Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2011, 15:25
Verwijderd
Waarom heb ik eigenlijk geen Hans-sig.
Advertentie
Oud 30-11-2011, 15:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, je zou een Hans-sig nemen

Misschien moet je even wachten tot na vanavond; wie weet wat hij nog allemaal in zijn show uitbraakt voor moois.
Oud 30-11-2011, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom?
Ik kan het eigenlijk niet uitleggen. Ik vind hem gewoon gruwelijk vervelend.

Kusje hoor!
Oud 30-11-2011, 15:30
Vowel
Vowel is offline
Citaat:

Kusje hoor!
Ik denk dat ik het wel een beetje begrijp. Ik heb absoluut geen hekel aan Hans Teeuwen, maar ik bereik wel altijd snel zo'n punt waarop ik er echt alweer genoeg van heb gehad.
Oud 30-11-2011, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Stefenootje, jij bent toch ook een Rupert Grint-fan? Zet je tv dan even op ned3, ik zag hem voorbij komen als 8-jarige met permanentje en verdacht Nederlands accent
Oud 30-11-2011, 15:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja zeg! Maar wie vind je wel goede cabaretiers?
Oud 30-11-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje, jij bent toch ook een Rupert Grint-fan? Zet je tv dan even op ned3, ik zag hem voorbij komen als 8-jarige met permanentje en verdacht Nederlands accent
Hahaha, ik zie het ja!
Oud 30-11-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Guido Weijers?
Oud 30-11-2011, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Eigenlijk kijk ik bijna nooit cabaret, dus ik heb er geen verstand van. Vroeger vond ik in ieder geval Najib Amhali heel leuk, maar ik geloof dat zijn latere shows echt minder zijn. En ik kon erg lachen om Plien en Bianca (Ngorongoro, met die negerpakken ).
Oud 30-11-2011, 15:37
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Eigenlijk kijk ik bijna nooit cabaret, dus ik heb er geen verstand van. Vroeger vond ik in ieder geval Najib Amhali heel leuk, maar ik geloof dat zijn latere shows echt minder zijn. En ik kon erg lachen om Plien en Bianca (Ngorongoro, met die negerpakken ).
Hahaha, ja, Plien en Bianca waren altijd erg leuk. Van Amhali heb ik de laatste shows ook niet gezien, volgens mij.
Oud 30-11-2011, 15:37
Verwijderd
Hans is gewoon geboren om dit te doen. Het ziet er ook zo fijn uit, weer een podium met Hans erop. <3 /extreme fangirl
Oud 30-11-2011, 15:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Najib is ook wel fijn ja, al heb ik weinig van hem gezien. Van Plien en Bianca ken ik ook echt alleen die scene
Noedelhap
Noedelhap is offline
Even powernappen!
Verwijderd
maar ho, voordat je gaat, heb je Poelmo eigenlijk weleens gezien?
Oud 30-11-2011, 15:43
Verwijderd
Daar zit ook een stukje in met geweldige uitspraken:

Met de handen in het haar aanvaarde Bob het koningsschap voor de zesde maal

Amper één week later had moeder ook voor zichzelf een abbatoir gebouwd

Aan haar kinderen te zien heeft Wilma zich voortgeplant.

Als surrealist zakt Benjamin volledig door het ijs.
Oud 30-11-2011, 15:43
Verwijderd
En natuurlijk, 'achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe'

Oke, dat wordt voorlopig m'n sig.
Oud 30-11-2011, 15:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Poelmo - Boeken

Tranen in mijn ogen.
Oud 30-11-2011, 15:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 30-11-2011, 15:46
Verwijderd
Die is ook leuk ja.
Oud 30-11-2011, 15:47
snoopy
snoopy is offline
Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont
Oud 30-11-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Een lelijke homo heeft geen reet aan zijn kont
Oud 30-11-2011, 15:48
Carn
Carn is offline
Ik zag gisterenavond Draco Malfoy in Rise of the Planet of the Apes (prima film overigens ) in de rol van Draco Malfoy.
Oud 30-11-2011, 15:50
Verwijderd
''Twee mannen ruiken naar pis, en dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in''.

Als je zoiets bedenkt
Oud 30-11-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ik háát Hans Teeuwen.
he een medestander!
Oud 30-11-2011, 15:55
Verwijderd
'...balde haar vuisten, en begon woedend een varken te borduren'

Oud 30-11-2011, 15:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja! Zo zou Drieluik het gewild hebben!
Oud 30-11-2011, 16:02
Verwijderd
Geweldig.
Oud 30-11-2011, 16:03
Verwijderd
Poelmo
Oud 30-11-2011, 16:07
Verwijderd
Jammer dat Pieter Bouwman zo'n onsympathieke kop heeft om naar te kijken. Naar figuur vind ik het.
Oud 30-11-2011, 16:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Komt doordat een inademing eigenlijk een soort inspanning is.
Nee, niet echt. Dat heeft met zuurstofopname en drukverschillen in de thoraxholte te maken.

Citaat:
Bradycradie is ook dat je hart normaal klopt, maar dan ineens, zonder oorzaak heel langzaam gaat. Sommige mensen krijgen daarvoor een pacemaker.
Brachycardie is geen ziekte, het is gewoon de benaming voor een (relatief) laag hartritme, het is dus een observatie, en soms een symptoom. Dat kan uiteenlopende oorzaken hebben, dus (mocht het behandeld moeten worden) zijn er er ook uiteenlopende behandelingen.
Pacemakers worden alleen gebruikt bij een instabiele brachycardie (ook bij andere dingen natuurlijk, maar in geval van brachycardie alleen als het een instabiele betreft).

Citaat:
Bloeddruk is inderdaad de druk in je slagaders, die wordt veroorzaakt door de pompkracht van je hart. Eén hartslag bestaat, simpel gezegd, eigenlijk uit twee samentrekkingen, van de boezems (bovenop het hart) en van de kamers (onderin het hart). Die twee samentrekkingen veroorzaken verschillende drukken in je slagaders: de bovendruk en onderdruk. (Toch? Mensen met verstand ervan?)
Ook niet echt Systolische druk is de druk in de vaten op het moment van de samentrekking van het linkerventrikel, de druk in de vaten is dan het grootst. Als het linkerventrikel helemaal verwijd is (zodat het zich weer kan vullen) tijdens de diastole staat er het minste druk op de vaten, dus dat is de onderdruk. Bloeddruk wordt vrij ingewikkeld gereguleerd, dus een aantal organen en structuren komen er bij kijken, maar de boezems en het rechterventrikel hebben niet zo veel te maken met de bloeddruk in de slagaders.
Oud 30-11-2011, 16:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jammer dat Pieter Bouwman zo'n onsympathieke kop heeft om naar te kijken. Naar figuur vind ik het.
Ja, hij heeft echt een pedofielenkop.

Wat vind je trouwens van Heist, Stef? Potenrammen. <3
Oud 30-11-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:

Wat vind je trouwens van Heist, Stef? Potenrammen. <3
Ik vind Heist heel erg goed, maar Potenrammen ken ik dan weer niet
Er staat een registratie van Heist op mijn Industry of Love-dvd, ik denk dat daar niet alles op staat.
Oud 30-11-2011, 16:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Frappant!
Oud 30-11-2011, 16:48
Geel
Geel is offline
Citaat:
Hoever ben je nu?
Ik ben ergens bij s03e05 gestopt. Ik vind/vond het nog wel leuk, maar ik kreeg opeens zin in iets anders
Oud 30-11-2011, 17:39
Carn
Carn is offline
Noedelhap Paranoide Luud naamzoek animatieshizzle!

The Thief and the Cobbler is the most ambitious cartoon you've never heard of. Just take a look at this clip. That is some seriously impressive CGI, right? Isn't it amazing that they could do all that way back in the '70s?

Oh wait, they couldn't.

That was all drawn by hand, every frame of it. Due to creator Richard Williams' crazy attention to detail, legal issues and the fact that every scene has at least twice as many hand-drawn frames per second as any other cartoon you've ever seen, Thief holds the world record for longest production ... at more than 30 years.

To be fair, 29 of those years were spent chaining mescaline, PCP and drain cleaner.
So why didn't this movie change the world, spit right in Disney's eye and kick start Pixar three decades in advance? Why, Hollywood bullshit, of course! With his movie nearly 85 percent complete, some of Williams' investors suddenly got scared, took the rights away from him and replaced every animator involved in the project. He could only watch as his 24-year labor of love was hurriedly completed by a bunch of scabs with a harsh deadline and no budget. In the end, Williams' film was mangled into an incomprehensible mess and released right around the same time as Aladdin, where it was widely regarded as a cheap rip-off, because the two were so damn similar ...

Disney's contribution to the villain character: "Make him browner."

Except the opposite is true, of course: Williams did it decades earlier, all by hand, and uphill -- both ways.

Oud 30-11-2011, 17:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind Heist heel erg goed, maar Potenrammen ken ik dan weer niet
Er staat een registratie van Heist op mijn Industry of Love-dvd, ik denk dat daar niet alles op staat.
Ah, ik ken 'm alleen van CD, dus wrs daarom. Potenrammen is de shit. Het begint al met het zinnetje "Nou, ze moeten natuurlijk zelf weten dat ze zwart zijn..."
Jammer dat ik het nergens kan vinden. En de CD ligt bij m'n ouders.

Skokken duik duik, skokken skokken floek!

Citaat:
Frappant!
Yeah I know.
Oud 30-11-2011, 17:45
Verwijderd
Carn, ik ben hem nu aan het kijken, bedankt voor de link! Echt keigaaf
Oud 30-11-2011, 17:50
Verwijderd

Trieste is dat er heel veel van dat soort dichtbundels dus w'el uitkomen. :')
Oud 30-11-2011, 17:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 30-11-2011, 18:04
Verwijderd
Ik vind oude Freek de Jonge met Bram Vermeulen, in de tijd van Neerlans Hoop Express echt onaantastbaar goed. Verder houd ik erg van de humor die bij Herman Finkers door z'n aderen stroomt.

Ik snap trouwens ook niet zo goed dat men Hans Teeuwen haat. Fair enough, je kunt z'n humor niet waarderen, maar háten? Please hoor.
Oud 30-11-2011, 18:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
he een medestander!
:boks:

Citaat:
Nee, niet echt. Dat heeft met zuurstofopname en drukverschillen in de thoraxholte te maken.

Brachycardie is geen ziekte, het is gewoon de benaming voor een (relatief) laag hartritme, het is dus een observatie, en soms een symptoom. Dat kan uiteenlopende oorzaken hebben, dus (mocht het behandeld moeten worden) zijn er er ook uiteenlopende behandelingen.
Pacemakers worden alleen gebruikt bij een instabiele brachycardie (ook bij andere dingen natuurlijk, maar in geval van brachycardie alleen als het een instabiele betreft).

Ook niet echt Systolische druk is de druk in de vaten op het moment van de samentrekking van het linkerventrikel, de druk in de vaten is dan het grootst. Als het linkerventrikel helemaal verwijd is (zodat het zich weer kan vullen) tijdens de diastole staat er het minste druk op de vaten, dus dat is de onderdruk. Bloeddruk wordt vrij ingewikkeld gereguleerd, dus een aantal organen en structuren komen er bij kijken, maar de boezems en het rechterventrikel hebben niet zo veel te maken met de bloeddruk in de slagaders.
He damn dit is niet mijn dag! En had je me niet even lekker in de waan kunnen laten?
Oud 30-11-2011, 18:19
Verwijderd
Even hier verder.

Citaat:
Maar hoe is het dan geregeld met die supporters?
Ik weet het niet helemaal precies. /disclaimer.

Het is in elk geval bij wet geregeld, gaat om verdachten die nog voor de rechter komen (en niet ex-veroordeelden), om een voorlopige maatregel (dus geen preventie in zuivere zin), en vooraf is een noodverordening voor een bepaald gebied afgekondigd.
Citaat:
De Voetbalwet, ofwel de wet Maatregelen Bestrijding Voetbalvandalisme en Ernstige Overlast, trad op 1 september 2010 in werking. Op basis van deze wet kan een burgemeester én/of een officier van justitie bij ernstige openbare verstoringen een zogeheten voorlopige maatregel opleggen. Hiermee wordt vooruitgelopen op de strafrechtelijke afdoening door de rechter.

Verdachten kunnen behalve een straatverbod en een meldingsplicht ook een contactverbod opgelegd krijgen. Ook biedt de Voetbalwet de mogelijkheid om het voorbereiden van het plegen van geweld tegen personen en goederen te bestraffen.

Laatst gewijzigd op 30-11-2011 om 18:31.
Oud 30-11-2011, 18:21
Martiño
Martiño is offline
Hm.
Oud 30-11-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Hm.
Niet blij?
Oud 30-11-2011, 18:30
Verwijderd
Oud 30-11-2011, 18:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet blij?
Hihi nee, het is gewoon een ik-laat-het-even-bezinken-hm
Oud 30-11-2011, 18:32
Martiño
Martiño is offline
Ik hou het wel bij anatomie, fysiologie en toegepaste kernfysica denk ik
Oud 30-11-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Hihi nee, het is gewoon een ik-laat-het-even-bezinken-hm
Ik wilde er nog even bij zeggen dat we in het algemeen heel blij mogen zijn dat er zoveel randvoorwaarden zijn voordat je gestraft mag worden, omdat het anders in rap tempo richting 1984 gaat. En dat de discussie over hoe erg het is dat hulpverleners in elkaar worden geslagen en hoe zwaar de daders daarvan gestraft moeten worden, een andere is.

En nu heb ik wel weer genoeg over juridische meuk gepraat vandaag. Ik droom er zelfs al over.
Oud 30-11-2011, 18:34
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, je zou een Hans-sig nemen

Misschien moet je even wachten tot na vanavond; wie weet wat hij nog allemaal in zijn show uitbraakt voor moois.
Ik vond het tot nu toe veruit zijn minst grappige.
Oud 30-11-2011, 18:35
Martiño
Martiño is offline
Dat van dat 1984-gedoe weet ik toch ook wel allemaal kwiesje! Ik heb er niet voor gestudeerd, maar dat betekent niet dat je geen gevoel voor rechtvaardigheid en ethiek in recht enzo kunt hebben.

Regels voor berichten