Zet een paar speakers op het balkon en speel daar de hele dag Die Walküre van Richard Wagner op af, want dergelijke kwalitatief hoogwaardige muziek zullen ze wel niet kunnen waarderen.
Waarom zijn al mijn buren zo kut [afbeelding] De bodybuilder en z'n vriendin zitten elke dag op vol volume Skyradio te luisteren op hun balkon. Het is niet eens mooi weer. Ga lekker binnen zitten met je kutmuziek, paupervolk.
Waarom zijn al mijn buren zo kut [afbeelding] De bodybuilder en z'n vriendin zitten elke dag op vol volume Skyradio te luisteren op hun balkon. Het is niet eens mooi weer. Ga lekker binnen zitten met je kutmuziek, paupervolk.
Je kan ook smorgens vroeg of savonds laat gaan zingen: begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, wie vrolijk...............................enzo.
Hmm...sparen bij de belastingdienst is opzich ook wel prima. Je krijgt 3% rente (een paar jaar geleden zelfs 5%).
Misschien toch de loonheffingskorting maar eens uitzetten.
Ik wil even niks meer over de Belastingdienst horen. Zonet weer een blauwe envelop binnengekregen
Je kan ook smorgens vroeg of savonds laat gaan zingen: begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, wie vrolijk...............................enzo.
Het zou me niks verbazen als Para daar zelf niet zo blij van wordt.
60 studiepunten, tevreden leerkrachten en een zeer goede schouw achter de rug.
*schouderklopje*
op naar het 2e jaar
21-06-2011, 18:50
Verwijderd
Of eigenlijk ga ik liever gewoon weg. Brb, boodschappen doen. En als ze na het eten nog steeds bezig zijn ga ik gewoon naar de sportschool en daar mijn irritatie afreageren.
Nou, die had de vorige bewoonster in de muur laten zitten, en ik krijg een paar daarvan er niet uit omdat het plastic waar ze van gemaakt zijn te zacht is
Aah ze hebben dus niets met de vaatwasser te maken Even mezelf facepalmen, brb
21-06-2011, 19:02
Verwijderd
Ja Noedel, geldt je computer eigenlijk niet als aftrekpost? Ik weet verder niks van belasting maar je hebt 'm toch nodig voor je werk?