Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan woonde je vlakbij .sann! Ik woon net aan de overkant van de vecht, iets meer naar het noorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het komt vooral doordat de huid aan de binnenkant van je neus er wat dunner van wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik fiets er dagelijks langs richting mn werk en terug. Erger me wel de tering aan andere fietsers (en 'wandelaars') die naar die vrouwen kijken en dus niet opletten waar ze fietsen, ik heb al bijna 2 keer iemand omver gereden en afgelopen week moest ik nog vol op de rem om een neger te ontwijken, die ik daarna ook even flink had uitgescholden met "LET OP WAAR JE FIETST IDIOOT". Het was natuurlijk mijn schuld.
|
Ik woonde bij een hoer in de buurt die weleens naar mij zwaaide, heel enthousiast. Ook als ik gewoon met Para over straat liep, dan tikte ze op het raam en begon ze als een gek te zwaaien en wenken.
|
Verwijderd
|
Ik vond die Evy op een gegeven moment ook heel irritant, ja. Dan zit je daar zo als 'n beest te hardlopen, gaat helemaal uitstekend, je hebt je ademhaling compleet onder controle en je zou best nog een halfuur door kunnen gaan.
"Denk om je ademhaling, he!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BAMMMMM ineens hijg je als een zieke hond en kun je die twee minuten nauwelijks rennen want je benen zijn opeens loodzwaar. Kutevy. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien zien we er wel heel openminded uit en hoopte ze dat ze ons kon verleiden tot een trio. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had daar een tijdje best erg last van, dan kreeg ik het heel erg benauwd en kon ik niet meer normaal ademen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben dus bezig met een tekenopdracht he...Afgelopen donderdag opgeleverd, hopend dat het na 3 revisies helemaal goed was. Dus ik wachten op het telefoontje dat alles goed is, belde mijn opdrachtgever net:
Hij: "Ja hoi..." Ik: "Goeiemiddag!" ![]() Hij: "Zou je tóch nog e.e.a. aan kunnen passen?" Ik: ".....Meh, ok." :\ Hij: "Alleen maar even dit en dat, zus en zo *noemt 12 dingen op*" Ik: ".....Meh." :\ Hij: "Alvast bedankt!" Ik: "...Meh." ![]() Hij: "Hoe zit je trouwens met je uren, qua revisies, anders kun je gerust iets meer vragen" Ik: "Oh, ok, dan doe ik er nog x euro bovenop de offerteprijs!" ![]() Hij: "Is goed, later!" Ik: " ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|