Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 16:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een gezond BMI met een gezonde taille-omvang, en dat het in het afgelopen jaar niet veranderd is
ik heb 69kg gewogen, maar ook 85kg; met mijn lengte allebei "gezond bmi". Wil niet zeggen dat ik het liefst gewoon 75kg weeg!
Oud 27-05-2011, 16:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Cellulite is onregelmatig gevulde vetcellen, als je dik bent valt dat meer op dan als je dun bent, maar vrijwel iedereen (die de halve dag zit) heeft het wel.
Cellulitis is een ontsteking van het onderhuids bindweefsel en dat hebben jullie helemaal niet terminologie!
Cellulite is gewoon een lite-variant!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als vuistregel een gezond BMI met een gezonde taille-omvang, en dat het in het afgelopen jaar niet veranderd is
maar het is heel erg veranderd, want ik heb zes maanden nierbekken- en blaasontstekingen gehad

Citaat:
ben ik nog op tijd ????? het gaat hier altijd over dingen die mijn interesse hebben als ik er niet ben ;(
ahw! Ik denk dat ik het hier nog wel even over kan hebben hoor
Verwijderd
Citaat:
ik heb 69kg gewogen, maar ook 85kg; met mijn lengte allebei "gezond bmi". Wil niet zeggen dat ik het liefst gewoon 75kg weeg!
Als je eerst 69 kg woog en daarna 85 kg, of andersom, klinkt dat niet echt stabiel.

Daarbij heb jij het over uitersten en een gemiddelde dat je liever opzoekt, terwijl Fizze aan een uiterste zit en vérder naar (en over) dat uiterste heen wil, dat is ook wel anders he
Oud 27-05-2011, 16:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat ik bijna 24 jaar vegetarier ben en niet weet hoe ik dat moet doen + het niet in huis heb.
Hippievoedsel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bulgur
Oh zo. Ik heb het wel eens gegeten dan.
Verwijderd
Citaat:
Sorry!
Ik dacht dat cellulitis kwam met te dik zijn.
Nee, onzin, mijn zusje is superslank, weegt maar 53 kilo ofzo () en die heeft ook geen perfect gladde achterbenen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, nu echt aan de boodschapjes!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Cellulite is gewoon een lite-variant!
haha
Oud 27-05-2011, 16:28
Verwijderd
In de viva staat nu een artikel waarin is ingezoomd op de cellulitis en co. van dunne CELEBS
Verwijderd

Micha Barton, aiaiai.
Verwijderd
Citaat:
In de viva staat nu een artikel waarin is ingezoomd op de cellulitis en co. van dunne CELEBS
Ja, die had ik al genoemd

Fijn altijd, dat soort foto's
Oud 27-05-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, die had ik al genoemd

Fijn altijd, dat soort foto's
o! nou, ik vond de foto's nogal tegenvallen. ik bedoel: als ze dat al walgelijk vinden, die anderhalve put in een verder perfecte bil
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als je eerst 69 kg woog en daarna 85 kg, of andersom, klinkt dat niet echt stabiel.
Nou ja, stabiel, het ging wel erg geleidelijk. Gestopt met een inspannende, competetieve sport; en meer zittend werk gaan doen ipv staand/lopend. Dus het is niet zo dat het binnen 6 maanden is gebeurd maar eerder een periode van 2 of 3 jaar.
Verwijderd
Ik heb ook cellulitis. En ook vet op mijn buik. Omdat ik een vrouw ben, weetjewel.
Oud 27-05-2011, 16:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ja zo erg is het nou ook weer niet bij mij. Maar een papparazzi zou het wel zo erg kunnen doen uitzien bij mij natuurlijk
Verwijderd
En kijk, Christina Aguilera, naast een oerlelijk pakje heeft ze ook geen perfecte benen:

fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb ook cellulitis. En ook vet op mijn buik. Omdat ik een vrouw ben, weetjewel.
vet op buik is toch prima!
En vet op tetten ook
Oud 27-05-2011, 16:31
Carn
Carn is offline
zo, en nu ga ik weer aan het BIER want het is 17:30 geweest en ik heb afsluit-plicht vandaag. Hopla, naar de toog! Daaaag!
Verwijderd
Moz, zeg wat je wilt zeggen!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En kijk, Christina Aguilera, naast een oerlelijk pakje heeft ze ook geen perfecte benen:

[afbeelding]
WTFFFF dat pakje ik zie alleen dat pakje wat vreselijk!
Oud 27-05-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Oh ja zo erg is het nou ook weer niet bij mij. Maar een papparazzi zou het wel zo erg kunnen doen uitzien bij mij natuurlijk
Natuurlijk, want de papparazzi maakt cellulitis extra erg! Veel erger dan wat je eigenlijk hebt, dat weet iedereen!
Verwijderd
En ik weet niet wie dit is, maar zij ziet er verder ook slank uit met een strak kontje, maar helaas:

Verwijderd
Citaat:
vet op buik is toch prima!
En vet op tetten ook
Nou dat bedoel ik! Het is allebei even normaal!
Verwijderd
ik ben nog steeds lekker rustig aan het afvallen, zit nog maar 5 kilo boven mijn pre-zw.sch.gewicht! ((en dat gewicht was weer 5 kilo boven mijn gewenste gewicht ) oh en een groot deel daarvan zit natuurlijk in mijn twee extra cupmaten )dus in totaal nog 10 kilo eraf en ik ben weer een blije moz.
Verwijderd
Ja, Christina is in dat pakje net zo'n worst die ze in een netje doen. Hoe heten die worsten eigenlijk?
Carn
Carn is offline
Citaat:

[afbeelding]
Bekende van me is DTPer geweest bij een glossy; je mag gerust geloven dat elke foto die je ziet in een tijdschrift of krant bewerkt is.
Oud 27-05-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
En ik weet niet wie dit is, maar zij ziet er verder ook slank uit met een strak kontje, maar helaas:

[afbeelding]
Nou, voor die benen zou ik tekenen hoor
Oud 27-05-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Bekende van me is DTPer geweest bij een glossy; je mag gerust geloven dat elke foto die je ziet in een tijdschrift of krant bewerkt is.
Oh dat geloof ik ook zeker.
Oud 27-05-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Nou, voor die benen zou ik tekenen hoor
Mwja, ik in principe ook wel, qua slankheid, maar even om aan te geven dat gladde benen vrijwel een utopie zijn, bij iedereen.
Oud 27-05-2011, 16:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Natuurlijk, want de papparazzi maakt cellulitis extra erg! Veel erger dan wat je eigenlijk hebt, dat weet iedereen!
Nou ze doen wel hun best toch! Ik zie er soms ook kutter uit dan anders.
Citaat:

[afbeelding]
Jah. Stom
Citaat:
Nou dat bedoel ik! Het is allebei even normaal!
Ja, maar sommige normaliteiten zijn mooier dan anderen!
Jouw ogen zijn ook abnormaal groot, maar dat is juist mooi! En mijn vriend zijn wimpers zjin twee keer zo lang als de mijne en dat is ook supermooi!
Oud 27-05-2011, 16:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik ben nog steeds lekker rustig aan het afvallen, zit nog maar 5 kilo boven mijn pre-zw.sch.gewicht! ((en dat gewicht was weer 5 kilo boven mijn gewenste gewicht ) oh en een groot deel daarvan zit natuurlijk in mijn twee extra cupmaten )dus in totaal nog 10 kilo eraf en ik ben weer een blije moz.
Goed!
Is het heel moeilijk om af te vallen na een zwangerschap?
Zal wel verschillen per persoon he. Mijn ex-schoonmoeder had echt een negatief BMI en die zei dat ze ong. 10 kilo was afgevallen bij borstvoeding geven. Toen woog ze dus nog 45 kilo.
Oud 27-05-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Nou ze doen wel hun best toch! Ik zie er soms ook kutter uit dan anders.

Jah. Stom

Ja, maar sommige normaliteiten zijn mooier dan anderen!
Jouw ogen zijn ook abnormaal groot, maar dat is juist mooi! En mijn vriend zijn wimpers zjin twee keer zo lang als de mijne en dat is ook supermooi!
Ja dus? Wat heeft dat met elkaar te maken? Moet jij dan gaan grienen dat je niet even grote ogen hebt als ik?
Oud 27-05-2011, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ja dus? Wat heeft dat met elkaar te maken? Moet jij dan gaan grienen dat je niet even grote ogen hebt als ik?
Oud 27-05-2011, 16:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nee, want ik ben niet onzeker over mijn ogen
Oud 27-05-2011, 16:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Niet eens?
Oud 27-05-2011, 16:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
nee, en ook niet over mijn onderbenen, mijn armen, mijn schouders, mijn rug, mijn lippen, mijn haar, mijn taille. Ik ben helemaal niet over alles onzeker!
Oud 27-05-2011, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Aaaarch, dit is het laatste wat ik erover zeg want ik trek je kronkelredeneringen echt niet meer. Het punt is, sommige dingen zijn nu eenmaal zo. Sommige dingen komen door je bouw, omdat je vrouw bent of omdat je er de genen voor hebt, of omdat je ouder wordt. Sommige dingen daarvan zijn minder leuk dan anderen. Waarom kun je niet accepteren dat je a) niet selectief kunt afvallen, b) het niet nodig is af te vallen c) je niet zo heet wordt als die huisgenote van je, want die heeft een kont die je nooit zult krijgen d) jij misschien een grote beenomtrek-omvang hebt, maar dat gewoon bij je hoort, zoals het bij mij hoort dat ik kleine tetten heb (en ik ook niet plaatselijk kan aankomen).
Oud 27-05-2011, 16:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik weet het niet! Hoe kunnen jullie die dingen wel accepteren? Gaat dat over als je 20 bent?
Oud 27-05-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet! Hoe kunnen jullie die dingen wel accepteren? Gaat dat over als je 20 bent?
nee

bij mij in ieder geval niet

Nooit meer denk ik. Je bent een whiner of je bent het niet he.
Oud 27-05-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Nee dat moet je leren. En als je daar niet aan wilt werken (dat accepteren), maar gewoon gaat afvallen, dan kom je daar nooit overheen. En dan blijf je altijd balen van de billen van je huisgenoot.
Oud 27-05-2011, 16:53
Verwijderd
of bilen van de ballen van je huisgenoot
Oud 27-05-2011, 16:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nee

bij mij in ieder geval niet

Nooit meer denk ik. Je bent een whiner of je bent het niet he.
Mja
Citaat:
Nee dat moet je leren. En als je daar niet aan wilt werken (dat accepteren), maar gewoon gaat afvallen, dan kom je daar nooit overheen. En dan blijf je altijd balen van de billen van je huisgenoot.
En dat accepteren is niet de luie versie van er iets aan doen?
Oud 27-05-2011, 16:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
of bilen van de ballen van je huisgenoot
ik heb geen huisgenoot van wie ik aan de ballen zou willen bilen
Oud 27-05-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
en dat accepteren is niet de luie versie van er iets aan doen?
Je KUNT niet overal iets aan doen, goddomme!
Oud 27-05-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Mja

En dat accepteren is niet de luie versie van er iets aan doen?
JE KUNT ER NIKS AAN DOEN. JE KRIJGT DIE BILLEN NIET EN ZE BLIJFT GEILER DAN JIJ.

En nu ga ik weg, ik ben er klaar mee.
Oud 27-05-2011, 16:56
Verwijderd
Oh was quis maar een man, dan had ik mijn soulmate for life, ook al is zij hippie en ik niet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou zeg, hoef je niet boos te worden
Verwijderd
hoe ging die ene zegswijze ook alweer. Accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat je niet kunt accepteren
Oud 27-05-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Nou zeg, hoef je niet boos te worden
Ik ben al anderhalf uur boos.
Oud 27-05-2011, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hoe ging die ene zegswijze ook alweer. Accepteer wat je niet kunt veranderen en verander wat je niet kunt accepteren

Maar dan moet je ook weten wat je kan accepteren en wat je kan veranderen, en daar ben ik nog, in die fase

Citaat:
Ik ben al anderhalf uur boos.
waarom?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten