Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2011, 18:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zie het al voor me.
Ik niet echt.

Misschien moet je het even verduidelijken met een foto, CR.
Oud 23-11-2011, 18:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was serieus al foto's aan het maken, maar die werden TE erg, dus nee.
Oud 23-11-2011, 18:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Of ze deed de klep dicht, trok door maar boomstronkje bleef koppig liggen
Dit was idd het geval. Ik moest zelf ook nog 2 keer doortrekken voordat het stronkje besloot met de stroom mee naar beneden te gaan.

Citaat:
Die cups zijn wel zo groot dat ze op m'n hoofd passen ja
Mss kan je ze gebruiken als oorwarmers, die schijnen weer helemaal hip te zijn deze winter.

Maar ik wist ook niet dat ze die maat bij de HEMA verkochten. Gelukkig heb ik dermate laffe tetten dat ik lekker voor 5 euro van die basic BH's kan kopen. Ze zitten ook nog eens beter dan veel dure die ik ooit heb gekocht.
Oud 23-11-2011, 18:59
Verwijderd
Ha!

Citaat:
Jeetje. Is dat van het formaat 'knip heb door tweeën en je hebt twee riante zomerhoeden' of vallen die dan nóg te groot?

Dan moet je... AA hebben?
Of een taille-maat van 65 of 70. Ik kan bij de Hema ook geen damesbh's kopen en heb geen aa of a.
Oud 23-11-2011, 19:00
Em.
Em. is offline
Oh, dat zou inderdaad ook wel kunnen.
Oud 23-11-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik was serieus al foto's aan het maken, maar die werden TE erg, dus nee.
Oud 23-11-2011, 19:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik kan bij de Hema ook geen passende bh's vinden.
Oud 23-11-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik was vannacht bij een vriend blijven logeren die slaapwandelt. Niet bevorderlijk voor de nachtrust.
Ik heb nog nooit iemand zien/horen slaapwandelen! Wat gebeurde er allemaal waardoor je er wakker van werd/bleef?

Citaat:
Hoe voelt dat nou Pip, om een relatie te hebben met een oude man en zo?
Weescht vervloeckt, vrouw, WEESCHT VERVLOEKCT!
Oud 23-11-2011, 19:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit iemand zien/horen slaapwandelen! Wat gebeurde er allemaal waardoor je er wakker van werd/bleef?

Weescht vervloeckt, vrouw, WEESCHT VERVLOEKCT!
Jajaja, ga jij nou maar een megapm schrijven..
Oud 23-11-2011, 19:04
Lorelei
Lorelei is offline
Een vriend van Rationeel slaapwandelt ook. Dat is echt raar. Die bleef hier een keer slapen naar het uitgaan en kwam echt opeens om half 8 s ochtends onze kamer binnenlopen en zo. Ik werd wakker en vroeg aan m wat er was.. maar hij sliep dus nog dus hij gaf niet echt antwoord maar liep gewoon weer de deur uit Op zich was dat nog best wel fijn.. er zijn verhalen over hem hoe hij al slaapwandelend z'n behoefte in een droogtrommel heeft achtergelaten en zo

Laatst gewijzigd op 23-11-2011 om 19:12. Reden: typo
Oud 23-11-2011, 19:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Een vriend van Rationeel slaapwandelt ook. Dat is echt raar. Die bleef hier een keer slapen naar het uitgaan en kwam echt opeens om half 8 s ochtends onze kamer binnenlopen en zo. Ik werd wakker en vroeg aan m wat er was.. maar hij sliep dus nog dus hij gaf niet echt antwoord maar liep gewoon weer de deur uit Op zich was dat nog best wel fijn.. er zijn verhalen over hem hoe hij al slaapwandeld z'n behoefte in een droogtrommel heeft achtergelaten en zo
Oud 23-11-2011, 19:08
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, en krijg dat er maar eens fatsoenlijk uit he..
Oud 23-11-2011, 19:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Die gast kan dan wel meesterlijke practical jokes uithalen en zeggen: "oh sorry, ik slaapwandelde".
Oud 23-11-2011, 19:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hahaha gatver
Oud 23-11-2011, 19:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die gast kan dan wel meesterlijke practical jokes uithalen en zeggen: "oh sorry, ik slaapwandelde".
Uhuh. Hoewel je wel echt een enorme eikel moet zijn om zoiets te doen. Dan is de wasmachine in ieder geval nog minder erg omdat je die gewoon een paar keer kunt laten draaien
Oud 23-11-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Zeg Andijvie, waar blijven de buikfotos?
Goede vraag Ik ben niet zo gretig met foto's (laten) maken, maar zal binnenkort eens een foto posten in 't zwangerschapstopic
Oud 23-11-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je... AA hebben? Want ik kan wel op de volwassenenafdeling (nou ja, de afdeling vol met witte en huidskleurige vormloze zakken, dus ik vermoed dat het niet het kinderdeel is) een BH vinden, en ik vond me met m'n A al vrij zielig. Al ben ik na vier jaar bh's dragen wel eindelijk uit mijn 75A gegroeid. Nu heb ik 80A. En ze groeien nog tot je 18e (1!!1) dus misschien eindig ik wel met een globale 81A. Maar het blijkt altijd weer erger te kunnen, dus misschien moet ik maar eens gewoon waarderen dat ik iets aan borsten heb en dat niet pas gaan doen als ze eraf vallen oid. Zoals met mijn haar wel eerst moest. /zeurpiet

En ik probeerde net 'formaat' als 'voormaat' te typen en ik moest even heel diep nadenken hoe het dan wel moest.
70A, een enkele keer 70B, maar probleem bij de hema is idd de ondermaat nu zijn die kinderbeha's wel erg fijn als sportbeha, dus ik heb ze wel
Oud 23-11-2011, 19:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goede vraag Ik ben niet zo gretig met foto's (laten) maken, maar zal binnenkort eens een foto posten in 't zwangerschapstopic
Tenminste, ik neem aan dat er al sprake is van een buik toch?
Oud 23-11-2011, 19:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het was een gekke gebeurtenis. Hij stond op, liep naar de lichtknop en maakte het licht aan. Toen bleef hij daar staan, volgensmij ook echt met z'n ogen dicht en babbelde hij een minuutje en deed hij het licht weer uit. Daarna ging hij weer in bed liggen, riep nog een paar dingen en dat was het (op dat moment tenminste, hij praat best veel in z'n slaap).
Oud 23-11-2011, 19:19
snoopy
snoopy is offline
Mijn god... Dit wijf is toch wel compleet verknipt:

Citaat:
Vandaag ging ik wat shoppen voor de kleine in een andere stad dan die waarin wij wonen. Ik heb de hele dag gelopen en op een gegeven moment kwam ik haast niet meer vooruit. Ik had enorme last van mijn onderrug. Ik belde mijn man om half 5 dat ik in de trein zou stappen en hij mij om 5 uur moest ophalen van het station. Ik vroeg aan hem of hij dat zou redden want op het moment dat ik hem belde was hij net van zijn werk. Hij zei dat het wel kon en als hij dat niet zou redden zou ik met de bus terugkomen omdat de bus vlak voor ons huis stopt.

Ik nam dus de trein en toen aankwam op het station zag ik zijn auto niet staan. Ach ik wilde best wel 5 min. wachten, misschien zat hij in de file ofzo. Maar ipv 5 min. heb ik 20 min. gewacht. Ik smste hem nog even van hee ik wacht op je he, hij zei van ja ik ben over 10 min. daar. Toen hij kwam aanrijden zag ik dat had gedoucht en omgekleed. HIj wist dat ik daar aan t wachten was en dat ik enorme rugpijn had, ging hij toch maar eerst naar huis om even rustig zichzelf op te frissen; alsof dat niet later kon. Ik ben nu zo pissig op hem en wil hem de rest van de avond niet zien. Gaat hij mij daar zo op het station in de kou laten wachten voor niks eigenlijk terwijl hij weet dat ik rugpijn heb en de hele dag heb gelopen.

Mijn moeder had vandaag gekookt voor ons, omdat ze wist dat ik ging shoppen heb ik zelf alles opgegeten. Hij heeft dus geen eten maar mag ook geen eten bestellen Voor dat geld had ik ook de bus kunnen nemen, dat is dan duurder dan de trein maar ik had dan direct voor ons huis kunnen uitstappen. Nu lig ik lekker op bed met de laptop en mag hij alle klusjes in huis doen. Ik weet het klinkt allemaal heel gemeen en kinderachtig, maar ik kan het gewoon niet hebben dat hij de schijt aan me heeft. Lekker rustig zitten douchen thuis terwijl ik daar op het station op hem zit te wachten. Ik had hem aan de tel nog zo duidelijk gemaakt dat ik 5 uur daar zou zijn en dat ik van de pijn in mijn rug niet meer vooruit kwam. Als ik aan hem vraag waarom hij me voor niets liet wachten krijg ik geen antwoord. Ja het enige dat hij stonk en echt moest douchen. Huh, wat maakt het toch uit als je mij eerst ophaalt en daarna doucht, toch???

Wat vinden jullie hiervan ga ik te ver of heb ik gelijk dat ik zo kwaad ben ?

Laatst gewijzigd op 23-11-2011 om 19:29.
Oud 23-11-2011, 19:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een vriend van Rationeel slaapwandelt ook. Dat is echt raar. Die bleef hier een keer slapen naar het uitgaan en kwam echt opeens om half 8 s ochtends onze kamer binnenlopen en zo. Ik werd wakker en vroeg aan m wat er was.. maar hij sliep dus nog dus hij gaf niet echt antwoord maar liep gewoon weer de deur uit Op zich was dat nog best wel fijn.. er zijn verhalen over hem hoe hij al slaapwandelend z'n behoefte in een droogtrommel heeft achtergelaten en zo
Hij kwam "toevallig" de slaapkamer binnen?

Maar ehm. Hoe kun je in hemelsnaam je behoefte in een droogtrommel doen?
Oud 23-11-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Tenminste, ik neem aan dat er al sprake is van een buik toch?
Ja Ik kan 'm echt niet meer verbergen
Oud 23-11-2011, 19:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Vandaag ging ik wat shoppen voor de kleine in een andere stad dan die waarin wij wonen. Ik heb de hele dag gelopen en op een gegeven moment kwam ik haast niet meer vooruit. Ik had enorme last van mijn onderrug. Ik belde mijn man om half 5 dat ik in de trein zou stappen en hij mij om 5 uur moest ophalen van het station. Ik vroeg aan hem of hij dat zou redden want op het moment dat ik hem belde was hij net van zijn werk. Hij zei dat het wel kon en als hij dat niet zou redden zou ik met de bus terugkomen omdat de bus vlak voor ons huis stopt.

Ik nam dus de trein en toen aankwam op het station zag ik zijn auto niet staan. Ach ik wilde best wel 5 min. wachten, misschien zat hij in de file ofzo. Maar ipv 5 min. heb ik 20 min. gewacht. Ik smste hem nog even van hee ik wacht op je he, hij zei van ja ik ben over 10 min. daar. Toen hij kwam aanrijden zag ik dat had gedoucht en omgekleed. HIj wist dat ik daar aan t wachten was en dat ik enorme rugpijn had, ging hij toch maar eerst naar huis om even rustig zichzelf op te frissen; alsof dat niet later kon. Ik ben nu zo pissig op hem en wil hem de rest van de avond niet zien. Gaat hij mij daar zo op het station in de kou laten wachten voor niks eigenlijk terwijl hij weet dat ik rugpijn heb en de hele dag heb gelopen.

Mijn moeder had vandaag gekookt voor ons, omdat ze wist dat ik ging shoppen heb ik zelf alles opgegeten. Hij heeft dus geen eten maar mag ook geen eten bestellen Voor dat geld had ik ook de bus kunnen nemen, dat is dan duurder dan de trein maar ik had dan direct voor ons huis kunnen uitstappen. Nu lig ik lekker op bed met de laptop en mag hij alle klusjes in huis doen. Ik weet het klinkt allemaal heel gemeen en kinderachtig, maar ik kan het gewoon niet hebben dat hij de schijt aan me heeft. Lekker rustig zitten douchen thuis terwijl ik daar op het station op hem zit te wachten. Ik had hem aan de tel nog zo duidelijk gemaakt dat ik 5 uur daar zou zijn en dat ik van de pijn in mijn rug niet meer vooruit kwam. Als ik aan hem vraag waarom hij me voor niets liet wachten krijg ik geen antwoord. Ja het enige dat hij stonk en echt moest douchen. Huh, wat maakt het toch uit als je mij eerst ophaalt en daarna doucht, toch???

getrouwde mensen. Zo grappig soms.
snoopy
snoopy is offline
Je hebt toch nog die foto van een paar weken terug?
Verwijderd
Citaat:
Hij kwam "toevallig" de slaapkamer binnen?

Maar ehm. Hoe kun je in hemelsnaam je behoefte in een droogtrommel doen?
De boel ergens in opvangen, en dat er vervolgens inleggen?

Of het moet zo eentje zijn die je van bovenaf vult, dan is het makkelijk.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
getrouwde mensen. Zo grappig soms.
Getrouwd of niet, mijn man zou me echt zo hard uitlachen als ik zou zeggen dat hij geen eten mocht bestellen
Oud 23-11-2011, 19:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Getrouwd of niet, mijn man zou me echt zo hard uitlachen als ik zou zeggen dat hij geen eten mocht bestellen
Ik schrok me kapot, ik dacht dat jij dit was . Ik vind het stiekum nogal egoïstisch van hem, én van haar. Wtf is er mis met het uitpraten?
Oud 23-11-2011, 19:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, oké, dat is ook wel stom, maar het is natuurlijk ontstaan door onbegrip voor elkaar en waarschijnlijk moeten ze eens met elkaar praten want ze leven allebei in een andere belevingswereld zo te lezen. Dat kinderachtige gedrag van die vrouw is natuurlijk in principe zinloos, ze doet het om zichzelf beter te laten voelen maar dat gaat hiermee niet lukken (de oorzaak van de ruzie wordt niet uitgesproken) maar hij accepteert het alleen maar omdat hij er niet mee om weet te gaan of het niet wil laten escaleren. Domme mensen.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik schrok me kapot, ik dacht dat jij dit was . Ik vind het stiekum nogal egoïstisch van hem, én van haar. Wtf is er mis met het uitpraten?
Veel echtgenoten en samenwonenden communiceren gewoon niet met elkaar.
Verwijderd
Citaat:

Vandaag ging ik wat shoppen voor de kleine in een andere stad [...blablabla...]

Hoppa, zonder eten naar bed!
Oud 23-11-2011, 19:26
snoopy
snoopy is offline
Ja, ik vind ze dus allebei gestoord. Zij is een verwend prinsesje en hij een slappe zak.
Oud 23-11-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Idd
Oud 23-11-2011, 19:27
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
zit weer lekker te leren op wrts, ben zuper senuwachtig voor duitse toets morgen AAAAH !!
Oud 23-11-2011, 19:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik schrok me kapot, ik dacht dat jij dit was .
Ik zat ook echt even van wtf
Oud 23-11-2011, 19:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Citaat:
Ik zat ook echt even van wtf

*note to self* braver zijn met de quote-knop

Mijn god, als ik hier in de buurt kom mogen jullie me heel hard schoppen.
Oud 23-11-2011, 19:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Veel echtgenoten en samenwonenden communiceren gewoon niet met elkaar.
Ik kan me dat echt zo hard niet voorstellen .
Oud 23-11-2011, 19:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het is ook helemaal niet standaard volgens mij. De stellen die ik ken praten allemaal normaal met elkaar, en daar zou zich nooit zo'n situatie voordoen.
Oud 23-11-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind ze dus allebei gestoord. Zij is een verwend prinsesje en hij een slappe zak.
Ik zie idd ook voor me hoe zij lekker de hele dag loopt te winkelen en dan begint te whinen. En waarom kookt haar moeder wanneer zij gaat winkelen?
Maar ik zou 't zelf ook niet erg leuk vinden wanneer mijn man me een half uur op het station zou laten wachten Alleen zou ik 'm dat dan gewoon zeggen, ik ga echt niet zijn eten opeten of hem verbieden iets te bestellen
Oud 23-11-2011, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik belde mijn man om half 5 dat ik in de trein zou stappen en hij mij om 5 uur moest ophalen van het station.
Ik zou gelijk roepen: IK MOET NIKS!
Lorelei
Lorelei is offline
OH GELUKKIG de titanic is op televisie en ik hoef me vanavond niet te vervelen!

Waarom krijg ik solis vpn ding niet aan de praat? Waarom hebben ze het uberhaupt veranderd?
Verwijderd
Het valt me eigenlijk nog mee dat ze niet meteen de sprong maakt naar dat hij vast vreemd aan het gaan is!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nou, ik vind haar eigenlijk fouter dan hem. Het enige wat hij deed was iets later zijn met ophalen, mss niet helemaal netjes, maar je kan de tijd vergeten. Eisen opgehaald te worden na het SHOPPEN (dus niet eens werken), zeuren dat je zoooo'n pijn hebt, al het eten opeten en dan ook nog eens zeggen dat hij geen eten mag bestellen? Sorry hoor, maar dan maak je echt een gigantisch probleem om niks. Die kerel denkt wrs 'pfff, daar gaat ze weer. Ik hou m'n bek maar, want ik kan toch niks goed doen'.

M'n zus doet ook altijd zo moelijk tegen haar vriend. Nou kan hij ook wel een lamlul zijn, maar die onnodige boosheid en miscommunicatie is ZO frustrerend.
Oud 23-11-2011, 19:32
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het valt me eigenlijk nog mee dat ze niet meteen de sprong maakt naar dat hij vast vreemd aan het gaan is!
Dat doen andere mensen in het topic wel
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nou, ik vind hem eigenlijk fouter dan haar. Het enige wat hij deed was iets later zijn met ophalen, mss niet helemaal netjes, maar je kan de tijd vergeten. Eisen opgehaald te worden na het SHOPPEN (dus niet eens werken), zeuren dat je zoooo'n pijn hebt, al het eten opeten en dan ook nog eens zeggen dat hij geen eten mag bestellen? Sorry hoor, maar dan maak je echt een gigantisch probleem om niks. Die kerel denkt wrs 'pfff, daar gaat ze weer. Ik hou m'n bek maar, want ik kan toch niks goed doen'.
Waarom vind je dan hem fouter dan haar?

En ik vind haar ook het sufst. Maar een relatie heb je wel samen, dus hij heeft haar ook min of meer zo gemaakt.
Oud 23-11-2011, 19:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tja, het gebeurt toch best vaak. Mensen praten wel met elkaar, maar ze weten niet wat er in het hoofd van de partner afspeelt. Wat zijn/haar beweegredenen zijn, etc. Er is dus ook geen begrip voor elkaar en ze praten langs elkaar heen, wat de een zegt wordt door de ander heel anders geïnterpreteerd.

Citaat:
Het is ook helemaal niet standaard volgens mij. De stellen die ik ken praten allemaal normaal met elkaar, en daar zou zich nooit zo'n situatie voordoen.
Je weet natuurlijk niet wat er zich achter de voordeur afspeelt
Verwijderd
Citaat:
Zat er wel in idd Douchen na een dag werken doet niemand
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
link?
Oud 23-11-2011, 19:34
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zat er wel in idd Douchen na een dag werken doet niemand
Doen zoveel mensen.
Oud 23-11-2011, 19:34
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Tja, het gebeurt toch best vaak. Mensen praten wel met elkaar, maar ze weten niet wat er in het hoofd van de partner afspeelt. Wat zijn/haar beweegredenen zijn, etc. Er is dus ook geen begrip voor elkaar en ze praten langs elkaar heen, wat de een zegt wordt door de ander heel anders geïnterpreteerd.

Je weet natuurlijk niet wat er zich achter de voordeur afspeelt
Nou goed, laat ik voor mezelf spreken: wij praten iig nog wel met elkaar. Veel meer zelfs dan toen we nog niet samenwoonden.
Maar ik snap wel wat je bedoelt: je kunt elkaar makkelijk als vanzelfsprekend gaan beschouwen.

Enneh... Deze mevrouw gooit het dus op een forum, lijkt me sterk dat haar vrienden/buren dit dan niet weten.

Regels voor berichten