Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Auteursrechten
Oeh, ja, die ook
Stukken spelen/regisseren zonder er rechten voor te betalen that is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2011, 19:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oeh, ja, die ook
Stukken spelen/regisseren zonder er rechten voor te betalen that is.
Hmja, maar je doet het vooral voor producties zonder winstoogmerk Dat vinden de meeste schrijvers toch niet zo erg
Oud 10-07-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
je hebt drie jaar geen auto gereden
Dat maakt het niet minder waar
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Hmja, maar je doet het vooral voor producties zonder winstoogmerk Dat vinden de meeste schrijvers toch niet zo erg
Klopt, maar er wordt wel entree voor gevraagd, dus het mag officieel gewoon niet
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 23:27
Prospect
Prospect is offline
Wildplassen, zonder licht fietsen (ik stel het repareren van m'n licht altijd uit :$), openbaar drinken (daardoor moest ik dus naar Halt maar ik ben zo stom om vrolijk verder te doen :$), sms/ping/twitter/whatsapp in de klas, eten en drinken op straat, blowen buiten de coffeeshop of privéterrein want daar kom ik nou eenmaal niet binnen, eten in de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 23:46
Verwijderd
Wat is je afkomst?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 23:52
Verwijderd
zonder licht fietsen, met ov van anderen reizen (ouders), over het perron fietsen 's avonds. heb overigens nog nooit een boete gehad. Oh en de belangrijkste: DOOR ROOD FIETSEN. Vooral als het rustig is of je al weet dat hij op groen schiet.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 00:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
zonder licht fietsen, met ov van anderen reizen (ouders), over het perron fietsen 's avonds. heb overigens nog nooit een boete gehad. Oh en de belangrijkste: DOOR ROOD FIETSEN. Vooral als het rustig is of je al weet dat hij op groen schiet.
...Openbare dronkenschap...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 08:13
Martiño
Martiño is offline
Oud 11-07-2011, 09:18
Verwijderd
Citaat:
...Openbare dronkenschap...
Neinn!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 17:28
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Wat is je afkomst?
Mijne? Ik ben 100% Limburger
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 18:33
Balance
Balance is offline
Nooit bij stil gestaan dat je geen eten de bios in mag nemen.

Ot: Downloaden, door rood lopen/fietsen, bellen in de auto (niet handsfree) en dagelijks te hard rijden. Daar houdt het wel op denk ik.
Oud 11-07-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Mijne? Ik ben 100% Limburger
Ah, een wigger?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
In Engeland bij mijn moeder achterop de fiets zitten, in Duitsland naast mijn vriendje fietsen. Ja hallo, stomme kutregels in het buitenland. Ben overigens heel gaaf gepakt in Engeland, er kwam een politieauto naast ons rijden en die ging zo door die luidspreker op het dak roepen. 'IT'S NOT SAFE SO DON'T DO IT!"
Ik heb net even wat rondgezocht en het is in Duitsland weldegelijk toegestaan om met z'n tweeën naast elkaar te fietsen mits je het overige verkeer niet hindert.

Wat ik in Duitsland trouwens niet zo handig vind, is dat fietspaden vaak onderdeel zijn van het trottoir.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 19:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, en het is dus nergens toegestaan omdat het niet mogelijk is om het verkeer niet te hinderen zegmaar
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 19:40
Verwijderd
Auteursrechten op muziek
Ik neem ook altijd eten en drinken mee de bioscoop in, maar zo lang je eten mee neemt dat je niet in de bioscoop kunt kopen vindt de bioscoop dat niet erg, heb ik de indruk. Ik loop vaak genoeg gewoon met een flesje water in mijn hand naar binnen. Hmm ik ben trouwens ook wel eens naar binnen gegaan met een zak m&m's in mijn hand en daar zei ook niemand wat van, dus waarschijnlijk kan het de bios hier gewoon niets schelen. De rijen voor de popcorn en frisdrank zijn lang genoeg.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
En, in de bus dan? Want ik zie tegenwoordig nergens zo'n stikker met en roodomrande patatzak.
In de bus mag je meestal volgens de regels niet eten, maar zo lang je iets eet dat niet lekt of stinkt zal geen buschauffeur er wat van zeggen.

Laatst gewijzigd op 11-07-2011 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 20:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
In de bus mag je meestal volgens de regels niet eten, maar zo lang je iets eet dat niet lekt, of stinkt zal geen buschauffeur er wat van zeggen.
Hmpf, behalve die ene zuurpruim die er soms tussenzit. Bij mijn oude bijbaantje nam ik altijd de bus en nam een kopje koffie bij de AH terwijl ik op (de altijd te late bus) stond te wachten, mocht ik het opeens niet meer in de bus meenemen. Toen heb ik mijn koffie weggegooid en een bitchy opmerking over op tijd rijden gemaakt, dat zal hem leren!
Oud 11-07-2011, 20:24
Verwijderd
Ik zou ook niet een koffiedrinker mijn bus in laten.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 20:25
Verwijderd
Die buschauffeur dacht natuurlijk: mensen bitchen altijd over (niet) op tijd rijden. Laat ik hem mooi zijn koffie niet meenemen, dat zal hem leren!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Hmpf, behalve die ene zuurpruim die er soms tussenzit. Bij mijn oude bijbaantje nam ik altijd de bus en nam een kopje koffie bij de AH terwijl ik op (de altijd te late bus) stond te wachten, mocht ik het opeens niet meer in de bus meenemen. Toen heb ik mijn koffie weggegooid en een bitchy opmerking over op tijd rijden gemaakt, dat zal hem leren!
Nice! ik vreet ook in de bus, maar doe het altijd netjes of verstop het onder mijn arm als ik de bus in ga.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 22:37
Verwijderd
Wel een keer met een calippo d ebus ingestapt. De man keek er even bedenkelijk naar, maar hij zei niks.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 23:03
sjappie123
sjappie123 is offline
illigaal downloaden, wildplassen, door rood fietsen, openbaar dronkenschap.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 23:34
Issun
Issun is offline
Ik eet wel eens in de bus. Maar toen ik met een vriend een chocoladepudding in de bus meenam en de bus plotseling remde, bleek dat niet zo'n goed idee. Verder rijd ik wel eens door rood (maar alleen als het ook echt kan). En ik download, maar ik koop ook wel vaak cd's omdat ik ze gewoon wil hebben, dus die artiesten mogen niet klagen.
Verder wildplas ik (mijn vader is daar trouwens heel erg in, die plast elke lange autorit sowieso wel een keer in de bosjes).
Ik kwam er laatst pas achter trouwens dat eten in de bios dus echt niet mag. Onze zakjes met troep uit de Albert Heijn werden ontdekt en die moesten we afgeven. Eigenlijk wel raar, dat zo'n bios dat mag doen.
Oud 12-07-2011, 17:36
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik kwam er laatst pas achter trouwens dat eten in de bios dus echt niet mag. Onze zakjes met troep uit de Albert Heijn werden ontdekt en die moesten we afgeven. Eigenlijk wel raar, dat zo'n bios dat mag doen.
Dat vind ik helemaal niet. Als jij naar de bios wil moet je je aan hun regels houden. Als je dat niet doet lijkt het afpakken mij een nogal logische consequentie.
Oud 12-07-2011, 17:37
snoopy
snoopy is offline
Pf.. Belachelijk weinig, dat weet ik wel. En altijd heel gematigd.
Ik rijd af en toe een beetje te hard, maar nooit meer dan 10%
Ik rijd af en toe door rood (op de fiets), maar alleen 's nachts als er he-le-maal niets aankomt
Ik download wel eens dingen, maar alleen als ik het al op dvd gekocht heb.

Dat soort dingen.
Oud 12-07-2011, 17:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom zou je dingen downloaden die je op dvd hebt?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 17:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Omdat ik dan niet dat gezeur hoef te zien dat je niet mag downloaden
Of omdat ik ergens anders ben en de dvd niet bij me heb. Of omdat ik het makkelijk op usb wil hebben om in de auto op de draagbare dvd speler te zetten. Of omdat mijn dvd kapot is.
Oud 12-07-2011, 17:57
Martiño
Martiño is offline
Een kopie maken voor eigen gebruik is volgensmij niet verboden (sowieso is downloaden dat nog niet, alleen het aanbieden mag niet).
Oud 12-07-2011, 20:38
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Ah, een wigger?
Waarom zou ik een wigger zijn? Omdat ik blow of wat, bij Halt ben geweest?
Dat van Halt was stomme pech dat ik toevallig met een fles op straat werd betrapt en blowen doen héél veel Hollanders, en verder heb ik zo'n beetje dezelfde dingen als anderen?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 21:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'post niet in topics waar toch een slotje op komt'
en
'begeer niets wat van uw naaste is: noch zijn vrouw, noch zijn huis, noch zijn kameel' ofzoiets. Die van dat je niet jaloers moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 23:59
Verwijderd
door rood rijden sowieso op de fiets wanneer ik de mogelijkheid heb. Maar ik geef wel altijd richting aan. Verder nog downloaden, en blowen op straat. Verder niks volgens mij, ben best braaf.

Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 12:44. Reden: komma
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 10:24
Verwijderd
Downloaden op straat? Het lef.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 10:37
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
over de stoep fietsen(ja daar zeuren ze hier in t dorp over)
huiswerk inleveren dat ik niet zelf heb gemaakt
tegen mn ouders zeggen dat ik ga slapen en dan nog internetten
nep mn enkel omzwikken zodat ik niet mee hoef te doen met gym
Oud 13-07-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ik doe hetzelfde hoor. Ook met CD's. Voornamelijk omdat ik te lui ben zelf te rippen

Citaat:
Een kopie maken voor eigen gebruik is volgensmij niet verboden (sowieso is downloaden dat nog niet, alleen het aanbieden mag niet).
Yeah, dat geldt voor muziek sowieso.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Downloaden op straat? Het lef.
haha ja, heel rebels
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 12:58
DAH
DAH is offline
Niet m'n richting aangeven, snoepje van de Kruidvat meenemen, en door rood rijden, en tegen de richting rijden, en geen voorrang geven, films van 16+ kijken. Games van 16+ spelen (en proberen te kopen, maar dat lukt nooit, maar in September ben ik 16, haha!). Dat was het wel zo'n beetje... Ik ben echt hardcore.
Oud 13-07-2011, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Downloaden is in principe ook het maken van een kopie voor eigen gebruik
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 00:53
Martiño
Martiño is offline
Daar doel ik ook op ja.
Reageren

Regels voor berichten