Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
je weet toch wel een straatnaam.
de Cornelis Roobolstraat.
Advertentie
Oud 21-03-2011, 14:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik heb neussteroļden voor mijn hooikoorts en die zijn heerlijk je krijgt er wel bloedneuzen van

Dat lijkt me dan weer behoorlijk irritant. Ik kreeg vroeger ongeveer dagelijks bloedneuzen. Toen hebben ze die aders een beetje dichtgebrand of zo. Maar het lijkt me niet handig om dan spul te gaan gebruiken waar je bloedneuzen van krijgt
Oud 21-03-2011, 14:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
de Cornelis Roobolstraat.
je bedoelt gewoon Zuilen

Dan woonde je vlakbij .sann! Ik woon net aan de overkant van de vecht, iets meer naar het noorden.
Verwijderd
Citaat:
je bedoelt gewoon Zuilen
Ja, maar dat wist je toch al ahv de woonboothoeren!
Verwijderd
Citaat:
heerlijk juist, muziekje op, niemand die je wil spreken
Mij beviel Evy wel. Altijd prettig om aangemoedigd te worden en te horen dat ze fier op je is
Oud 21-03-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me dan weer behoorlijk irritant. Ik kreeg vroeger ongeveer dagelijks bloedneuzen. Toen hebben ze die aders een beetje dichtgebrand of zo. Maar het lijkt me niet handig om dan spul te gaan gebruiken waar je bloedneuzen van krijgt
het zijn hele milde bloedneusjes bij mij, gewoon dat er ineens een druppel bloed uit je neus valt en klaar als je er echte bloedneuzen van krijgt kun je 't inderdaad beter niet gebruiken.
Het komt vooral doordat de huid aan de binnenkant van je neus er wat dunner van wordt net zoals je huid dun wordt van hormoonzalfjes.
Verwijderd
En nu ga ik eens even een komkommer eten.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Weet iemand of je µtorrent kan verplichten peers en seeds die maar heel weinig uploaden niet te laten connecten? Ik heb namelijk een brakke router die maar heel weinig verbindingen aankan.
Oud 21-03-2011, 14:41
Verwijderd
Ik kan redelijk goed tegen bloed uit wonden en dergelijke, maar echt, als ik alleen al dénk aan een bloedneus dan word ik slap in de benen.

Bloed dat uit ogen/oren/neus/mond komt vind ik echt vreselijk. Bij House enzo.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, maar dat wist je toch al ahv de woonboothoeren!

Nee, want die zitten aan de Overvecht-kant, waar ik woon.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Weet iemand of je µtorrent kan verplichten peers en seeds die maar heel weinig uploaden niet te laten connecten? Ik heb namelijk een brakke router die maar heel weinig verbindingen aankan.
ik geloof dat je alleen het max aantal connecties kan instellen
Oud 21-03-2011, 14:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mij beviel Evy wel. Altijd prettig om aangemoedigd te worden en te horen dat ze fier op je is
Ow, nee, van dat soort dingen zou ik krankjorum worden
Verwijderd
Citaat:
Sarah, heb je het gelezen, dat ik zelfs in mijn dromen denk 'oh, even aan Sarah vragen'?
ja
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
RAM is awesome
Rationele Anale Microben?
Verwijderd
Ik heb weleens naar zo'n hoer gezwaaid. Heeft ze ook eens iets.
Oud 21-03-2011, 14:44
Carn
Carn is offline
Citaat:

ik fiets er dagelijks langs richting mn werk en terug. Erger me wel de tering aan andere fietsers (en 'wandelaars') die naar die vrouwen kijken en dus niet opletten waar ze fietsen, ik heb al bijna 2 keer iemand omver gereden en afgelopen week moest ik nog vol op de rem om een neger te ontwijken, die ik daarna ook even flink had uitgescholden met "LET OP WAAR JE FIETST IDIOOT". Het was natuurlijk mijn schuld.
Oud 21-03-2011, 14:44
Uice
Uice is offline
Ik woonde bij een hoer in de buurt die weleens naar mij zwaaide, heel enthousiast. Ook als ik gewoon met Para over straat liep, dan tikte ze op het raam en begon ze als een gek te zwaaien en wenken.
Oud 21-03-2011, 14:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mooie blijk van waardering, idd.
Oud 21-03-2011, 14:45
Verwijderd
Het is daar altijd teringdruk met auto's die af en aan rijden, niet normaal.
Oud 21-03-2011, 14:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*in tetten grijp* hoi steef
Verwijderd
Ik vond die Evy op een gegeven moment ook heel irritant, ja. Dan zit je daar zo als 'n beest te hardlopen, gaat helemaal uitstekend, je hebt je ademhaling compleet onder controle en je zou best nog een halfuur door kunnen gaan.

"Denk om je ademhaling, he!! En je moet nog maar twee minuten!!! :trollface:"

BAMMMMM ineens hijg je als een zieke hond en kun je die twee minuten nauwelijks rennen want je benen zijn opeens loodzwaar. Kutevy.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zon raamprostituee zal het ws. hebben opgevat als: "jaja, jij zit lekker op je fiets in de buitenlucht met je boodschappentassen vol bimi, en ik zit me hier kapot te vervelen in een muffe ruimte achter glas, jij vervelende pester"
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik vond die Evy op een gegeven moment ook heel irritant, ja. Dan zit je daar zo als 'n beest te hardlopen, gaat helemaal uitstekend, je hebt je ademhaling compleet onder controle en je zou best nog een halfuur door kunnen gaan.

"Denk om je ademhaling, he!! En je moet nog maar twee minuten!!! :trollface:"

BAMMMMM ineens hijg je als een zieke hond en kun je die twee minuten nauwelijks rennen want je benen zijn opeens loodzwaar. Kutevy.
Ja maar dan ben je bikkel genoeg om het zonder Evy te kunnen.
Oud 21-03-2011, 14:47
Verwijderd
Oh ik heb ook een tijdje hardgelopen met Evy, vond het vaak wel komisch!

Alleen soms als je helemaal dood aan het gaan bent, en ze blijft zo enthousiast doen, dan haat je haar wel ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik woonde bij een hoer in de buurt die weleens naar mij zwaaide, heel enthousiast. Ook als ik gewoon met Para over straat liep, dan tikte ze op het raam en begon ze als een gek te zwaaien en wenken.
Oja Dat was raar.

Misschien zien we er wel heel openminded uit en hoopte ze dat ze ons kon verleiden tot een trio.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ben een beetje impulsief
Oud 21-03-2011, 14:48
Verwijderd
Als het net lekker gaat moet je ook helemaal niet aan je ademhaling gaan zitten denken probeer het nu maar eens. Even terwijl je rustig zit op je ademhaling letten... en er dan weer mee ophouden.
Oud 21-03-2011, 14:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En wat moet er dan gebeuren, Sarah?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Moet je nou eigenlijk bij het hardlopen sneller ademhalen omdat je hart harder werkt, of op hetzelfde tempo als in rust?
Verwijderd
Citaat:
Als het net lekker gaat moet je ook helemaal niet aan je ademhaling gaan zitten denken probeer het nu maar eens. Even terwijl je rustig zit op je ademhaling letten... en er dan weer mee ophouden.
Ik moet niet op m'n ademhaling gaan letten inderdaad, want dan gaa het helemaal mis.

Ik had daar een tijdje best erg last van, dan kreeg ik het heel erg benauwd en kon ik niet meer normaal ademen.
Oud 21-03-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
En wat moet er dan gebeuren, Sarah?
nou, de meeste mensen blķjven er dan op letten en blijven over elke ademhaling nadenken totdat iets ze genoeg afleiding geeft om weer op de automatische piloot te ademen
Oud 21-03-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Moet je nou eigenlijk bij het hardlopen sneller ademhalen omdat je hart harder werkt, of op hetzelfde tempo als in rust?
Op hetzelfde tempo als in rust. Dat vond ik heel gaaf altijd, toen ik nog hardliep, want dan ben je heel actief bezig maar je ademt alsof 't niks is
Oud 21-03-2011, 14:51
Verwijderd
Wat dieper ademen dan in rust is wel handig, maar dat doe je vanzelf wel. Rustig en diep. Maar niet gaan hijgen.
Oud 21-03-2011, 14:51
Verwijderd
Best spannend, ik kan elk moment weg zijn!
Oud 21-03-2011, 14:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik stop altijd met ademen als ik sport. dan wacht ik heel lang tussen in-en uitademing steeds, en andersom.
Maar ik moet maar weer eens naar zangles op weg. Waar we trouwens aan ademhaling werken
Oud 21-03-2011, 14:53
Verwijderd
Geen leuke rellen e.d. houden als ik weg ben hoor!

Dat was best kut de vorige keer dat ik een maandban had, toen was net heel dat gedoe over het saaitopic. Gelukkig had LL het opgestuurd in een Word-document zodat ik het toch nog kon lezen :') /geobsedeerde nerd
Uice
Uice is offline
Citaat:
Erin?
Verwijderd
Citaat:

Dat was best kut de vorige keer dat ik een maandban had, toen was net heel dat gedoe over het saaitopic. Gelukkig had LL het opgestuurd in een Word-document :') /geobsedeerde nerd
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Erin?
ja gewoon in dat gebied.
Oud 21-03-2011, 14:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Dat was best kut de vorige keer dat ik een maandban had, toen was net heel dat gedoe over het saaitopic. Gelukkig had LL het opgestuurd in een Word-document zodat ik het toch nog kon lezen :') /geobsedeerde nerd
waarom neem je dan een maandban
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oja Dat was raar.

Misschien zien we er wel heel openminded uit en hoopte ze dat ze ons kon verleiden tot een trio.
Oh trouwens, J&N komen donderdag eten. Ben jij er dan ook? Ik ga eend maken, denk ik. Met bimi.
Verwijderd
Citaat:
waarom neem je dan een maandban
Nou ja, ik ga er vanuit dat zoiets niet nog een keer gebeurd, in de nabije toekomst.
Verwijderd
Citaat:
Oh trouwens, J&N komen donderdag eten. Ben jij er dan ook? Ik ga eend maken, denk ik. Met bimi.
Ja zeg
Oud 21-03-2011, 14:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga morgen naar mijn vriendje!! <3<3
Uice
Uice is offline
Oh chips, Moz is er nog. Ik ga misschien ook struisvogel maken, als Siem dat heeft.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben dus bezig met een tekenopdracht he...Afgelopen donderdag opgeleverd, hopend dat het na 3 revisies helemaal goed was. Dus ik wachten op het telefoontje dat alles goed is, belde mijn opdrachtgever net:

Hij: "Ja hoi..."
Ik: "Goeiemiddag!"
Hij: "Zou je tóch nog e.e.a. aan kunnen passen?"
Ik: ".....Meh, ok." :\
Hij: "Alleen maar even dit en dat, zus en zo *noemt 12 dingen op*"
Ik: ".....Meh." :\
Hij: "Alvast bedankt!"
Ik: "...Meh."
Hij: "Hoe zit je trouwens met je uren, qua revisies, anders kun je gerust iets meer vragen"
Ik: "Oh, ok, dan doe ik er nog x euro bovenop de offerteprijs!"
Hij: "Is goed, later!"
Ik: ""
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ja, ik ga er vanuit dat zoiets niet nog een keer gebeurd, in de nabije toekomst.
Nee, maar ik bedoel, als je toch blijft meelezen!

Nouja.

Ik moet ervandeur!
Oud 21-03-2011, 14:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik stop altijd met ademen als ik sport. dan wacht ik heel lang tussen in-en uitademing steeds, en andersom.
Maar ik moet maar weer eens naar zangles op weg. Waar we trouwens aan ademhaling werken
Haha, ja, ik vergeet soms wel eens te ademen als ik me inspan. Lekker handig, want dan ben je vet snel uitgeput en hijgerig.
Oud 21-03-2011, 14:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben dus bezig met een tekenopdracht he...Afgelopen donderdag opgeleverd, hopend dat het na 3 revisies helemaal goed was. Dus ik wachten op het telefoontje dat alles goed is, belde mijn opdrachtgever net:

Hij: "Ja hoi..."
Ik: "Goeiemiddag!"
Hij: "Zou je tóch nog e.e.a. aan kunnen passen?"
Ik: ".....Meh, ok." :\
Hij: "Alleen maar even dit en dat, zus en zo *noemt 12 dingen op*"
Ik: ".....Meh." :\
Hij: "Alvast bedankt!"
Ik: "...Meh."
Hij: "Hoe zit je trouwens met je uren, qua revisies, anders kun je gerust iets meer vragen"
Ik: "Oh, ok, dan doe ik er nog x euro bovenop de offerteprijs!"
Hij: "Is goed, later!"
Ik: ""
Netjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten