Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2011, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Moet ik je eerst gaan smeken, ofzo?
nee maar je reageerde echt van 'oh jeetje moet dat? nou vooruit'. Dus ik wilde laten weten dat het niet verplicht is ofzo

Citaat:
Maar goed, sommige mensen vinden dat heel geil natuurlijk. Dat lijkt me best lastig, moet je voor inwendig onderzoek naar de dokter en zit je daar van ZOMG GEIL.
Maar dat is toch ook geil?
Ik vond dat nog geil toen ik al 4 uur op de spoedeisende (spoedeisende!) hulp lag en mijn moeder en twee zusters erbij waren en de dokter ging voelen of ik baarmoeder ontsteking had. "doet dit pijn?" "nee "
Advertentie
Oud 23-06-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Als jullie ooit een arts op de eerste hulp geïrriteerd willen maken, trouwens, moet je met je zieke moeder mee gaan naar de eerste hulp en dan continu over je eigen gezondheid gaan praten
Wat voor slet ben je dan.

Citaat:
Ja weet ik veel, die zullen toch ook wel eens een trap op moeten rennen om de trein te halen ofzo?
Ja! Misschien is het dan voor dat soort gevallen, ja.
Oud 23-06-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat nog geil toen ik al 4 uur op de spoedeisende (spoedeisende!) hulp lag en mijn moeder en twee zusters erbij waren en de dokter ging voelen of ik baarmoeder ontsteking had. "doet dit pijn?" "nee "
You are so damaged.
Oud 23-06-2011, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
En eigenlijk is Derek gewoon een baas dat hij misbruik maakt van mensen die het verdienen om misbruik van te maken. Als zij zo dom zijn om te betalen voor zijn show vol leugens, waarom niet?
Oud 23-06-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
En eigenlijk is Derek gewoon een baas dat hij misbruik maakt van mensen die het verdienen om misbruik van te maken. Als zij zo dom zijn om te betalen voor zijn show vol leugens, waarom niet?
Ja, met dat soort onzin is het toch altijd "Eigen schuld, dikke bult". Kom op zeg, zo naïef ben ik niet eens.
Oud 23-06-2011, 21:40
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
nee maar je reageerde echt van 'oh jeetje moet dat? nou vooruit'. Dus ik wilde laten weten dat het niet verplicht is ofzo
Lieve Fizzle,

Stuur de link. Hier zou je mij zielsgelukkig mee maken.

Groetjes,
Een onzekere Maagd
Citaat:
Fizzle, ik denk dat jij één van de weinige mensen bent die dat geil vindt.
Oud 23-06-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:

Echt? Nou nee, zo reageerde ik niet
Oud 23-06-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:

Het zijn een van grootste 'trauma's', de inwendige onderzoeken die ik ooit had. Als ik ergens niet geil van word...
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij is een gevoelige jongen!

Sherlock
Sherlock is offline
Het gaat weer over sex hoor.
Oud 23-06-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Het zijn een van grootste 'trauma's', de inwendige onderzoeken die ik ooit had. Als ik ergens niet geil van word...
Nou grootste trauma's zou ik het ook weer niet noemen, maar geil werd ik er absoluut niet van.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ks
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hmm goulashsoep
Oud 23-06-2011, 21:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
De Kantine (111 lezers)
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk gaat het over inwendige onderzoeken en eendenbekken.

KWEK KWEK.
Verwijderd
Citaat:
De Kantine (111 lezers)
Fizzle krijgt vast vieze pm's straks.
Oud 23-06-2011, 21:45
Verwijderd
Ik zit me nu al twintig minuten af te vragen hoe een eendenbek ook alweer in grotemensentaal heet.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

[afbeelding]

KWEK KWEK.

Eendenbekken bestaan niet!
Verwijderd
iets dat op speculaas lijkt speculum!
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

KWEK KWEK.
*huil* Als ik ooit een inwendig onderzoek moet, ga ik dood ofzo. Tampons zijn al dra-má.
Verwijderd
Citaat:
Hmm goulashsoep
Oud 23-06-2011, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zit me nu al twintig minuten af te vragen hoe een eendenbek ook alweer in grotemensentaal heet.
Speculum
Verwijderd
Citaat:
Nou grootste trauma's zou ik het ook weer niet noemen, maar geil werd ik er absoluut niet van.
Hmmm na nouja ik had dan ook wel gillende buikpijn en was alleen in een land waar ik net was komen wonen en weinig snapte van het rare dokterssysteem, dat hielp niet mee, I geuss. En verder heb ik niet zoveel trauma's
Verwijderd
Citaat:
*huil* Als ik ooit een inwendig onderzoek moet, ga ik dood ofzo. Tampons zijn al dra-má.
Als je later groot bent kun je dat wel aan
Sherlock
Sherlock is offline
Vrouwen zijn aanstellers, een mannelijk inwendig onderzoek is pas een hell!
Oud 23-06-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Hmmm na nouja ik had dan ook wel gillende buikpijn en was alleen in een land waar ik net was komen wonen en weinig snapte van het rare dokterssysteem, dat hielp niet mee, I geuss. En verder heb ik niet zoveel trauma's
Mja dat is wel wat minder relaxed. Mijn dokter wilde me juist te veel op mijn gemak stellen terwijl ik zoiets had van: JA DOE HET NU MAAR DAN IS HET TENMINSTE KLAAR
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen zijn aanstellers, een mannelijk inwendig onderzoek is pas een hell!
Ervaring? Zo nee, dan heb je er geen woord over te zeggen
Verwijderd
Citaat:
Als je later groot bent kun je dat wel aan
Komt dat vanzelf ja? Dat geeft dan weer moed. Maar het blijft een heel naar idee.
Oud 23-06-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
No uterus, no opinion!
Oud 23-06-2011, 21:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja.
Oud 23-06-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
No uterus, no opinion!
Oud 23-06-2011, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Komt dat vanzelf ja? Dat geeft dan weer moed. Maar het blijft een heel naar idee.
Ja het is geen feestje Maar zo'n ding is echt niet zo groot en tegen de tijd dat je inwendig onderzoek krijgt heb je waarschijnlijk al wel seks gehad en als een piemel lukt dan dit ook wel
Oud 23-06-2011, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Mja dat is wel wat minder relaxed. Mijn dokter wilde me juist te veel op mijn gemak stellen terwijl ik zoiets had van: JA DOE HET NU MAAR DAN IS HET TENMINSTE KLAAR
De tweede keer ging die man (het waren allebei mannen ) heel uitgebreid uitleg zitten geven bij wat er te zien was op z'n fancy echo-schermpje. Alsof ik me daar ook maar een seconde op kon concentreren.
Verwijderd
Citaat:
Ja het is geen feestje Maar zo'n ding is echt niet zo groot en tegen de tijd dat je inwendig onderzoek krijgt heb je waarschijnlijk al wel seks gehad en als een piemel lukt dan dit ook wel
Ja, nou, ach, zie je.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je weet dat ze niet op jongens valt?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hee, Geert is vrijgesproken hoor ik net?
Verwijderd
Citaat:
en als een piemel lukt
Nou dat waarschijnlijk niet dus.
Oud 23-06-2011, 21:51
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hee, Geert is vrijgesproken hoor ik net?
Wat een wonder!
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat ze niet op jongens valt?
Verwijderd
Nou ja Azeche gaat vast met enorme voorbindapparaten oefenen en dan komt 't ook goed
Verwijderd
Citaat:
Soms is hij echt wel te groot, hoor. Ik bedoel, seriously. De tweede keer dat ik voor een spiraal naar de dokter ging, wilde die gast gewoon niet aannemen dat hij die kleinere eendebek moest gebruiken. Toen lag ik daar eerst te creperen van de pijn, voordat-ie eindelijk wilde luisteren. En het feit dat ik hem precies heb verteld wat de gynaecoloog mij had verteld tijdens mij laatste bezoek, maakte het nog erger. Hij had echt zo'n "Wie is hier nu de professional?"-attitude en dat kon ik echt niet uitstaan!

/rant.
Oud 23-06-2011, 21:52
Verwijderd
Oke, het voelt heel ongepast om zulke dingen over Azeche te zeggen, laten we er nu over op houden
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
En dan bekritiseer je mij over kennis van DK'ers!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nou ja Azeche gaat vast met enorme voorbindapparaten oefenen en dan komt 't ook goed
Verwijderd
Citaat:
Soms is hij echt wel te groot, hoor. Ik bedoel, seriously. De tweede keer dat ik voor een spiraal naar de dokter ging, wilde die gast gewoon niet aannemen dat hij die kleinere eendebek moest gebruiken. Toen lag ik daar eerst te creperen van de pijn, voordat-ie eindelijk wilde luisteren. En het feit dat ik hem precies heb verteld wat de gynaecoloog mij had verteld tijdens mij laatste bezoek, maakte het nog erger. Hij had echt zo'n "Wie is hier nu de professional?"-attitude en dat kon ik echt niet uitstaan!

/rant.
Ik heb een vrouwelijke dokter, dat helpt vast
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja.
EN DAT STOKJE IS LANG
Verwijderd
Citaat:
En dan bekritiseer je mij over kennis van DK'ers!
Eh wanneer?
Oud 23-06-2011, 21:53
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Eh wanneer?
Oude koeien uit de sloot halen enzo
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Whut? Waarom? Heb jij seks? Jeetje.

Dat bedoel ik niet lullig overigens, maar jeetje.
Verwijderd
Citaat:
Oude koeien uit de sloot halen enzo
ik snap er niks van.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten