Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2011, 16:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Morgen heb ik weed en mushrooms.
's nie goed voor je spieren he.
Oud 22-10-2011, 16:54
The Larch
The Larch is offline
Hitler wilde toch uiteindelijk ook alle Slavische mensen doodmaken?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nooessss. Echt?! Ik word zo ontzettend agressief van haar.
Zonder haar hadden we niks te lachen in de politiek
Verwijderd
Citaat:
Mensen kunnen allemaal monsters worden. Dat is in ieder geval wat ik heb geleerd bij college
Als je maar hard genoeg met je rug tegen de muur staat gedrukt idd
Verwijderd
Ja, is toch belachelijk en dan gaan wij raar kijken naar Libië en wat daar allemaal gebeurd.
Oud 22-10-2011, 16:56
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Zonder haar hadden ze geen vrienden van mij uitgezet naar heel nare landen.

En Apate, als ik het goed begrijp hebben ze alleen de joden in Jozefow uitgemoord, niet het hele dorp, dus. En dat hebben ze in héél veel Poolse dorpen gedaan (überhaupt in Oost-Europa), dus ergens is het wel logisch dat daar niets over terug te vinden is. Wat het niet minder erg maakt allemaal, trouwens.
Oud 22-10-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Die peroxide snoeshaan blijft ook vermakelijk hoor.

Al blijft dit echt goud:

prachtig gewoon
Oud 22-10-2011, 16:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nooessss. Echt?! Ik word zo ontzettend agressief van haar.

Ik ga even in het Pools zoeken of ik iets vind. Geef eens meer namen?
Citaat:
Ja, is toch belachelijk en dan gaan wij raar kijken naar Libië en wat daar allemaal gebeurd.
Gebeurt.

En waarom zou je niet raar mogen kijken en het afkeuren? Of het nou Libiërs zijn of Amerikanen of Nederlanders.
Oud 22-10-2011, 16:57
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Hitler wilde toch uiteindelijk ook alle Slavische mensen doodmaken?
Slaven stonden niet hoog in de etnische hiërarchie, maar allemaal dood, nee.
Oud 22-10-2011, 16:58
Verwijderd
Oh bij ons werd alleen verteld dat ze joden gingen uitmoorden in een joods dorp en dat er dus niet echt iets overbleef van het dorp was mijn aanname want anders is het geen joods dorp vind ik ik heb er verder ook niet echt over gelezen hoor, het was meer dat dit erbij werd gehaald om het punt van het college duidelijk te maken.

En ik word moe van mijn boek. Het blijft maar doorgaan over hoe slim de Assyriërs wel niet bezig waren omdat ze het simpelweg doorhadden dat je producten die er volop zijn in het ene gebied naar het gebied moet brengen waar het schaars is zodat je winst maakt
Oud 22-10-2011, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Gebeurt.
Ik ben zo slecht in spellen
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
I know we hebben college gehad over Nazi Duitsland (Ik ging geen geschiedenis studeren omdat ik zo'n hekel heb aan moderne oorlogen ) en een hele groep van een soort van stadswachten uit Hamburg ofzo, die een heel dorp hebben uitgemoord. Ik ben de context verder even kwijt maar toen hebben we een aantal experiment dingen ook doorgenomen, waaronder het Milgram Experiment en The Wave, wat een of andere film was die veel op middelbare scholen wordt getoond
Ordinary Men: Reserve Police Battalion 101 and the Final Solution in Poland van Christopher Browning.
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Slaven stonden niet hoog in de etnische hiërarchie, maar allemaal dood, nee.
Slaven is echt een heel erg lelijk woord. En, aha. Al heb ik het wel ooit ergens gelezen, omdat er in Rusland lekker veel Lebensraum is voor Ariërs als je alle Russen er weghaalt.
Verwijderd
Yesh
Oud 22-10-2011, 17:08
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Slaven is echt een heel erg lelijk woord. En, aha. Al heb ik het wel ooit ergens gelezen, omdat er in Rusland lekker veel Lebensraum is voor Ariërs als je alle Russen er weghaalt.
Je kan een gebied etnisch zuiveren zonder dat je daarvoor (veel) mensen vermoordt.
Oud 22-10-2011, 17:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Verdonk zegt dat het kabinet consequent ideeën van haar jat: "Als we een nieuw punt verzinnen dan neemt het kabinet het meteen over. Als je kijkt naar ons partijprogramma zijn er heel veel punten al overgenomen."

De oud-VVD'er heeft naar eigen zeggen een moeilijke periode achter de rug: "Als de muren hier konden praten van alle huilbuien die ik de laatste weken heb gehad, dan zouden ze heel veel te vertellen hebben." Ze denkt dat het kabinet er nog lang zal zitten en zegt dat PVV-leider Geert Wilders het goed doet.

Oud 22-10-2011, 17:21
Verwijderd
http://tinyurl.com/5r5u4jl

werk in uitvoering!
Oud 22-10-2011, 17:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

werk in uitvoering!
Oud 22-10-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:

werk in uitvoering!
Ik ben een beetje jaloers
Oud 22-10-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:

werk in uitvoering!
Gaaf
Oud 22-10-2011, 17:27
Verwijderd
het is echt heel stom om te zeggen maar ik vind het echt wonderbaarlijk dat ik tijdens mijn afstuderen gewoon de tijd heb genomen om een nieuw programma te leren
Oud 22-10-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:

werk in uitvoering!
Oeh wat leuk! ik ben er echt 5 minuten mee bezig geweest
Oud 22-10-2011, 17:29
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Je kan een gebied etnisch zuiveren zonder dat je daarvoor (veel) mensen vermoordt.
Dat is waar. Maar waar laat je honderdveertig miljoen mensen? Doodmaken is veel effectiever en ik denk niet dat ze daar echt gewetenshinder bij zouden hebben ondervonden ofzo.
Dat vind ik trouwens echt bizar, dat er mensen zijn die mij (of wie dan ook) dood kunnen maken alsof je een komijn doodmaakt, alleen door de vorm van mijn gezicht. Niet bizar van 'de wereld is bizar en naar' maar meer 'wut wtf je kent of niet eens zoek een leven ofzo '.
Oud 22-10-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:

werk in uitvoering!
Oud 22-10-2011, 17:30
Verwijderd
whudhpiushdkljSd misschien vind ik deze website weleens langer dan een week leuk joh
Oud 22-10-2011, 17:31
Verwijderd
alle blokjes worden projecten en zodra de kubus vol is maak ik gewoon een nieuwe kubus die ernaast komt te zweven.
Oud 22-10-2011, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Maar waar laat je honderdveertig miljoen mensen?
Bij deze zin moest ik heel erg denken aan 'Je kunt een kind wel uit Limburg halen maar hoe haal je Limburg uit een kind?'

Oud 22-10-2011, 17:33
Verwijderd
Citaat:
alle blokjes worden projecten en zodra de kubus vol is maak ik gewoon een nieuwe kubus die ernaast komt te zweven.
Ik vind het echt een gaaf idee
Oud 22-10-2011, 17:35
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Dat is waar. Maar waar laat je honderdveertig miljoen mensen? Doodmaken is veel effectiever en ik denk niet dat ze daar echt gewetenshinder bij zouden hebben ondervonden ofzo.
Het probleem is de lijken.
Verwijderd
Een vriendinnetje van me doet mee met de solarrace, en ik vond het al vet maar nu ze echt gereden heeft en alles NOG VEUL GAVER.
Verwijderd
Tsja. Sowieso problematisch wat je aan moet met 140 miljoen mensen en/of lijken.
Oud 22-10-2011, 17:37
The Larch
The Larch is offline
Omg Luud, wat ontzettend gaaf!

Citaat:
Het probleem is de lijken.
Nee hoor, als ze die zo effectief opruimen als ze met de Oekraïense lijken hebben gedaan is dat in het geheel geen probleem. Gewoon in een massagraf, een heel diepe.
Oud 22-10-2011, 17:38
Verwijderd
Ik denk dat Hitler het al druk genoeg had met die grote hoeveelheid Joden he.
Oud 22-10-2011, 17:39
The Larch
The Larch is offline
En je kan ook gewoon honderddertig miljoen mensen doodmaken en de overige tien miljoen de troep laten opruimen, dat is nog praktischer ook want dan kunnen de Ariërs zich bezighouden met hun kapsel enzo.
Oud 22-10-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
En je kan ook gewoon honderddertig miljoen mensen doodmaken en de overige tien miljoen de troep laten opruimen, dat is nog praktischer ook want dan kunnen de Ariërs zich bezighouden met hun kapsel enzo.
En kindjes maken natuurlijk he!
Oud 22-10-2011, 17:42
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Nee hoor, als ze die zo effectief opruimen als ze met de Oekraïense lijken hebben gedaan is dat in het geheel geen probleem. Gewoon in een massagraf, een heel diepe.
140 miljoen lijken? Het is een logistiek drama om die mensen een beetje effectief te vermoorden. Als je ze toch al gaat transporteren, kan je ze net zo goed buiten je gebied gooien. Volgens mij gaan 140 miljoen lijken ook problemen opleveren met zooi als je grondwater, maar dat weet ik niet zeker.
Oud 22-10-2011, 17:42
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
En kindjes maken natuurlijk he!
O ja, dat moet natuurlijk ook. Blonde kindjes.

En je kan natuurlijk ook overwegen om een soort gratis alcohol-export naar Rusland op te zetten, dan sterven ze vanzelf uit, vrij snel ook waarschijnlijk. Maar niet zo opeens dat ze geen tijd meer hebben om elkaar te begraven.
Oud 22-10-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:

Ik hoef nog maar 5 hoofdstukken! Nou ja, over 2 pagina's dan. Dan kan ik er mooi 2 vanavond doen, 3 morgen.
Verwijderd
ik zou er ook een blokkenspel van kunnen maken
Verwijderd
Citaat:

Ik hoef nog maar 5 hoofdstukken! Nou ja, over 2 pagina's dan. Dan kan ik er mooi 2 vanavond doen, 3 morgen.
Zie je wel, je komt er wel
Verwijderd
of een animatie
Verwijderd
Ik ben nog steeds bang voor de tentamens
Oud 22-10-2011, 17:44
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
140 miljoen lijken? Het is een logistiek drama om die mensen een beetje effectief te vermoorden. Als je ze toch al gaat transporteren, kan je ze net zo goed buiten je gebied gooien. Volgens mij gaan 140 miljoen lijken ook problemen opleveren met zooi als je grondwater, maar dat weet ik niet zeker.
Maar als je ze buiten je gebied gooit, gaan ze hun land terugopeisen, dat is een beetje jammer. Je kan er beter ineens vanaf zijn. Al is 140 miljoen inderdaad wel veel... hm. Maar je kan ze wel over een groot gebied verspreiden. Of verbranden natuurlijk! Of ze in kunstmest verwerken.
Oud 22-10-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Daar hebben die duitsers genoeg brainstorm sessies over gehouden!
Oud 22-10-2011, 17:47
Pierrot
Pierrot is offline
Je zet ze gewoon op de trein naar Siberië, zonder al te veel voedsel en geen materiaal om daar een leven op de bouwen. Dan lost het probleem zich vanzelf op. Ome Stalin wist dat. Al is honderdveertig miljoen wel een beetje veel. Misschien is een 50/50 een beter idee.
Oud 22-10-2011, 17:49
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Je zet ze gewoon op de trein naar Siberië, zonder al te veel voedsel en geen materiaal om daar een leven op de bouwen. Dan lost het probleem zich vanzelf op. Ome Stalin wist dat. Al is honderdveertig miljoen wel een beetje veel. Misschien is een 50/50 een beter idee.
Dat heeft Stalin ook met Tsjetsjenië geprobeerd, ja, maar van die Tsjetsjenen zijn ze ook nog steeds niet af!
Inderdaad, 50/50 is beter. Zeventig miljoen Russen zijn wel te handelen, vooral als je alleen vrouwen overlaat. Sterft vanzelf uit.
Oud 22-10-2011, 17:51
Verwijderd
Ik wil even opmerken dat ik het fantastisch vind in mijn boek hoe het gaat met de tijd <3. Je leest een heel stuk en dan ineens staat er ook gewoon: Anderhalve eeuw later Ik vind het zo grappig net alsof er in die anderhalve eeuw niets gebeurd
Oud 22-10-2011, 17:59
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Toen de Duitsers de Bulgaarse Joden sterren wilden laten dragen, ging de gehele bevolking deze trots dragen.
Wat ontzettend lief. <3
Oud 22-10-2011, 18:00
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Dat heeft Stalin ook met Tsjetsjenië geprobeerd, ja, maar van die Tsjetsjenen zijn ze ook nog steeds niet af!
Inderdaad, 50/50 is beter. Zeventig miljoen Russen zijn wel te handelen, vooral als je alleen vrouwen overlaat. Sterft vanzelf uit.
Bij de Krimtartaren stierf de helft van de bevolking binnen een jaar na deportatie.

Maar dit is wel mooi geweest. Het voelt een beetje vreemd om een plan de campagne te maken voor het uitroeien van de Russen.
Oud 22-10-2011, 18:01
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Bij de Krimtartaren stierf de helft van de bevolking binnen een jaar na deportatie.

Maar dit is wel mooi geweest. Het voelt een beetje vreemd om een plan de campagne te maken voor het uitroeien van de Russen.
O, ik had net uitgerekend hoe ik zo moest gaan staan dat ik bij familie en vrienden en de hond in de trein kwam.

Regels voor berichten