Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2011, 23:02
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Als het gewoon iets makkelijks is wat je hoort te kennen, dan zou ik het niet apart vinden.

Sowieso heb ik nog nooit voor het bord hoeven komen , moet je dan zeg maar, voor de klas en dan het antwoord geven en dan krijg je een cijfer ?
Ik moest een rijtje onregelmatige werkwoordsvormen (in het grieks) opschrijven op het bord. Het was gewoon huiswerk om dat te leren. Ze geeft elke keer minstens 1 blz op om te leren, en de volgende les smijt ze weer met punten.
Oud 11-09-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Oh wow. Jezus Als ik er niet over roddel doet kennelijk niemand het
Ik sta er ook wel van te kijken ja
Oud 11-09-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat wel meer mensen het snappen hoor maar te lui zijn om te reageren, ik zou wat harder strijden voor een like knopje!
Ik snap het uiteraard niet
Oud 11-09-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het uiteraard niet
Even googlen maar dan!
Oud 11-09-2011, 23:06
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ja totdat het over stijlfiguren enzo gaat. Dat is toch iets lastiger.
Pleonasme, tautologie, cliché, spoonerisme enz.
Valt wel mee hoor
Oud 11-09-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Pleonasme, tautologie, cliché, spoonerisme enz.
Valt wel mee hoor
Het wordt een stuk lastiger als je ze ook daadwerkelijk gaat gebruiken.
Verwijderd
Citaat:
Even googlen maar dan!
Als het te googlen is, is het vast niet goed
Geel
Geel is offline
Spoonerisme? Nog nooit van gehoord! Maar nu ik het geWikipediad heb, lig ik wel dubbel van die meneer Spooner
Oud 11-09-2011, 23:09
Thomas.
Thomas. is offline
Klontje boter - kontje bloter
Oud 11-09-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Tsja, geen idee eigenlijk

Mijn Nederlands is echt heel slecht , is het altijd al geweest. Ik probeer er wel heel erg om te denken, maar het lukt nooit helemaal . En aangezien de rest van de klas het ook gewoon keihard verprutste leek het míj op zich geen slecht idee om er even 1 les aan te besteden . Aan die regels dan.
Groot gelijk heb je hoor. Ik weet ook helemaal niet wat voor soort spellingstoets je had. Maar ik kan me nog een spellingstoets herinneren bij mij op school waar het dan ging om regeltjes zoals de dan/als dingen. Voor mij is het moeilijk te vatten waarom iemand anders het niet begrijpt. En er valt ook zo weinig uit te leggen. Daarnaast waren er ook 100 woorden die je gewoon moest stampen. Het waren de 100 woorden die het meest fout werden gespeld ofzo. Toen hoorde ik de mensen in de klas letterlijk zeggen "ja op het vmbo was ik supergoed in Nederlands, ik hoef niet te leren voor die toets". En vervolgens wel janken dat ze allemaal een 1 hebben! "Die toets was veel te moeilijk!11!!!!!" Ja hallo!
Oud 11-09-2011, 23:10
Geel
Geel is offline
Citaat:
in de harige kut van 't slapende sletje stond een lul van een predikant → in de karige hut van 't slapende sletje stond een prul van een ledikant
;D;d;
Oud 11-09-2011, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Als het te googlen is, is het vast niet goed
Spoiler
Oud 11-09-2011, 23:11
Geel
Geel is offline
Citaat:
strijk eens kak in mijn ogen → kijk eens strak in mijn ogen
omg :')
Oud 11-09-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Oh wow. Jezus Als ik er niet over roddel doet kennelijk niemand het
Haha ik denk dat dat het was idd
Oud 11-09-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Groot gelijk heb je hoor. Ik weet ook helemaal niet wat voor soort spellingstoets je had. Maar ik kan me nog een spellingstoets herinneren bij mij op school waar het dan ging om regeltjes zoals de dan/als dingen. Voor mij is het moeilijk te vatten waarom iemand anders het niet begrijpt. En er valt ook zo weinig uit te leggen. Daarnaast waren er ook 100 woorden die je gewoon moest stampen. Het waren de 100 woorden die het meest fout werden gespeld ofzo. Toen hoorde ik de mensen in de klas letterlijk zeggen "ja op het vmbo was ik supergoed in Nederlands, ik hoef niet te leren voor die toets". En vervolgens wel janken dat ze allemaal een 1 hebben! "Die toets was veel te moeilijk!11!!!!!" Ja hallo!
Wij hadden echt 4 onderdelen. Gewoonweg spellen met d/t invullen, iets met dat de zinnen verkeerd waren , en dan moest je eruit halen wát er verkeerd was en opschrijven hoe dat dan heette. Bijvoorbeeld dat het pleonasme was, of wat er ook maar mis was. Volgens mij dat we gewoon een rijtje woorden moest opschrijven (inderdaad van die woorden die vaak fout gespeld worden) en nog iets. Dat laatste heb ik kennelijk écht verdrongen
Oud 11-09-2011, 23:13
Thomas.
Thomas. is offline
schetenwapper → wetenschapper
Oud 11-09-2011, 23:14
Verwijderd
Door jullie las ik net gratje krolsch ipv kratje grolsch bij een onzin topic
Oud 11-09-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden echt 4 onderdelen. Gewoonweg spellen met d/t invullen, iets met dat de zinnen verkeerd waren , en dan moest je eruit halen wát er verkeerd was en opschrijven hoe dat dan heette. Bijvoorbeeld dat het pleonasme was, of wat er ook maar mis was. Volgens mij dat we gewoon een rijtje woorden moest opschrijven (inderdaad van die woorden die vaak fout gespeld worden) en nog iets. Dat laatste heb ik kennelijk écht verdrongen
Zolang je maar geen PABO doet
Oud 11-09-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Wat een leerzame avond vanavond

En nee, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om PABO te doen . Volgens bijles instituut mag ik bijles Nederlands geven , en dat vind ik best wel triest. Ik bedoel, ik kan voor geen reet spellen, dan wil je mij toch niet bijles laten geven in Nederlands
Oud 11-09-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat serieus niet?
Verwijderd
Citaat:
Op z'n russisch is tussen je borsten, mocht die grap ooit gemaakt worden

Hehehehe Azeche (wat is haar nieuwe nick ook al weer?) naamzoek.
Verwijderd
Citaat:
Ik zei net al, ik heb 3 jaar onder een steen geleefd. Maar dan ook echt , dus bij de meeste dingen kun je er rustig vanuit gaan dat ik het écht niet weet
Oud 11-09-2011, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bij Apate al opgehouden met me te verwonderen over wat ze niet weet

+ /insert flauwe grap met iets dat jij 'm nou elke week tussen iemand billen duwt.
Verwijderd
Ja maarmaarmaar ik wist dit serieus toen ik 13 was
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bij Apate al opgehouden met me te verwonderen over wat ze niet weet

+ /insert flauwe grap met iets dat jij 'm nou elke week tussen iemand billen duwt.
<3<3<3<3
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Door jullie las ik net gratje krolsch ipv kratje grolsch bij een onzin topic
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spoonerisme
Verwijderd
Citaat:
Op z'n russisch is tussen je borsten, mocht die grap ooit gemaakt worden

Hehehehe Azeche (wat is haar nieuwe nick ook al weer?) naamzoek.
listo!
Verwijderd
Ik ben heel onschuldig en lief enzo. Dus dat soort dingen weet ik allemaal niet
Oud 11-09-2011, 23:18
Verwijderd
Niemand is onschuldig!
Oud 11-09-2011, 23:18
Verwijderd
Bantenkrak.
Oud 11-09-2011, 23:19
Verwijderd
Geloof me. Ik ben écht onschuldig. Daar hebben de FB's zich ook al over verbaasd
Oud 11-09-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ja maarmaarmaar ik wist dit serieus toen ik 13 was
Ik haalde Russische en Grieks altijd door elkaar, tot ik bij geschiedenis hoorde dat Griekse mannen niet vies waren van een potje anale seks!

Citaat:
<3<3<3<3
Kusje.

Citaat:
listo!
Oh ja! Listo naamzoek!
Oud 11-09-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
ah ja, die dubbelop dingen waren wel wat moeilijker ja! En bij d/t dingen kan uitleg wel echt helpen.
Oud 11-09-2011, 23:20
Verwijderd
Maar waar dat Russische vandaan komt weet ik eigenlijk niet
Oud 11-09-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
ah ja, die dubbelop dingen waren wel wat moeilijker ja! En bij d/t dingen kan uitleg wel echt helpen.
Ja , mijn moeder heeft het me ondertussen een aantal keer uitgelegd voor mijn PWS . Sinds toen gaat het wel beter, maar nog lang niet goed
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Spoiler
Ik leer alleen maar op school dat de Grieken erg van incest hielden
Verwijderd
Je bent de Oude Egyptenaren zeker nog niet tegengekomen ?
Geel
Geel is offline
Hmm, eigenlijk wist ik wel dat de Grieken anale seks niet minder fijn vonden dan dik worden, dus ik had het wel moeten weten.
Oud 11-09-2011, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Ik leer alleen maar op school dat de Grieken erg van incest hielden
Ik heb het ook niet zo geleerd Alleen dat homoseksualiteit bij de Grieken heel normaal was en tja, die willen hun piemel ook wel ergens in stoppen
Oud 11-09-2011, 23:23
Thomas.
Thomas. is offline
En herakles is een autist
Oud 11-09-2011, 23:24
Verwijderd
Ik maak ook wel eens d/t fouten, maar dat is dan meer omdat ik te snel wil zijn en even niet nadenk voor ik iets opschrijf. Ik moet zeggen dat dit forum me wel geholpen heeft om me bij elk woord af te vragen of ik het wel goed schrijf. Anders komt de spellingnazi hier op je af!
Oud 11-09-2011, 23:24
Verwijderd
Ik ga het ongetwijfeld allemaal tegen komen. Misschien morgen wel Ik heb volgens mij als eerst college van Grieken/Romeinen.
Oud 11-09-2011, 23:25
Verwijderd

Skills!
Verwijderd
oh oh oh, nou ben ik nog steeds wakker, terwijl ik morgen op tijd op school moet zijn en ik vandaag overdag al zo moe was...
Geel
Geel is offline
Kan iemand me de grap in het gedicht in de sig van Sarah uitleggen? Of is dat al meerdere malen hier bediscussieerd en zit ik op de late train? iig, ik snap de grap écht niet
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook niet zo geleerd Alleen dat homoseksualiteit bij de Grieken heel normaal was en tja, die willen hun piemel ook wel ergens in stoppen
eigenlijk meer een soort bischierigheid - met vrouwen had je seks voor voortplanting, verder waren ze ook nergens goed voor, met mannen had je goede gesprekken en een hechte band en als dat zo uitkwam ook wat seks.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga het ongetwijfeld allemaal tegen komen. Misschien morgen wel Ik heb volgens mij als eerst college van Grieken/Romeinen.

Dan duwen ze even een piemel tussen je billen
Oud 11-09-2011, 23:26
Verwijderd
Vanuit oud-grieks mannelijk perspectief dan
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk meer een soort bischierigheid - met vrouwen had je seks voor voortplanting, verder waren ze ook nergens goed voor, met mannen had je goede gesprekken en een hechte band en als dat zo uitkwam ook wat seks.
Nou ja, ze hadden dus anale seks
Verwijderd
Jezus, nog een half jaar en ik kom hier 10 jaar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten