Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Auteursrechten op muziek
![]() Ik neem ook altijd eten en drinken mee de bioscoop in, maar zo lang je eten mee neemt dat je niet in de bioscoop kunt kopen vindt de bioscoop dat niet erg, heb ik de indruk. Ik loop vaak genoeg gewoon met een flesje water in mijn hand naar binnen. Hmm ik ben trouwens ook wel eens naar binnen gegaan met een zak m&m's in mijn hand en daar zei ook niemand wat van, dus waarschijnlijk kan het de bios hier gewoon niets schelen. De rijen voor de popcorn en frisdrank zijn lang genoeg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-07-2011 om 20:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik eet wel eens in de bus. Maar toen ik met een vriend een chocoladepudding in de bus meenam en de bus plotseling remde, bleek dat niet zo'n goed idee.
![]() ![]() Verder wildplas ik (mijn vader is daar trouwens heel erg in, die plast elke lange autorit sowieso wel een keer in de bosjes). ![]() Ik kwam er laatst pas achter trouwens dat eten in de bios dus echt niet mag. Onze zakjes met troep uit de Albert Heijn werden ontdekt en die moesten we afgeven. ![]()
||
Citaat:
|
Pf.. Belachelijk weinig, dat weet ik wel. En altijd heel gematigd.
Ik rijd af en toe een beetje te hard, maar nooit meer dan 10% Ik rijd af en toe door rood (op de fiets), maar alleen 's nachts als er he-le-maal niets aankomt Ik download wel eens dingen, maar alleen als ik het al op dvd gekocht heb. Dat soort dingen.
||
Citaat:
![]() Of omdat ik ergens anders ben en de dvd niet bij me heb. Of omdat ik het makkelijk op usb wil hebben om in de auto op de draagbare dvd speler te zetten. Of omdat mijn dvd kapot is.
|
over de stoep fietsen(ja daar zeuren ze hier in t dorp over)
huiswerk inleveren dat ik niet zelf heb gemaakt tegen mn ouders zeggen dat ik ga slapen en dan nog internetten nep mn enkel omzwikken zodat ik niet mee hoef te doen met gym
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Niet m'n richting aangeven, snoepje van de Kruidvat meenemen, en door rood rijden, en tegen de richting rijden, en geen voorrang geven, films van 16+ kijken. Games van 16+ spelen (en proberen te kopen, maar dat lukt nooit, maar in September ben ik 16, haha!). Dat was het wel zo'n beetje... Ik ben echt hardcore.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |