Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Daar zit ook een stukje in met geweldige uitspraken:
Met de handen in het haar aanvaarde Bob het koningsschap voor de zesde maal Amper één week later had moeder ook voor zichzelf een abbatoir gebouwd Aan haar kinderen te zien heeft Wilma zich voortgeplant. Als surrealist zakt Benjamin volledig door het ijs. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Pacemakers worden alleen gebruikt bij een instabiele brachycardie (ook bij andere dingen natuurlijk, maar in geval van brachycardie alleen als het een instabiele betreft). Citaat:
![]()
|
Noedelhap Paranoide Luud naamzoek animatieshizzle!
![]() Oh wait, they couldn't. That was all drawn by hand, every frame of it. Due to creator Richard Williams' crazy attention to detail, legal issues and the fact that every scene has at least twice as many hand-drawn frames per second as any other cartoon you've ever seen, Thief holds the world record for longest production ... at more than 30 years. ![]() To be fair, 29 of those years were spent chaining mescaline, PCP and drain cleaner. ![]() Disney's contribution to the villain character: "Make him browner."
|||
Citaat:
![]() Jammer dat ik het nergens kan vinden. En de CD ligt bij m'n ouders. ![]() Skokken duik duik, skokken skokken floek! Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind oude Freek de Jonge met Bram Vermeulen, in de tijd van Neerlans Hoop Express echt onaantastbaar goed. Verder houd ik erg van de humor die bij Herman Finkers door z'n aderen stroomt.
Ik snap trouwens ook niet zo goed dat men Hans Teeuwen haat. Fair enough, je kunt z'n humor niet waarderen, maar háten? Please hoor. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Even hier verder.
Citaat:
Het is in elk geval bij wet geregeld, gaat om verdachten die nog voor de rechter komen (en niet ex-veroordeelden), om een voorlopige maatregel (dus geen preventie in zuivere zin), en vooraf is een noodverordening voor een bepaald gebied afgekondigd. Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-11-2011 om 18:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nu heb ik wel weer genoeg over juridische meuk gepraat vandaag. Ik droom er zelfs al over. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|