Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Martiño 63 Noedelhap 45 Aldan 44 Sarah 42 fizzle-fluffy 34 Uice 25 Stefenootje 23 Geel 23 Carn 19 Trimm Trabb 19 Schrödinger 19 Little Phoebe 17 mijamoto 16 Macrador 16 Chicka Little 15 Luud 14 Quintiano 14 Apate 10 Absinthe 6 CuwleMandarijn 5 snoopy 5 Greffel 4 Havock 4 Paranoide 4 .sann 4 Chick Rock 3 deadlock 2 Vowel 2 Lentekriebel 1 Sabir 1 SweetSmile 1 *Miekje* 1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar van klasgenoten enzo snapte ik het ook niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap het juist niet van mensen die je dagelijks spreekt. Ik bedoel, die spreek je al dagelijks, waarom moet je ze dan nog even laten weten dat je nog weet dat ze bestaan?
Maar wij sturen sowieso altijd Nieuwjaarskaarten. 'Wij' is mijn ouders, dus. Ik stuur zelf eigenlijk nooit kaarten, maar knutsel hartzakjes en doe er chocolade in. /meisje |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat is zoveel schrijf werk, mijn moeder zit soms echt avonden te schrijven, dat zie ik me niet doen.
![]() nou ja familie aan de andere kant van de wereld stur je dnek ik wel een, daar ga je niet om de dag op bezoek. ow ja mijn mentor en ouders vinden dat ik dingen niet moet wegproppen maar moet uitspreken als iets is, of als ik het er niet mee eens ben. schijnbaar doe ik alleen raar met mn gezicht. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() On a sidenote: niet spotten met The Sound of Music ![]()
|
|