Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Blegh, ik ben echt halfdood van een half uurtje sporten, zelfs m'n schoenen uittrekken kost belachelijk veel moeite. En m'n sporthorloge + hartslagmeterbanddinges werkt blijkbaar niet, want ik had gedurende de gehele training een hartslag van ongeveer 55 volgens dat ding
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou hem zelf ook met alle liefde een trap in zijn ballen geven. Ja, het metrum is hier ver te zoeken. Maar ik sta ook niet als topdichter in de boeken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ging ik hardlopen met een lage lat 5x2 minuten wandelen, 5x 1 minuut rennen en ik moest daar toen ook flink aan wennen Na de eerste keer zat ik een halfuur op de grond Ik kwam de trap gewoon niet op en bleef op m'n kont ![]() Maar ik bleef trainen, en het is echt waar na vier maanden rende ik een kwartier achter elkaar ![]() Dus al begin je bij het begin en gaat het niet snel wat ik zeggen wil is: je komt er wel ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Kronos zegt Woef Citaat:
Het is de intentie waar het om draait Citaat:
Dat krijgt van ons geen mededogen.
||
Citaat:
|
Ik baal trouwens als een malle dat m'n moeder echt een kwartier van tevoren liet weten wanneer ze in roffa is, terwijl 't mij 3 kwartier kost om er te komen. En dan mis ik door vertragingen natuurlijk ook nog eens de stoptrein en moet ik een half uur wachten in de kou op een tering lijntaxi, omdat ik m'n vader geen 2 keer kan laten rijden. Kak! Ik ben er dan pad kwart voor 7 ofxo, grrrr.
![]()
|
|