Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2011, 20:21
snoopy
snoopy is offline
@ Vowel: waarom heb je eigenlijk een nickchange gedaan? Ik vond Syori wel een leuke nick eigenlijk
Oud 16-11-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Omgomgomg, ik wil zo graag weten hoe het nou precies zit in het weerwolfspel!!
Oud 16-11-2011, 20:25
Verwijderd
Geduld is een schone zaak!
Oud 16-11-2011, 20:28
Carn
Carn is offline
het is echt heerlijk hardloopweer zeg
Oud 16-11-2011, 20:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@ Vowel: waarom heb je eigenlijk een nickchange gedaan? Ik vond Syori wel een leuke nick eigenlijk
Oh, ik wilde al heel lang een nickchange, maar eerst wilde ik wachten tot ik weer een nickchange kon doen, maar dat duurde nog anderhalf jaar en tja.. Toch geen geduld voor.
Oud 16-11-2011, 20:30
Verwijderd
Kusje voor Vowel en Kazet
Oud 16-11-2011, 20:39
Verwijderd
Weerwolfspelers, dankuzeer Het was spannend en leuk om mee te lezen.
Oud 16-11-2011, 20:39
Verwijderd
Oud 16-11-2011, 20:40
Verwijderd
En de spelleiders ook natuurlijk
Oud 16-11-2011, 20:41
Verwijderd
Huhu ach. Ik moet zeggen, ik was het een keer vergeten toen had ik verkeerd in mijn hoofd zitten, en zat ik dus fijn met vriendinnetjes te borrelen . En ik heb half-dronken een verhaal geschreven maar ja . Wel leuk om te doen.
Oud 16-11-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ik word altijd helemaal paranoïde van het weerwolfspel. Het ene moment ben ik ergens helemaal zeker van, het volgende moment ga ik weer twijfelen. Echt vreselijk soms.
Dé reden waarom het bij mij in de kliniek wordt gespeeld. Dan willen ze laten zien "kijk kijk! Je was er zo zeker van en toch klopte het niet! Dat gebeurt ook in je psychose! "
Oud 16-11-2011, 20:43
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Kusje voor Vowel en Kazet
Pffft, we wisten wel dat je niet te vertrouwen was! Maar ik dacht dat je wolf was, en met jou als wolf kon snoopy onmogelijk wolf zijn, en dat versterkte alleen maar het onschuldigheidsgevoel bij snoopy! Maar jou hebben we nooit vertrouwd.

Uice was de domste fout ooit.

I blame Kazet.
Oud 16-11-2011, 20:44
Verwijderd
Ik heb één keer hier online meegedaan, maar dat was wel heul intensief hoor. Met zoveel rollen en elke keer een hele dag om complottheorieën te bedenken. En ik maakte toen meteen de eerste dag al een gruwelijke nieuwelingen fout die gelukkig niet zo werd opgevat (ik was ook meteen weerwolf ). Maar IRL spelen vind ik fantastisch.
Oud 16-11-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Pffft, we wisten wel dat je niet te vertrouwen was! Maar ik dacht dat je wolf was, en met jou als wolf kon snoopy onmogelijk wolf zijn, en dat versterkte alleen maar het onschuldigheidsgevoel bij snoopy! Maar jou hebben we nooit vertrouwd.

Uice was de domste fout ooit.

I blame Kazet.

iig fijn dat ik weer eens een spelletje uit kon spelen
Oud 16-11-2011, 20:50
Verwijderd
Slapen schlapen. Ik vorder wel goed met Oblomov.
Oud 16-11-2011, 20:50
Verwijderd
Kat JIJ HOORT ALLANG IN BED TE LIGGEN!
Oud 16-11-2011, 20:51
Verwijderd
Ik lig ook allang in bed, maar dan zonder te slapen.
Oud 16-11-2011, 20:52
Verwijderd
SLAPEN, NUU
Oud 16-11-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ja
Mark en ik hadden de wurgseks bedacht.
Oud 16-11-2011, 21:04
Verwijderd
Nee, niet waar toch ?
Oud 16-11-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
SLAPEN, NUU
Ja, goed, je hebt gelijk. Ik houd gewoon te weinig van slapen.
Oud 16-11-2011, 21:07
Verwijderd
Het is alweer veel te laat, het was de bedoeling dat jij vroeg ging slapen!
Oud 16-11-2011, 21:09
Verwijderd
Eén uur is niet echt laat. Welterusten lief forum, slaap zoet.
Oud 16-11-2011, 21:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weerwolfspelers, dankuzeer Het was spannend en leuk om mee te lezen.
Citaat:
En de spelleiders ook natuurlijk
Graag gedaan
Oud 16-11-2011, 21:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik trek het weerwolfspel zo slecht dat ik zelfs tegen m'n principes in ga zeggen dat de spelleider moet opschieten ;x Sorry schatjes, jullie doen het supergoed <3
Verlate reactie, maar het is de schuld van mijn moeder die om 20.15 belde en vervolgens niet wilde ophangen.
Oud 16-11-2011, 21:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je dacht: sann lijkt me wel het type voor wurgseks met haar zoon?
Het was mijn idee dat jullie een oedipuscomplex zouden hebben, om vervolgens Arnie het liefdeskind van Meneer Harmsen en Meta te maken.
Oud 16-11-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Verlate reactie, maar het is de schuld van mijn moeder die om 20.15 belde en vervolgens niet wilde ophangen.
Oud 16-11-2011, 22:03
Martiño
Martiño is offline
Ja pfff, het was een beetje een zeurtelefoontje. En dat terwijl ik nog beloofd had de wolven stipt om 20.30 te pm-en als ik de eetronde van morgen wilde versnellen.
Oud 16-11-2011, 22:07
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Wat is het wereldje van galleries en kunstenaartjes toch fucking bizar, freaking klotekutbekers vol pus!
Oud 16-11-2011, 22:14
Verwijderd
Ja, het is een gare wereld. Ik ken wat oudere mensen uit die scene (veelal geen kunstenaars, wel mensen die voor musea werken, bevriend zijn met kunstenaars, galeriehouders, ex-kunstenaars die uit het wereldje gestapt (of gegooid) zijn, etc) en je moet er eigenlijk heel cynisch en vervelend voor zijn. Veel 'gevestigde' kunstenaars doen bijvoorbeeld regelmatig een expositie waar ze verder helemaal niet achter staan, maar ze krijgen gewoon X geld om 'iets' te doen en als ze geen zin hebben om iets nuttigs te verzinnen dan doen ze gewoon maar wat omdat het 'toch wel' kunst is. Vrouwen laten rondrollen in verf en ze dan over wat lakens laten kruipen, bijvoorbeeld. Even een gedachte erachter verzinnen, de dag van te voren. Mooi uithangen. Paar lampjes erbij. Klaar. Kunst.

Trufax.
Oud 16-11-2011, 22:23
Verwijderd
Kan je "uit" het "wereldje" gegooid worden, ja? Ik dacht eigenlijk altijd dat kunstenaars (om het even hoeveel waarde ik aan dat predicaat c.q. zelfaangemeten titel) vrije vogels waren, individualisten die zich niet aan groepsnormen en/of waarden hoeven te conformeren. Hopeloos naief, blijkbaar
Oud 16-11-2011, 22:39
Verwijderd
ik had vandaag de rock werchtertrui van mijn lovah aan, en ik heb de hele avond moeten uitleggen wat rock werchter betekent. De bejaarden begrepen het pas toen ik zei 'een soort parkpop maar dan 4 dagen en met camperen'.
Oud 16-11-2011, 22:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
, individualisten die zich niet aan groepsnormen en/of waarden hoeven te conformeren.
Zo kan je natuurlijk nooit geld verdienen!
Oud 16-11-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
ik had vandaag de rock werchtertrui van mijn lovah aan, en ik heb de hele avond moeten uitleggen wat rock werchter betekent. De bejaarden begrepen het pas toen ik zei 'een soort parkpop maar dan 4 dagen en met camperen'.
Ze wisten wat parkpop is? Of is dat iets dat bejaarden ook weten? /noob
Oud 16-11-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ze wisten wat parkpop is? Of is dat iets dat bejaarden ook weten? /noob
ja het zijn toch allemaal hagenaars
Oud 16-11-2011, 22:44
Verwijderd
bweh ik heb overal jeukende bultjes en jeukende moedervlekken ;x
Oud 16-11-2011, 22:44
Verwijderd
Die Den Haag meet is ook niks meer van terecht gekomen hè.
Oud 16-11-2011, 22:45
Verwijderd
nee
Oud 16-11-2011, 22:45
Verwijderd
Je kan er altijd een rijswijk meet van maken!
Oud 16-11-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Je kan er altijd een rijswijk meet van maken!
Er kunnen niet zoveel mensen hier hoor
Oud 16-11-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Kan je "uit" het "wereldje" gegooid worden, ja? Ik dacht eigenlijk altijd dat kunstenaars (om het even hoeveel waarde ik aan dat predicaat c.q. zelfaangemeten titel) vrije vogels waren, individualisten die zich niet aan groepsnormen en/of waarden hoeven te conformeren. Hopeloos naief, blijkbaar
Nouja, gegooid is een groot woord, maar er is natuurlijk wel gewoon een gevestigde orde die het je erg lastig kan maken om je brood te verdienen met de gangbare methodes. Mensen die graag 'alles is kunst' roepen, roepen vaak net zo lief dat dingen die ze toevallig niet aanstaan géén kunst zijn. En in een wereld waarin alles kunst mag heten zijn recensies, connecties, geld en aanzien belangrijker dan relevantere beoordelingscriteria. Dus als je bepaalde mensen tegen de haren instrijkt dan kun je wel inpakken.. Naar het schijnt.

Als je groot mikt, dan. Niemand gaat je weerhouden om een eigen galerijtje te beginnen, of wat te freelancen ofzo. Sowieso valt er weinig te gooien als je ultieme doel gewoon werk maken is, ongeacht waar (en of) het vertoond wordt. Maar bij grotere plannen? Soms middelgrote plannen, zelfs? Ja, zeker.
Oud 16-11-2011, 22:48
Verwijderd
Krijgen jullie als het kouder wordt ook JEUK OVERAL?
Oud 16-11-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Er kunnen niet zoveel mensen hier hoor
Wel als we allemaal rechtop blijven staan de hele avond! In rijtjes. En nu ga ik een stokbrood nakken en mijn bff zorgt voor het beleg. adios amigos.
Oud 16-11-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Krijgen jullie als het kouder wordt ook JEUK OVERAL?
ja en moeilijk droge huid.
Oud 16-11-2011, 22:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is het wereldje van galleries en kunstenaartjes toch fucking bizar, freaking klotekutbekers vol pus!
Hoezo? Heb je een sappig verhaal wat je met ons wil delen?
Oud 16-11-2011, 22:59
Verwijderd
Zo, wat is het toch altijd fijn als de was van de lijn is en alles netjes gestreken en opgevouwen in de kast ligt. Zo'n mooie stapel handdoeken, klaar voor gebruik, fris ende fruitig, identiek en strak opgevouwen <3 Speaking of which; ben ik (weer eens) de enige die helemaal kriegel wordt als de kleerhangers niet allemaal dezelfde kant op wijzen? En het haakje idem dito! </V-lid>
Oud 16-11-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Nouja, gegooid is een groot woord, maar er is natuurlijk wel gewoon een gevestigde orde die het je erg lastig kan maken om je brood te verdienen met de gangbare methodes. Mensen die graag 'alles is kunst' roepen, roepen vaak net zo lief dat dingen die ze toevallig niet aanstaan géén kunst zijn. En in een wereld waarin alles kunst mag heten zijn recensies, connecties, geld en aanzien belangrijker dan relevantere beoordelingscriteria. Dus als je bepaalde mensen tegen de haren instrijkt dan kun je wel inpakken.. Naar het schijnt.

Als je groot mikt, dan. Niemand gaat je weerhouden om een eigen galerijtje te beginnen, of wat te freelancen ofzo. Sowieso valt er weinig te gooien als je ultieme doel gewoon werk maken is, ongeacht waar (en of) het vertoond wordt. Maar bij grotere plannen? Soms middelgrote plannen, zelfs? Ja, zeker.
Ah, verhelderend. Dat had ik eigenlijk niet verwacht!
Oud 16-11-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Die Den Haag meet is ook niks meer van terecht gekomen hè.
Je streepje staat de verkeerde kant op!

(That's what he said ;d;d;;d;d;d;;d;d;D:;;dD)
Oud 16-11-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Zo kan je natuurlijk nooit geld verdienen!
Mwah, jawel toch? Ik heb ooit eens een verhaal gehoord van een kunstenaar die pas begon binnen te lopen nadat hij domweg een nulletje achter al z'n prijskaartjes had geplakt
Oud 16-11-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Je streepje staat de verkeerde kant op!

(That's what he said ;d;d;;d;d;d;;d;d;D:;;dD)
Waarom?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten