|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu wil ik voor vannacht mezelf codeïne voorschrijven, maar ik weet niet hoe dat moet. Gewoon een receptpapiertje pakken en m'n eigen naam erop zetten, ofzo? maar hoe weet mijn apotheek dat ik arts ben?Of gewoon hier uit de voorraadkamer een codeïne pakken, of zou dat immoreel zijn? Hmm. Of kan codeïne ook zonder recept? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heel stom, ik ken dus alleen de voorschriftmedicatie, over de medicatie die zonder recept verkrijgbaar is heb ik nooit wat geleerd
|
|
|
|
|
|
dobermann naamzoek; heb jij je foon ook al geupdate naar 2.3? Ik vind de boel net wat (nog) sneller reageren, ben ook wel benieuwd naar de verbeteringen qua powermanagement; ik heb de indruk dat dat inderdaad ook redelijk wat uitmaakt maar heb het nog niet echt goed kunnen testen.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
. Citaat:
Nu ontbijt fixen en dan die stomme secretaresse maar eens mailen dat ze haar beloftes moet nakomen en ons moet laten weten wanneer we de uitslag krijgen.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En pak ze aan, die ambtenaren! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dankje schatje. ![]() Citaat:
Oh hej ik kom er net achter dat ik nog afbakbroodjes had. /gelukkig van kleine dingen mudus.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik baal een beetje want ze gaan deze maand een nieuwe loondinges invoeren. Normaal kregen we van de 20e tot de 20e betaald, maar met nieuwe regeling van de 10e tot de 10e. Dus deze maand van 20e tot de 10e = 10 dagen minder. En dat hebben ze juist gedaan omdat nu het vakantiegeld wordt betaald, maar ik had me al rijk gerekend en dat valt toch een beetje tegen
En mijn belastinggeld is er nog niet
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|