Advertentie | |
|
![]() |
|
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik waardeer mijn baby; vanmorgen kreeg ik een paar ferme trappen tegen mijn hand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Maar hij beweegt zijn mond wel gek, hij sluit bij een 'n' telkens zijn mond alsof het een 'm' is? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wals.info <333
|
![]() |
|
Er is nog heel veel lekker Marokkaans eten over van gisteravond (gestoofde groenten, couscous, verse koriander, hummus, brood) en ook nog taart (chocolate cheesecake) en toetje (pecan pie), en dat heb ik lekker allemaal mee naar huis genomen. Dus vanavond lekker niet koken maar restjes eten <333
|
Fauja Singh heeft gisteren in Toronto een wereldrecord op de marathon neergezet. Op zich geen vreemde actie, ware het niet dat de Brit inmiddels 100 jaar oud is. Hij kwam in Canada over de streep in 8 uur 25 minuten en 16 seconden en mag zich hierdoor de eerste 100-jarige noemen die de 42 kilometer en 195 meter uitgelopen heeft.
Wat een baas ![]()
|
Cool, ik kan vanuit mijn kamer op een bouwplaats(je) kijken en ze zijn met een enórme kraan bezig platen over de huizen te liften en plafonds te maken
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een eigen huis, een plek onder de saai! #1679 Chick Rock | 500 | 01-08-2012 22:33 | |
De Kantine |
Herinneringen uit je kindertijd Nona | 24 | 10-02-2011 15:33 |