Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij heb jij het over uitersten en een gemiddelde dat je liever opzoekt, terwijl Fizze aan een uiterste zit en vérder naar (en over) dat uiterste heen wil, dat is ook wel anders he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben nog steeds lekker rustig aan het afvallen, zit nog maar 5 kilo boven mijn pre-zw.sch.gewicht! ((en dat gewicht was weer 5 kilo boven mijn gewenste gewicht
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Jouw ogen zijn ook abnormaal groot, maar dat is juist mooi! En mijn vriend zijn wimpers zjin twee keer zo lang als de mijne en dat is ook supermooi! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is het heel moeilijk om af te vallen na een zwangerschap? Zal wel verschillen per persoon he. Mijn ex-schoonmoeder had echt een negatief BMI en die zei dat ze ong. 10 kilo was afgevallen bij borstvoeding geven. Toen woog ze dus nog 45 kilo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar dan moet je ook weten wat je kan accepteren en wat je kan veranderen, en daar ben ik nog, in die fase ![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|