Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Daar vandaan dus. Maar toen ik net plaatjes uit 't boek probeerde te googlen vond ik wel dit, misschien kun je 'm daar vandaan toveren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik nog eens naar Amsterdam ga, ga ik daarheen. Ja. ![]() |
![]() |
|
Uitkijkkonijn van verdomme Florentijn Hofman. Zijn aap van teenslippers, dat mega badeend(je) en het blauwe huis is nog daar aan toe maar dit konijn! Wat dan blijkbaar 6 maanden blijft staan... en de kosten ervan, argh giet dan een geweldig bronzen beeld ipv dit gedrocht 100.000 freaking euro
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die kerel is de kleuterversie van dit:
Spoiler
Kan er met de kop wel bij waarom hij maakt wat hij maakt. Zoals de blauwe latex huizen in Rotterdamn en zijn mega badeend(je) maar dit Uitkijkkonijn van hem is walchelijk. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben de hele tijd mezelf aan het vertellen wat ik doe en het bevalt iets te goed
![]() 'ik zette het potlood op papier. Het papier voelde vreemd, enigszins korrelig. Toen had ik moeten weten dat er iets mis was.' en de deurbel ging en ik liep naar beneden en ik dacht 'de deurbel ging. Ik verwachtte geen bezoek. Wie kon dat zijn? Ik was op mijn hoede. ' |
![]() |
|
http://io9.com/#!5792766/incredible-...canary-islands ik ben best fan van dit soort filmpjes
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1357075 verder pippeloen kazet schrödinger naamzoek. |
![]() |
||
Citaat:
2 keer eventjes mooi en daarna zwaar lelijk met 0 graden een meer in gesprongen, hallucineren ten top, geen besef van tijd en plaats (heilig ervan overtuigt zijn dat ik een opa was), alles was vloeibaar geworden en plat, kon geen diepte zien. Constant een rot gevoel. andere keer ook eventjes mooi en daarna lag ik uren in bed af te vragen of ik nou wel of niet mezelf aan het bewerken was met een mes. Kwam er maar niet achter dus hoopte op het beste.
||
Citaat:
|
Grond voelde als rubber, de lucht werd kaleidoscopisch gekleurd, bomen begonnen te dansen, gras begon te golven, ik kon geen klok meer kijken, een vriend zag ik verkleuren en ik zag allemaal dingen in het bos die er niet waren. Het was heel droomachtig en surreëel, en er spookt van alles door je heen: herinneringen, al dan niet vervormd, emoties, gevoelens, opwekkende én deprimerende gedachten, dus een trip gaat met ups en downs.
|
![]() |
||
Citaat:
Soweiso moet je voor paddo's in een goed humeur zijn en geen zorgen aan je kop hebben, want ook mensen zonder psychische problemen kunnen bad gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mocht je het toch willen, dan helpt het enorm als je je in een bekende omgeving bevindt met vrienden die je goed vertrouwt. Positieve stimuli de gexte! |
![]() |
|
Verwijderd
|
De paddotrips die ik heb gehad waren verschillend. De eerste paar keer heb ik hawaaiiaanse gegeten en daar ging ik keihard van trippen. Alles is zo intens, je voelt je lichaam in je kleding zitten, als je drinkt voel je hoe dat langs al je ingewanden glijdt. Overal zag ik vervormingen van dingen, kleuren, geluiden, mensen, alles zag en voelde anders. Schroeven in een brug werden paddo's van 10 meter hoog en werden weer schroeven op de maat van de muziek.
Mexicaanse bevielen mij niet zo heel goed omdat ik er nauwelijks van hallucineer. Alleen met muziek en mijn ogen dicht kwam het enigszins in de buurt van de hawaaiaanse trips, maar lang niet zo intens. Ik word er trouwens extreem druk ervan, kan ook gewoon geen seconde stoppen met lullen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook een pessimistische zure kut maar ik ben nooit bad gegaan. Omdat ik me altijd goed voorbereid en er naartoe leef (dat klinkt wat overdreven maar ik zorg dan dat ik voor die tijd eventuele stressfactoren kan vermijden). Ook weet ik precies wat er kan gebeuren en ik doe het nooit in mijn eentje. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat als het mis mocht gaan we in Nederland zijn waar alles goed is geregeld en dat het hoogstens een paar uur duurt.
|
![]() |
|
|