Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2011, 12:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach ja, op mijn werk gedraag ik me keurig alsof ik smetvrees heb met 30 seconden handenwassen na iedere patiënt en voor&na het eten, en ontsmettingsspul gebruiken als ik iemand de hand heb geschud, maar daarbuiten kan ik me er ook echt niet druk om maken
Ja, maar een ziekenhuis is natuurlijk ook iets anders. De kans dat je daar in contact komt met een vervelende bacterie en die doorgeeft en zo terechtkomt bij iemand met een lage weerstand is natuurlijk veel groter, zeker als je als arts het hele ziekenhuis door loopt.
Oud 28-11-2011, 12:22
Verwijderd
Treinwc's zijn juist superchill. Beetje schommelen, lekker frisjes, goeie zaken
Oud 28-11-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar een ziekenhuis is natuurlijk ook iets anders. De kans dat je daar in contact komt met een vervelende bacterie en die doorgeeft en zo terechtkomt bij iemand met een lage weerstand is natuurlijk veel groter, zeker als je als arts het hele ziekenhuis door loopt.
ja precies, en om verspreiding van esbl en mrsa tegen te gaan schijnt consequente handenhygiëne minstens zo belangrijk te zijn als alle isolatieprotocollen, dus dat doe ik dan maar wel , want ik wil niet aan het eind van mijn carrière hoeven zeggen 'oei, een longontsteking, helaas kunnen we die tegenwoordig niet meer behandelen'

Ik vind de meeste treinwc's er trouwens ook schoner uitzien dan hun reputatie. Misschien omdat niemand ze gebruikt. De gemiddelde treinwc is schoner dan de gemiddelde stationswc, behalve als er een toiletjuffrouw/meneer is.
Oud 28-11-2011, 12:27
Verwijderd
Tankstationwc's zijn in Nederland trouwens nog weer schoner, vooral die van de Shell en dan de grotere want die hebben bijna standaard toiletjuffrouwen en toiletmeneren dat was vijftien jaar geleden wel anders!
Oud 28-11-2011, 12:29
Uice
Uice is offline
Ik gebruik altijd een stuk van dat handendroogpapier om op de uitweg de deur te openen bij openbare toiletten.
Oud 28-11-2011, 12:30
Rationeel
Rationeel is offline
ow. als het op schoonheid van wc's aankomt heb ik duidelijk andere standaarden dan jullie

stationswc's
treinwc's
tankstationwc's

tankstationwc's duitsland
Oud 28-11-2011, 12:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik gebruik altijd een stuk van dat handendroogpapier om op de uitweg de deur te openen bij openbare toiletten.
Mwoh, zo'n ramp is het nu ook weer niet... Beter was je gewoon standaard je handen voordat je voedsel aanraakt of bereidt. Dan zit je sowieso goed.
Oud 28-11-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Maar dan zit je daarna met een stuk handendroogpapier, en dat moet je dan ergens weggooien, en dan heb je een prullenbak aangeraakt en zijn je handen weer vies
Oud 28-11-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
ow. als het op schoonheid van wc's aankomt heb ik duidelijk andere standaarden dan jullie

stationswc's
treinwc's
tankstationwc's

Maar wanneer ben je voor het laatst naar één van deze wc's geweest? Want treinwc's zijn meestal droog en geurloos, behalve als er net een voetbalwedstrijd ofzo is afgelopen; stationswc's heb je dus in van die hokjes en die zijn heel smerig maar ook met toiletjuffrouw en dan zijn ze schoon; en tankstationwc's aan de snelweg hebben meestal ook een toiletjuffrouw en zijn dan schoner dan bij mij thuis of anders ligt er hoogstens wat rommel maar ruikt het verder wel schoon. En zeker op tankstations is dat echt iets van de laatste jaren, daarvoor was het er inderdaad doorgaans wel een enorme smeerboel.
Oud 28-11-2011, 12:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

stationswc's
treinwc's
tankstationwc's

In Nederland verschilt het heel erg per tankstation. Je hebt ook steeds meer van die toiletten duitse stijl, met zo'n draaihekje. Overigens blijf ik het idee dat je in Duitsland die kaartjes kunt sparen en korting krijgt wel briljant bedacht opeens wil je nog vaker naar het toilet zodat je iets te eten kunt kopen.
Oud 28-11-2011, 12:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar dan zit je daarna met een stuk handendroogpapier, en dat moet je dan ergens weggooien, en dan heb je een prullenbak aangeraakt en zijn je handen weer vies
Ik raak niet vaak een prullenbak aan als ik er iets in gooi. Soms moet het, omdat er een klep op zit, maar die kun je dan opendoen met het stukje papier.
Oud 28-11-2011, 12:34
Verwijderd
Citaat:
iewl
Vandaar mijn /point and /laugh
Oud 28-11-2011, 12:35
Verwijderd
Op fietsvakantie in Duitsland daarentegen ben ik meerdere keren in tankstations naar de wc geweest waar het meestal echt naar pis stonk en de vloer van de wc bezaaid was met nat wc papier met soms een gebruikte tampon ertussen, dus als dat je standaard is van wat schoon is, is die inderdaad heel anders dan die van mij
Oud 28-11-2011, 12:35
Martiño
Martiño is offline
Of je bestraalt jezelf even met wat gammastraling voordat je het toilet verlaat. Werkt ook voor chirurgische apparatuur.
Oud 28-11-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:

stationswc's
treinwc's
tankstationwc's

Mwah als je geen moeite (meer) hebt met festivaldixie's die een paar dagen goed aan het garen zijn in de volle zon en 35 graden kan zo'n treinplee je niet meer deren. Maar toch, hangende vrouwen en zo, dat moet wel erg awkward en niet te vergeten riskant zijn
Oud 28-11-2011, 12:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Op fietsvakantie in Duitsland daarentegen ben ik meerdere keren in tankstations naar de wc geweest waar het meestal echt naar pis stonk en de vloer van de wc bezaaid was met nat wc papier met soms een gebruikte tampon ertussen, dus als dat je standaard is van wat schoon is, is die inderdaad heel anders dan die van mij
Een vriend van me heeft vroegah in een pretpark gewerkt, en hij zei dat als hij toiletdienst had de damestoiletten vaak smeriger waren dan de herentoiletten.
Oud 28-11-2011, 12:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mwah als je geen moeite (meer) hebt met festivaldixie's die een paar dagen goed aan het garen zijn in de volle zon en 35 graden kan zo'n treinplee je niet meer deren. Maar toch, hangende vrouwen en zo, dat moet wel erg awkward en niet te vergeten riskant zijn
Ik zou dan maar heel hard bidden dat je niet opeens een wissel tegenkomt
Rationeel
Rationeel is offline
de tankstation wc's worden wel steeds beter ja. de wc's die binnen in de tankshop zijn met een schoonmaakster erbij zijn natuurlijk prima, maar die krengen aan de buitenzijde zijn nog net zo slecht als een paar jaar geleden.

ik mijd treinwc's als de pest, maar soms kun je niet anders en al die keren dat ik dan moet is het gewoon een smerige wc
Uice
Uice is offline
De dames kunnen ook een emmer meenemen, daarin de behoefte doen, en die dan leeggooien boven het toilet, zoals de Beatrix van Oranje (de koningin) dat waarschijnlijk doet.
Oud 28-11-2011, 12:38
Martiño
Martiño is offline
Gekke Uice. De koningin doet toch helemaal geen behoefte.
Oud 28-11-2011, 12:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
ik stop alleen maar bij die autobahnstations en die zijn echt super
Oud 28-11-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
de tankstation wc's worden wel steeds beter ja. de wc's die binnen in de tankshop zijn met een schoonmaakster erbij zijn natuurlijk prima, maar die krengen aan de buitenzijde zijn nog net zo slecht als een paar jaar geleden.

ik mijd treinwc's als de pest, maar soms kun je niet anders en al die keren dat ik dan moet is het gewoon een smerige wc
Misschien zijn de keren als je moet gelegenheden waarbij je veel bier hebt gedronken en geldt dat ook voor je medereizigers op zaterdagavond laat zijn treinwc's meestal wel vies.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Een vriend van me heeft vroegah in een pretpark gewerkt, en hij zei dat als hij toiletdienst had de damestoiletten vaak smeriger waren dan de herentoiletten.
Een meisje dat ik ken heeft vroeger ergens toiletdienst gedaan, en toen kwam ze in een damestoilet een keer een man tegen die een gebruikte tampon had gevonden en er flink op zat te zuigen.

Dan doe je toch de deur op slot, lijkt me.
Verwijderd
Citaat:
ik stop alleen maar bij die autobahnstations en die zijn echt super
Maar dat is dan dus net als in Nederland vooral een verschil tussen grote en kleine tankstations, niet tussen Nederland en Duitsland
Oud 28-11-2011, 12:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Gekke Uice. De koningin doet toch helemaal geen behoefte.
Dat is ook zo. Daar heeft ze lakeien voor.
Oud 28-11-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Een meisje dat ik ken heeft vroeger ergens toiletdienst gedaan, en toen kwam ze in een damestoilet een keer een man tegen die een gebruikte tampon had gevonden en er flink op zat te zuigen.

Ok, dat is écht vies
Oud 28-11-2011, 12:41
Verwijderd
Ik vraag me wel echt af wat vrouwen denken die op een tankstation of in de trein of in een café of waar dan ook, hun gebruikte tampon op de vloer leggen of hun gebruikte maandverband tegen de deur plakken. Dat zijn denk ik dezelfde mensen die voor de lol bushokjes kapot trappen.
Oud 28-11-2011, 12:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vraag me wel echt af wat vrouwen denken die op een tankstation of in de trein of in een café of waar dan ook, hun gebruikte tampon op de vloer leggen of hun gebruikte maandverband tegen de deur plakken. Dat zijn denk ik dezelfde mensen die voor de lol bushokjes kapot trappen.
Ik stel me een giebelende, gezette vijftiger voor, die anders nooit iets ondeugends doet.
Oud 28-11-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens gelezen (op een forum of tijdschrift) van een vrouw die zo'n maandverbandplakker was. Maar die deed het niet omdat ze het leuk vond om andere mensen een IEHW-gevoel te bezorgen, dat was gewoon haar wc-routine Maandverband eerst tegen de muur plakken, schone in onderbroek, plassen, dan oude maandverband in papiertje wikkelen en weggooien.
Maar toen was ze een keer de laatste stap vergeten. En toen ging direct na haar haar enige andere vrouwelijke collega naar het toilet. [stemmetje]awwwkwaaaard[/stemmetje]
Oud 28-11-2011, 12:44
Verwijderd
Op de uni stond laatst iets met bloed op de deur geschreven, ook zo smakelijk
Oud 28-11-2011, 12:45
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:

Oud 28-11-2011, 12:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb wel eens gelezen (op een forum of tijdschrift) van een vrouw die zo'n maandverbandplakker was.
Ik wist helemaal niet dat dat zo vaak gebeurde. Ik kom slechts sporadisch wat zaad tegen in toiletten.
Verwijderd
Ja het idee achter tampons op de grond is misschien ook wel dat vrouwen hem in zo'n zakje wilden deponeren maar hem toen op de grond lieten vallen en toen dachten: 'ja ik ga 'm nu niet oprapen hoor, hij heeft op de grond gelegen, bah'.
Uice
Uice is offline
Jij zou de deur niet op slot doen?
Verwijderd
Citaat:
Ja het idee achter tampons op de grond is misschien ook wel dat vrouwen hem in zo'n zakje wilden deponeren maar hem toen op de grond lieten vallen toen dachten: 'ja ik ga 'm nu niet oprapen hoor, hij heeft op de grond gelegen, bah'.
Oud 28-11-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, op mijn werk gedraag ik me keurig alsof ik smetvrees heb met 30 seconden handenwassen na iedere patiënt en voor&na het eten, en ontsmettingsspul gebruiken als ik iemand de hand heb geschud, maar daarbuiten kan ik me er ook echt niet druk om maken
Alleen om die reden zou ik dat werk dus al niet kunnen doen, ik houd dan namelijk geen huid meer over op m'n handen.
Oud 28-11-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik wist helemaal niet dat dat zo vaak gebeurde. Ik kom slechts sporadisch wat zaad tegen in toiletten.
Vrouwen laten dan weer geen bewijs achter voor masturbatie
Oud 28-11-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Alleen om die reden zou ik dat werk dus al niet kunnen doen, ik houd dan namelijk geen huid meer over op m'n handen.
Hm het ontsmettingsspul is hydraterend en overal in het ziekenhuis staan tubes hypoallergene handencrème! Ik heb wel collega's met eczeem en dat gaat wel goed.
Oud 28-11-2011, 12:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja het idee achter tampons op de grond is misschien ook wel dat vrouwen hem in zo'n zakje wilden deponeren maar hem toen op de grond lieten vallen en toen dachten: 'ja ik ga 'm nu niet oprapen hoor, hij heeft op de grond gelegen, bah'.
Oud 28-11-2011, 12:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Vrouwen laten dan weer geen bewijs achter voor masturbatie
Ik denk ook dat vrouwen überhaupt niet zo vaak op het toilet masturberen.
Oud 28-11-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ik denk ook dat vrouwen überhaupt niet zo vaak op het toilet masturberen.
Ik denk juist dat dat iets is waarvan iedereen denkt "nah, dat komt vast zelden voor", maar dat het eigenlijk best regelmatig voorkomt.
Oud 28-11-2011, 12:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik denk juist dat dat iets is waarvan iedereen denkt "nah, dat komt vast zelden voor", maar dat het eigenlijk best regelmatig voorkomt.
Ja, maar toch niet zo vaak als bij mannen, dunkt me.
Oud 28-11-2011, 12:59
Verwijderd
Ik kan me bij mannen meer redenen voorstellen om op een openbaar toilet te masturberen, zoals wanneer je verwacht dat er zo iemand met je mee naar huis gaat en dan niet te snel wil klaarkomen. Of eigenlijk is dat de enige reden die ik kan bedenken om niet te wachten tot je thuis bent
Oud 28-11-2011, 12:59
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
The holland play: Playboy X when run down of the second stair) "You coulda been someone Niko!

Niko bellic(when run out of the building) : "X Marks The spot!"
Oud 28-11-2011, 13:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan me bij mannen meer redenen voorstellen om op een openbaar toilet te masturberen, zoals wanneer je verwacht dat er zo iemand met je mee naar huis gaat en dan niet te snel wil klaarkomen. Of eigenlijk is dat de enige reden die ik kan bedenken om niet te wachten tot je thuis bent
Als je op je werk bent en gestresst raakt door de drukte. Dan hebben mannen nog wel die mentaliteit van: "Heren, ik schud even wat zaad uit mijn penis, ben over een minuutje terug en dan kan ik er weer tegenaan."
Uice
Uice is offline
Citaat:
The holland play: Playboy X when run down of the second stair) "You coulda been someone Niko!

Niko bellic(when run out of the building) : "X Marks The spot!"
Die Niko altijd met zijn kwinkslagen.
Verwijderd
Citaat:
Als je op je werk bent en gestresst raakt door de drukte. Dan hebben mannen nog wel die mentaliteit van: "Heren, ik schud even wat zaad uit mijn penis, ben over een minuutje terug en dan kan ik er weer tegenaan."
Hm, maar dat doen vrouwen misschien ook wel
Verwijderd
Citaat:
Dit wilde ik ook zeggen ja. Ik denk dat vrouwen het doen gewoon omdat het kan, bij wijze van, en sommigen vanwege exhibitionistische trekjes. En mannen hebben dezelfde beweegredenen, plus dat ze het soms doen als drukverlichting.
Ja, ik heb hier een hele studie van gemaakt.
Oud 28-11-2011, 13:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
tegen de tijd dat je dan thuis bent ben je al weer volledig opgeladen hoor

ik kan me er niets bij voorstellen: de geur van de pis van 30 voorgangers does not get me in the mood, maar de andere verklaringen klinken wel logisch
Oud 28-11-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat heb ik nog nooit gehad. Maar ik stress dan ook niet zo heel snel, I suppose.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten