Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En waarom zou je niet raar mogen kijken en het afkeuren? Of het nou Libiërs zijn of Amerikanen of Nederlanders.
|
Verwijderd
|
Oh
![]() ![]() ![]() ![]() En ik word moe van mijn boek. Het blijft maar doorgaan over hoe slim de Assyriërs wel niet bezig waren omdat ze het simpelweg doorhadden dat je producten die er volop zijn in het ene gebied naar het gebied moet brengen waar het schaars is zodat je winst maakt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verdonk zegt dat het kabinet consequent ideeën van haar jat: "Als we een nieuw punt verzinnen dan neemt het kabinet het meteen over. Als je kijkt naar ons partijprogramma zijn er heel veel punten al overgenomen."
De oud-VVD'er heeft naar eigen zeggen een moeilijke periode achter de rug: "Als de muren hier konden praten van alle huilbuien die ik de laatste weken heb gehad, dan zouden ze heel veel te vertellen hebben." Ze denkt dat het kabinet er nog lang zal zitten en zegt dat PVV-leider Geert Wilders het goed doet. ![]()
||
Citaat:
Dat vind ik trouwens echt bizar, dat er mensen zijn die mij (of wie dan ook) dood kunnen maken alsof je een komijn doodmaakt, alleen door de vorm van mijn gezicht. Niet bizar van 'de wereld is bizar en naar' maar meer 'wut wtf je kent of niet eens zoek een leven ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En je kan natuurlijk ook overwegen om een soort gratis alcohol-export naar Rusland op te zetten, dan sterven ze vanzelf uit, vrij snel ook waarschijnlijk. Maar niet zo opeens dat ze geen tijd meer hebben om elkaar te begraven. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik hoef nog maar 5 hoofdstukken! Nou ja, over 2 pagina's dan. Dan kan ik er mooi 2 vanavond doen, 3 morgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je zet ze gewoon op de trein naar Siberië, zonder al te veel voedsel en geen materiaal om daar een leven op de bouwen. Dan lost het probleem zich vanzelf op. Ome Stalin wist dat. Al is honderdveertig miljoen wel een beetje veel. Misschien is een 50/50 een beter idee.
||
Citaat:
Inderdaad, 50/50 is beter. Zeventig miljoen Russen zijn wel te handelen, vooral als je alleen vrouwen overlaat. Sterft vanzelf uit.
||
Citaat:
Maar dit is wel mooi geweest. Het voelt een beetje vreemd om een plan de campagne te maken voor het uitroeien van de Russen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|