En kennen jullie trouwens Keenan Cahill? Hij schijnt een YT-hit te zijn, maar ik heb nog nooit van hem gehoord en ik vind hem ook helemaal niet grappig.
Ja, ken ik en ik snap de hype ook niet. Gewoon een of andere midget die overdreven playbackt. Dat is 1 keer semi-leuk, daarna niet meer.
MC Kauw Paranoide naamzoek
zo chill is dit gek, gratis internet in de trein. ik ga voortaan elke keer mijn laptoppie meeslepen
De Syntus richting Winterswijk heeft dat niet hoor Oh, je telefoonadapter ligt inderdaad netjes in mijn Zwarte Doos onder de bank
25-08-2011, 09:39
Verwijderd
oh gelukkig want mijne is bijna leeg en die laptopaccu ook bijna dat gaat mij een beetje te snel hoor, wtf! Ik smsde jou net toch dat ie op 40% zat, nu zit ie nog maar op 31%!!!!
dus die gaat heel vlug uitvallen ;x
oh gelukkig want mijne is bijna leeg en die laptopaccu ook bijna dat gaat mij een beetje te snel hoor, wtf! Ik smsde jou net toch dat ie op 40% zat, nu zit ie nog maar op 31%!!!!
dus die gaat heel vlug uitvallen ;x
Relaxt, dus zo tegen de tijd dat je Gouda gepasseerd bent is het einde oefening
Vakantie is leuk! Maar ik heb wel zin in het nieuwe schooljaar.
Jaja, Fizzle is terug! Maar ik kan niets beloven over mijn activiteit: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Groetjes vanuit Kroatie. Hier is het lekker WEL goed weer
Daaag
<3 Veel liefs en kusjes voor jullie 2!
25-08-2011, 13:05
Verwijderd
Vandaag werkte ik voor het laatst met mijn lievelingscollega Buuh. Of nou ja, misschien niet, want ik ga haar waarschijnlijk ondersteunen bij hotel X, maar dat duurt nog even dus het voelde toch als afscheid
25-08-2011, 13:16
Verwijderd
En ik heb 24 september vrij gevraagd maar ik weet bij god niet meer waarom Volgens mij was het wel iets belangrijks.
Sanne: Ja, mijn zus heeft er wat Haagse ziektes tegenaan gegooid maar ik kreeg net mijn aangetekende ontslagbrief dus waarschijnlijk weet mijn vader het nu wel
Pip: Oh, dat lied is heerlijk KOM WEES JEZELF EN LEEF MET ONS TEZAAM IN HARMONIE!
Ik ga je echt een Ariel ringtone geven