Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2011, 12:03
Verwijderd
Er blijven typfouten in mijn scriptie staan, (na een triljoen keer nakijken door mezelf en door anderen) ik ben woordblind dus zie ze nauwelijks, mensen die rap kunnen lezen zijn niet bereikbaar, studentenservice is niet bereikbaar en begeleider wil mijn examenbriefje niet tekenen voor ze eruit zijn.

Weet ook weer dat ik een volgende keer voor de spellingscontrole een professional uit de kast trek of zo, want dit is waanzin.
Advertentie
Oud 31-08-2011, 12:05
Verwijderd
Wat kut .
Oud 31-08-2011, 12:06
Verwijderd
Oh en ik krijg wel een 8 of hoger, maar hij valt over een verkeerde punt of komma.
Oud 31-08-2011, 12:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Er verandert nauwelijks iets.
hmm, volgens mij iig een zooi meer Duits/Frans en alle regio's? Aljazeera en Politiek24 . Maar goed, misschien had ik die al hoor; zoveel TV kijk ik niet
Oud 31-08-2011, 12:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh en ik krijg wel een 8 of hoger, maar hij valt over een verkeerde punt of komma.
ik wil het vanavond best doorlezen.
Oud 31-08-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
ik wil het vanavond best doorlezen.
Dat is het kutte eraan, vanavond is te laat (en het is te lang ook hoor, om ''even door te lezen. ik ben nu op 1/3 en ben al drie uur bezig). Thanks anyway.

Het meest stomme vind ik nog wel dat ik vorige week vrijdag, in de ochtend, gewoon klaar was. En dat ie toen alsnog met commentaar kwam wat je eigenlijk alleen op een conceptversie zou geven.
Oud 31-08-2011, 12:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Zo, hè hè. Duurde even voor ik mijn internet aan de praat kreeg. Prima appartementje, wel.
Oud 31-08-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
hmm, volgens mij iig een zooi meer Duits/Frans en alle regio's? Aljazeera en Politiek24 . Maar goed, misschien had ik die al hoor; zoveel TV kijk ik niet
Er gaan regio's weg. Daar komen lokale omroepen voor in de plaats. Aljazeera en Politiek24 waren er ook al.

De grootste wijziging is dat alle grote Nederlandse zenders nu ook in HD worden doorgegeven. Niet dat dat belangrijk is aangezien geen enkele van die mongolenzenders de lopende series in HD heeft aangekocht.
Oud 31-08-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Zo, hè hè. Duurde even voor ik mijn internet aan de praat kreeg. Prima appartementje, wel.
Feestje Kazet is het land uit
Oud 31-08-2011, 12:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
De grootste wijziging is dat alle grote Nederlandse zenders nu ook in HD worden doorgegeven.
Ohja, da's mooi ivm voetbal. En series kijken via een zender is van vorige eeuw natuurlijk.
Oud 31-08-2011, 12:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kom maar op met de foto's! Waar zit je nu ergens?
Oud 31-08-2011, 12:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat is het kutte eraan, vanavond is te laat (en het is te lang ook hoor, om ''even door te lezen. ik ben nu op 1/3 en ben al drie uur bezig). Thanks anyway.

Het meest stomme vind ik nog wel dat ik vorige week vrijdag, in de ochtend, gewoon klaar was. En dat ie toen alsnog met commentaar kwam wat je eigenlijk alleen op een conceptversie zou geven.
Oh dat is wel kut, ja. Waarom kreeg je dan alleen concept-commentaar?m
Succes iig nog met de boel doorlezen enzo. You can do it!
Oud 31-08-2011, 12:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Feestje Kazet is het land uit

"Where's Kyle?"
-"What do you mean, where's Kyle?"
Citaat:
Kom maar op met de foto's! Waar zit je nu ergens?
In het centrum van Helsinki, tijdelijk (in oktober verhuis ik weer naar Espoo). Ik heb geen foto's, maar ik heb hier een balkon, tweepersoonbed, bank, stoel, salontafel, bureau, tv, eettafel met 4 stoelen, keukentje en een badkamer met douche en wc.
Oud 31-08-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is wel kut, ja. Waarom kreeg je dan alleen concept-commentaar?m
Succes iig nog met de boel doorlezen enzo. You can do it!
Ik heb geen flauw idee, hij is gewoon een beetje idioot en slingert heen en weer tussen lyrisch zijn en de boel afkraken.

Dankje. Het komt wel goed, ik had mijn dag alleen liever iets minder stressvol besteed, en leverde het niet voor niks vijf dagen geleden al in want dit is echt deadlinewerken to the max, en dat trek ik nie zo.
Oud 31-08-2011, 13:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik luister Nyan Cat en ik word er heul vrolijk van
Oud 31-08-2011, 13:07
Geel
Geel is offline
Goedemorgen iedereen!
Oud 31-08-2011, 13:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi!
Oud 31-08-2011, 13:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Holy shitcocks, dat 'My Name Is...' is echt te slecht voor woorden. Nu een dikke Vlaming met een dik Vlaams accent die denkt dat 'ie Mr. Bean is, omat 'ie een bruin pakje aan heeft en met z'n tong uit z'n bek hangt. :')
Oud 31-08-2011, 13:21
Verwijderd
Kan iemand mij een broodje smeren en naar mijn mond bewegen?
Oud 31-08-2011, 13:44
Geel
Geel is offline
Zo, ik heb de belangrijkste relevante lampjes uit staan op het forum. Ik kan weer series gaan kijken! ;x
Oud 31-08-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Er verandert nauwelijks iets.
Volgens mij gaat SWR-RP weg, en dat is dan wel weer jammer.
Oud 31-08-2011, 14:03
Verwijderd
Oei . Discussies over boeken. Niet hier overigens, op facebook! Dat moet ook nog ja .
Oud 31-08-2011, 14:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zo, ik heb de belangrijkste relevante lampjes uit staan op het forum. Ik kan weer series gaan kijken! ;x
Herkenbaar
Oud 31-08-2011, 14:48
Verwijderd
Ik ben weer terug uit maastricht, ik zit nu op het boerenland bij Q.

LP : heb je je mooie souveniertjes al gekregen? Ben echt jaloers op die beker.
Oud 31-08-2011, 14:49
Verwijderd
hier buiten stinkt het ook echt naar boerenland. Kan de boerderie ruiken.
Oud 31-08-2011, 14:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben weer terug uit maastricht, ik zit nu op het boerenland bij Q.

LP : heb je je mooie souveniertjes al gekregen? Ben echt jaloers op die beker.
Ja, die beker is echt supermooi
Oud 31-08-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
hier buiten stinkt het ook echt naar boerenland. Kan de boerderie ruiken.
Pfffrt. Zeiksnor.
Oud 31-08-2011, 15:05
Tink*
Tink* is offline
Waar is het dan?
Oud 31-08-2011, 15:32
Verwijderd
deze metropool heet didam.
Oud 31-08-2011, 15:33
Tink*
Tink* is offline
Ach het kan erger, googlemaps Zwartemeer maar eens.
Oud 31-08-2011, 15:36
Verwijderd
Dat heb ik al een keer gekoekelmapt, dat is helemaal de place to be!
Oud 31-08-2011, 15:39
Tink*
Tink* is offline
Mijn vrienden kwamen er laatst achter dat ik echt naast de grens woonde vroegah, ja doh wat dacht je dan.
Oud 31-08-2011, 15:44
Verwijderd
Ik moet echt mijn kamer opruimen
Oud 31-08-2011, 15:44
Tink*
Tink* is offline
Ik ook, altijd om de paar dagen. Ik ben zo'n sloddervos.
Oud 31-08-2011, 15:51
Verwijderd
Ja ik ook . En normaal gesproken had het me niet uitgemaakt, maar mama komt vanavond . Dan wil ik het opgeruimd hebben.
Oud 31-08-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Er blijven typfouten in mijn scriptie staan, (na een triljoen keer nakijken door mezelf en door anderen) ik ben woordblind dus zie ze nauwelijks, mensen die rap kunnen lezen zijn niet bereikbaar, studentenservice is niet bereikbaar en begeleider wil mijn examenbriefje niet tekenen voor ze eruit zijn.

Weet ook weer dat ik een volgende keer voor de spellingscontrole een professional uit de kast trek of zo, want dit is waanzin.
huh, wat stom dat hij dan niet meteen even zegt waar ze zitten!
Oud 31-08-2011, 15:57
Carn
Carn is offline
ha, geinig, ssh client voor Android. Kan ik lekker thuis nog de server @ work vernachelen
Oud 31-08-2011, 16:11
Verwijderd
Holy smoke, nu overleef ik ook het leger wel! Ik heb van tien tot vijf gelezen en geprutst, in mijn pyjama, met een kop koffie en twee koppen thee. Nu maar eens ''ontbijten'' I guess.

En nu heb ik hem maar gesmst, jawel, om te weten dat de miljoenste versie in zijn postvak-in staat.

Citaat:
huh, wat stom dat hij dan niet meteen even zegt waar ze zitten!
Ja, hij kliert me!
Oud 31-08-2011, 16:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Rare kerel, die begeleider.

Mijn baas is een stuk sympathieker, hij heeft kaartjes gekocht voor Amorphis dus vanavond ga ik keihard headbangen.
Oud 31-08-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Rare kerel, die begeleider.

Mijn baas is een stuk sympathieker, hij heeft kaartjes gekocht voor Amorphis dus vanavond ga ik keihard headbangen.
Dat is dan weer erg ehh, amicaal lijkt me? Maar wel tof.

Ja, hij is raar. Vooral omdat hij prijzing op loving op compliment overging, en nu ineens begon te zeiken. Like, hij heeft er maanden de tijd voor gehad.
Oud 31-08-2011, 16:18
Verwijderd
Maar het is gewoon raar. Hij snapt toch ook wel dat jij best bereid bent om alle spel- en typfouten te herstellen, maar dat je dat echt wel meteen gedaan zou hebben als je zou weten waar ze zitten.
Oud 31-08-2011, 16:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Holy smoke, nu overleef ik ook het leger wel!
hehe, offtopic, vriend van me doet nu een verkorte officiersopleiding; dat is elke maand smullen om allerlei defensie-avonturen
Oud 31-08-2011, 16:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Finland Metalland
Oud 31-08-2011, 16:22
Verwijderd
Vinden jullie het ook altijd zo raar als mensen het hebben over 'vleeskleurig' ondergoed?
1. dat klinkt vies
2. als vlees zo'n beigeachtige kleur heeft is het ernstig bedorven
Oud 31-08-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Maar het is gewoon raar. Hij snapt toch ook wel dat jij best bereid bent om alle spel- en typfouten te herstellen, maar dat je dat echt wel meteen gedaan zou hebben als je zou weten waar ze zitten.
Eens, maarja, nu tegen hem ingaan lijkt me ook niet heel handig.
Verwijderd
Ja, het is wel raar ja. Ik noem het ook huidskleurig. Of zoiets.
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is wel raar ja. Ik noem het ook huidskleurig. Of zoiets.
En dat is ook fout, omdat huid in veel verschillende kleuren bestaat!
Oud 31-08-2011, 16:27
Verwijderd
Huhu maar ik bedoel míjn huid dan natuurlijk . Als ik vraag om huidskleurig ondergoed. Dus dan is het duidelijk , want ik heb niet verschillende huidskleuren .
Oud 31-08-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Eens, maarja, nu tegen hem ingaan lijkt me ook niet heel handig.
nee, dat is ook waar.
Oud 31-08-2011, 16:31
Verwijderd
Mocht ik ernaar vragen in een winkel dan noem ik het huidkleurig, maar mijn huid is ook niet beige
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten