Advertentie | |
|
![]() |
|
Äls ik iets heel erg saai vind, dan zeg ik dat ik het kankersaai is. Jij hebt er geen last van, want ik ga niet om met jongetjes van 14. Je maakt je echt druk om niks.
Maar serieus, wat zit je je boos te maken? Want het interesseert me echt niet. Ik zeg ook niet dat ik het leuk vind. En ik zeg er ook nog eens bij dat ik het vrijwel nooit tegen personen doe. En al deed ik dat wel, dan heb jij er ook niks mee te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben nu in 2 jaar tijd en niet alleen aan kanker,beide ouders verloren mijn 2 oma's en opa's,3 ooms ,een tante en 2 kennisen verloren. En zoals ez_blade al post ben ik een klein jongetje van 14 mischien dat dit voor mij"ietwat lastig" is om te verwerken.dus kap met die flauwe reactie's dat ik een huilkleuter ben je bent 17! Oud genoeg om.voor te stellen hoe dit is! En ik denk dat je nu ook wel snapt waarom ik er gewoon niet tegen kan als mensen met kanker gaan schelden.ik voel me nu alof ik niet meer heb.dus vind je mij nog steeds een huilkleuter omdat ik me er aan stoor dat mensen met de dood spotten of zou je je mischien heel even in mij kunne verplaatsen?
||
Wie heeft het er over spotten met de dood?
Maar Chazzy: jouw onderschrift zegt "Don't woory i've got beer". Ik ken mensen die zijn overleden aan alcohol en ook mensen die nog steeds alcoholist zijn. Toch hoor je mij niet klagen. Je zult wel zeggen dat het hun eigen schuld is, maar verslaving is wel degelijk een ziekte. Iedereen krijgt in zijn omgeving te maken met kanker. De één wat meer dan de ander en soms komt het akelig dichtbij. Neemt niet weg dat het naast een ziekte ook gewoon een krachtterm is om het één en ander te versterken. En dan quote ik even de van Dale: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dit soort discussie moet je emt maatschappijleer es opstarten
![]() ik gaa ook niet zeggen dat je het neit meot doen, en ik weet dat de 'ziekte'er neit mee wordt bedoeld, maar alsnog kan ik me er aan ergeren, dat moeten mensen tog kunnen begrijpen? net dat als ik het wel begrijp, ik heb er ook wel es mee willen schelden, toen ik heel boos was(maar neit gedaan) omdat het egt een kr8term is, maar omdat sommigen eht nu altijd gebruiken soms wel 1x per zin, is het voor die mensen geen krachtterm meer maar gwn een 'leuk' woordje.. dat is wat ik niet snap! |
![]() |
||
Citaat:
Maar eigenlijk komt het er dus op neer dat omdat jij je gevoelsleven niet op orde hebt iedereen maar bepaalde woorden moet gaan vermijden omdat jij niet in staat bent er normaal mee om te gaan? Laten we dan ook maar alle baby's uit het straatbeeld verwijderen, want je snapt zelf ook wel hoe zwaar en spottend baby's zijn voor mensen die hun kind zijn verloren of er geen kunnen krijgen. En alle auto's moeten het land uit! Want het brengt zo'n pijn voor de mensen die een dierbare zijn verloren aan een auto-ongeluk. Zie je zelf niet in hoe belachelijk dit allemaal is? Ja, ik kan me best voorstellen dat het horen van het woord kanker moeilijk is voor jou, maar dat komt puur en alleen om hoe jij ermee omgaat. Het komt door hoe jij hebt besloten het woord te ervaren. Het is ridicuul te vinden dat de maatschappij zich moet aanpassen aan jouw gevoelens. |
![]() |
|
![]() |
Dus het is mijn schuld dat mijn halve famillie is uitgeroeid? en verplaats me nou eens in mij het is mijn eigen schuld dus dat ik me erger aan het gebruik van kanker als scheldwoord.het zal wel geen zin hebben om hier ng op te reageeren want jullie blijven toch wel bij je standpunt.
Ik vind dat je niet met kanker moet schelden,maar das mijn mening
Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 15:50. Reden: .. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zouden het aanstellers zijn? Ik ben mijn oma er aan verloren en kan jij aan iemands gezicht zien of hij iemand met kanker kent of een persoon die kanker had verloren heeft. Doe is even normaal zeg. |
![]() |
|
'Oh wat ben ik toch stoer als ik dit zeg' zou voor mij wel de laatste reden zijn om met kanker te schelden. Als ik dat zou doen zijn mijn redenen omdat ik ongelófelijk woest ben, en omdat er nu eenmaal twee k's en een r in zit en dat soort klanken nu eenmaal beter/krachtiger zijn als scheldwoord (denk ook aan tering, tyfus en kut) dan 'zachtere' klanken.
||
Citaat:
En ik vind inderdaad dat je je aanstelt. Iedereen kent wel iemand die dood is gegaan aan kanker. Stel je niet zo aan en ga verder met je leven. Je kunt ook niet aan iemands gezicht zien of de persoon iemand kent die dood is gegaan aan bier of een auto, of misschien wel allebei. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-11-2011 om 16:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind schelden helemaal niks. |
![]() |
|
ik heb gehoord dat als ik intensief bezig ben met iets dat regelmatig niet helemaal goed gaat het een van mijn meest gebruikte woorden is mest gevolgd door iets van tyfus. het ergste is dat dit compleet onbewust gebeurd
![]() terwijl ik het in een gewoon gesprek zelden gebruik.
|
ja dan kan je beter niks zeggen want je kan overal wel mensen mee kwetsen.
ik scheld met kanker eigenlijk nooit richting mensen maar richting dingen. dus als iemand zich daar gekwetst door voelt dan is dat zijn probleem en niet dat van mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik geef er eigenlijk vrij weinig om wat anderen er van vinden wat ik zeg uit frustatie tegen mijn computer, fiets of wat dan ook.
|
Nee, ik scheld nooit met kanker, sowieso niet met ziektes. Verder verkies ik Duits en Engels boven Nederlandse scheldwoorden. Verder betrek ik er de laatste tijd de so called heiligen er bij, zoals Jezus, Maria, Jozef, maar ook God, hoor. Ik gebruik dat dan wel vooral bij atheisten en agnosten, zeker als ze iets tegen religie hebben.
![]() ![]()
|
![]() |
jammer genoeg een paar maanden wel... eerst was ik echt tegen kanker schelden maar als ineens iedereen in de klas met kanker scheld en al je vrienden het doen, begin je het al gauw zelf te doen :/ nu heb ik als nieuwjaarsvoornemen niet meer met kanker schelden
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
schelden met kanker Floor1231998 | 102 | 10-02-2013 17:27 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag nou weer om lachen?! #Duizend+2 Noedelhap | 500 | 19-04-2012 17:46 | |
De Kantine |
De slag bij Saaipoort #1600 Verwijderd | 500 | 02-02-2012 16:18 | |
Lifestyle |
Jongens en skinny jeans Prospect | 78 | 24-07-2011 20:33 | |
De Kantine |
schelden chantyyy | 65 | 29-04-2004 09:25 |