Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Hmm maar dan gaat er 1 minuut van het douchen af, sta je 2 minuten onder de douche je tanden te poetsen en met shampoo in en uit je haar doen ben je ook algauw 2 minuten bezig, dus wanneer droog je je dan af?
Onder de douche zeep ik me eerst in, dan tandenpoetsen (2 minuten) en dan alles afspoelen/uitspoelen. Afdrogen hoort bij aankleden + haar + opmaken. Ik wikkel m'n haar altijd eerst in een handoek, dan lichaam afdrogen + aankleden, dan make-up, dan handdoek uit haar en haar borstelen. Klaar!
Advertentie
Oud 12-06-2011, 10:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik moet ook wel crèmespoeling gebruiken, dat kost extra tijd.
Oud 12-06-2011, 10:28
Verwijderd
En het zo opschrijven klinkt heel gehaast, maar ik doe er eigenlijk altijd 10 minuten over, ook wanneer ik alle tijd heb. Behalve als ik 's avonds douche, dan blijf ik langer staan
Oud 12-06-2011, 10:29
Verwijderd
Ik heb doordeweeks 's ochtends 45 minuten nodig en dan douche ik nog 's avonds
5 minuten: uit bed komen, naar de wc, gezicht wassen, aankleden
10 minuten: lunchpakket maken, tas inpakken, ontbijt maken
15 minuten: ontbijten
5 minuten: haar, lenzen indoen of bril poetsen, eventueel make-up
5 minuten: tandenpoetsen, flossen, schoenen aandoen
5 minuten: reserve voor als ik m'n sleutels kwijt ben of eh, wat langer naar de wc moet
Oud 12-06-2011, 10:31
Schrödinger
Schrödinger is offline
We weten het, Sarah. Vrouwen schijten ook.
Oud 12-06-2011, 11:04
Verwijderd
Lunch maak ik meestal de dag ervoor al klaar en m'n tas is dan ook vaak al gepakt. En ik heb ook vijf minuutjes reserve, maar dat komt altijd neer op vijf minuutjes langer in de krant lezen.
Oud 12-06-2011, 11:37
Verwijderd
Citaat:
We weten het, Sarah. Vrouwen schijten ook.
Dat doe ik elke ochtend, ik wou er alleen niet direct diep op ingaan waarom dat de ene keer langer duurt dan de andere
Oud 12-06-2011, 12:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat kan niet dan eet je niet of je douche niet.
Ik douche meestal 's avonds omdat mn haar anders niet op tijd droog is, maar als ik 's ochtends douche dan doe ik er vijf minuten langer over.
Oud 12-06-2011, 12:15
Uice
Uice is offline
Ik douche 's ochtends meestal vijf minuten en eet vijf minuten, denk ik. Toch duurt het doorgaans minimaal een uur van bed tot fiets.
Oud 12-06-2011, 12:23
Verwijderd
Mijn echtgenoot gaat altijd eerst uitgebreid ontbijten en de krant lezen om vervolgens te ontdekken dat hij nog vijf minuten heeft om zich te douchen en aan te kleden. Het is nog niet tot 'm doorgedrongen dat eerst douchen + aankleden en dan ontbijten + krant lezen waarschijnlijk veel fijner en minder gehaast is.
Oud 12-06-2011, 12:30
Verwijderd
ik douche altijd 's avonds dus 's ochtends word ik wakker, kleed ik me aan, doe ik mijn haar, poets ik mijn tanden, ruim mijn kamer op en ik ben weg. +- 10 minuten werk. Minder.
Oud 12-06-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik douche in ongeveer 20 minuten.
Waterverspilling.

Ik ga naar de wc en douche daarna ongeveer tien minuten, eet vijf minuten, kleed me aan in een minuut or so en stap dan op de fiets.
Oud 12-06-2011, 12:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoezo verspilling? Ik vind het prettig om zo lang te douchen.
Oud 12-06-2011, 12:40
Uice
Uice is offline
Even kijken:

Opstaan, koffie zetten en drinken met internet: 15 minuten.
Eten maken en opeten: 5 minuten.
Douchen: 5 minuten.
Meer internet: 30 minuten.
Tanden poetsen: 3 minuten.

En dan maar weg.
Oud 12-06-2011, 12:41
Geel
Geel is offline
Citaat:
ik douche altijd 's avonds dus 's ochtends word ik wakker, kleed ik me aan, doe ik mijn haar, poets ik mijn tanden, ruim mijn kamer op en ik ben weg. +- 10 minuten werk. Minder.
Je bent niet van het ontbijten?
Oud 12-06-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Je bent niet van het ontbijten?
nuh, de afgelopen vier jaar in ieder geval niet. Dan fietste ik naar de academie in ongeveer 15 minuten / 20 minuten en dan ging ik gewoon in de middag lunchen, geen probleem. Als ik 's ochtends wel iets eet, krijg ik rond 11 uur juist ontzettende honger.
Oud 12-06-2011, 12:57
Verwijderd
ik heb geen zin in school dus ik maak een spinnenpoten alfabet
Oud 12-06-2011, 13:02
Geel
Geel is offline
Ik heb ook altijd mijn eigen alfabet willen ontwerpen. Ik had het ook gedaan, ware het niet dat ik niet kan tekenen.
Oud 12-06-2011, 13:03
Verwijderd
daar hoef je niet voor kunnen tekenen. Er bestaan zelfs heel erg mooie alfabetten die gemaakt zijn met de linkerhand, zonder linkshandig te zijn.
Oud 12-06-2011, 13:04
Geel
Geel is offline
links?

en dan bedoel ik een url-link naar de alfabetten (is het niet alfabets? )
Oud 12-06-2011, 13:08
Rivka
Rivka is offline
Oh Geel, dat Brigitte Kaandorpfilmpje is liefde <3
Oud 12-06-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
links?

en dan bedoel ik een url-link naar de alfabetten (is het niet alfabets? )
heb ik in een boek staan, zoek ze later voor je op!
Oud 12-06-2011, 13:11
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oh Geel, dat Brigitte Kaandorpfilmpje is liefde <3
Ik weet! <3

@volkert: is goed
Oud 12-06-2011, 13:11
Rivka
Rivka is offline
6.30 Douchen
6.40 Kleren uitzoeken en aandoen
6.45 Haar drogen
6.50 Netjes opmaken
7.00 Naar beneden en ontbijten
7.30 Brood maken en nog een klein dingetje voor school doen, tanden poetsen
7.45 Naar school fietsen (25 min.)
Oud 12-06-2011, 13:36
Verwijderd
Op E&D zit al wekenlang een user in iedere post reclame te maken voor eoa Belgische kooksite
Oud 12-06-2011, 13:38
Verwijderd
Grmpf, waarom zetten supermarkten niet online of ze morgen open zijn.
Oud 12-06-2011, 14:11
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn bloeddruk is 100/60... ik ga doooooood
Oud 12-06-2011, 14:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De AH doet dat wel.
Oud 12-06-2011, 14:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nuh, de afgelopen vier jaar in ieder geval niet. Dan fietste ik naar de academie in ongeveer 15 minuten / 20 minuten en dan ging ik gewoon in de middag lunchen, geen probleem. Als ik 's ochtends wel iets eet, krijg ik rond 11 uur juist ontzettende honger.
Wut, niet ontbijten is best ongezond En dat je dan om 11 uur honger krijgt is normaal, want dan is je spijsvertering tenminste zijn werk aan het doen

Ik krijg trouwens zonder ontbijt ook honger 2 uur na het opstaan...
Oud 12-06-2011, 14:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dirk doet dat wel. (niet open )
Oud 12-06-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Wut, niet ontbijten is best ongezond En dat je dan om 11 uur honger krijgt is normaal, want dan is je spijsvertering tenminste zijn werk aan het doen
*schouders ophaalt*
Oud 12-06-2011, 14:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Douchen kan ik trouwens echt niet in 5 minuten, tenzij op een camping.

Ik doe er standaard 20 minuten over, want dan is de boiler leeg. Thuis deed ik er altijd 45 minuten over. Ik haat het om gehaast te douchen.
Oud 12-06-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:

Ik doe er standaard 20 minuten over, want dan is de boiler leeg. Thuis deed ik er altijd 45 minuten over. Ik haat het om gehaast te douchen.
Je weet wat ik daar van zeg he.
Oud 12-06-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
En wat ik hier van zeg.
Oud 12-06-2011, 14:50
Geel
Geel is offline
'of je doet even normaal'

?
Oud 12-06-2011, 14:50
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hoi.

De kunstmarkt:

Een man die een sepia foto van zichzelf heeft staan, op deze foto heeft hij een vreselijke grijns, staat er in koeienletters "PASSIE" aan de linkerzijde terwijl hij steen aan het bijtelen is op deze foto.

Op zijn kraampje zijn beeldjes te vinden met titels als:
-vertrouwen
-hoop
-passie
-harmonie
etc

Het zijn abstracte vormen, klein en staan op een sokkel, centraal.

Dus ik vraag aan deze man:
"Tot in hoeverre is uw werk kunst?"

man:
Spoiler
Oud 12-06-2011, 14:53
Verwijderd
Hoe was het schuurfeest stefenootje?
Oud 12-06-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
De AH doet dat wel.
Maar die is niet op loopafstand voor mij
Oud 12-06-2011, 14:55
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Hoi Gnork!
Oud 12-06-2011, 14:56
Verwijderd
o hai kauw
Oud 12-06-2011, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Hoe was het schuurfeest stefenootje?
Het was verschrikkelijk.

De hele setting enzo was op zich wel wat ik er van had verwacht (we moesten alleen wel teringlang in de rij staan, omdat iedereen zijn metalen voorwerpen en tasjes en alles in van die bakjes moest doen, het leek fucking Schiphol wel!!!! ).
Maar het volume van de muziek heeft het totaal verpest. Het stond ZO hard, dat het enige wat je hoorde de bas was, en een dreunende bak met herrie, je kon gewoon geen losse nummers van elkaar onderscheiden.
Tenminste, ik, de rest scheen er gek genoeg geen last van te hebben. Die zijn blijkbaar al zo erg afgestompt dat ze niet meer weten hoe echte muziek klinkt.

Het bier was wel lekker koud. Het was niet al te druk. Maar later trok ik die bonkende muur van herrie en al die vrolijke mensen die wisten waar ze op aan het dansen waren echt niet meer, en toen ben ik maar in m'n eentje gegaan. Kom nou.
Oud 12-06-2011, 14:59
Verwijderd
hihi ach ja, jammer maar je bent in ieder geval een levenservaring rijker!!!
Oud 12-06-2011, 15:04
Verwijderd
Er hing trouwens een heel groot spandoek met de woorden: Bier gooien = exit!

:')

Heel fijn natuurlijk, maar dat maakt het wel een beetje een gay schuurfeest-light he.
Oud 12-06-2011, 15:12
Uice
Uice is offline
Citaat:

Vijf minuten is voor mij geen kwestie van haast. Als er wat zeep op en af mij is gegaan en wat shampoo door mijn haar gespoeld, heb ik niks meer te zoeken in dat hok.
Oud 12-06-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Vijf minuten is voor mij geen kwestie van haast. Als er wat zeep op en af mij is gegaan en wat shampoo door mijn haar gespoeld, heb ik niks meer te zoeken in dat hok.
qft
Oud 12-06-2011, 15:15
Verwijderd
ft
Oud 12-06-2011, 15:21
Uice
Uice is offline
Oud 12-06-2011, 15:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Er hing trouwens een heel groot spandoek met de woorden: Bier gooien = exit!

:')

Heel fijn natuurlijk, maar dat maakt het wel een beetje een gay schuurfeest-light he.
Het is met name opvallend dat zo'n doek blijkbaar nodig is.
Oud 12-06-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Het is met name opvallend dat zo'n doek blijkbaar nodig is.
Tuurlijk, anders gaan die boeren bier gooien als een malle.
Oud 12-06-2011, 15:50
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
ei + brie + ham + pindasaus

nom

ga dik worden

Regels voor berichten