Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het meest stomme vind ik nog wel dat ik vorige week vrijdag, in de ochtend, gewoon klaar was. En dat ie toen alsnog met commentaar kwam wat je eigenlijk alleen op een conceptversie zou geven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De grootste wijziging is dat alle grote Nederlandse zenders nu ook in HD worden doorgegeven. Niet dat dat belangrijk is aangezien geen enkele van die mongolenzenders de lopende series in HD heeft aangekocht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Succes iig nog met de boel doorlezen enzo. You can do it! ![]()
|||
Citaat:
![]() "Where's Kyle?" -"What do you mean, where's Kyle?" Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dankje. Het komt wel goed, ik had mijn dag alleen liever iets minder stressvol besteed, en leverde het niet voor niks vijf dagen geleden al in want dit is echt deadlinewerken to the max, en dat trek ik nie zo. ![]() |
![]() |
|
Holy shitcocks, dat 'My Name Is...' is echt te slecht voor woorden. Nu een dikke Vlaming met een dik Vlaams accent die denkt dat 'ie Mr. Bean is, omat 'ie een bruin pakje aan heeft en met z'n tong uit z'n bek hangt. :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Holy smoke, nu overleef ik ook het leger wel! Ik heb van tien tot vijf gelezen en geprutst, in mijn pyjama, met een kop koffie en twee koppen thee.
![]() ![]() ![]() En nu heb ik hem maar gesmst, jawel, om te weten dat de miljoenste versie in zijn postvak-in staat. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, hij is raar. Vooral omdat hij prijzing op loving op compliment overging, en nu ineens begon te zeiken. Like, hij heeft er maanden de tijd voor gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|