![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.thefreedictionary.com/be http://www.thefreedictionary.com/it ... afgezien van klemtoonverschillen is het fonetisch toch érg vergelijkbaar ![]() edit: oh wait, onder een ander knopje staat een andere uitspraak... die van geen kanten klopt ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2011 om 20:57. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Start -> Uitvoeren -> cmd.exe [enter] ipconfig /release ipconfig /renew Als je een melding krijgt dat je niet gerechtigd bent dit uit te voeren moet je eventjes de Command Prompt starten als Administrator; Start -> Bureau Accessoires -> Command Prompt en dan met rechts klikken en selecteer "Uitvoeren als Administrator". Dan eh, meldt de computer zich opnieuw aan bij je router/modem, iets wat ook gebeurt als jij je PC herstart. Scheelt je weer nare downtime. Anyway, het probleem ligt weldegelijk in je modem/router, als je internetprovider er niet schuldig aan is, als verschillende machines er last van hebben. Check even of er BIOS-updates zijn voor 't beestje. Als dat niet 't geval is, reset 'm eens. Let dan wel op dat je opnieuw je wireless moet configureren (vergeet vooral niet de WPA2/PSK-AES encryptie in te schakelen met een fatsoenlijke sleutel!). Ook zullen eventuele portmappings gewist worden, maar als je uPnP gebruikt is dat niet zo'n issue gok ik zo. Laatst gewijzigd op 05-04-2011 om 23:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb alleen 's nachts met vleugeltjes.
Citaat:
2. De toekomstversie van onze tijd is nog niet geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() toch blijft het een vraag & waarschijnlijk nog heel lang een theorie (behalve miss in de toekomst, want miss is ie daar al uitgevonden ![]() ![]() mar bedankt ![]() |
![]() |
|
Ik doe niet aan maandverband, maar toen ik dat nog wel deed, heb ik ook eenmalig met vleugels gebruikt. Plakte inderdaad meer aan mijn benen dan aan mijn onderbroek, en het blijft toch nooit mooi recht en ongekreukeld zitten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter? #veel Little Phoebe | 500 | 21-11-2010 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De schaapjes aan mijn voeten weten het ook niet meer... lautie | 11 | 30-03-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
(niet af) Gangen van gedachten Mir-idiotA | 13 | 18-11-2004 18:40 |