Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2011, 02:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedel, MSN wil niet geïnstalleerd op mijn computer Héb ik eindelijk gekozen (ik twijfelde heel lang tussen MSN + A-Patch en twee MSN-alternatieven) blijkt dat MSN niet eens wil installeren. Het kan waarschijnlijk wel maar het moet via een hele omweg, en ik ga binnenkort upgraden naar Windows 7 dus dan moet het toch allemaal opnieuw, duusss laten we in plaats van MSN gewoon hier gaan convergeren. Je kunt daar tekenen dus er is volop de ruimte voor een snelle perspectief-les (Haha perspectie-fles haha.)

Komt in orde Hoe laat ben je hier?
Oke
Advertentie
Oud 16-05-2011, 03:06
Verwijderd
Hoi.
Oud 16-05-2011, 06:31
Verwijderd
Hallo, het is vroeg.
Oud 16-05-2011, 07:01
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Kom jij uit een dimensie waarin ze niet snappen hoe het werkt dat je ergens iets over weet? Misschien is het zo dat ik iedere drie jaar ongeveer vijf borden vervang en die bij de Action koop of iets dergelijks?
Laat, maar oké,
Nee, ik heb een groot voorstellings vermogen, dus ik had zelf al zo'n 3 à 5 redenen bedacht...

---

OT: Ik kon echt niet slapen
Oud 16-05-2011, 09:01
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 16-05-2011, 09:03
Verwijderd
Goedemorgen. Ik heb geen tuberculose.
Oud 16-05-2011, 09:04
Rationeel
Rationeel is offline
ik ook niet!

*geen-tuberculose-boks*
Oud 16-05-2011, 09:52
Carn
Carn is offline
zo, weer bijna klokje rond geslapen <3. En nu an die arbeit :/
Oud 16-05-2011, 10:00
Missy
Missy is offline
Ik vind de regen eigenlijk helemaal niet zo erg.
Oud 16-05-2011, 10:02
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Ik heb lekker geslapen
Oud 16-05-2011, 10:03
Verwijderd
'morgen!
Oud 16-05-2011, 10:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Goeiemorgen. Ik heb lekker geslapen
mooi
Oud 16-05-2011, 10:21
Verwijderd
Ik niet, iemand was mij telkens wakker aan het hoesten
Oud 16-05-2011, 10:22
Verwijderd
Ik was het zelf
Oud 16-05-2011, 10:23
snoopy
snoopy is offline
Heb je mij soms ook wakker gehoest Sarah?
Oud 16-05-2011, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Heb je mij soms ook wakker gehoest Sarah?
was dat geen andere Sarah?

Nu wil ik voor vannacht mezelf codeïne voorschrijven, maar ik weet niet hoe dat moet. Gewoon een receptpapiertje pakken en m'n eigen naam erop zetten, ofzo? maar hoe weet mijn apotheek dat ik arts ben?
Of gewoon hier uit de voorraadkamer een codeïne pakken, of zou dat immoreel zijn? Hmm.
Of kan codeïne ook zonder recept?
Oud 16-05-2011, 10:26
snoopy
snoopy is offline
Hmmm.... misschien...
Oud 16-05-2011, 10:35
Verwijderd
Ah, googelen leert mij dat het in receptloze hoestdrank zit ik kan ook vanmiddag even langs de etos dus.
Oud 16-05-2011, 10:35
Edelweiss
Edelweiss is offline
1e 3uur vrij
en dan ook nog es tot 't zesde

ga pas om 10 voor 11 weg
Oud 16-05-2011, 10:42
Verwijderd
ik had een kras in mijn nek van een van de katten. Maar dat was ik ff vergeten en ik spijt er zo wat parfum op. Auw
Oud 16-05-2011, 10:43
snoopy
snoopy is offline
@ Sarah: hihi, wilde gaan vertellen dat het in vrijwel alle hoestdranken zit, maar dat had je al gevonden

Je kunt trouwens idd voor jezelf voorschrijven. De apotheek ziet gewoon een receptpapiertje dat ondertekend is, die gaan daar niets mee doen.
Oud 16-05-2011, 10:44
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik had een kras in mijn nek van een van de katten. Maar dat was ik ff vergeten en ik spijt er zo wat parfum op. Auw
Ik las even te snel en dacht dat één van de katten een kras in haar nek had en dat je daar parfum overheen spoot.
Zat echt zo van:
Oud 16-05-2011, 10:48
Verwijderd
Citaat:
@ Sarah: hihi, wilde gaan vertellen dat het in vrijwel alle hoestdranken zit, maar dat had je al gevonden

Je kunt trouwens idd voor jezelf voorschrijven. De apotheek ziet gewoon een receptpapiertje dat ondertekend is, die gaan daar niets mee doen.
ja, ik weet dat het kan, ik had het alleen nog nooit gedaan! En om nou voor een verkoudheid de omweg via de huisarts te maken

Heel stom, ik ken dus alleen de voorschriftmedicatie, over de medicatie die zonder recept verkrijgbaar is heb ik nooit wat geleerd
Oud 16-05-2011, 10:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ai, dat is naar
Oud 16-05-2011, 10:54
Verwijderd
mag een arts zichzelf uberhaupt medicijnen voorschrijven?
Oud 16-05-2011, 10:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
1e 3uur vrij
en dan ook nog es tot 't zesde

ga pas om 10 voor 11 weg
hallo nieuweling!
Oud 16-05-2011, 11:05
Verwijderd
Citaat:
mag een arts zichzelf uberhaupt medicijnen voorschrijven?
ja, alleen geen morfine enzo
Oud 16-05-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
ja, alleen geen morfine enzo
ah oke, begrijpelijk.
Als mijn vig-collega op het werk morfine e.d. bij een bewoner toedient moet ik dat altijd controleren als 2e persoon en ook aftekenen.
Oud 16-05-2011, 11:12
Carn
Carn is offline
dobermann naamzoek; heb jij je foon ook al geupdate naar 2.3? Ik vind de boel net wat (nog) sneller reageren, ben ook wel benieuwd naar de verbeteringen qua powermanagement; ik heb de indruk dat dat inderdaad ook redelijk wat uitmaakt maar heb het nog niet echt goed kunnen testen.
Oud 16-05-2011, 11:21
Verwijderd
wow cool, een huis heeft de zomeraanvragen bij het uitzendbureau gedaan, en gezegd dat ze mij als eerst moesten vragen omdat ze het liefst hebben dat ik daar werk
Oud 16-05-2011, 11:24
Verwijderd
Morning
Oud 16-05-2011, 11:37
Carn
Carn is offline
moggguh.
Oud 16-05-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
er zit hier helaas geen action in de buurt. Het is natuurlijk ook moeilijk omdat we een keer van alles hetzelfde willen en het moeilijk is om van alles 40 stuks in dezelfde stijl te vinden.
Bij zowel de V&D als de Blokker hebben ze een een soort Euroshopperborden in dozen van acht stuks, in respectievelijk appelgroene (hu hu) verpakking, en wit-oranje verpakking, als ik me niet vergis. Die staat meestal vrij hoog opgestapeld dus vijf dozen moet zeker te regelen zijn. Ze zijn ook erg goedkoop.

Citaat:
[afbeelding]

Zo, voor Noedel! Opdat hij kan zien wat 'n rare smileys ik heb in de gare browser-MSN waar ik nu op zit. Check dat gare baardje van die (h)-man dan En die wenkbrauwen bij de :o en de :D. Brr.
Die komen bij mij ook steeds op ebuddy en ik vind ze eng en lelijk.

Citaat:
Morning
Goedemorgen. Ik sliep 11,5 uur.
Oud 16-05-2011, 11:49
Carn
Carn is offline
ik bijna 13, HA!
Oud 16-05-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Bij zowel de V&D als de Blokker hebben ze een een soort Euroshopperborden in dozen van acht stuks, in respectievelijk appelgroene (hu hu) verpakking, en wit-oranje verpakking, als ik me niet vergis. Die staat meestal vrij hoog opgestapeld dus vijf dozen moet zeker te regelen zijn. Ze zijn ook erg goedkoop.

Voel je je weer wat vrolijker?
Oud 16-05-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
ik bijna 13, HA!
Jij moet er ook altijd weer overheen he .

Citaat:
Voel je je weer wat vrolijker?
Nja het was eigenlijk iets te lang (had mijn wekker ook wel eerder gezet, maar uitgedrukt) dus nu ben ik een beetje gaar, maar wel iets vrolijker ja. Kon ook niet echt anders. Nu ontbijt fixen en dan die stomme secretaresse maar eens mailen dat ze haar beloftes moet nakomen en ons moet laten weten wanneer we de uitslag krijgen.
Oud 16-05-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Jij moet er ook altijd weer overheen he .

Nja het was eigenlijk iets te lang (had mijn wekker ook wel eerder gezet, maar uitgedrukt) dus nu ben ik een beetje gaar, maar wel iets vrolijker ja. Kon ook niet echt anders. Nu ontbijt fixen en dan die stomme secretaresse maar eens mailen dat ze haar beloftes moet nakomen en ons moet laten weten wanneer we de uitslag krijgen.
*knuf*

En pak ze aan, die ambtenaren!
Oud 16-05-2011, 11:57
Carn
Carn is offline
oeh, volgende week salaris incl vakantiegeld. RIJK!!! IK WORD RIJKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
Oud 16-05-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:

oke! Ik zal het even tegen mijn uitzoekpartnertje zeggen met wie ik dit regel. We zouden ook nog gaan kijken bij blokker en xenos. maar ik ben ook al bezig met slijmen voor meer budget
Oud 16-05-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
*knuf*

En pak ze aan, die ambtenaren!
Ik ben wel een beetje bang dat ik zelf ook zo wordt.
En dankje schatje.

Citaat:
oeh, volgende week salaris incl vakantiegeld. RIJK!!! IK WORD RIJKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
Geldt dat voor iedereen in loondienst?

Oh hej ik kom er net achter dat ik nog afbakbroodjes had. /gelukkig van kleine dingen mudus.
Oud 16-05-2011, 12:03
Verwijderd
ik krijg ook volgende week het vakantiegeld
Oud 16-05-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 16-05-2011, 12:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Doorgaans krijg je het met je salaris van mei jah
Oud 16-05-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel een beetje bang dat ik zelf ook zo wordt.
En dankje schatje.

Oh hej ik kom er net achter dat ik nog afbakbroodjes had. /gelukkig van kleine dingen mudus.
Niet perse, maar als je vakantiegeld krijg is het over het algemeen in mei
Oud 16-05-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Doorgaans krijg je het met je salaris van mei jah
Citaat:
Niet perse, maar als je vakantiegeld krijg is het over het algemeen in mei
Dat is dan weer een meevaller. Al zal het wel niet zo veel zijn, maar toch! Nu kan ik treintickets boeken yay yay yay.
Oud 16-05-2011, 12:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
en de belastingdienst heeft al uitgekeerd!!!!!!

RIJKESTINKERDBOKS
Oud 16-05-2011, 12:12
Pierrot
Pierrot is offline
Iemand pauperboks? .
Oud 16-05-2011, 12:13
Carn
Carn is offline
dat van mij zal ook snel op zijn vrees ik, retourtje VS zal er wel inhakken
Oud 16-05-2011, 12:14
Martiño
Martiño is offline
hallo

quis, waarom ben je nu opeens weer terug als quis 2.0?
Oud 16-05-2011, 12:17
Verwijderd
Ik baal een beetje want ze gaan deze maand een nieuwe loondinges invoeren. Normaal kregen we van de 20e tot de 20e betaald, maar met nieuwe regeling van de 10e tot de 10e. Dus deze maand van 20e tot de 10e = 10 dagen minder. En dat hebben ze juist gedaan omdat nu het vakantiegeld wordt betaald, maar ik had me al rijk gerekend en dat valt toch een beetje tegen

En mijn belastinggeld is er nog niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten