![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
Ik vind het trouwens wel hardcore dat je gaat kamperen voor Q terwijl je denkt dat je het niet heel leuk zal vinden. Ik had het toevallig laatst nog met een vriendin daarover.. Dat een van de beste manieren om een relationele crisis te veroorzaken bestaat uit het meeslepen van je kampeerhatende partner naar een camping en een tent.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan niet zonder stoeltje, maar ik ben dan ook iemand die gerust de halve dag bij de tent kan zitten. Vochtige doekjes zijn idd handig. Ik neem naar festivals amper iets mee overigens, meestal 1 broek, 1 trui, extra shirt en wat ondergoed. Tandenborstel en een handdoek, en klaar. Overigens is het wel handig om een grote fles water oid in je tent te leggen, ideaal voor kater-momenten als je wakker wordt, en scheelt weer naar de plees lopen als je bv je tanden wil gaan poetsen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn record is een Graspop van een paar jaar geleden, kwam weer thuis in exact hetzelfde kloffie als op de heenweg. Scheelde weer een extra wasje draaien
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of 20 accu's kopen en in één stuk door! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Is 't niet mogelijk 'm op netstroom aan te sluiten, Luud?
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|