Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee we hebben het niet zo precies hoor, ik doe gewoon elke week de wc's en hij elke week de begane en de 1e verdieping stofzuigen, en eens in de twee weken doe ik de douche en hij de zolder, maar we doen dat niet per se op hetzelfde moment. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hij werd net al wakker na twintig minuten, dus nu zit hij even op de grond terwijl ik mijn eten opsmikkel. |
![]() |
|
Mijn postbode is trouwens echt een koekwaus.
- "Heej eeuh, is dat een USB-stick ofzo" - "Eh nee, beetje grote doos, he?" - "Nee joh, dat om je nek" - "Dat is een plug. " -"Voor een koptelefoon?" - "Ja, zo'n ding." - "geen USB-stick? Gewoon voor de sier ofzo." - " Ja, precies." - "Oh joh." *wegloopt* ![]()
|
Verwijderd
|
Ondanks dat moedervlekken 'moedervlek' heten, heb je ze zelden vanaf je geboorte (hoe vaak zie je een baby met moedervlekken? Juist) en komen ze er gewoon tijdens je leven bij. Zo lang ze rond, glad en bruin zijn en heel klein beginnen (en dan niet een maand later ineens wel heel groot zijn) is dat geen reden om je zorgen te maken.
Als ze grillig, hobbelig, zwart, tweekleurig of heel snel groeiend zijn moet je er natuurlijk wel even naar laten kijken. |
![]() |
|
|