Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2011, 14:51
Rationeel
Rationeel is offline
veel zuurder dan azijn worden etenswaren niet hoor
Advertentie
Oud 13-07-2011, 14:51
Verwijderd
Azijn kan niet bederven volgens mij . Azijn is toch bedroven wijn? Hoe kan iets wat al bedorven is nog meer bederven?
Oud 13-07-2011, 14:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nouja! Waar baseer je dat nu weer op?

Was toch laatst met die discussie over je moeder ook? Dat je mijn post te snel last?
Oud 13-07-2011, 14:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor.
Nja ik dacht ik zeg het maar even, voordat jullie nu allemaal denken: gaaah, dom wicht!

Oud 13-07-2011, 14:55
snoopy
snoopy is offline
Echt zo bizar trouwens... We hadden een oppas, die heeft hier een keer of 10 opgepast. En toen hadden we een afspraak en is ze gewoon niet komen opdagen.

In het begin had ik haar gevraagd of ze contant of via de bank betaald wilde worden. Ze zei toen 'bank', en ook dat ik best één keer per maand alle keren mocht overmaken ipv elke keer die paar uurtjes. Ik vond dat toen prima, ik heb haar toen gezegd dat ze haar bankrekeningnummer nog moet mailen. Dat heeft ze nooit gedaan, dus nou ja.

Krijg ik nu (1,5 maand later) deze mail:

Beste Marjolijn,

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Aangezien ik toch een aantal uren heb opgepast zou ik daar nog een vergoeding voor willen ontvangen.
Ik weet niet of jullie het aantal uren hebben bijgehouden anders kan ik die wel naar jullie mailen.

Fijne vakantie,

Groetjes *

Het léf van haar zeg... Geen sorry of wat dan ook... Ik heb haar een keer of 20 gemaild of er misschien iets aan de hand was etc. maar niks meer op ontvangen.
Oud 13-07-2011, 14:56
snoopy
snoopy is offline
Ik wil nu dit mailen, is dat te bot?

Hoi *,

Natuurlijk heb je recht op vergoeding voor de gewerkte uren. Ik heb wel de uren bijgehouden, maar we hebben het nog niet gehad over je uurtarief. Je zei destijds dat we daar wel uit zouden komen. Graag hoor ik van je wat jij vindt dat ik geacht word over te maken.
Ook kan ik het geld niet overmaken omdat je je bankrekeningnummer niet hebt doorgegeven.

Overigens wil ik wel kwijt dat ik het heel raar vind hoe het is gegaan. Zoals we in het begin hebben gezegd kan het natuurlijk voorkomen dat je door omstandigheden moet afzeggen. Maar je hebt ons gewoon laten zitten, zodat we eerst een hele tijd in onzekerheid hebben gezeten en uiteindelijk een afspraak hebben moeten afzeggen. Ik vind het dan ook niet erg netjes dat je nu mailt zonder excuses.

Groetjes,
Marjolijn
Oud 13-07-2011, 14:58
Verwijderd
niks bots aan
Oud 13-07-2011, 14:59
snoopy
snoopy is offline
Oké!

Ik ben slecht in het inschatten van botheid, ik krijg vaak naar m'n hoofd dat ik veel te bot ben
Oud 13-07-2011, 15:01
Verwijderd
Ik vind het prima .
Oud 13-07-2011, 15:04
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind het nog wat liefjes. ik zou trouwens één uur minder opgeven dan zij daadwerkelijk heeft gemaakt. gewoon, omdat het kan
Oud 13-07-2011, 15:07
Rationeel
Rationeel is offline
radar ut a2 amsterdam ri utrecht thv hmp 51.3 15:17:19

haaa, daar trap ik mooi niet in!
Oud 13-07-2011, 15:16
Elmp
Elmp is offline
mbas in de house
Oud 13-07-2011, 15:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Niet meer dan normaal hoor Snoopy, je mail terug.
Oud 13-07-2011, 15:22
snoopy
snoopy is offline
Thanks allemaal!

@ Rationeel: ghehe, zoiets was ik ook al van plan
Oud 13-07-2011, 15:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb aan de ene kant best zin om RCt te spelen, maar de andere kant weet toch al dat ik ga falen
Oud 13-07-2011, 15:31
Verwijderd
Gewoon doen . Ik faal met alle spelletjes , maar ik speel ze ook .
Oud 13-07-2011, 15:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar ik heb deze challenge echt al 197539843x geprobeerd het lukt me gewoon niet om 3000 mensen in mijn park te hebben binnen 4 jaar.
Oud 13-07-2011, 15:38
Verwijderd
Lastig... Gewoon nog een keer proberen .
Oud 13-07-2011, 15:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat ben jij die hard ja, ik ga het straks waarschijnlijk wel doen ja. Even moed verzamelen
Oud 13-07-2011, 15:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat vreemd snoopy! Maar die mail lijkt me prima hoor
Oud 13-07-2011, 15:43
Verwijderd
Ja joh. Ik probeer alles net zo lang tot het wel lukt. . Ook al is dat twintigduizend keer . Maar goed, als ik eenmaal iets leuk vind ben ik meestal de eerste 2-4 dagen verslaafd, dus dan gaat het snel.
Oud 13-07-2011, 15:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja joh. Ik probeer alles net zo lang tot het wel lukt. . Ook al is dat twintigduizend keer . Maar goed, als ik eenmaal iets leuk vind ben ik meestal de eerste 2-4 dagen verslaafd, dus dan gaat het snel.
Ja, RCT is ook een bitch, een jaar duurt een uur en dat heb je helemaal niet door
En dan heb je daarna 4 uur van je leven verspild omdat je het niet hebt gered
Oud 13-07-2011, 15:45
Verwijderd
Hi people, if any.
Citaat:

Ik ben slecht in het inschatten van botheid, ik krijg vaak naar m'n hoofd dat ik veel te bot ben
Hehe, bekend probleem.

Citaat:
ik vind het nog wat liefjes.
Oud 13-07-2011, 15:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi Quis!
Oud 13-07-2011, 15:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn man komt morgen dusik heb speciaal ons lievelingseten in huis gehaald: voor mij een bak citroenkwarktaartyoghurt en voor hem een zak patatjejoppiechips. We kunnen ook geen normaal eten eten
Maar nou zit ik te twijfelen. Zal ik alvast een beetje yoghurt eten?
Oud 13-07-2011, 15:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, je hebt het speciaal voor hem gehaald fizzle
Oud 13-07-2011, 15:47
Verwijderd
Hoi!

Goh, duurt een jaar écht een uur? Ik hou dat nooit bij. Meestal verspil ik dan ook veel te veel tijd.

Maar goed, ik heb het ook al een tijdje niet gedaan . Ik doe andere nutteloze spelletjes .
Oud 13-07-2011, 15:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, je hebt het speciaal voor hem gehaald fizzle
maar
hij lust dat niet en als ik het per ongeluk opeet kan ik best een nieuwe bak halen
HNG
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hoi!

Goh, duurt een jaar écht een uur? Ik hou dat nooit bij. Meestal verspil ik dan ook veel te veel tijd.

Maar goed, ik heb het ook al een tijdje niet gedaan . Ik doe andere nutteloze spelletjes .
Hangt er vanaf he. Bij RcT 3 kun je versneld afspelen en dan duurt een jaar veel korter natuurlijk.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoi!

Daarom

Wat doe jij dan? Sims ben ik altijd heel snel op uitgekeken (het huis bouwen is leuk, maar als ze gaan whinen om de wc enzo, ben ik er weer klaar mee ). AoE is ook leuk
Oud 13-07-2011, 15:49
Verwijderd
Mag ik even zeurOn? Ja, dat mag ik. Het is kutweer. Niks geen juli. En morgen ga ik naar een festival en daar heb ik helemaal geen zin in als het koud, modderig en nast wordt.
Citaat:
Mijn man komt morgen dusik heb speciaal ons lievelingseten in huis gehaald: voor mij een bak citroenkwarktaartyoghurt en voor hem een zak patatjejoppiechips. We kunnen ook geen normaal eten eten
Maar nou zit ik te twijfelen. Zal ik alvast een beetje yoghurt eten?
Jeetje dilemma van de eeuw! Je wil het toch zelf op eten dus of je dat nou vandaag of morgen doet...
Oud 13-07-2011, 15:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar
hij lust dat niet en als ik het per ongeluk opeet kan ik best een nieuwe bak halen
HNG
Oh, dan zou ik hem gewoon opvreten
Citaat:
Hangt er vanaf he. Bij RcT 3 kun je versneld afspelen en dan duurt een jaar veel korter natuurlijk.
RCT3 is gay.
Oud 13-07-2011, 15:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, ik ga me er weer aan wagen.
Oud 13-07-2011, 15:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hi people, if any. Hehe, bekend probleem.
Haaaai!

En:

Over de oppas: ik ga haar gewoon haar bankrekeningnummer vragen en dan een (mager) uurtarief betalen (wel alle uren die ze gewerkt heeft). Als ze dan meer wil kan ze komen zeuren.
Oud 13-07-2011, 15:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mag ik even zeurOn? Ja, dat mag ik. Het is kutweer. Niks geen juli. En morgen ga ik naar een festival en daar heb ik helemaal geen zin in als het koud, modderig en nast wordt. Jeetje dilemma van de eeuw! Je wil het toch zelf op eten dus of je dat nou vandaag of morgen doet...
mijn leven is keihard jeweet!
Citaat:
Oh, dan zou ik hem gewoon opvreten

RCT3 is gay.
dankje

nietus het is cool
Oud 13-07-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Daarom

Wat doe jij dan? Sims ben ik altijd heel snel op uitgekeken (het huis bouwen is leuk, maar als ze gaan whinen om de wc enzo, ben ik er weer klaar mee ). AoE is ook leuk
AoE .

Sims speel ik ook . Meestal 1 keer, en dan een tijdje niet, en dan weer een keer etc.

En GTA San Andreas . Hihi.

En Avatar als spel .
Oud 13-07-2011, 15:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
AoE .

Sims speel ik ook . Meestal 1 keer, en dan een tijdje niet, en dan weer een keer etc.

En GTA San Andreas . Hihi.

En Avatar als spel .
GTA word ik nerveus van dan ga ik wel voor de lol mensen dood maken, maar ik kan er niet tegen als de politie achter me aankomt

(En ja, ik ben nu echt weg )
Oud 13-07-2011, 15:58
Verwijderd
Oh ik was zo'n vrouw vandaag. Ik ging voor stevige gympen de stad in, vond die niet, maar kwam wel thuis met twee broeken, een t-shirt, een soort trui-achtig-iets, een riempje en haarspeldjes.
Citaat:
Haaaai!

En:

Over de oppas: ik ga haar gewoon haar bankrekeningnummer vragen en dan een (mager) uurtarief betalen (wel alle uren die ze gewerkt heeft). Als ze dan meer wil kan ze komen zeuren.
Klinkt als een plan.

Citaat:
mijn leven is keihard jeweet!
Ja jij hebt ook al [zeikstem] Zo'n Zwaar Leven [/zeikstem]! Hoe houden we het toch vol!
Verwijderd
Dag schatjes. Harry 7.2 was echt awesome <3 En de hele marathondag was sowieso geniaal En we hadden een uilenshow in de bioscoop!
Verwijderd
Citaat:
GTA word ik nerveus van dan ga ik wel voor de lol mensen dood maken, maar ik kan er niet tegen als de politie achter me aankomt

(En ja, ik ben nu echt weg )
Ik gebruik dan ook cheats . Ik kan daar ook heel slecht tegen. Bovendien faal ik dus ook, dus ik heb het sowieso nodig.
Oud 13-07-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Dag schatjes. Harry 7.2 was echt awesome <3 En de hele marathondag was sowieso geniaal En we hadden een uilenshow in de bioscoop!
Dat soulmateschat! Wat goed! Ik bedacht dat ik 'm nog wel wil zien, 7.2, maar dat het nog wel eens lastig kan worden om iemand te vinden om mee te gaan. Jij zag hem al... en veel andere vrienden halen er nog erger dan ik hun neus voor op.
Oud 13-07-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Zo jaloers!
Oud 13-07-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dat soulmateschat! Wat goed! Ik bedacht dat ik 'm nog wel wil zien, 7.2, maar dat het nog wel eens lastig kan worden om iemand te vinden om mee te gaan. Jij zag hem al... en veel andere vrienden halen er nog erger dan ik hun neus voor op.
Ik denk dat ik best nog een keer wil Echt de beste van de reeks.
Oud 13-07-2011, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik best nog een keer wil Echt de beste van de reeks.
Dan dibs ik op jou! Volgende week wo/vrij/zo! (of daarna, natuurlijk, als dat beter uit komt... we hadden al geconcludeerd dat onze agenda's niet bepaald synchroon lopen geloof ik, maar ik ben vergeten wat nou het plan was. )
Oud 13-07-2011, 16:05
snoopy
snoopy is offline
@ fizzle: ik zou nu wat eten en dan morgen nog wat?
Oud 13-07-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Dan dibs ik op jou! Volgende week wo/vrij/zo! (of daarna, natuurlijk, als dat beter uit komt... we hadden al geconcludeerd dat onze agenda's niet bepaald synchroon lopen geloof ik, maar ik ben vergeten wat nou het plan was. )
Ja dan ergens ik weet het ook niet zo goed, zit nog in zwolle. Ben even een uutje aan het overbruggen bij een vriendinnetje thuis en ga zo nog even biertjes drinken. Heb m'n agenda dus niet bij de hand, maar volgens mij was het niet volgende week maar die week erop en dan op maandag of dinsdag ofzo? Zoiets!
Oud 13-07-2011, 16:08
Verwijderd
LP, welk park doe je? Want ik kan me herinneren dat ik een bepaald park ook niet uit heb kunnen spelen bij RCT2, sommigen zijn echt lastig!

Prima mail hoor Snoopy, ik ben ook altijd slecht in het inschatten of dingen kunnen.
Gisteren nog had ik een situatie waarvan ik echt niet wist of dat wel kon.
Oud 13-07-2011, 16:08
Verwijderd
Zij is trouwens net naar d'r werk en ik vind het altijd heel gek om alleen in iemand anders huis te zijn.
Oud 13-07-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Zij is trouwens net naar d'r werk en ik vind het altijd heel gek om alleen in iemand anders huis te zijn.
oh ik vind dat altijd relaxed

Kijken wat voor dvd's/boeken/spullen mensen hebben
Oud 13-07-2011, 16:11
Verwijderd
En vet dat 7.2 awesome was!! Heb er al veel goede verhalen over gehoord inderdaad.

Ik moet nog best lang wachten!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten