Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2011, 18:02
Verwijderd
Ik sorteer ze op grootte, want anders: lelijk.
Advertentie
Oud 23-05-2011, 18:03
Verwijderd
Mijn boeken staan op thema. En een beetje op grootte, want niet al mijn planken zijn even hoog.

Nu heb ik zin om mijn boekenkast te fotograferen.
Oud 23-05-2011, 18:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb mijn boeken niet gesorteerd.
Oud 23-05-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Dat przewalskipaard heb je toch niet helemaal goed onthouden. Hoe wist je hoe je moest typen in het Russisch? Kan je het ook in schrijfletters?

En inmiddels is er wat?
Jeps. Nou, die translator die ik gebruikte, deed netjes letters veranderen. Maar dit had ik van wikipedia en dan klikken op "russisch".

Inmiddels is e rgeen Sovjet-Unie meer. Dus ligt het in Oekraïne.
Oud 23-05-2011, 18:05
Verwijderd
Nja nu sorteer ik niks, alles in een doos ofzo. Maar bij mn moeder deed ik dat welk.
Oud 23-05-2011, 18:05
Verwijderd
Mijn boeken staan op soort boek. Vervolgens staat mijn fictie op achternaam schrijver en jaar van uitgave, mijn studieboeken op uitgever en mijn overige non-fictie een beetje op thema. Oh en mijn strips staan wel op volgorde binnen de serie, maar er zit geen bepaalde volgorde tussen de series onderling.
En mijn kinder- en jeugdboeken staan apart van de overige fictie, maar dan wel weer op achternaam schrijver en jaar van uitgave.
Oud 23-05-2011, 18:07
Verwijderd
ik heb ze gewoon, een beetje op thema, een beetje op kleur en een beetje op schrijver.
Oud 23-05-2011, 18:08
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ik heb ze gewoon, een beetje op thema, een beetje op kleur en een beetje op schrijver.
Ik ook zo'n beetje
Oud 23-05-2011, 18:09
Verwijderd
Kijk, boekenkast:

Ik word altijd vrolijk als ik ernaar kijk. Ondanks dat niet alle boeken van mij zijn. Het is op deze foto wel een beetje jammer dat mijn glee-poster er niet opstaat.
Oud 23-05-2011, 18:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Silvio Berlusconi warns Milan could become 'Gypsytown'

The Italian Prime Minister, Silvio Berlusconi, has warned that Milan would be turned into "Gypsytown" if his candidate for mayor is defeated.

His ally, the incumbent Mayor Letizia Moratti, faces a second round in elections after being beaten in the first round last week.

Mr Berlusconi said Milan was "besieged by foreigners" and risked being surrendered to the "far left".

Berlusconi
Oud 23-05-2011, 18:13
Verwijderd
Hebben jullie ook dat er naast jullie bed een stapel boeken, papieren, woordenboeken. tijdschriften en puzzelboekjes ligt die groeit, groeit, groeit?
Oud 23-05-2011, 18:15
Verwijderd
ja en dan eens in de zoveel tijd ruim ik alles op.
Oud 23-05-2011, 18:15
Verwijderd
Ik vroeg me af wat mee-spier-son is. Is het dus MeesPierson. :')
Oud 23-05-2011, 18:16
Sherlock
Sherlock is offline
Mijn boeken staan op school en niet-school
Oud 23-05-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
ja en dan eens in de zoveel tijd ruim ik alles op.
Ja precies. Of ik maak er stapeltjes van. Nu liggen er drie stapeltjes zooi naast mijn bed, en een hoop op mijn nachtkastje.
Oud 23-05-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie ook dat er naast jullie bed een stapel boeken, papieren, woordenboeken. tijdschriften en puzzelboekjes ligt die groeit, groeit, groeit?
nee, wel ín bed
Oud 23-05-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
nee, wel ín bed
Slaap je daar dan naast?
Oud 23-05-2011, 18:20
Verwijderd
ik krijg knokkel knieën
Oud 23-05-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Slaap je daar dan naast?
ja! Heel groot bed! Dan lees ik een boek, val ik in slaap. Volgende dag, boek kwijt. Pak ik een nieuw boek. Val ik in slaap. En om de zoveel tijd vis ik boeken uit bed. Ik lig helemaal aan het randje van mijn bed, 4/5e van het bed gebruik ik niet.
Oud 23-05-2011, 18:22
Carn
Carn is offline
hehe:

Oud 23-05-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Op de vensterbank, vooral. Maar dat is aan m'n hoofdeind, dus dat komt ongeveer op hetzelfde neer
Oud 23-05-2011, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Schoorel
kut heb ik het gemist
Oud 23-05-2011, 18:27
Verwijderd
Mijn boeken zijn niet gesorteerd, bovendien zit 90% nog in de verhuisdozen.
Ik had mijn films wel gesorteerd op thema, ik had overigens maar 4 thema's, waarvan 1 overig
Oud 23-05-2011, 18:29
Uice
Uice is offline
Mijn films staan netjes op alfabet, anders vind ik nooit iets. Van boeken heb ik er te weinig (vier planken) om het ergens op te sorteren.
Oud 23-05-2011, 18:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
kut heb ik het gemist
Stond toch op baan 4=geen camera's. Morgen moet Haasse daar ook spelen:')

De Bakker stond zeer prima te tennissen maar gewoon net te veel onnodige fouten tegen Djokovic
Oud 23-05-2011, 18:31
Martiño
Martiño is offline
die snap ik niet helemaal
Oud 23-05-2011, 18:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Mijn films staan netjes op alfabet, anders vind ik nooit iets. Van boeken heb ik er te weinig (vier planken) om het ergens op te sorteren.
Films heb ik op mijn pc in categorieën en subcategorieën
Oud 23-05-2011, 18:32
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
die snap ik niet helemaal
hoogte van subsidie vs aantal bezoekers
Oud 23-05-2011, 18:47
Carn
Carn is offline
w00t, ruim 300e terug van de huurstichting omdat mn stookkosten niet zo hoog zijn <3
Oud 23-05-2011, 18:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hoogte van subsidie vs aantal bezoekers
Ja, dat snap ik, maar wat doet brownian motion daartussen.
Oud 23-05-2011, 18:52
Carn
Carn is offline
omdat het allemaal Nederlandse producties zijn die subsidie van het Filmfonds ontvangen hebben
Oud 23-05-2011, 19:00
Verwijderd
Nou, de meterman is niet gekomen en ik heb ook geen briefje. Ben ik voor niks om 9 uur opgestaan en 8 uur lang binnen gezeten :''')

Maar ik ben niet chagrijnig meer want net belde de niet-lawaai-buurman per ongeluk aan. Ik had 'm nog nooit gezien maar ik was nieuwsgierig want hij hangt worsten te drogen op z'n balkon en heeft een windmolentje aan de reling vastgemaakt. Nou, dit is ongeveer hoe hij eruitziet:

Spoiler

Echt bijna exact zo, inclusief zo'n kop en zo'n stierennek, alleen dan met enig vet over z'n spieren waardoor hij nog breder wordt. Hij is een KAST. Wat absoluut hilarisch is want hij woont in zo'n zelfde soort appartement als ik en dat zijn echt piepkleine studiootjes. Tevens stond zijn vriendin naast hem en zij ziet er ongeveer zo uit:

Spoiler

Oioioi

Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 19:39.
Oud 23-05-2011, 19:01
Verwijderd
Bovenste plaatje doet het niet.
Oud 23-05-2011, 19:08
Verwijderd
Fix'd! Een nieuwe, gecensureerde versie, zelfs.
Oud 23-05-2011, 19:08
Carn
Carn is offline
jam jam paardenhart.
Oud 23-05-2011, 19:10
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nou, de meterman is niet gekomen en ik heb ook geen briefje. Ben ik voor niks om 9 uur opgestaan en 8 uur lang binnen gezeten :''')

Maar ik ben niet chagrijnig meer want net belde de niet-lawaai-buurman per ongeluk aan. Ik had 'm nog nooit gezien maar ik was nieuwsgierig want hij hangt worsten te drogen op z'n balkon en heeft een windmolentje aan de reling vastgemaakt. Nou, dit is ongeveer hoe hij eruitziet:

Spoiler

Echt bijna exact zo, inclusief zo'n kop en zo'n stierennek, alleen dan met enig vet over z'n spieren waardoor hij nog breder wordt. Hij is een KAST. Wat absoluut hilarisch is want hij woont in zo'n zelfde soort appartement als ik en dat zijn echt piepkleine studiootjes. Tevens stond zijn vriendin naast hem en zij ziet er ongeveer zo uit:

Spoiler

Oioioi
'

Hahaaha
Oud 23-05-2011, 19:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
omdat het allemaal Nederlandse producties zijn die subsidie van het Filmfonds ontvangen hebben
Ik snapte het niet omdat ik nog nooit van Brownian Movement had gehoord. Ik dacht dat het een of andere obscure grap was, maar nu heb ik de IMDB pagina gevonden.
Oud 23-05-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:

Spoiler

Spoiler

Oioioi
Oud 23-05-2011, 20:06
Verwijderd
zo, er stond een wilde vrouw in mijn tuin die naar binnen wilde. dat was niet leuk.
Oud 23-05-2011, 20:09
Verwijderd
sterker nog, dat was een kwartier geleden en mijn vingers spacen nog steeds :"D
Oud 23-05-2011, 20:10
Verwijderd
Wilde als in: die spoorde niet helemaal?
Oud 23-05-2011, 20:12
Verwijderd
ze kwam niet helemaal normaal over nee
Oud 23-05-2011, 20:13
Verwijderd
Politie gebeld?
Oud 23-05-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Politie gebeld?
Oud 23-05-2011, 20:14
Verwijderd
Dat lijkt me toch een vrij logische manier van handelen als er iemand die duidelijk in de war is in je tuin staat en naar binnen wil.
Oud 23-05-2011, 20:52
Carn
Carn is offline
Schrödinger; waarom ga jij niet van dit soort filmpjes maken?

Oud 23-05-2011, 21:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Schrödinger; waarom ga jij niet van dit soort filmpjes maken?

[filmpje]
Physics. Yay.

Omdat ik er te lui voor ben, en omdat ik niet aandachtsgeil ben.
Oud 23-05-2011, 21:47
Sherlock
Sherlock is offline
En je hebt geen baard.
Oud 23-05-2011, 21:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb wel een sikje. Soort van.
Oud 23-05-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
zo, er stond een wilde vrouw in mijn tuin die naar binnen wilde. dat was niet leuk.
Jeetje, vertel erover!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten