Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Uice was de domste fout ooit. I blame Kazet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb één keer hier online meegedaan, maar dat was wel heul intensief hoor. Met zoveel rollen en elke keer een hele dag om complottheorieën te bedenken. En ik maakte toen meteen de eerste dag al een gruwelijke nieuwelingen fout die gelukkig niet zo werd opgevat (ik was ook meteen weerwolf
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() iig fijn dat ik weer eens een spelletje uit kon spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, het is een gare wereld. Ik ken wat oudere mensen uit die scene (veelal geen kunstenaars, wel mensen die voor musea werken, bevriend zijn met kunstenaars, galeriehouders, ex-kunstenaars die uit het wereldje gestapt (of gegooid) zijn, etc) en je moet er eigenlijk heel cynisch en vervelend voor zijn. Veel 'gevestigde' kunstenaars doen bijvoorbeeld regelmatig een expositie waar ze verder helemaal niet achter staan, maar ze krijgen gewoon X geld om 'iets' te doen en als ze geen zin hebben om iets nuttigs te verzinnen dan doen ze gewoon maar wat omdat het 'toch wel' kunst is. Vrouwen laten rondrollen in verf en ze dan over wat lakens laten kruipen, bijvoorbeeld. Even een gedachte erachter verzinnen, de dag van te voren. Mooi uithangen. Paar lampjes erbij. Klaar. Kunst.
Trufax. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan je "uit" het "wereldje" gegooid worden, ja? Ik dacht eigenlijk altijd dat kunstenaars (om het even hoeveel waarde ik aan dat predicaat c.q. zelfaangemeten titel) vrije vogels waren, individualisten die zich niet aan groepsnormen en/of waarden hoeven te conformeren. Hopeloos naief, blijkbaar
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je groot mikt, dan. Niemand gaat je weerhouden om een eigen galerijtje te beginnen, of wat te freelancen ofzo. Sowieso valt er weinig te gooien als je ultieme doel gewoon werk maken is, ongeacht waar (en of) het vertoond wordt. Maar bij grotere plannen? Soms middelgrote plannen, zelfs? Ja, zeker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, wat is het toch altijd fijn als de was van de lijn is en alles netjes gestreken en opgevouwen in de kast ligt. Zo'n mooie stapel handdoeken, klaar voor gebruik, fris ende fruitig, identiek en strak opgevouwen <3 Speaking of which; ben ik (weer eens) de enige die helemaal kriegel wordt als de kleerhangers niet allemaal dezelfde kant op wijzen? En het haakje idem dito! </V-lid>
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|