Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2011, 14:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Oh, nu kan ik wel die in het midden op beide manieren rond laten draaien. Maar mijn hersenen willen alsnog heel graag dat ze draait zoals de linker.
Ik kon eerst alleen de linker zien (volgens mij zei dat iets over je dominantere creatieve hersenhelft!) maar toen ik ging focussen op de voet, toen zag ik ineens ook de rechtervariant. Daarna kon ik 'at will' switchen als ik dat wou.
Advertentie
Oud 23-04-2011, 14:38
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
[afbeelding]

Oh, nu kan ik wel die in het midden op beide manieren rond laten draaien. Maar mijn hersenen willen alsnog heel graag dat ze draait zoals de linker.
t lukt best makkelijk als je alleen naar dr achterste voet kijkt.
Oud 23-04-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
godver ik ging net keihard met de bovenkant van mijn hand tegen de tafel, en nu lijkt het net of er een botje in mijn middelvinger niet helemaal goed zit
ai! :"(
Oud 23-04-2011, 15:39
Verwijderd
ik heb acht grijze haren!
Oud 23-04-2011, 15:41
TopDrop
TopDrop is offline
ik had een spierwitte baardhaar
Oud 23-04-2011, 15:49
Verwijderd
ik heb nu ook allemaal stukjes huid waar het pigment in wegtrekt.
Oud 23-04-2011, 15:52
Verwijderd
Ah, hoe relaxed is het als je een zak chips vindt in een tas waarvan je dacht dat hij al superlang leeg op je kamer lag <3
Oud 23-04-2011, 15:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Over chips gesproken, zometeen maar eens boodschapjes doen en lekker snacken!
Oud 23-04-2011, 15:59
Verwijderd
Denken jullie eraan dat morgen en maandag de winkels dicht zijn?

Ik heb net voor 13 euro boodschappen gedaan voor 3 dagen.
Oud 23-04-2011, 16:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Denken jullie eraan dat morgen en maandag de winkels dicht zijn?

Ik heb net voor 13 euro boodschappen gedaan voor 3 dagen.
Kazet zou trots op je zijn! Of zeggen: "dat kan ook voor 5 euro."
Oud 23-04-2011, 16:59
Verwijderd
Dat doe je goed. Ik voor, ik weet niet eens hoeveel, maar veel in elk geval. Maar goed, dat is incl. paasetentjes. Aardbeien, garnalen, zontomaatjes, lamspaté en nog veel meer belachelijke luxeproducten
Oud 23-04-2011, 17:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben wel blij dat mijn ouders elk jaar de paasbrunch fixen Ik hoef alleen maar langs te komen en te zuipen en eten.
Oud 23-04-2011, 17:11
Verwijderd
Mijn vader slaat het helemaal over dit jaar. Die is verliefd en vindt zijn kinderen niet belangrijk meer :') :')
En mijn moeder verwacht dat we allemaal wat meenemen. En ik ben dan ook weer zo iemand die dan allemaal exclusieve dingen meeneemt, terwijl m'n ene zusje gewoon een fruitsalade maakt (prima) en m'n jongste zusje volgens mij überhaupt niets doet, als altijd.
Oud 23-04-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Dat doe je goed. Ik voor, ik weet niet eens hoeveel, maar veel in elk geval. Maar goed, dat is incl. paasetentjes. Aardbeien, garnalen, zontomaatjes, lamspaté en nog veel meer belachelijke luxeproducten
Oh, maar ik heb ook wel vrij sober ingeslagen hoor! Anders kom ik ook bij lange na niet aan de 13 euro.

Vind Pasen 'vieren' een beetje onzin. Een excuus voor de Albert Heijn e.d. om mensen te verleiden tot dure aankopen en etentjes, terwijl, kom op, who cares about Pasen. :')
Oud 23-04-2011, 17:18
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hoi. Groetjes van Katarina. En van mijn vriendin. Emmeke.
Oud 23-04-2011, 17:22
Verwijderd
hebben jullie een mini meet?
Oud 23-04-2011, 17:38
Verwijderd
Volkert, ingmar naamzoek
Oud 23-04-2011, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn vader slaat het helemaal over dit jaar. Die is verliefd en vindt zijn kinderen niet belangrijk meer :') :')
En mijn moeder verwacht dat we allemaal wat meenemen. En ik ben dan ook weer zo iemand die dan allemaal exclusieve dingen meeneemt, terwijl m'n ene zusje gewoon een fruitsalade maakt (prima) en m'n jongste zusje volgens mij überhaupt niets doet, als altijd.
Als het prima is, waarom moet je het dan toch even vermelden?
Oud 23-04-2011, 17:50
Verwijderd
Zo, alles is binnen voor de paasbrunch hier maandag De boni had duidelijk te veel ingekocht, dus al het brood was minstens 50% korting. Nu heb ik een gigantische paasstol voor 79 cent
Oud 23-04-2011, 17:54
Verwijderd
Oh ja, het is straks Pasen.
Oud 23-04-2011, 17:55
Verwijderd
buuh ik ben vergeten een paastafelkleed te halen Nu heb ik alleen maar servetjes met konijntjes erop maar geen tafelkleed. Wat een faalvrouw ben ik toch
Oud 23-04-2011, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Kazet zou trots op je zijn! Of zeggen: "dat kan ook voor 5 euro."
Naaah hij zou verwijzen naar nibud.nl
Oud 23-04-2011, 18:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, maar ik heb ook wel vrij sober ingeslagen hoor! Anders kom ik ook bij lange na niet aan de 13 euro.

Vind Pasen 'vieren' een beetje onzin. Een excuus voor de Albert Heijn e.d. om mensen te verleiden tot dure aankopen en etentjes, terwijl, kom op, who cares about Pasen. :')
En de plus, en de c1000, en de vomar, en de lidl!

Ik heb 3 dagen eten voor 22 euro. Hm, maar ik heb dan ook bier en snoep ingeslagen as well.
Oud 23-04-2011, 18:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
buuh ik ben vergeten een paastafelkleed te halen Nu heb ik alleen maar servetjes met konijntjes erop maar geen tafelkleed. Wat een faalvrouw ben ik toch
What, no paastafelkleed? Hier, sukakok!
Oud 23-04-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
What, no paastafelkleed? Hier, sukakok!

Gelukkig komen er alleen vriendinnetjes brunchen, dus met die kok zal het wel meevallen
Oud 23-04-2011, 18:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Eigenlijk is dat hele Pasen zo niet-christelijk als wat. De christenen hebben zich het Paasfeest gewoon toegeëigend. Ja, zo kan ik het ook!
Oud 23-04-2011, 18:08
Verwijderd
Mja, voor de Israelieten uit Egypte vertrokken (daarom werd pasen voor jezus gevierd) bestond pasen ook al, dus de Joden hadden het ook al schaamteloos gejat

En jezus is ook niet met kerst geboren, maar zo konden ze mooi het midwinterfeest een christelijk tintje geven en konden de heidenen de overstap naar christendom makkelijker maken.
Oud 23-04-2011, 18:12
Verwijderd
En daarom zijn kerken altijd op plekken waar vóór het christendom ook al belangrijk was voor andere religies!
Oud 23-04-2011, 18:14
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
hebben jullie een mini meet?
uhu. Kunstbendefinale
Oud 23-04-2011, 18:15
Verwijderd
Hoi Jochum
Oud 23-04-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
En daarom zijn kerken altijd op plekken waar vóór het christendom ook al belangrijk was voor andere religies!
Ik heb deze zin 5 keer gelezen en begrijp hem nog niet.
Oud 23-04-2011, 18:17
Verwijderd
En daarom zijn kerken altijd op plekken die vóór het christendom ook al belangrijk was voor andere religies!

fix'd
Oud 23-04-2011, 18:29
Verwijderd
Ik snap hem nog steeds niet
Oud 23-04-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
En daarom zijn kerken altijd op plekken die vóór het christendom ook al belangrijk was waren voor andere religies!

fix'd
fix'd
Oud 23-04-2011, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Als het prima is, waarom moet je het dan toch even vermelden?
Meer in vergelijking met mijzelf, dat ik me een beetje aanstel, en dat ik ook gewoon prima een simpel ding als een fruitsalade kan maken.
Oud 23-04-2011, 18:31
Verwijderd
Het is maar goed dat ik, in het kader van zuunigheid, nog even naar de Aldi ben geweest. Daar kost een basilicumplantje gewoon 95 cent, in plaats van 1,99 zoals bij de AH
Oud 23-04-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:

Ja, eigenlijk eens, maar ik vind het stiekem toch wel een leuk excuus om even uit te pakken
Oud 23-04-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
fix'd
Dankje
Oud 23-04-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Het is maar goed dat ik, in het kader van zuunigheid, nog even naar de Aldi ben geweest. Daar kost een basilicumplantje gewoon 95 cent, in plaats van 1,99 zoals bij de AH
Ja, ik moet ook eens wat vaker naar de Aldi, of de Lidl, maar ze liggen allebei zo uit de richting

Zo, en nu op naar de 013!
Oud 23-04-2011, 18:35
Verwijderd
Godverdomme als het volk hier eens komt, ik wil paaspop!
Oud 23-04-2011, 18:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zag daarnet paaskaas in de schappen liggen. Paaskaas.

Een producent van zuivel denkt: "hm, wat kunnen we nu weer eens verzinnen. Pasen..Paashaas...Kaas...Paaskaas, ja!"

Het was gewoon een plak kaas in de vorm van een haas of een kuiken.
Oud 23-04-2011, 18:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
.sann schreef:
Absinthe, Medeia en ik houden twee paasdag een uitgebreide brunch bij mij in de zon op het dakterras. Of ergens anders (lees: Medeias huis) als het slecht weer is. Doe je ook mee?

(Tevens Lorelei naamzoek maar ik vermoed dat jij familieverplichtingen hebt)
Ik heb geen familieverplichtingen. Maar ik weet het niet.. beloof niets. We zijn net terug uit Zwitserland en morgen wel familieverplichtingen. Moet nog wassen en zo en voorbereiden voor stage dinsdag..

Oh ja: hallo pixelvriendjes en zo! Rationeel en Lorelei zijn er weer.. jippie!
Oud 23-04-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik zag daarnet paaskaas in de schappen liggen. Paaskaas.

Een producent van zuivel denkt: "hm, wat kunnen we nu weer eens verzinnen. Pasen..Paashaas...Kaas...Paaskaas, ja!"

Het was gewoon een plak kaas in de vorm van een haas of een kuiken.
Ik zou het kopen. Sowieso .
Oud 23-04-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen familieverplichtingen. Maar ik weet het niet.. beloof niets. We zijn net terug uit Zwitserland en morgen wel familieverplichtingen. Moet nog wassen en zo en voorbereiden voor stage dinsdag..

Oh ja: hallo pixelvriendjes en zo! Rationeel en Lorelei zijn er weer.. jippie!
Dag schatjes! Was het leuk? Kijk maar wat je doet Lorelei! In principe is er genoeg, en anders is de appie morgen en overmogen van 7.00 tot 23.00 open dus dan kan er altijd nog wat extra's gehaald worden.
Oud 23-04-2011, 18:42
Lorelei
Lorelei is offline
Het was leuk. En lekker weer. Net als hier heb ik begrepen. Wij gaan nu even tapas eten (hebben maar in een keer doorgereden ipv stoppen om te eten) of iets anders als het te druk is. Ik spreek je morgen wel wat uitgebreider sann
Oud 23-04-2011, 18:43
Verwijderd
Komt goed, veel plezier!
Oud 23-04-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Dag schatjes! Was het leuk? Kijk maar wat je doet Lorelei! In principe is er genoeg, en anders is de appie morgen en overmogen van 7.00 tot 23.00 open dus dan kan er altijd nog wat extra's gehaald worden.
Huh echt?

Ik zit helemaal moeilijk te doen met boodschappenlijstjes vandaag, zodat ik maar niet zonder iets kom te zitten morgen en overmogen, en bij jou is de Appie gewoon (vet lang ook nog eens!!) open??
Oud 23-04-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Huh echt?

Ik zit helemaal moeilijk te doen met boodschappenlijstjes vandaag, zodat ik maar niet zonder iets kom te zitten morgen en overmogen, en bij jou is de Appie gewoon (vet lang ook nog eens!!) open??
Of nou ja, de appie waar ik het nu over heb is om de hoek bij Rationeel en ongeveer 10 minuten fietsen bij mij vandaan. Ik geloof dat er 2 of 3 in utrecht de hele dag open zijn en de rest is gewoon dicht.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tweede paasdag is soweiso alles weer open, naar het schijnt.
Verwijderd
Ik dig je nieuwe avatar trouwens wel stefenootje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten