Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn boeken staan op soort boek. Vervolgens staat mijn fictie op achternaam schrijver en jaar van uitgave, mijn studieboeken op uitgever en mijn overige non-fictie een beetje op thema. Oh en mijn strips staan wel op volgorde binnen de serie, maar er zit geen bepaalde volgorde tussen de series onderling.
En mijn kinder- en jeugdboeken staan apart van de overige fictie, maar dan wel weer op achternaam schrijver en jaar van uitgave. |
![]() |
|
Silvio Berlusconi warns Milan could become 'Gypsytown'
The Italian Prime Minister, Silvio Berlusconi, has warned that Milan would be turned into "Gypsytown" if his candidate for mayor is defeated. His ally, the incumbent Mayor Letizia Moratti, faces a second round in elections after being beaten in the first round last week. Mr Berlusconi said Milan was "besieged by foreigners" and risked being surrendered to the "far left". Berlusconi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, de meterman is niet gekomen en ik heb ook geen briefje. Ben ik voor niks om 9 uur opgestaan en 8 uur lang binnen gezeten :''')
Maar ik ben niet chagrijnig meer want net belde de niet-lawaai-buurman per ongeluk aan. Ik had 'm nog nooit gezien maar ik was nieuwsgierig want hij hangt worsten te drogen op z'n balkon en heeft een windmolentje aan de reling vastgemaakt. Nou, dit is ongeveer hoe hij eruitziet:
Spoiler
Echt bijna exact zo, inclusief zo'n kop en zo'n stierennek, alleen dan met enig vet over z'n spieren waardoor hij nog breder wordt. Hij is een KAST. ![]()
Spoiler
Oioioi ![]() Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 19:39. |
![]() |
||
Citaat:
Hahaaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd