Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2011, 01:25
Verwijderd
En de tering, wat een fenomenale rechterhand heeft Pollini. Adembenemend at times
Advertentie
Oud 24-03-2011, 01:25
Verwijderd
Citaat:
ik ben een schrijver zonder waarde
Wel een 10 voor je scriptie!
Oud 24-03-2011, 01:26
Verwijderd
Heb ik hier al voorspeld dat dit het meest awesome weekend van het jaar -tot nu toe- gaat worden?
Oud 24-03-2011, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Je dacht toch niet dat ik bij een of andere random man een kast kwam bezorgen?
Ooh that reminds me, morgen krijg ik extra plankjes! En dan ga ik Billy ook showen aan m'n moeder die langs komt. In originele forumbabes-staat no less
Oud 24-03-2011, 01:28
Verwijderd
Citaat:
ik ben een schrijver zonder waarde
Nou, nou. Oscar Wilde heeft ook plenty fouten gemaakt en he couldn't care less

Citaat:
Heb ik hier al voorspeld dat dit het meest awesome weekend van het jaar -tot nu toe- gaat worden?
Vertel!
Oud 24-03-2011, 01:28
Verwijderd
Citaat:
Ooh that reminds me, morgen krijg ik extra plankjes! En dan ga ik Billy ook showen aan m'n moeder die langs komt. In originele forumbabes-staat no less
Goed bezig

En Staat ie nog op dezelfde plek? Ruik je de potpourri nog erg goed? Heb je al meer oogjes gevonden? Enneh, wat ga je je moeder precies vertellen?
Oud 24-03-2011, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Goed bezig

En Staat ie nog op dezelfde plek? Ruik je de potpourri nog erg goed? Heb je al meer oogjes gevonden? Enneh, wat ga je je moeder precies vertellen?
Yeah, hij staat nog precies zoals jullie 'm achtergelaten hebben. Ik ben er toch wel een beetje aan gehecht geraakt zo De potpourri doet het inderdaad erg goed

En mijn mams vertel ik gewoon zoals het is! Ik denk trouwens wel dat ik erbij vertel dat jij 'n dinnetje bent van Lorelei. Want die naam kent ze wel.
Verwijderd
Citaat:
Nou, nou. Oscar Wilde heeft ook plenty fouten gemaakt en he couldn't care less

Vertel!
Het wordt gewoon duizendfijn <3 Vrijdag met mijn 5 beste vriendinnetjes (met wie ik afgelopen zomer langs de eilanden heb gezeild/per ongeluk toch maar de hele week op terschelling ben gebleven omdat het daar zo gezellig was) komen langs voor de grote 'zuipen om te vergeten' nacht. Eerst lekker de vrouw uithangen en koken en fröbelen en dan naar 90's now om ons ontzettend te misdragen <3 Dan grote sleepover, buurman boos maken en zaterdag ultieme brakdag. En tegen de tijd dat ik me niet meer COMPLEET miserabel voel door naar Sharif voor het onderwaterfeest. Verkleed als japanners.
Verwijderd
ik ben net mijn telefoon kwijt geraakt en dan kan ik mijn wekker niet zetten. Kan iemand mij bellen? :bloos;
Oud 24-03-2011, 01:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
sann, ik heb de nieuwste foto's van het billy-avontuur niet eens gezien Stuur ze eens aub?

Kga nu slapen, dan zie ik ze morgenochtend wel Trusten!
Verwijderd
Citaat:
ik ben net mijn telefoon kwijt geraakt en dan kan ik mijn wekker niet zetten. Kan iemand mij bellen? :bloos;
Sure, als jij je nummer PM't.
Verwijderd
Bleh ik ben echt strontverkouden.
Oud 24-03-2011, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Yeah, hij staat nog precies zoals jullie 'm achtergelaten hebben. Ik ben er toch wel een beetje aan gehecht geraakt zo De potpourri doet het inderdaad erg goed

En mijn mams vertel ik gewoon zoals het is! Ik denk trouwens wel dat ik erbij vertel dat jij 'n dinnetje bent van Lorelei. Want die naam kent ze wel.
Awesome Ik hoop dat ie daar nog veel weken/maanden/jaren blijft staan

En de oogjes?
Verwijderd
Citaat:
Het wordt gewoon duizendfijn <3 Vrijdag met mijn 5 beste vriendinnetjes (met wie ik afgelopen zomer langs de eilanden heb gezeild/per ongeluk toch maar de hele week op terschelling ben gebleven omdat het daar zo gezellig was) komen langs voor de grote 'zuipen om te vergeten' nacht. Eerst lekker de vrouw uithangen en koken en fröbelen en dan naar 90's now om ons ontzettend te misdragen <3 Dan grote sleepover, buurman boos maken en zaterdag ultieme brakdag. En tegen de tijd dat ik me niet meer COMPLEET miserabel voel door naar Sharif voor het onderwaterfeest. Verkleed als japanners.
Haha klinkt inderdaad als een episch weekend Oh ja, dat onderwaterfeest! Daar ben ik door Timo voor uitgenodigd maar ik denk niet dat ik het ga halen
Verwijderd
Citaat:
Heb je nummer niet
Oud 24-03-2011, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Haha klinkt inderdaad als een episch weekend Oh ja, dat onderwaterfeest! Daar ben ik door Timo voor uitgenodigd maar ik denk niet dat ik het ga halen
Zonde! Ibb heeft goede feestjes.
Oud 24-03-2011, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Awesome Ik hoop dat ie daar nog veel weken/maanden/jaren blijft staan

En de oogjes?
Ja eh, ik weet niet hoeveel jullie verstopt hebben tijdens het RAVOTTEN (Paranoide naamzoek) maar ik ben er drie tegengekomen in totaal tot nu toe
Oud 24-03-2011, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, ik weet niet hoeveel jullie verstopt hebben tijdens het RAVOTTEN (Paranoide naamzoek) maar ik ben er drie tegengekomen in totaal tot nu toe
Waar?
Oud 24-03-2011, 01:35
Verwijderd
JAAAAA dank je wel dobb
Oud 24-03-2011, 01:36
Verwijderd
en ik nam niet op want bellen is niet prettig maar ontzettend bedankt
Oud 24-03-2011, 01:36
Verwijderd
hij zat in het kussenovertrek van het hoofdkussen van mijn tweepersoonsbed en dan de kant waar ik niet slaap?
Oud 24-03-2011, 01:37
Verwijderd
Citaat:
Waar?
In eh, 'n beker, en in 'n kommetje. En nog eentje geloof ik!

Citaat:
JAAAAA dank je wel dobb
No probs! Ik heb je voicemail ingesproken Maar het is niet meer nodig zie ik!
Verwijderd
Citaat:
In eh, 'n beker, en in 'n kommetje. En nog eentje geloof ik!

No probs! Ik heb je voicemail ingesproken Maar het is niet meer nodig zie ik!
Nog steeds niet goed schoongemaakt dus
Verwijderd
heb je een voicemail bericht ingesproken? Mijn voicemail zegt van wel maar ik heb te weinig prepaid tegoed om het af te luisteren /pauper

edit: oh ik ben een spuitelf, ja dus! Dan hoor ik hem zodra ik beltegoed heb!
Oud 24-03-2011, 01:38
Verwijderd
Er zwerven trouwens niet alleen oogjes door je huis
Oud 24-03-2011, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds niet goed schoongemaakt dus
Haha stom kutwijf Ik heb onder het aanrechtkastje gekeken maar niets kunnen vinden

Edit: die spuuglelijke grote magneten hangen trouwens ook nog
Oud 24-03-2011, 01:39
Verwijderd
Citaat:
heb je een voicemail bericht ingesproken? Mijn voicemail zegt van wel maar ik heb te weinig prepaid tegoed om het af te luisteren /pauper

edit: oh ik ben een spuitelf, ja dus! Dan hoor ik hem zodra ik beltegoed heb!
Oh nou ik zei niet veel bijzonders hoor. Sterker nog; ik ben het al vergeten
Oud 24-03-2011, 01:39
Verwijderd
Citaat:
Haha stom kutwijf Ik heb onder het aanrechtkastje gekeken maar niets kunnen vinden
Waarom zou je onder het aanrechtkastje kijken?

Verder: voel je nu ook heel erg de behoefte om alles lekker te gaan stoffen en poetsen?
Oud 24-03-2011, 01:40
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je onder het aanrechtkastje kijken?

Verder: voel je nu ook heel erg de behoefte om alles lekker te gaan stoffen en poetsen?
Want daar staan de schoonmaakmiddelen.. Kggggr stom spelletje dit
Oud 24-03-2011, 01:40
Verwijderd
Citaat:

Edit: die spuuglelijke grote magneten hangen trouwens ook nog
I'm so proud

para paranoide naamzoek, we hebben zijn leven echt een stukje beter gemaakt hoor!
Oud 24-03-2011, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Want daar staan de schoonmaakmiddelen.. Kggggr stom spelletje dit

Het schoonmaken was niet echt een hint ofzo. Tenminste niet zo obvious. Meer dat we ze dus goed verstopt hebben
Oud 24-03-2011, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Oh nou ik zei niet veel bijzonders hoor. Sterker nog; ik ben het al vergeten
ja maar toch, stukje stem!
Oud 24-03-2011, 01:42
Verwijderd
Aii kwart voor 3, hoog tijd om m'n bedje in te kruipen. Trusten tuig!
Oud 24-03-2011, 01:44
Verwijderd
Citaat:
ja maar toch, stukje stem!
Dat is zo. En niet zomaar een stem, maar de stem van de intarwebsagressor op het s.com-forum

Citaat:
Aii kwart voor 3, hoog tijd om m'n bedje in te kruipen. Trusten tuig!
Slaap lekker Sannepanne!
Oud 24-03-2011, 05:49
Verwijderd
Goedemorgen en dag maar weer.
Oud 24-03-2011, 08:06
Rationeel
Rationeel is offline
de tering. als je bij mij de straat uit de amsterdamsestraatweg op wilt draaien, moet je wachten voor een verkeerslicht. maar áls je dan mag, dan hebben de kruisende fietsers rood. en die blijven dus altijd stoďcijns doorrijden, waardoor ik niet wegkan. nou fuck maar, vandaag gooide ik hem er vol tussen waardoor een dame moest uitwijken en op de straatweg belandde en bijna door een andere auto werd geschept en een vent te hard moest remmen en echt VOL op z'n bek ging...

daarna hoorde ik op de radio dat het vandaag 'de dag van de hoffelijkheid in het verkeer' is mijn dag kan niet meer stuk

goeeeeeedemorgen
Oud 24-03-2011, 08:09
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Omdat jij in vleuten zou zitten...
Citaat:
Ik was in de veronderstelling dat jij ging 'pokeren'.
maar maar maar, 'pokeren' duurt niet oneindig!

ik vond het natuurlijk gewoon erg jammer dat ik de kans ben misgelopen om met de leukste twee dk'ers te borrelen!

en ik vind het idioot dat ik jullie dan waarschijnlijk een paar keer voorbijgelopen ben, zonder jullie te zien
Oud 24-03-2011, 08:16
Verwijderd
Mijn wekker ging vanmorgen om half zeven op een vrije dag en ik stond gewoon meteen op En het is zonnigggg <3 Straks eens kijken of het weer is om in de tuin te zitten!
Oud 24-03-2011, 08:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
maar maar maar, 'pokeren' duurt niet oneindig!

ik vond het natuurlijk gewoon erg jammer dat ik de kans ben misgelopen om met de leukste twee dk'ers te borrelen!

en ik vind het idioot dat ik jullie dan waarschijnlijk een paar keer voorbijgelopen ben, zonder jullie te zien
Maar wat deed je dan op neude? Je hebt mij ook niet gesmst
Oud 24-03-2011, 08:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar wat deed je dan op neude? Je hebt mij ook niet gesmst
de vriendin van J. belde toen we in de auto zaten dat ze daar was. dus toen zijn we even hoi gaan zeggen, en ik wilde de lasers wel even zien

owja, en *REMINDER*
Oud 24-03-2011, 08:20
Lorelei
Lorelei is offline
Heb je ze uiteindelijk gezien? Ik niet namelijk maar als jij weet waar ze zijn kijk ik vanavond wel even
Oud 24-03-2011, 08:24
Rationeel
Rationeel is offline
nouja, het is nogal niet te missen, helemaal als je vanavond na 20:00 nog rond het domplein bent

http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/...-Utrecht.dhtml
Oud 24-03-2011, 08:40
Lorelei
Lorelei is offline
Oki

En reminder is aangekomen en verwerkt
Oud 24-03-2011, 08:52
Rationeel
Rationeel is offline
pffff
Oud 24-03-2011, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Mijn wekker ging vanmorgen om half zeven op een vrije dag en ik stond gewoon meteen op En het is zonnigggg <3 Straks eens kijken of het weer is om in de tuin te zitten!
Waarom zet je je wekker om half zeven op een vrije dag
Oud 24-03-2011, 09:24
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga maar eens naar college *yawn*

daag
Oud 24-03-2011, 09:25
Verwijderd
Citaat:
precies mijn gedachte! ziek vind ik het!
Oud 24-03-2011, 09:27
Verwijderd
Wáus!
Oud 24-03-2011, 09:30
Rationeel
Rationeel is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1829609

mooi topic wel. echt bij élke reactie zit ik een beetje van
Oud 24-03-2011, 09:30
Verwijderd
Citaat: