Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Noodles
Die laptop (van Pip) is geen snelheidsmonster, maar wel dualcore (C2D T5500) met een redelijke partij RAM (3GB -- waar niet alles van bruikbaar is omdat 't een 32-bits Windowsversie is). In combinatie met Windows 7 draait dat lekker rap ![]() @Sanne & Absinthe Goddamn, ik heb een paar keer hardop gelachen om jullie LL-foto's met die mutsen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() However, 't ding geeft 2.5GB aan. Omdat er maar twee geheugenslots zijn zou dat dan 1x2GB en 1x512MB moeten zijn, omdat anders 't rekensommetje (met die reservering) alsnog niet klopt. Nou ja, ik check het donderdag wel even. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Haaaallo! Lowlands was weer tof, ik trek alleen NOOIT meer allstars aan. 3 dagen lang wakker gelegen door de pijn in m'n voeten. Alsnog keihard doorgeknald hoor. Sann en Minke, tof dat ik jullie nog tegenkwam, ook met mutsen, ze zijn prachtig. Maar jullie ontbijtje ligt nu ergens weg te rotten.
![]() @deadlock: stond jij nou naast mij bij aphex twin? Rechtsvoor de linkerpaal... Anders was .t je lookalike. Trouwens, aphex was FUCKING vet. Ik spacete 'm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|