Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En ik ga mijn bedje zoeken, welterusten allen! |
![]() |
||
Citaat:
Sowieso valt Geert Wilders expliciet de ideologie/religie islam aan, niet de moslim-minderheden zelf. Alhoewel dat onlosmakelijk met elkaar verbonden is, maar dat terzijde. In mijn ogen is die zogenoemde demonisering die jullie bedoelen juist een gevolg van de toenemende onvrede (bij Wilders en aanhangers) over de hoge criminaliteitscijfers onder bepaalde groepen minderheden, waaronder met name moslimjongeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat demonisering van een minderheid leidt tot criminaliteit binnen die minderheid is gewoon een wetenschappelijk feit dat talloze keren is aangetoond binnen meerdere academische disciplines.
Verder ga ik me niet in de discussie mengen want daar ben ik te ongeduldig en te brak voor. 24 uur wakker, mooie tijd om 'ns te gaan slapen ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ze zien zichzelf als islamieten, en ook al gedragen ze zich niet echt volgens alle nette islamregeltjes (alhoewel in de koran ook een hoop onzin staat), ze noemen zichzelf moslims en voelen zich ook aangesproken door Wilders, schijnbaar, als die zegt dat de islam achterlijk is. Maar goed, laten we niet de discussie gaan voeren of het nou truie moslims zijn of half-moslims, want dat is niet objectief te beoordelen. Als iemand gelooft in Allah en de koran leest, is hij wat mij betreft een moslim, ook al heb heb je talloze stromingen en gradaties. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een heel wit brood voor 1.50 ofzo en een ons ham voor 1,50 ofzo, en een hamsandwich voor 3,00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ![]() ![]() en ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al uitgelegd dat bij een immigratiegolf, een groot deel van de immigranten doorgaans in lagere inkomensgroepen belandt en dus oververtegenwoordigd zal zijn in de criminaliteit. Als dit leidt tot demonisering door politici, zal dit verschijnsel toenemen. Ik herhaal nu gewoon wat ik al eerder heb gezegd, dus beter lees je in het vervolg mijn berichten net zo lang tot je ze begrijpt, voordat je reageert.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Lagere inkomstengroepen → criminaliteit Is niet juist, zoals Noedelhap al zei; het ligt ook aan, geloof, opvoeding en genen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu mag je uitleggen wat het volgens jou met geloof te maken heeft.
||
Citaat:
Wat zal ik vanavond eens eten jongens? Doe eens een leuke suggestie. Ik heb nog één wrap in de koelkast, maar die hoeft niet perse gebruikt te worden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|