Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Ik vind landgraaf ene lelijk woord, dus bij deze het verbod dat woord nog te gebruiken.
waarom vind je landgraaf een lelijk woord.
Advertentie
Oud 25-06-2011, 18:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Laankraaf
Oud 25-06-2011, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Laankraaf

Ik moet nodig gaan verhuizen. xD

kheb mn hoofd gestoten en verschrikkelijke koppijn en duizeligheid.
Oud 25-06-2011, 18:38
Verwijderd
jkdsjkeawiuerjkdsajkfdsajklfdsajkdsajk wat een vervelende mensen vanavond
Oud 25-06-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
jkdsjkeawiuerjkdsajkfdsajklfdsajkdsajk wat een vervelende mensen vanavond
Schop ze!

Zo, ik ga eten bij Lorelei, spann0nd.
Oud 25-06-2011, 18:50
Verwijderd
Oei! Ik ben benieuwd wat je van dit visje vindt. Veel plezier
Oud 25-06-2011, 18:50
Verwijderd

Kennen jullie deze nog?
Oud 25-06-2011, 18:51
Verwijderd

Ritsels <3 Citroensmaak <3
lekkere reclame ook "boordevol druivesuiker!"
Oud 25-06-2011, 18:59
Verwijderd
MOOISTE SCHOENEN ooit
Oud 25-06-2011, 19:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ritsels!!!<3
Oud 25-06-2011, 19:02
Verwijderd
minimagnumijsje met nootjes en de rest van de sjips van gister
Oud 25-06-2011, 19:03
Verwijderd
Huis wordt te koop gezet deze vakantie.
Oud 25-06-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Kennen jullie deze nog?
Niet deze per se, maar wel de reeks.
Oud 25-06-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Op een pakje stata toch ook nhoeveel bakpoeder met?
Eh, weet ik niet. Ik zal de volgende keer kijken. En er nu gewoon maar heel veel slagroom opdoen!

Citaat:
Ik moest heel hard lachen Bel me anders volgende keer even. Of ga bakken op een dag dat je ouders wél thuis zijn.
Ja, misschien moet ik dat maar doen.

Maar het gaat wel goed hier zeg. Net is het gordijn naar beneden gekomen dat we bij wijze van muur aan het plafond geniet hebben.
Oud 25-06-2011, 19:13
Verwijderd
Bubbel Game is verslavend en leuk.
Oud 25-06-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
ja, maar ik vond het verschrikkelijk omdat ik dat soort hitte echt niet trek, heb het gevoel dat ik stik daar. Idem voor een turks stoombad. Als je in een soort sauna-doos kon zitten met alleen je hoofd in de vrije buitenlucht en de rest in de hitte, dan zou ik het wil chill vinden.
Oud 25-06-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
ja, maar ik vond het verschrikkelijk omdat ik dat soort hitte echt niet trek, heb het gevoel dat ik stik daar. Idem voor een turks stoombad. Als je in een soort sauna-doos kon zitten met alleen je hoofd in de vrije buitenlucht en de rest in de hitte, dan zou ik het wil chill vinden.
Tell Sell verkocht zoiets
Oud 25-06-2011, 19:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar die zijn er toch ook? Die zie je in de donald duck altijd, die doos-saunas!
Verwijderd
Citaat:
Die wil ik ook wel!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Eh, weet ik niet. Ik zal de volgende keer kijken. En er nu gewoon maar heel veel slagroom opdoen!

Ja, misschien moet ik dat maar doen.

Maar het gaat wel goed hier zeg. Net is het gordijn naar beneden gekomen dat we bij wijze van muur aan het plafond geniet hebben.
Je ouders zullen je nog eens alleen thuislaten Alle paracetamol op en de gordijnen naar beneden
Oud 25-06-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Je ouders zullen je nog eens alleen thuislaten Alle paracetamol op en de gordijnen naar beneden
Nee, nee, bakpoeder smaakt gewoon naar paracetamol! Ik heb geen paracetamol door die cake gegooid, dat dan weer net niet. En dat gordijn kwam niet door mij. Bovendien, wie niet er nou een gordijn aan het plafond. Dat is vragen om problemen.

En goed nieuws: de saunadoos bestaat inderdaad!
Oud 25-06-2011, 19:19
Verwijderd
Citaat:
MOOISTE SCHOENEN ooit
het zijn van bommels ik vind ze awesommeee
Oud 25-06-2011, 19:22
Verwijderd
Ik verlies
Oud 25-06-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ja precies!

Vroegah toen ik op jazzballet zat, had je in die sportschool ook een sauna. Ik ben er toen eens alleen met m'n hoofd ingeweest, om te kijken hoe warm het was, en dat was echt niet normaal, je krijgt dan toch geen lucht

Ik wil het weleens proberen eigenlijk, maar dan wel in een privé-sauna.
Oud 25-06-2011, 19:25
Verwijderd
Na een hele dag in de ikea rond te hebben gelopen, ben ik moe .

Overigens vind ik sauna wel lekker hoor .
Oud 25-06-2011, 19:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Eeh je gebruikt toch een modem met router? NAT is genoeg firewall zolang IPv6 nog niet uitgerold is. Zelf ben ik geen fan van uPnP en zet ik dat ook altijd uit, handmatige portmappings for teh win.
Ja beneden staat een enorme modem/routerkast met draadjes enzo, maar ik heb geen verstand van hoe dat daar allemaal in elkaar steekt. Tis hier een studentencomplex en dus heb ik geen directe toegang tot die kast. En ik heb liever gewoon een firewall op mn pc in stealthmode, want zonder firewall voel ik me naakt
Oud 25-06-2011, 19:27
Verwijderd
Op mijn werk back in the days zeiden we dat trouwens wel eens voor de grap, dat het volgende werkuitje naar de sauna zou zijn. Dat lijkt me dus wel awkward, met al je collega's en baas lekker naakt zitten zijn
Oud 25-06-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Op mijn werk back in the days zeiden we dat trouwens wel eens voor de grap, dat het volgende werkuitje naar de sauna zou zijn. Dat lijkt me dus wel awkward, met al je collega's en baas lekker naakt zitten zijn

No way.

Stel ik wil in een vlaag van verstandsverbijstering een keer naar een sauna, dan ga ik denk ik alleen. Vreemden vind ik niet zo supererg, bekenden daarentegen....
Oud 25-06-2011, 19:31
Verwijderd
Ik ga alleen samen met mijn moeder. Ben nog nooit met iemand anders geweest ook. Ik denk dat ik daar ook nog wel even tijd voor nodig heb, totdat ik met iemand anders kan gaan .
Oud 25-06-2011, 19:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben ook alleen met mijn moeder geweest. Wil wel met mijn vriend, maar met mam was ik altijd op vrouwendag, en als ik met mijn vriend ga zal ik naar een gemengde sauna moeten. Ik voel me aangekleed al awkward rond mannen.
Oud 25-06-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me aangekleed al awkward rond mannen.
Nou inderdaad, pff, laat staan dat je daar naakt zit
Oud 25-06-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:

No way.

Stel ik wil in een vlaag van verstandsverbijstering een keer naar een sauna, dan ga ik denk ik alleen. Vreemden vind ik niet zo supererg, bekenden daarentegen....
Ik kan me er ook zo weinig bij voorstellen eigenlijk, het lijkt me vooral héél erg raar dan liever vreemden ja
Oud 25-06-2011, 19:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zijn jullie wel eens naar een sauna geweest?

Ieder z'n ding uiteraard, maar om in een heet hok, met allemaal vreemden om je heen, je NAAKT, je kapot te gaan zitten zweten, lijkt me echt verschrikkelijk. Verschrikkelijk.
Sauna is fucking benauwd. Echt niet te harden.
Oud 25-06-2011, 19:37
Verwijderd
Ik wil nooit meer naar een sauna het is veel te warm ,toen ik er eens heen was stikte ik bijna .
snoopy
snoopy is offline
Ik ben echt gek op de sauna!
Verwijderd
Valt best mee. Ik heb bepaalde sauna's waar ik zelf ook écht niet tegen kan, en andere juist supergoed .
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me aangekleed al awkward rond mannen.
Trouwens, sinds wanneer voel jij je aangekleed awkward rond manen
Oud 25-06-2011, 19:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik kwam laatst voor het eerst een bekende tegen in de sauna. Awkward idd

Gek wel, dat vreemden niét awkward zijn
Oud 25-06-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Sauna is fucking benauwd. Echt niet te harden.
Ha, zie je wel!

Thx Noedel. Voor het zeggen van de naakte waarheid!!
Oud 25-06-2011, 19:39
snoopy
snoopy is offline
Sauna is fijn, vooral als je verkouden bent!
Verwijderd
Gekkerds Lekker saunadagje met vriendinnen, massagetje, vruchtensapjes, beetje zweten, dikke prima
Verwijderd
Snoopy, ben je wel eens bij zo'n opgieting geweest ?
Oud 25-06-2011, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Tell Sell verkocht zoiets
haha omg
Citaat:
Na een hele dag in de ikea rond te hebben gelopen, ben ik moe .

Overigens vind ik sauna wel lekker hoor .
wat heb je allemaal gekocht?
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam laatst voor het eerst een bekende tegen in de sauna. Awkward idd

Gek wel, dat vreemden niét awkward zijn
Zou het met vreemden alsnog best wel awkward vinden hoor, maar met bekenden 10000 keer awkwarder.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ha, zie je wel!

Thx Noedel. Voor het zeggen van de naakt waarheid!!
Hoezo thx? Heb ik je keuze nu niet alleen maar moeilijker gemaakt?

En waarom verander je je post van 'ik wist dat ik op je mening kon vertrouwen' naar 'voor het zeggen van de naakte waarheid'?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt zolang zitten nadenken wat stolen zou moeten betekenen
Ik pas het direct aan!
Oud 25-06-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Gekkerds Lekker saunadagje met vriendinnen, massagetje, vruchtensapjes, beetje zweten, dikke prima
Ik zal uiteraard wel weer raar zijn, maar echt no way dat ik naakt ga in het bijzijn van mijn vriendinnen hoor
Verwijderd
Citaat:

wat heb je allemaal gekocht?
Niets . Het was voorshoppen, kijken hoe alles eruit ziet. Maar binnenkort naar de Ikea in Delft, en dan dus daar van alles kopen .
Verwijderd
Oh ja, ik hoef verder geen bekenden tegen te komen trouwens, dat lijkt me wel heel gek. (Afgezien van de bekenden met wie ik er dan naar toe ga natuurlijk)
Verwijderd
Citaat:
Hoezo thx? Heb ik je keuze nu niet alleen maar moeilijker gemaakt?

En waarom verander je je post van 'ik wist dat ik op je mening kon vertrouwen' naar 'voor het zeggen van de naakte waarheid'?
Welke keuze?

En, omdat ik een beetje aangeschoten ben, en niet goed weet hoe ik dingen moet formuleren enzo!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten