Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel raar trouwens, want de miep aan de telefoon zei dus dat ik deze strip gewoon maar op moest maken en dan een stopweek inlassen en dan door met de nieuwe. Pas later bedacht ik me dat ik die stopweek dan helemaal niet wil. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Qua bijwerkingen en inname en wisselen etc. bedoel ik dan.
||
Citaat:
Toen ging ik aan de 3 fase pil, dan begin je licht en wordt het steeds zwaarder. Die heb ik 5 jaar gehad, maar die kan je niet doorslikken (je kan het 2 weken uitstellen en dan moet je de helft van de strip weggooien, echt zonde). En dus wilde ik iets wat ik kon doorslikken, maar van dat mens moest ik eerst een maand stoppen om de andere pilhormonen uit mijn systeem te krijgen ofzo. En nu ben ik weer aan de eerste, of een soortgelijk merk, en dat gaat keihard prima. En innemen, gewoon elke dag. Ik doe het als ik wakker word, anderen als ze gaan slapen of gewoon op een bepaald tijdstip ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb erg de neiging om in een topic over vereniging Martijn men er even op te wijzen dat er in Nederland zoiets bestaat als vrije meningsuiting en dat niemand zit te wachten op een thought police, maar ik denk dat ik dan enkele honderden hormonale vrouwen over me heen krijg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|