertje spacecake gegeten maar er gebeurde bar weinig. Ik kreeg alleen last van vlagen van slaperigheid. Verder nooit iets geprobeerd.
Haha, ik heb ook een keer spacecake gemaakt met LL. Ik ben al gewend om stoned te zijn, dus vond het niet superboeiend, maar hij bleef heel de tijd superirritant lachen Ik weet alleen nog steeds niet of dat nou half nep was, of echt.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vertel! Ik vind dat interessant.
Had ik niet op de Fizzle-meet al dat hele paddotrip-verhaal uit de doeken gedaan (of ik heb dat gehallucineerd? ). Lang verhaal iig.

Ik wil wel weer eens xtc doen, dat vond ik altijd wel tof.
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Okeuj. Waar studeer je? Of is dat ook te uniek?
Groningen

Citaat:
En fotoooo natuurlijk
Oh ik heb niet eens een recente foto van mezelf, zal er een keer een maken mocht ik hier blijven hangen.

Citaat:

Jullie willen me stiekem vetmesten!!!

Citaat:
ah oke.

Saai.

Ik heb niet de behoefte om andere drugs dan wiet te proberen. Ik vertrouw mezelf daar niet mee. Verslavingsgevoelig EN ALLES. En jullie? /probeert onderwerp op gang te krijgen.
Ik houd het maar bij een cafeïne verslaving, van de andere troep ga je nóg vlugger dood enzo.
Oud 08-02-2011, 20:38
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Aan de ene kant ben ik best wel benieuwd naar paddo's, maar ik ben psychisch absoluut niet 100%, en ook angstig aangelegd, dus dat gaat niet goedkomen denk ik.
Je kan er psychotisch van raken . Ik zou het zelf nooit doen.
Oud 08-02-2011, 20:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wil best een keer paddo's gebruiken, maar dan moet ik me eerst inlezen in de Riemann hypothese.
Wat heb je eraan om dat op te lossen? "het Riemann-vermoeden is het vermoeden dat het reële deel van alle niet-triviale nulpunten van de Riemann-zèta-functie gelijk is aan 1/2."

Kun je dan zeggen bij de bakker: "doe mij maar een reëel deel van alle niet-triviale nulpunten gesneden wit alstublieft!"
Oud 08-02-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Had ik niet op de Fizzle-meet al dat hele paddotrip-verhaal uit de doeken gedaan (of ik heb dat gehallucineerd? ). Lang verhaal iig.

schat, alsof ik dat nog weet.

heb jij weleens xtc gedaan? (ik ben in m'n hart nog zo'n braaf provinciaaltje die het schokkend vind als iemand die ik ken dat gebruikt )
Oud 08-02-2011, 20:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
(ik ben in m'n hart nog zo'n braaf provinciaaltje die het schokkend vind als iemand die ik ken dat gebruikt )
Herkenbaar
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je eraan om dat op te lossen? "het Riemann-vermoeden is het vermoeden dat het reële deel van alle niet-triviale nulpunten van de Riemann-zèta-functie gelijk is aan 1/2."

Kun je dan zeggen bij de bakker: "doe mij maar een reëel deel van alle niet-triviale nulpunten gesneden wit alstublieft!"
De Riemann hypothese is ongeveer het belangrijkste probleem in de wiskunde. Als je het oplost krijg je ongeveer al 2 miljoen
Miekje*
Miekje* is offline
Ik doe een beetje /care, eigenlijk. Lekker je lijf kapot maken .
Oud 08-02-2011, 20:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

heb jij weleens xtc gedaan? (ik ben in m'n hart nog zo'n braaf provinciaaltje die het schokkend vind als iemand die ik ken dat gebruikt )
Ja, iets van 5 keer (en 2 of 3 keer paddo's) en 1 keer spacecake.
Oud 08-02-2011, 20:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De Riemann hypothese is ongeveer het belangrijkste probleem in de wiskunde. Als je het oplost krijg je ongeveer al 2 miljoen
ja maar wat KUN je ermee in de praktijk?
Oud 08-02-2011, 20:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ga mijn paddoverhaal even zoeken, het staat nog ergens in de diepe krochten van s.com.
Oud 08-02-2011, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar
mooi, ik heb altijd het idee dat ik daar de enige in ben, en dat de rest daar heel blasé in is.
Oud 08-02-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik doe een beetje /care, eigenlijk. Lekker je lijf kapot maken .
Ach, dat is zo overtrokken.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Congratulations, N00dles!
Your IQ score is 138

Een keer paddo's gebruikt en nog 2 keer xtc
Deze post kwam ik tijdens het zoeken ook nog tegen op het D&A forum Moest ik even kwijt *kuch*
Verwijderd
Citaat:
Ja, iets van 5 keer (en 2 of 3 keer paddo's) en 1 keer spacecake.
Maar XTC wordt toch vooral gebruikt op van die housefeesten en dergelijke? Ik vind dat niks voor jou. Ik bedoel, lijkt me niet dat je gezellig een XTC'tje neemt als je gewoon thuis op de bank zit.
Oud 08-02-2011, 20:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
mooi, ik heb altijd het idee dat ik daar de enige in ben, en dat de rest daar heel blasé in is.
Nee hoor.. ik ben ook een dorpstrutje als het op deze dingen aankomt
Oud 08-02-2011, 20:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar XTC wordt toch vooral gebruikt op van die housefeesten en dergelijke? Ik vind dat niks voor jou. Ik bedoel, lijkt me niet dat je gezellig een XTC'tje neemt als je gewoon thuis op de bank zit.
Ik ben niet naar housefeestjes geweest, wel een keertje een illegaal goatrance-feestje op een boot (maar toen durfde ik de xtc nog niet aan ).

De andere keren waren gewoon tijdens uitgaan in de plaatselijke altotent

Paddoverhaal komt nog!
Oud 08-02-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor.. ik ben ook een dorpstrutje als het op deze dingen aankomt
Ja, ik dus ook. Niet meer wat betreft blowen (duh :')) maar als ik hoor dat iemand 'weleens een pilletje neemt' dan denk ik toch altijd toch even noes
Oud 08-02-2011, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Ik neem ook weleens regelmatig een pilletje .
Oud 08-02-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik neem ook weleens regelmatig een pilletje .
nùùùùt! *slaat zichzelf tegen de wangen*
Oud 08-02-2011, 20:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nùùùùt! *slaat zichzelf tegen de wangen*
anticonceptie, jeweet!
Oud 08-02-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:
anticonceptie, jeweet!
dacht al zoiets ja ;x
Oud 08-02-2011, 20:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
dacht al zoiets ja ;x
Nou dan!
Oud 08-02-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:

Naar xtc ben ik wel een beeeeeetje benieuwd. Maar ik vind het vooral te eng, dus voorlopig sowieso niet.
Bovendien heb ik ook dit:
Citaat:

Citaat:
Groningen

Oh ik heb niet eens een recente foto van mezelf, zal er een keer een maken mocht ik hier blijven hangen.

Ik houd het maar bij een cafeïne verslaving, van de andere troep ga je nóg vlugger dood enzo.
Een oudere foto mag ook best hoor Ook per pm als je 'm hier niet wilt posten

Citaat:
Je kan er psychotisch van raken . Ik zou het zelf nooit doen.
Ach, ook van blowen. Volgens mij moet je er dan wel echt aanleg voor hebben, maar het fijne weet ik er niet van.
Oud 08-02-2011, 20:54
Verwijderd
Wat ik heel erg stiekem nog weleens zou willen proberen is cocaine, maar dan vooral door de ranzige romantiek die daar omheen hangt. <3 In de wc van een chique club een lijntje snuiven van de rand van de wasbak...

Ik heb teveel films gekeken denk ik.
Oud 08-02-2011, 20:55
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat ik heel erg stiekem nog weleens zou willen proberen is cocaine, maar dan vooral door de ranzige romantiek die daar omheen hangt. <3 In de wc van een chique club een lijntje snuiven van de rand van de wasbak...

Ik denk het ook, Stefenootje, ik denk het ook.
Oud 08-02-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:

Nee, dat heb ik echt helemaal niet. Heel misschien een x xtc in de toekomst, maar zelfs dat lijkt me sterk. Iets anders sowieso niet.
Oud 08-02-2011, 20:58
Verwijderd
Nja, ik moet me meer inlezen in de effecten. Wat is het verschil tussen cocaine en XTC, in effect? je wordt van beide toch best wel blij en hyper en 'ik kan alles aan'?
Oud 08-02-2011, 21:00
Verwijderd
Ik ben geen expert, maar volgens mij is xtc een stuk 'socialer' alsin: dat je iedereen wilt knuffelen en alles en iedereen geweldig vindt. Van cocaïne vind je vooral jezelf heel geweldig geloof ik.
Oud 08-02-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen expert, maar volgens mij is xtc een stuk 'socialer' alsin: dat je iedereen wilt knuffelen en alles en iedereen geweldig vindt. Van cocaïne vind je vooral jezelf heel geweldig geloof ik.
Oh. Ik had beter op moeten letten bij Spuiten en Slikken!
Oud 08-02-2011, 21:05
Verwijderd
Kut, nu heb ik zin om een joint te halen, maar ik moet echt stoppen van mezelf.
Echt.
Oud 08-02-2011, 21:08
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar de combinatie van seks en drugs ;x
Oud 08-02-2011, 21:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ligt eraan wat voor drugs denk ik.
Oud 08-02-2011, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan wat voor drugs denk ik.
Dat snap ik
Oud 08-02-2011, 21:11
Verwijderd
Ik kom dus van Goeree-Overflakkee, en dat staat nogal bekend als drugseiland. Nou, ik heb in heel mijn middelbare school-tijd geen gram drugs gezien. Had ook de verkeerde (nou ja, de goeie ) vrienden, en ging niet echt uit enzo. Ik was echt superbraaf. Ik dronk op m'n 14e/15e weleens een breezer als ik een filmavondje had met vriendinnen, en dat vond ik dan een heel ding

De eerste week dat ik in Utrecht ging wonen, ging ik meteen blowen met m'n klasgenoten. Maar goed, afgezien van dat ik regelmatig blow ben ik nog steeds vrij braaf eigenlijk.
Oud 08-02-2011, 21:12
Carn
Carn is offline

<3

Spoiler
Oud 08-02-2011, 21:13
Carn
Carn is offline
ik heb nog nooit geblowed, huhu.
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Ligt eraan wat voor seks denk ik
Verwijderd
Mensen van 100 bij de Madiwodovrijdagshow! Zo lief vind ik die <3 moet dan een klein beetje huilen omdat ik ze zo aandoenlijk vind. Die mensen moeten toch niks meer snappen van de maatschappij anno nu.
Oud 08-02-2011, 21:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Naar xtc ben ik wel een beeeeeetje benieuwd. Maar ik vind het vooral te eng, dus voorlopig sowieso niet.
XTC is echt niet eng. ALs je een goede pil hebt, met puur mdma erin, dan is alles lief en mooi en knuffelbaar en je voelt je heerlijk voor 3-4 uur lang. Enige waar je op moet letten is dat als je veel danst en beweegt, dat je dan regelmatig een glaasje water drinkt om uitdroging en oververhitting te voorkomen. Maar het is niet lichamelijk verslavend (voor mij geestelijk ook niet) en de schadelijkheid op de hersenen is bij recreatief gebruik nog niet eens wetenschappelijk bewezen. Hoe dan ook, alcohol is veeeeeel schadelijker (volgens mij zelfs schadelijker dan cocaïne).
Oud 08-02-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
xtc op feestjes met electronische muziek is tof, maar ook op thuisfeestjes kan het erg tof zijn
Oud 08-02-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Mensen van 100 bij de Madiwodovrijdagshow! Zo lief vind ik die <3 moet dan een klein beetje huilen omdat ik ze zo aandoenlijk vind. Die mensen moeten toch niks meer snappen van de maatschappij anno nu.
Dat is ook mijn grootste angst, dat ik zometeen 60 ben en het allemaal niet meer snap.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten