Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf me wel echt verbazen over die vrouwencondooms.
Dat krijgt jou in een gemene stemming?
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Wat is een puzzelbal?

En sann, waarom ben je in een gemene stemming?
Geen idee! Ik was gister ook best gemeen, bij vlagen, en net wilde ik weer iets gemeens zeggen. En dat is gek, want ik ben liev & sagt.
Verwijderd
Citaat:
Ja, het zijn ook nogal onpraktische dingen.

[afbeelding]

Ik vind het niet raar dat niemand ze gebruikt.
wtf. Dan ben je toch in een klap niet meer geil.

Citaat:
Die van de grot? Oh nee, de grot was van Plato toch?
Ja Plato was van de grot geloof ik. Maar was Socrates niet van de ideeënwereld?
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd.
Wat een puzzelbal is, of waarom sann in een gemeen humeur is?

Overigens doe ik mee met de gemene stemming. Ik loop de hele dag al mensen af te zeiken zonder reden.
Verwijderd
Citaat:
Dat krijgt jou in een gemene stemming?
Bij de vorige discussie daarover riep ik dat ik 't wel een x wilde proberen, om me 4 seconden later te bedenken
Verwijderd
In de Opzij stond eerst een heel lang artikel over vrouwencondooms. In Afrika gebruiken vrouwen het zonder dat hun man dat merkte en daardoor kregen ze minder aids, omdat die mannen nadat de vrouwen dat verteld hadden inzagen dat niet alle voorbehoedsmiddelen kut waren.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het brief vd week cadeau is tegenweurdig trouwens een stom Mickeyspel voor de Wii. Leuk is dat, als je geen wii hebt. Vroeger kreeg je tenmnste nog een PUZZELBAL.
Ja, of een mooie vulpen
Verwijderd
Citaat:
Wat een puzzelbal is, of waarom sann in een gemeen humeur is?
Dat eerste. Over Sanns gemene humeur was ik in het ongewisse.
Oud 13-06-2011, 20:15
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
O wacht, het is geen echte brief en de originele post is van Noedel zelf :')
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee nee, dat was Plato.
Nou ja, Plato schreef het op, maar zei dat het bedacht was door Socrates, zoals heel veel dingen die hij schreef. Plato en Socrates zijn vaak inwisselbaar. Of Socrates bedacht alles en Plato schreef alles op, of Plato gebruikte het personage Socrates om zijn ideeën uit te leggen, of een combinatie van die twee.
Verwijderd
Citaat:

Nee! Ideeënleer van Plato. Dat alles een essentie heeft (en die essentie is perfect) en dat wij daarom alles kunnen herkennen, zonder dat er ook maar iets perfect is.

Ofzo. Lang geleden.
Oud 13-06-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, Plato schreef het op, maar zei dat het bedacht was door Socrates, zoals heel veel dingen die hij schreef. Plato en Socrates zijn vaak inwisselbaar. Of Socrates bedacht alles en Plato schreef alles op, of Plato gebruikte het personage Socrates om zijn ideeën uit te leggen, of een combinatie van die twee.
Oh, dat zou best kunnen, maar ik heb het geleerd als de ideeënleer van Plato.
Uice
Uice is offline
Verwijderd
Ik vind Plato echt HEEL kut. En hij komt bij alle filosofiehoofdstukken voor.
Oud 13-06-2011, 20:17
Verwijderd
Ik vond rechtsfilosofie zo leuk dat het eng werd
Verwijderd
Van Socrates zijn er sowieso geen geschriften bewaard gebleven, dus alles wat hij dacht is via oa Plato tot ons gekomen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bij ons werd filosofie als bijvak gegeven, en niet eens verplicht Waardoor ik het ook niet koos, want toen was filosofie nog niet koel. Ik heb er nu spijt van.
Oud 13-06-2011, 20:18
Verwijderd
Filosofie .
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens nog steeds een beetje in een gemene stemming
Niks van gemerkt?

Citaat:
In de Opzij stond eerst een heel lang artikel over vrouwencondooms. In Afrika gebruiken vrouwen het zonder dat hun man dat merkte en daardoor kregen ze minder aids, omdat die mannen nadat de vrouwen dat verteld hadden inzagen dat niet alle voorbehoedsmiddelen kut waren.

Citaat:
Juh.

Citaat:
Nee! Ideeënleer van Plato. Dat alles een essentie heeft (en die essentie is perfect) en dat wij daarom alles kunnen herkennen, zonder dat er ook maar iets perfect is.

Ofzo. Lang geleden.
Ja nouja van wie het ook was dat bedoelde ik dus.
Verwijderd
Op de middelbare school had ik mijn filosofiekennis uit 'De wereld van Sofie'.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, dat zou best kunnen, maar ik heb het geleerd als de ideeënleer van Plato.
Dat mag best. Het wordt meestal onderwezen als Plato. Maar in het verhaal is het dus Socrates die het vertelt.

Socrates is trouwens echt een asociale lul in de verhalen van Plato. Ik hoop een beetje dat Plato hem verzonnen heeft, want hij is echt een schitterende antiheld. Hij maakt Plato's werk zo ongeveer het meest leesbare van alle filosofie voor 1600.
Verwijderd
Citaat:
Ja, en ze werken dus van geen kant, aldus de ervaringsdeskundige die ik quotte.

Citaat:
Nee, want de grot van Plato legt het idee van de ideeënwereld (;d;D";D) uit. Maar om die dingen uit te leggen gebruikte hij in zijn boeken dialogen tussen Socrates en andere mensen, en het is dus onduidelijk of dat een echte man was (die al die dingen ook bedacht had) of gewoon een fictief personage.
Oud 13-06-2011, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Niks van gemerkt?

Juh.

Ja nouja van wie het ook was dat bedoelde ik dus.
Tegen jou valt het ook wel mee! Het speelt zich vooral in m'n hoofd af.
Verwijderd
Ik had wel filosofie op de middelbare en ik vond het vet leuk en zo, maar ik had een 5 op mn eindlijst. Volgens mij vond de leraar me stom. Terwijl ik hem juist tof vond, want hij las vaak gedichten van Herman de Coninck voor. Mijn lievelings.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind Plato echt HEEL kut. En hij komt bij alle filosofiehoofdstukken voor.
De post-Platoonse filosofie is dan ook een voetnoot bij Plato.
Oud 13-06-2011, 20:20
Verwijderd
Ik ken filosofie alleen als middelbare school iets, maar ik vond er geen bal aan. Heb het niet gekozen, en was daar blij om aangezien mijn mede klas genoten heel veel moesten leren. Letterlijk uit het hoofd leren. Daar ben ik te lui voor.
Verwijderd
Dit topic gaat duidelijk te snel voor mijn slapeloze zijn. Tijd voor koffie.
Verwijderd
Citaat:

Nee, want de grot van Plato legt het idee van de ideeënwereld (;d;D";D) uit. Maar om die dingen uit te leggen gebruikte hij in zijn boeken dialogen tussen Socrates en andere mensen, en het is dus onduidelijk of dat een echte man was (die al die dingen ook bedacht had) of gewoon een fictief personage.
Ze schijnen ook ontzettend veel herrie te maken. Like een continue stroom van kutscheten.
Oud 13-06-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ze schijnen ook ontzettend veel herrie te maken. Like een continue stroom van kutscheten.
Ik moest hardop proesten.
Verwijderd
Citaat:
Oh god.

Wat ben ik toch blij met mijn spiraaltje, want condooms zijn sowieso kut. Ben je net lekker bezig, moet je alles afkappen, want: condoom. Echt, gatver, als het aan mij ligt zie ik nooit meer een condoom.
Schrödinger
Schrödinger is offline
De grot van Plato? Maar Plato was toch een man?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Klassieke filosofen?
Verwijderd
Citaat:
Tegen jou valt het ook wel mee! Het speelt zich vooral in m'n hoofd af.
Je mag je best afreageren hoor.

Citaat:

Ja ik heb het weer op een rijtje nu.

Citaat:
Ik had wel filosofie op de middelbare en ik vond het vet leuk en zo, maar ik had een 5 op mn eindlijst. Volgens mij vond de leraar me stom. Terwijl ik hem juist tof vond, want hij las vaak gedichten van Herman de Coninck voor. Mijn lievelings.
Oud 13-06-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Ik moest hardop proesten.
Ik had niet anders verwacht. Volgens mij heeft mijn biologieleraar ons dat - in iets nettere bewoording - geleerd.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit topic gaat duidelijk te snel voor mijn slapeloze zijn. Tijd voor koffie.
Hoe lang ben je al wakker Para?
Schrödinger
Schrödinger is offline
En als Plato een grot had, gebruikte hij dan vrouwencondooms?
Verwijderd
Citaat:
Oud 13-06-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Fuuuu.

Citaat:
Oh god.

Wat ben ik toch blij met mijn spiraaltje, want condooms zijn sowieso kut. Ben je net lekker bezig, moet je alles afkappen, want: condoom. Echt, gatver, als het aan mij ligt zie ik nooit meer een condoom.
Hoeveel pijn deed het zetten jou?
Oud 13-06-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Oh god.

Ja maar SOA's! AIDS! HIV! (Ik wilde typen: KINDEREN! Maar dat gaat natuurlijk niet met een spiraaltje )

Citaat:
De grot van Plato? Maar Plato was toch een man?

Citaat:
Klassieke filosofen?

Citaat:
Je mag je best afreageren hoor.

Ja ik heb het weer op een rijtje nu.
Neuh, niet nodig, maar bedankt!
Oud 13-06-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
En als Plato een grot had, gebruikte hij dan vrouwencondooms?
Oud 13-06-2011, 20:24
Verwijderd
Ik vind condooms niet zo'n probleem overigens. Ja 't is leuker als je hatseflats zo naar binnen kan, maar als ik andere mensen hoor over hoe problematisch ze het vinden zit ik alleen maar van
Oud 13-06-2011, 20:25
Verwijderd
Jezus wat druk ik me goed uit vandaag
Oud 13-06-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Je moet Opzij niet vertrouwen!
Oud 13-06-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind condooms niet zo'n probleem overigens. Ja 't is leuker als je hatseflats zo naar binnen kan, maar als ik andere mensen hoor over hoe problematisch ze het vinden zit ik alleen maar van
Ik snap het gedoe ook niet helemaal.
Verwijderd
How many feminists does it take to change a light bulb?
- zero; feminists don't change anything.
Verwijderd
Citaat:
Je moet Opzij niet vertrouwen!
Sowieso vrouwen met meningen. Bah.
Verwijderd
"Hatseflats zo naar binnen" <3
Verwijderd
Oh Bas had ik al verteld dat ik zooooo'n goed cadeau voor je heb?
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang ben je al wakker Para?
Sinds gisterennacht, een uurtje of drie/vier. Wat eigenlijk niet zo heel lang is, maar kennelijk wel lang genoeg om me naar koffie te doen verlangen.
Verwijderd
Citaat:
"Hatseflats zo naar binnen" <3
Citaat:
Jezus wat druk ik me goed uit vandaag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten