| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
|
|
||
|
Citaat:
Kun je dan zeggen bij de bakker: "doe mij maar een reëel deel van alle niet-triviale nulpunten gesneden wit alstublieft!" |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb jij weleens xtc gedaan? (ik ben in m'n hart nog zo'n braaf provinciaaltje die het schokkend vind als iemand die ik ken dat gebruikt )
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
).De andere keren waren gewoon tijdens uitgaan in de plaatselijke altotent ![]() Paddoverhaal komt nog! |
||
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien heb ik ook dit: Citaat:
Citaat:
Ook per pm als je 'm hier niet wilt posten Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk het ook, Stefenootje, ik denk het ook.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, dat heb ik echt helemaal niet. Heel misschien een x xtc in de toekomst, maar zelfs dat lijkt me sterk. Iets anders sowieso niet. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik kom dus van Goeree-Overflakkee, en dat staat nogal bekend als drugseiland. Nou, ik heb in heel mijn middelbare school-tijd geen gram drugs gezien. Had ook de verkeerde (nou ja, de goeie
) vrienden, en ging niet echt uit enzo. Ik was echt superbraaf. Ik dronk op m'n 14e/15e weleens een breezer als ik een filmavondje had met vriendinnen, en dat vond ik dan een heel ding ![]() De eerste week dat ik in Utrecht ging wonen, ging ik meteen blowen met m'n klasgenoten. Maar goed, afgezien van dat ik regelmatig blow ben ik nog steeds vrij braaf eigenlijk.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd