Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Wat dan,als ik vragen mag?
ja dat weet ik dus niet meer!
Advertentie
Oud 24-10-2011, 14:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pffff zo, even gesport met de fysio en ik ben echt dood
Oud 24-10-2011, 14:27
Verwijderd
Ik heb zin in vakantie.

Maar laat ik nou net dit weekend naar Texel gaan en over twee weken een week vrij hebben
Oud 24-10-2011, 14:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat dit toch even teveel was als ik de spieren van mijn bovenarmen aanspan gaan ze helemaal trillen
Oud 24-10-2011, 14:30
Lorelei
Lorelei is offline
Sarah: nee ik kan geen logische oorzaak bedenken voor hormonale imbalans ik ben in mei met de nuvaring gestopt maar dat zou nu niet meer moeten meespelen toch?
Oud 24-10-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dit toch even teveel was als ik de spieren van mijn bovenarmen aanspan gaan ze helemaal trillen
Ja,dat had ik na klimmen.
En dan moest ik naar huiis fietsen en dan vakken vullen,ik was echt kapot...
Oud 24-10-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Sarah: nee ik kan geen logische oorzaak bedenken voor hormonale imbalans ik ben in mei met de nuvaring gestopt maar dat zou nu niet meer moeten meespelen toch?
Nee, dat is al wel een tijdje geleden.
Oud 24-10-2011, 14:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dokter Sarah, weet jij iets van de Omegawave-technologie?
Oud 24-10-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
iq van >80 zou me verbazen...
Oud 24-10-2011, 14:38
Verwijderd
Maar, CuwleMandarijn moet toch wel een jongen zijn ?
Oud 24-10-2011, 14:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, ik heb een hema-breiboek gewonnen
Oud 24-10-2011, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Maar, CuwleMandarijn moet toch wel een jongen zijn ?
Ja, misschien was ik over iets anders verbaasd. Zijn leeftijd?
Oud 24-10-2011, 14:40
Verwijderd
Geen idee

Ik weet wel dat er iets raars is ja, maar ik weet niet meer wat
Oud 24-10-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Hah, ik heb een hema-breiboek gewonnen
Omg <3 Do want
Oud 24-10-2011, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Dokter Sarah, weet jij iets van de Omegawave-technologie?
Nee. Wat ik erover google klinkt niet heel betrouwbaar.
Oud 24-10-2011, 14:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omg <3 Do want
Had je met de facebookactie mee moeten doen! Ik heb helaas geen gebreide omatrui gewonnen, maar dat boek is een fijne tweede

Citaat:
Nee. Wat ik erover google klinkt niet heel betrouwbaar.
Hm. Mijn fysio vertelde erover en vond het misschien wel een idee om dat te proberen.
Oud 24-10-2011, 14:53
Verwijderd
Pippeloen Little Phoebe Den Haag-mensen naamzoek. Ik moet morgen met de Randstadrail lijn 3. Vertrekt die vanaf Den Haag Centraal? Op 9292ov staat er Spui, maar ik heb daar nog nooit een Ranstadrail gezien, of ben ik dan blind?
Oud 24-10-2011, 14:55
Rationeel
Rationeel is offline
hij gaat ook over spui
Oud 24-10-2011, 14:57
Verwijderd
Hm. Dan let ik zeker niet op. Dan kijk ik daar morgen wel even.
Oud 24-10-2011, 14:58
Carn
Carn is offline
Dat Omegawave is volgens mij niet echt een 'technologie' en sich, maar gewoon een softwarepakker met monitor/meet en databasesoftware waar wat bekende sport en trainingsanalyses op worden losgelaten; zodat het een aardig hulpmiddel is om schema's te maken qua soorten inspanning en belasting.
Oud 24-10-2011, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat Omegawave is volgens mij niet echt een 'technologie' en sich, maar gewoon een softwarepakker met monitor/meet en databasesoftware waar wat bekende sport en trainingsanalyses op worden losgelaten; zodat het een aardig hulpmiddel is om schema's te maken qua soorten inspanning en belasting.
Heb jij er ervaring mee?
Oud 24-10-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Hm. Dan let ik zeker niet op. Dan kijk ik daar morgen wel even.
Oh wacht, dat is natuurlijk dat ondergrondse gedoe daar Ben ik nog nooit geweest, vandaar.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Heb jij er ervaring mee?
Nope. Maar wat wil je doen? Volgens mij zijn er online allerlei sport en fitnesstooltjes waar je cijfertjes in kan kloppen en waar dan een soort van schema uit rolt
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben bezig een sollicitatiebrief en cv te schrijven en dat is toch best moeilijk
Oud 24-10-2011, 15:02
Verwijderd
Ja kut is dat he ?
Oud 24-10-2011, 15:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nope. Maar wat wil je doen? Volgens mij zijn er online allerlei sport en fitnesstooltjes waar je cijfertjes in kan kloppen en waar dan een soort van schema uit rolt
Ik ben net weer begonnen met begeleid sporten onder leiding van een fysiotherapeut, omdat mijn conditie en mijn gezondheid niet goed zijn ivm chronische vermoeidheid. Fysio noemde iemand die werkt met Omegawave en dacht dat het misschien inzicht kon geven in mijn belastbaarheid.
Oud 24-10-2011, 15:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja kut is dat he ?
Ja pfff en dan moet je overal over nadenken hoe iets over kan komen enzo! Bijvoorbeeld dat ik zo lang over mijn studie doe enzo, en geen bijbaantjes heb gehad. Hmja beetje erdoorheen bluffen dan maar
Oud 24-10-2011, 15:04
Verwijderd
Tuurlijk. Altijd bluffen
Oud 24-10-2011, 15:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben net weer begonnen met begeleid sporten onder leiding van een fysiotherapeut, omdat mijn conditie en mijn gezondheid niet goed zijn ivm chronische vermoeidheid. Fysio noemde iemand die werkt met Omegawave en dacht dat het misschien inzicht kon geven in mijn belastbaarheid.
Mwah, als je duidelijk weet wat je klachten/zwakke punten zijn en je gaat naar een fatsoenlijk onderlegde sport/bewegingstrainer dan met je volgens mij al snel een eind komen. Dat Omegawave-gedoe is meer toegespitst op topsporters die elke dag een uur of 4 bezig zijn; ik denk dat het meer "mierenneuken in de marge" is voor die lui ipv wel of niet weten wat je kan.
Oud 24-10-2011, 15:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mwah, als je duidelijk weet wat je klachten/zwakke punten zijn en je gaat naar een fatsoenlijk onderlegde sport/bewegingstrainer dan met je volgens mij al snel een eind komen. Dat Omegawave-gedoe is meer toegespitst op topsporters die elke dag een uur of 4 bezig zijn; ik denk dat het meer "mierenneuken in de marge" is voor die lui ipv wel of niet weten wat je kan.
Hm oke. Ik denk er nog eens over na.
Oud 24-10-2011, 15:10
Carn
Carn is offline
ik heb verder geen idee hoor Maar ik heb de indruk dat het voor 'particulieren' het doel nogal voorbijschiet.
Oud 24-10-2011, 15:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja nou ja, ik weet het eigenlijk ook niet. Ik ga gewoon aan lekker veel mensen vragen wat ze ervan vinden
Oud 24-10-2011, 15:15
Verwijderd
Nouja, het is vooral een hartfilmpje (ECG) en dat kan nooit kwaad als je veel gaat sporten, maar dan gaan ze dus kijken naar de variabliteit in tempo van je hartslagen, wat op zich nog enigszins zinnig klinkt want als er te weinig variatie is kan ik me voorstellen dat je hart zich minder goed aanpast (en als er helemaal geen variatie is past dat bij verschillende hartritmestoornissen, maar dat kun je ook op een gewoon ECG zien) maar ze gaan ook kijken naar of een bepaalde tijd tussen twee slagen veel voorkomt, en ik weet niet wat ze daarmee denken te kunnen
Oud 24-10-2011, 15:17
Verwijderd
Oke, opruimen werkte wel als stressverlagend middel
Oud 24-10-2011, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja, het is vooral een hartfilmpje (ECG) en dat kan nooit kwaad als je veel gaat sporten, maar dan gaan ze dus kijken naar de variabliteit in tempo van je hartslagen, wat op zich nog enigszins zinnig klinkt want als er te weinig variatie is kan ik me voorstellen dat je hart zich minder goed aanpast (en als er helemaal geen variatie is past dat bij verschillende hartritmestoornissen, maar dat kun je ook op een gewoon ECG zien) maar ze gaan ook kijken naar of een bepaalde tijd tussen twee slagen veel voorkomt, en ik weet niet wat ze daarmee denken te kunnen
Dat laatste vond ik inderdaad ook een beetje gek klinken, maar ja, ik heb er geen verstand van. Moet eerlijk zeggen dat ik al een hele tijd zover ben dat het mij al niet eens meer logisch in de oren hoeft te klinken, zo van 'he iets nieuws, wie weet is het wat!' Maar dat is natuurlijk ook niet echt handig
Oud 24-10-2011, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oke, opruimen werkte wel als stressverlagend middel
Dat helpt inderdaad wel! Fijn muziekje op enzo
Oud 24-10-2011, 15:24
Rationeel
Rationeel is offline
hardlopen gaat al wel weer lekker hier. ongeveer 40 minuten met een kleine 10 km/u nu.

60 minuten here i come
Oud 24-10-2011, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aargh wanneer is een sollicitatiebrief goed?? Ik heb het gevoel dat het enorm chaotisch geschreven is :')
Oud 24-10-2011, 15:34
Verwijderd
Och ja, hardlopen. Ik wou dat ik hardlopen leuk vond. Het lijkt me zo leuk om het leuk te vinden, zeg maar

Misschien moet ik gaan skeeleren zoals andere mensen hardlopen intervaltraining enzo, dat kan ook best op skeelers
Oud 24-10-2011, 15:35
Verwijderd
Ik begon hardlopen pas leuk te vinden toen ik merkte dat ik vooruit ging En als ik het doe doe ik het altijd met muziek aan, anders is er ook geen zak aan.
Oud 24-10-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Aargh wanneer is een sollicitatiebrief goed?? Ik heb het gevoel dat het enorm chaotisch geschreven is :')
Je moet hem even naar een spellingsnazi sturen die vissen er zo uit of zinnen goed lopen en alinea's goed aansluiten.

Alles opgeruimd, en mijn stress zit een stukje lager nu. Maar toch durf ik niet te beginnen.
Oud 24-10-2011, 15:37
Rationeel
Rationeel is offline
het voordeel van hardlopen is dat je, vooral in het begin, zo duidelijk vooruit gaat. echt per keer dat ik loop kan ik nét even wat sneller of nét even langer lopen. vorig jaar kon ik trouwens van de ene op de andere dag ruim 70 minuten lopen ipv 45, dat was ook een mooie dag!
Oud 24-10-2011, 15:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Och ja, hardlopen. Ik wou dat ik hardlopen leuk vond. Het lijkt me zo leuk om het leuk te vinden, zeg maar
Herkenbaar ik heb een tijdje drie keer in de week hardgelopen (zonder merkbare vooruitgang, frustrerend genoeg), maar vanaf het begin droomde ik ineens regelmatig dat ik ging rennen en dat dat zonder moeite kon en dat het me ontspande. Helaas was dat irl niet bepaald het geval
Oud 24-10-2011, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je moet hem even naar een spellingsnazi sturen die vissen er zo uit of zinnen goed lopen en alinea's goed aansluiten.
Welke spellingsnazi raad je aan?
Oud 24-10-2011, 15:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, ik ben net lekker naar The Lion King geweest
Huhu, ik had net de soundtrack opstaan en dan lees ik dit
Oud 24-10-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
het voordeel van hardlopen is dat je, vooral in het begin, zo duidelijk vooruit gaat. echt per keer dat ik loop kan ik nét even wat sneller of nét even langer lopen. vorig jaar kon ik trouwens van de ene op de andere dag ruim 70 minuten lopen ipv 45, dat was ook een mooie dag!
Oud 24-10-2011, 15:41
Carn
Carn is offline
Citaat:

Voor mijn gevoel is 40 minuten of 70 minuten ook niet 'veel meer', ik heb een beetje van die 'fases' van 0 - 40, 40-90, 90+ dat ik het echt erg merk
Oud 24-10-2011, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Welke spellingsnazi raad je aan?
Phoebe heeft mij heel veel geholpen maar er lopen er hier wel meer rond
Oud 24-10-2011, 15:42
Verwijderd
Ik hik nu een beetje tegen de grens van 1 uur aan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten