Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb doordeweeks 's ochtends 45 minuten nodig en dan douche ik nog 's avonds
![]() 5 minuten: uit bed komen, naar de wc, gezicht wassen, aankleden 10 minuten: lunchpakket maken, tas inpakken, ontbijt maken 15 minuten: ontbijten 5 minuten: haar, lenzen indoen of bril poetsen, eventueel make-up 5 minuten: tandenpoetsen, flossen, schoenen aandoen 5 minuten: reserve voor als ik m'n sleutels kwijt ben of eh, wat langer naar de wc moet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn echtgenoot gaat altijd eerst uitgebreid ontbijten en de krant lezen om vervolgens te ontdekken dat hij nog vijf minuten heeft om zich te douchen en aan te kleden. Het is nog niet tot 'm doorgedrongen dat eerst douchen + aankleden en dan ontbijten + krant lezen waarschijnlijk veel fijner en minder gehaast is.
|
![]() |
|
Even kijken:
Opstaan, koffie zetten en drinken met internet: 15 minuten. Eten maken en opeten: 5 minuten. Douchen: 5 minuten. Meer internet: 30 minuten. Tanden poetsen: 3 minuten. En dan maar weg.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
6.30 Douchen
6.40 Kleren uitzoeken en aandoen 6.45 Haar drogen 6.50 Netjes opmaken 7.00 Naar beneden en ontbijten 7.30 Brood maken en nog een klein dingetje voor school doen, tanden poetsen 7.45 Naar school fietsen (25 min.)
||
Citaat:
![]() ![]() Ik krijg trouwens zonder ontbijt ook honger 2 uur na het opstaan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoi.
De kunstmarkt: Een man die een sepia foto van zichzelf heeft staan, op deze foto heeft hij een vreselijke grijns, staat er in koeienletters "PASSIE" aan de linkerzijde terwijl hij steen aan het bijtelen is op deze foto. Op zijn kraampje zijn beeldjes te vinden met titels als: -vertrouwen -hoop -passie -harmonie etc Het zijn abstracte vormen, klein en staan op een sokkel, centraal. Dus ik vraag aan deze man: "Tot in hoeverre is uw werk kunst?" man:
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
De hele setting enzo was op zich wel wat ik er van had verwacht (we moesten alleen wel teringlang in de rij staan, omdat iedereen zijn metalen voorwerpen en tasjes en alles in van die bakjes moest doen, het leek fucking Schiphol wel!!!! ![]() Maar het volume van de muziek heeft het totaal verpest. Het stond ZO hard, dat het enige wat je hoorde de bas was, en een dreunende bak met herrie, je kon gewoon geen losse nummers van elkaar onderscheiden. Tenminste, ik, de rest scheen er gek genoeg geen last van te hebben. Die zijn blijkbaar al zo erg afgestompt dat ze niet meer weten hoe echte muziek klinkt. ![]() ![]() Het bier was wel lekker koud. Het was niet al te druk. Maar later trok ik die bonkende muur van herrie en al die vrolijke mensen die wisten waar ze op aan het dansen waren echt niet meer, en toen ben ik maar in m'n eentje gegaan. Kom nou. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|