| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik heb wel echt heel lang gezocht. Maar sowieso voelen deze schoenen veel meer aan als pumps dan als echt dicht tot over mijn enkel. Dus ik denk dat het daardoor komt dat ik me er bij deze schoenen niet aan stoor.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vooral in schoenenwinkels
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Maar goed, veel schoenen zitten ook net niet goed en dat loopt sowieso niet fijn.Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Voor nette gelegenheden heb ik deze:
Spoiler
en ik heb deze, want ik ben stiekem een goffik:
Spoiler
Op die onderste kan ik prima lopen, maar die bovenste gaan echt superveel pijn doen na een kwartiertje ofzo. Niet tof. Overigens loop ik er ook heel charmant op hoor. Pas op hele hoge hakken ga ik wankelen.
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb zelfs Kazet door heel Helsinki gesleept om naar schoenen te zoeken, maar dat was sowieso een verloren zaak, want die Finnen hebben absoluut geen oog voor "mode."En daarmee bedoel ik dat ze vooral Uggs, plastic laarzen en lelijke schoenen met blokhakken hebben. Oh en wat daar ook helemaal zo vreemd is, is dat ze open schoenen hebben met hak (terwijl het daar in de winter altijd vriest), maar geen láárzen met hak (dat lijkt me al iets warmer). En ze houden van vieze printjes op hun schoenen. Luipaardprint en zo.
|
||
|
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Vroeggggg.