Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2011, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Naar het museum. Het leek me slim om eens daadwerkelijk musea in het noorden te gaan bezoeken voordat ik een gesprek met een docent heb over stage lopen in het noorden.
Viel Spaß
Advertentie
Oud 09-09-2011, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Okee, wacht, wat is dat met die aardbeving? Was er een aardbeving in Nederland?
Ja, maar het epicentrum lag in Xanten in Duitsland. Zelf niks gemerkt trouwens, want ik zat in de trein.
Oud 09-09-2011, 09:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat lijkt me wel handig ja.
Ja en die docent is heel eng, dus ik verwacht toch al een preek. Moet 'em niet teveel reden geven om te preken!

Citaat:
Viel Spaß
Danke schön!
Oud 09-09-2011, 09:53
Verwijderd
Zo tijd om naar college te treinen. En daarna naar Middelburg om te werken. Ik zal mijn boek zo snel uit hebben
Oud 09-09-2011, 09:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat lees je?
Oud 09-09-2011, 09:56
Carn
Carn is offline
toch maar eens een Ps3 scoren dit najaar, El Shaddai, en Ico / Shadow o/t Colossus HD <3
Oud 09-09-2011, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Wat lees je?
A Clash of Kings
Oud 09-09-2011, 10:01
Carn
Carn is offline
huhu fanboy!
Oud 09-09-2011, 10:03
Verwijderd
Ik wil ook een aardbeving :"""""""( hier storten alleen maar vliegtuigen neer.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
A Clash of Kings
Tof denk dat ik binnenkort toch ook maar aan die serie moet beginnen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wil ook een aardbeving :"""""""( hier storten alleen maar vliegtuigen neer.
Oud 09-09-2011, 10:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh crikey, ik moet zo al weg maar eerst nog optutten en stuff
Oud 09-09-2011, 10:04
Verwijderd
Ik heb die aardbeving ook niet gevoeld hoor ! Hier gebeurt niet zoveel
Oud 09-09-2011, 10:06
Verwijderd
Het eerste nieuwsitem bij ons vandaag was dat ze een eland hadden gered die in een boom zat () en er niet uitkwam. Het journaal is nogal van het goede nieuws. Gisteren was er een meisje zonder armen dat supermooi kon tekenen met haar tenen, dat was gaaf. Maar de Nederlandse aardbeving was blijkbaar niet goed genoeg.
De roodharigendag wel, trouwens.
Oud 09-09-2011, 10:09
Verwijderd
Klinkt wel goed ik word altijd heel erg depressief van nieuws
Oud 09-09-2011, 10:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het eerste nieuwsitem bij ons vandaag was dat ze een eland hadden gered die in een boom zat () en er niet uitkwam.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14842999
Oud 09-09-2011, 10:20
Verwijderd
O, die ja Dat is zo gaaf. Elanden <33333333
Oud 09-09-2011, 10:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik ga ervandoor! Toedels
Oud 09-09-2011, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Wauw! Wat zie jij er goed uit Helemaal een porseleinen huidje en alles
Wel rottig huiswerk zeg
Ik zie trouwens niks van dat oog.
Ja mooie huid heb ik he!
Spoiler

Ik had een drie voor de overhoring van het huiswerk.
Oud 09-09-2011, 11:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga op de kermis werken

Doei
Oud 09-09-2011, 11:29
Miekje*
Miekje* is offline
Nog twee uur loze les en dan zijn we weer twee dagen verlost van school .
Oud 09-09-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ga op de kermis werken

Doei
waar? weer voor vast?
Oud 09-09-2011, 11:36
Verwijderd
Wat vinden jullie van de naam Silvan? Ik vind hem ad ene kant leuk, maar aan de andere kant: plak er een -o achter en je hebt een Delano/Chevano-achtige naam :/
Oud 09-09-2011, 11:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van de naam Silvan? Ik vind hem ad ene kant leuk, maar aan de andere kant: plak er een -o achter en je hebt een Delano/Chevano-achtige naam :/
Persoonlijk vind ik het een verschrikkelijke naam . Ik krijg er een beetje bad-guy associaties mee.
Oud 09-09-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ken een Sylvan en het is een heel aardige jongen, helemaal niet Delano-type. Dus ik denk bij Silvan aan hem en dat is een positieve connectie. Wel mooi dus.
Oud 09-09-2011, 11:39
Verwijderd
hmmm silvan...niet zo. En ik vind hem ook teveel rijmen met de naam van je zoon.
Silvijn vind ik dan leuker.
Oud 09-09-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
En ik vind hem ook teveel rijmen met de naam van je zoon.
O, dat wel ja.
Oud 09-09-2011, 11:41
Verwijderd
Silvijn vind ik ook wel leuk (zo heet de zoon van Babette van Veen [/weetje]) maar dat is dan weer een beetje kak
Oud 09-09-2011, 11:44
Verwijderd
Silvijn.

En, mijn nicht-zus hoort al superlang thuis te zijn maar ze is er niet. Dadelijk is er iets gebeurd. Misschien is de bus gecrasht. De school afgebrand. Of er is een grote happening op school waar ik eigenlijk ook bij hoor te zijn. Of ze is flauwgevallen net toen er een auto aankwam. Of-of-of.
Oud 09-09-2011, 11:48
Verwijderd
En nu krijg ik de tv niet aan :') terwijl er nu vast net een keileuke film op Indija-TV komt! Of een interno-marathon! En ik kan ook niet douchen omdat ik haar binnen moet laten als ze thuiskomt. Moeilijk-moeilijk.
Oud 09-09-2011, 11:51
Verwijderd
Radio aanzetten! internetradio. De BeeGees zijn nu op 3fm
Oud 09-09-2011, 11:53
Verwijderd
Silvan klinker leuk en past bij de naam van Gnorkie, maar misschien iets te goed. Het klinkt samen een beetje als een tweeling uit een ouderwets kinderboek waarin iedereen heel toevallig moderne namen heeft.
Oud 09-09-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:

Maar wel zoete kaas dan, Erdbeerkäse ofzo. (Zie youtube duitse Frauentausch voor uitleg voer Erdbeerkäse).

Mijn stiefmoeder zingt altijd:
"I believe in miracles!
Where's your bra
you sexy thing?"

Ja of Noorse kaas.
Oud 09-09-2011, 11:56
Verwijderd
Naar een onzintopic - als jullie jezelf zouden MOETEN hernoemen, hoe zouden jullie zich dan noemen?
Oud 09-09-2011, 11:56
Verwijderd
Hm het is wel een pietsie jut-en-jul, maar niet zo erg dat het een dealbreaker is wmb. maar ik krijg die naam er toch nooit door, dus ach
Oud 09-09-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Naar een onzintopic - als jullie jezelf zouden MOETEN hernoemen, hoe zouden jullie zich dan noemen?
Ik zou ergens wel Sofia willen heten. Of Sophia/Sofiya, maar goed, zoiets. Ik denk dat het ook nog wel bij me zou passen - het is een beetje hetzelfde genre als mijn naam nu.
Oud 09-09-2011, 12:01
Verwijderd
Ik zou het echt niet weten. Daar zou ik dan minstens een hele dag over na moeten denken. Sofie is mooi <3
Oud 09-09-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het echt niet weten. Daar zou ik dan minstens een hele dag over na moeten denken. Sofie is mooi <3
Maar zonder -a/-ya klinkt het zo onaf en trutterig
Oud 09-09-2011, 12:02
Verwijderd
Ik moet er ook langer over nadenken er zijn een hoop namen die ik wel mooi vind maar niet bij mezelf vind passen!
Oud 09-09-2011, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Maar zonder -a/-ya klinkt het zo onaf en trutterig
Sophia is ook mooi en lekker sjiek, maar Sofie is juist lief en helemaal niet truttig. Zie:

Oud 09-09-2011, 12:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, Sofie wel. Sophie dan weer niet. Ik vind Sara ook nog steeds een hele leuke naam voor een meisje. Zonder h.

Op de kiboe hadden we eens een ezelveulen Sophie genoemd, en bij de ezelstal een plaquette opgehangen wanneer ze geboren was enzo. En kindjes die net konden lezen zeiden dan: 'kijk mamma, het ezeltje heet Soppie!' Maar vandaar dus.
Oud 09-09-2011, 12:05
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ken een Silvan en dat altijd een lul met een vieze puistenkop. Dus ik ben bevooroordeeld.

En wtf zie ik nu weer op facebook: BFF. ;x
Oud 09-09-2011, 12:06
Tink*
Tink* is offline
Ik vind Marijn een mooie naam, jammer dat die naam populair is.
Oud 09-09-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Sophia is ook mooi en lekker sjiek, maar Sofie is juist lief en helemaal niet truttig. Zie:

[afbeelding]
Ohja, die was ik vergeten. <3 Maar Sofia is ook lief. Sofia van Gebroeders Leeuwenhart <3333
Oud 09-09-2011, 12:09
Verwijderd
Ik vind Sophie ook een rare spelling, want ph in plaats van f gebruik je als je de voorafgaande klinker kort moet uitspreken, maar niemand spreekt Sophie uit als soffie, dus dan is het gewoon een spelfout. Bij bv. Stephan vs. Stefan doen mensen dat wel goed.
Oud 09-09-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Sophie ook een rare spelling, want ph in plaats van f gebruik je als je de voorafgaande klinker kort moet uitspreken, maar niemand spreekt Sophie uit als soffie, dus dan is het gewoon een spelfout. Bij bv. Stephan vs. Stefan doen mensen dat wel goed.
Ohja, dat is zo.

Ik zou wel al mijn kinderen naar plaatsen willen noemen en dan heten ze Odessa, Elbrus en Sofiya. <3
Oud 09-09-2011, 12:11
Verwijderd
Maar ik ken een Stephan die je uitspreekt als Steefan en twee Stephanies die je uitspreekt als Steefanie. En eigenlijk geen enkele Steffan/Steffanie
Oud 09-09-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Maar ik ken een Stephan die je uitspreekt als Steefan en twee Stephanies die je uitspreekt als Steefanie. En eigenlijk geen enkele Steffan/Steffanie
Nee, nouja, niet iedereen doet het goed. Ik ken ook een jongen die Renee heet en heb ooit een meisje ontmoet dat René heette, in beide gevallen omdat de ouders dat een mooiere spelling vonden. Tja.
Verwijderd
Citaat:
Nee, nouja, niet iedereen doet het goed. Ik ken ook een jongen die Renee heet en heb ooit een meisje ontmoet dat René heette. Tja.
Dat lijkt me rottig, dan heb je eigenlijk gewoon een naam met een taalfout.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ken zoveel Stephans en die spreken allemaal hun naam uit met een lange e. Daarentegen ken ik ook twee Stefans en de één doet het met een lange e en de ander met een korte.

Ik ken ook een Nephtis, daar wordt het wel goed gedaan.

Regels voor berichten