Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2011, 16:22
DmCraanen
DmCraanen is offline
je mag elk weekend naar hem toe, genereus hoor. Gelukkig mag je nog blijven slapen en kan je hopen op seks, what joy. Jullie gaan overigens niet samen dagjes weg, hij gaat met jou dagjes weg want jij betaalt. overigens....een 18 jarige die alles betaald voor een 25 jarige....Ertur toch op joh houd eens op met jezelf dingen te vertellen.
Advertentie
Oud 07-12-2011, 16:23
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Geef haar nou niet het advies om nog dingen met die gast te gaan doen. Ze moet hem gewoon dumpen.
ja ok, maar het ziet er niet naar uit dat ze dat gaat doen....
Oud 07-12-2011, 16:23
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Maak die spelletjes dan wat spannender door wat lingerie aan te doen, en dan een soort strippoker te doen ofzo....?
Hahahaahah! Een hele goeie! :3 Jammergenoeg geeft mijn vriend niks om lingerie.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:24
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hahahaahah! Een hele goeie! Jammergenoeg geeft mijn vriend niks om lingerie.
nou sorry hoor maar dan is hij echt niet goed, echt dump die gozer gewoon...
Oud 07-12-2011, 16:26
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
nou sorry hoor maar dan is hij echt niet goed, echt dump die gozer gewoon...
Nja, ik vind lingerie echt heel erg leuk en fijn. Ik durf sinds onze relatie niet meer goed kleding te kopen en koop alleen kleding als ik echt niks meer heb en dan het liefst nog iets in de uitverkoop wat toevallig lekker zit. Ik durf mezelf niks leuks aan te trekken.

Maar lingerie kan ik nog verbergen. Hij doet er niks mee en het is gewoon voor mijzelf. En totaal niet in sexy opzicht want zo voel ik me totaal niet. Maar ik vind de patroontjes vaak leuk en de frutseltjes..die zie je vaak niet terug in kleding enzo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:27
DmCraanen
DmCraanen is offline
Is je vriend reverend's toiletpot? hij geeft nergens om en zit vol met schijt kom op joh. er zijn al 3 paginas met mensen die roepen dat je m moet dumpen, als je dan niet naar jezelf wil luisteren denk dan even logisch na

edit: jezus man, je lijkt Dobby de huiself wel
Oud 07-12-2011, 16:28
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
edit: jezus man, je lijkt Dobby de huiself wel

Het scheelt bijna niks nee..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:29
DmCraanen
DmCraanen is offline
nou wat wil je dan, dat we je een sok geven?
Oud 07-12-2011, 16:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nja, ik vind lingerie echt heel erg leuk en fijn. Ik durf sinds onze relatie niet meer goed kleding te kopen en koop alleen kleding als ik echt niks meer heb en dan het liefst nog iets in de uitverkoop wat toevallig lekker zit. Ik durf mezelf niks leuks aan te trekken.

Maar lingerie kan ik nog verbergen. Hij doet er niks mee en het is gewoon voor mijzelf. En totaal niet in sexy opzicht want zo voel ik me totaal niet. Maar ik vind de patroontjes vaak leuk en de frutseltjes..die zie je vaak niet terug in kleding enzo.
Waarom wil je niets leuks aantrekken? Gaat 'ie daar ook om zeiken? Jij moet je toch fijn voelen? Jezus, wat ben jij damaged, zeg..

Maar dit topic haalt het bloed onder m'n nagels weg want je wilt gewoon niet inzien hoe vreselijk jouw relatie is en hoe erg iedereen gelijk heeft wanneer er wordt gezegd dat je die gast moet dumpen..

Dit was mijn laatste reactie. Ik zeg het nogmaals: Kies voor jezelf en laat hem lekker in de stront zakken. Maar ja, je moet de keuze toch echt zelf maken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:31
bierkoning
bierkoning is offline
Vowel heeft het nou toch duidelijk gemaakt ?
Ik vind lingerie bij een vrouw erg sexy en opwindend. Ik neem aan iedere man. En ook omdat hij totaal energieloos, geen zin om wat te doen, etc is, red jezelf en maak het uit
Oud 07-12-2011, 16:31
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Wat je nu doet is excuses verzinnen voor zijn vreselijke gedrag je moet even realistisch denken. Is hij nou echt de moeite waart? Wat geeft hij jou wat andere jongens jou niet zouden kunnen geven?
Hij heeft een beetje dezelfde interesses. We vinden games allebei heel erg leuk. We houden allebei een beetje van dezelfde muziek. Als we door Ikea ofzo lopen wijzen we altijd allebei hetzelfde aan. Dezelfde dingen vallen ons op. Op de een of andere manier is er een klik wat dat betreft, maar onze opvattingen over liefde en seks zijn totaal verschillend. En dan moet je je afvragen; wat is belangrijker? En ga ik ooit nog een jongen vinden die van dezelfde dingen houdt?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:32
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Hij heeft een beetje dezelfde interesses. We vinden games allebei heel erg leuk. We houden allebei een beetje van dezelfde muziek. Als we door Ikea ofzo lopen wijzen we altijd allebei hetzelfde aan. Dezelfde dingen vallen ons op. Op de een of andere manier is er een klik wat dat betreft, maar onze opvattingen over liefde en seks zijn totaal verschillend. En dan moet je je afvragen; wat is belangrijker? En ga ik ooit nog een jongen vinden die van dezelfde dingen houdt?
ja die vind je wel, bijna elke jongen houdt stiekem wel van games
Oud 07-12-2011, 16:35
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
ja die vind je wel, bijna elke jongen houdt stiekem wel van games
Ik had heerlijke, urenlange gesprekken met hem over conspiracy theories en dat soort stomme dingen.. hij begrijpt mij in de dingen waar ik voor sta in het leven en hoe ik over dingen denk. We denken er 9 van de tien keer hetzelfde over en dat geeft mij het gevoel dat ik eindelijk een keer niet alleen ben in mijn oordeel. Hij heeft mij sterker gemaakt in mijn persoonlijke ontwikkeling, maar zwakker in mijn seksuele ontwikkeling.

En die afweging vind ik zo moeilijk..

Dat is het rare trouwens. Als ik begin over toekomstbeelden of gelovige dingen waar ik een mening over heb, wil hij alleen maar praten en op een fijne manier discussieren.. dat wil hij wel. Maar een gesprek over onze relatie.. dat is niet erg van toepassing.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:37
Verwijderd
Vanaf pagina 2 ben ik gestopt met dit geloofwaardig te vinden. Ik heb het vermoeden dat aan de andere kant van de lijn een troll vreselijk zit te grinniken.

En als dit echt is: ga als de sodemieter naar een therapeut. Niet met hem, maar alleen. Om aan je zelfbeeld te werken. Dan dump je hem, en ga je leuke jongens ontmoeten. Het is echt heel simpel.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Voor een leuke vriendschap is het leuk dat jullie dezelfde interesses hebben wanneer jullie door de Ikea lopen of bv samen naar een concert gaan, maar voor een relatie heb je écht wel meer klik nodig dan dat.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:38
suvannah
suvannah is offline
Ik ben absoluut geen troll, daar wil ik heel erg duidelijk in zijn.
Ik wilde een mening hebben van onafhankelijke mensen die ver van mij af staan. Ik ben hier niet om iets te vertellen wat niet waar is want daar is dit veeeeel te veel moeite voor..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 16:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Voor een leuke vriendschap is het leuk dat jullie dezelfde interesses hebben wanneer jullie door de Ikea lopen of bv samen naar een concert gaan, maar voor een relatie heb je écht wel meer klik nodig dan dat.
Sterker nog; mijn vriend en ik verschillen heel erg en onze interesses zijn ook helemaal niet dezelfde. En dat is ook helemaal niet nodig, zolang je elkaar maar waardeert. En hij waardeert jou voor geen meter.
Oud 07-12-2011, 16:42
bierkoning
bierkoning is offline
Je hoeft mij niet te overtuigen, je houdt alleen jezelf voor de gek.
Ik zeg dumpen die gast, er zijn genoeg mannen die wel seksueel aan jou eisen kunnen voldoen, en ook een beetje inhoud hebben.
Oud 07-12-2011, 16:45
Neko*
Neko* is offline
En om nog even toe te voegen; er is geen enkele manier waarop jij jezelf kan wijsmaken dat hij 'de ware' of 'de enige' is, want hij maakt jou niet gelukkig. Seks is onderdeel van een relatie en imo zelfs een heel belangrijk onderdeel. Jij geeft zelf al aan dat het niet hebben van seks je onzeker maakt, omdat je denkt dat je dan niets waard bent. Dat is toch niet iets wat thuis hoort in een relatie met 'de ware'? (en dan heb ik het nog niet eens over alle andere dingen die voorbij zijn gekomen)
Oud 07-12-2011, 17:06
suvannah
suvannah is offline
Zouden jullie er ook mee stoppen na een langere relatie? Waarbij de slechte seks zich ineens voordoet en er niet te praten valt?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik wil eerst andere dingen proberen die misschien heel dom zijn, maar die mij meer gemoedsrust geven. Ik wil sowieso 15 kg afvallen en dan kijken of hij me mooi vind (hij zegt dat hij me mooi vind maarja.. lees maar terug, ik twijfel dus.) en kijken hoe het gaat als we samenwonen.

Waarschijnlijk komt er een dag dat ik hem ga haten. En dan is het wel klaar. Dan maak ik het uit uit woede. Maar op hem kan ik NIET boos worden, hoe raar dat ook klinkt.. ik durf niet tegen hem in te gaan.
Niemand maar dan ook níemand heeft méér seks als ze gaan samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:13
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Zouden jullie er ook mee stoppen na een langere relatie? Waarbij de slechte seks zich ineens voordoet en er niet te praten valt?
als mijn vriend zich zo zou gaan gedragen zoals die van jou dat doet. interreseerd het me echt niet of ik 1 jaar of 10 jaar met hem heb. als hij mij zo zou gaan behandelen naar 10 jaar zou het net zo goed afgelopen zijn.

zoals eerder gezegd is: het belangrijkste in jou leven ben jij!. dus zorg dat je gelukkig bent.
Oud 07-12-2011, 17:16
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Niemand maar dan ook níemand heeft méér seks als ze gaan samenwonen.
Hij verzekerde mij dus dat dat wel het geval zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:18
SacredRose
SacredRose is offline
dus je gaat iemand. die jou het afgelopen jaar als een stuk stront behandeld heeft en jou zelfbeed compleet gesloopt heeft geloven?
Oud 07-12-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Is je vriend reverend's toiletpot? hij geeft nergens om en zit vol met schijt
Maar ik hang er nog wel regelmatig mijn piemel in. Een luxe die de TS klaarblijkelijk moet missen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
En dat neem jij aan van iemand die na een week droogstaan al geen zin heeft? Laat je toch niet wat wijsmaken. Die jongen wil helemaal geen seks; het lijkt erop dat hij een heel ernstig probleem heeft met menselijke relaties in het algemeen en met seks in het bijzonder. En omdat jij bepaald niet het type blijkt te zijn die daar ook maar enigszins tegenin gaat en wat tegenwicht biedt, heeft hij geen enkele reden om daar zelfs maar aan te werken. Erger nog, hij wíl er helemaal niet aan werken; hij vindt het al lang prima zo, zonder seks, zonder intimiteit, en met iemand die mooi alles voor hem betaalt. Je laat je compleet gebruiken zonder er ook maar íets voor terug te krijgen. Zelfs Hugh Hefner krijgt nog seks in ruil voor het onderhouden van zijn bimbo's.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:28
suvannah
suvannah is offline
@Freyja Dus als ik de leiding zou nemen over onze relatie dan zou het kunnen werken? Als ik ergens het lef vandaan haal de dominante rol over te nemen?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Dus dan heeft hij ineens geen migraine meer? Geen last meer van z'n rug? Geen liespijn, blaasontsteking, puistjes, niet te koud, niet te warm, niet te licht, niet te donker? Dan vindt hij het ineens wél leuk om jou te bevredigen? Dan wil hij ineens wel voorspel? Dan gaan jullie ineens wel liefdevolle seks hebben ipv 'benen wijd, erin, eruit, klaar'?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:33
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Dus dan heeft hij ineens geen migraine meer? Geen last meer van z'n rug? Geen liespijn, blaasontsteking, puistjes, niet te koud, niet te warm, niet te licht, niet te donker? Dan vindt hij het ineens wél leuk om jou te bevredigen? Dan wil hij ineens wel voorspel? Dan gaan jullie ineens wel liefdevolle seks hebben ipv 'benen wijd, erin, eruit, klaar'?
Hij zegt dat hij dan meer rust heeft. Minder verplichtingen (zijn thuis situatie is niet al te best.. en dat is niet overdreven zielig, het is echt beroerd) en minder mensen in huis waardoor hij meer durft en niet constant de angst heeft dat er iemand binnen komt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:37
DmCraanen
DmCraanen is offline
aye, when pigs will fly.
Oud 07-12-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
@Freyja Dus als ik de leiding zou nemen over onze relatie dan zou het kunnen werken? Als ik ergens het lef vandaan haal de dominante rol over te nemen?
Oef, ik was er al bang voor dat je dat er uit zou pikken. Ik denk dat, als jij een zelfverzekerde persoonlijkheid had die rustig maar beslist kon vertellen wat zij wel of niet wil in een relatie, wat ze wel of niet pikt, dat je dan een kans maakt om hem te helpen te veranderen. De kans is echter groter dat jullie relatie dan al veel sneller was geëindigd, omdat hij helemaal niet wíl veranderen. En de kans was het allergrootst dat als jij die persoonlijkheid had, zelf überhaupt al niet in deze relatie terecht was gekomen.

Maar je hebt die persoonlijkheid blijkbaar niet, en hoewel je heus dominanter kunt leren worden, kun je het niet faken, en deze relatie staat je juist helemaal in de weg bij zo'n proces. Wat dat betreft kunnen jullie elkaar totaal niet helpen, integendeel, jullie versterken bij elkaar de eigenschappen die sowieso al het probleem zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Als je ergens lef vandaan haalt, kan je dat beter gebruiken om het uit te maken. Kom op zeg.

Maar eigenlijk lijkt het me verdomd sterk dat er iets van dit verhaal waar is..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:27
Em.
Em. is offline
Ik heb niet eens meer hele posts gelezen, maar:

- Hij vindt je vies
- Hij wil geen seks met je hebben
- Het maakt hem geen zak uit als jij zit te janken/kotsen/je verschrikkelijk rot voelt
- Het maakt hem geen zak uit hoe jij je op seksueel gebied voelt
- ... zelfs nog erger, je mag niet eens masturberen (teh fuck, wat verwacht hij dat je geen seksbehoefte hebt, schijnbaar), oid.
- Het maakt hem geen reet uit dat jij heel veel betaald voor een pil.
- Hij wil zeker niets met je te maken hebben als je zwanger van hem wordt.

Dus: hij geeft emotioneel of seksueel niets om je. Je mag stikken in je pil, in je kots, in je tranen, hij vindt je goor, en alles.

Wáárom is hij lief? Omdat hij je laat janken? Omdat hij je totaal verwaarloosd? Omdat jij het schijnbaar ""lief"" vindt als mensen niet naar je luisteren, je als een zak stront behandelen en wat dan ook.

Wat is in gódsnaam lief aan hem? En hoe komt het dat hij het nog niet met jóu heeft uitgemaakt als zijn gevoelens voor jou van desinteresse tot walging lopen? Ik zou eerder een relatie met een vibrator beginnen dan met hem, die gaat tenminste niet met een kat spelen als ik er een verhaal aan vertel. Oh, en je mag er seks mee hebben. Dus. Maak het uit! En zoek iemand die wél om je geeft.
Oud 07-12-2011, 18:28
SacredRose
SacredRose is offline
ja als jij een zelfverzekerder was zou je hem mischien kunnen veranderen. en dan wil het woordje mischien benadrukken want hij lijkt totaal het probleem niet te zien.
en om eerlijk te zijn lijkt hij meer te leiden aan het syndroom van asperger dan aan autisme. maar dat kan ik ook zo niet zeggen want ik ken hem niet. maar de dingen die jij beschrijft komen erg overeen met die van de broer van mijn vriend.

en als je het toch een kans wil geven. zou ik zeggen ga een weekendje met hem weg. niet ver ofzo gewoon ergens in centerparks ofzo. koop wat leuke lingerie. maak het romantisch en let niet op wat hij er van zegt. en force feed hem jou seksuele verlangens. dan kan hij in ieder geval niet klagen dat ie bang is dat er iemand binnekomt enzo.

@em. my thoughts exactly
Oud 07-12-2011, 18:30
Em.
Em. is offline
Citaat:
Tussen slechte seks (waarbij ik me voorstel dat het allemaal niet meer zo romantisch en geil is en meer afgeraffeld wordt) en iemand stelselmatig de grond in rammen, iemand vies vinden en niet voor iemand willen zorgen zitten kilooomeeeters verschil. Slechte seks alleen, is aan te werken. Slechte seks met iemand die er niet over wil praten, is heel twijfelachtig, want hoe moet het dan beter worden? En seks zoals hij met jou heeft, vol walging, is iets wat je al 10000x eerder had moeten uitmaken. Zelfs al had je al 20 jaar een relatie met 'm.
Oud 07-12-2011, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Tussen slechte seks (waarbij ik me voorstel dat het allemaal niet meer zo romantisch en geil is en meer afgeraffeld wordt) en iemand stelselmatig de grond in rammen, iemand vies vinden en niet voor iemand willen zorgen zitten kilooomeeeters verschil. Slechte seks alleen, is aan te werken. Slechte seks met iemand die er niet over wil praten, is heel twijfelachtig, want hoe moet het dan beter worden? En seks zoals hij met jou heeft, vol walging, is iets wat je al 10000x eerder had moeten uitmaken. Zelfs al had je al 20 jaar een relatie met 'm.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:35
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Als je ergens lef vandaan haalt, kan je dat beter gebruiken om het uit te maken. Kom op zeg.

Maar eigenlijk lijkt het me verdomd sterk dat er iets van dit verhaal waar is..
Alsjeblieft, het IS waar. Misschien geloven jullie het niet omdat jullie meerdere relaties hebben gehad of een andere persoonlijkheid, maar ik weet niet beter (inmiddels wel..) dus ik vatte het minder zwaar op dan dat jullie zouden doen.

Veel mensen geloven mij niet als ik dit vertel, omdat het vanaf de buitenkant er heel normaal uit ziet. Mijn vriend lijkt ook heel normaal. Vrienden van hem geloofden het niet als ze hoorden dat hij mij slecht behandelde en hoe hij mij behandelde. Ik ben altijd door iedereen neergezet als een leugenaar en iemand met waanvoorstellingen. Zo erg zelfs dat ik er zelf in ga geloven..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:39
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
En hoe komt het dat hij het nog niet met jóu heeft uitgemaakt als zijn gevoelens voor jou van desinteresse tot walging lopen?
Dat is een vraag die ik zelf niet kan beantwoorden maar wel beantwoord wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:40
DmCraanen
DmCraanen is offline
Even ter check; wat is je neiging na 3 paginas met mensen die je adviseren om het uit te maken omdat je vriendje obviously niet helemaal right in the head is en jij er onder lijdt?
Oud 07-12-2011, 18:42
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Even ter check; wat is je neiging na 3 paginas met mensen die je adviseren om het uit te maken omdat je vriendje obviously niet helemaal right in the head is en jij er onder lijdt?
Ik weet het echt niet.. het voelt niet goed om het uit te maken..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:43
hookee
hookee is offline
Citaat:
Hij zegt dat hij dan meer rust heeft. Minder verplichtingen (zijn thuis situatie is niet al te best.. en dat is niet overdreven zielig, het is echt beroerd) en minder mensen in huis waardoor hij meer durft en niet constant de angst heeft dat er iemand binnen komt.
Nou het volgende twee minpunten komen voorbij; hij woont nog bij z'n ouders thuis, èn... hij heeft rekeningen openstaan... hoe krijg je het voor elkaar?
Hij is een nietsnut, die zo meteen helemaal niet wil samenwonen, want dan loopt hij z'n uitkering mis..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:44
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
Nou het volgende twee minpunten komen voorbij; hij woont nog bij z'n ouders thuis, èn... hij heeft rekeningen openstaan... hoe krijg je het voor elkaar?
Hij is een nietsnut, die zo meteen helemaal niet wil samenwonen, want dan loopt hij z'n uitkering mis..
Nouja, hij heeft de wegenbelasting en z'n zorgverzekering enzo. Gewoon dingen die je moet betalen. En dat lukt hem wel, maar hij kan het zich niet veroorloven om mij een dagje mee uit te nemen of mij ergens op te trakteren ofzo.

Eerst deed hij dat wel.. ik weet nog wel dat ik een Nintendo Wii voor kerst kreeg :3
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:45
Merible
Merible is offline
Citaat:
Ik weet het echt niet.. het voelt niet goed om het uit te maken..
kan ik je sterker vertellen dat voelt nooit goed maar in jou geval moet je HET ZEKER DOEN
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:46
DmCraanen
DmCraanen is offline
Je voelt je wel gelukkig als je geen aandacht krijgt, je vriendje je vies vindt, je geen toffe kleding kan kopen omdat je vriendje het niet cool vindt, je je niet sexy kan voelen, je geen seks hebt, je alles betaalt voor hem etc etc? Kind, doe even normaal, dit is gewoon om te huilen. Maak het nou maar uit en dan jank je even een paar weken fijn omdat je denkt dat je grote liefde weg is en dan bedenk je je wat voor zak ie is en dan krijg je een vriendje die je wel waardeert en waar je je wel zeker voelt en sexy en waar je minstens 1x seks per week mee hebt (wat ik nog erg weinig vind...) en die jou ook eens trakteert. really. Er is nog niemand die je geadviseerd heeft bij hem te blijven, gotta say something?

edit: en het is echt abnormaal dat een jongen van 25 die thuis woont (wtf) zijn vriendin niet kan trakteren. dan zoekt die slappe lul maar een baantje zodat ie het wel kan. wegenbelasting en zorgverzekering my arse.
Oud 07-12-2011, 18:48
Verwijderd
Als je bij hem blijft, wordt die onzekerheid alleen maar erger. Als je het uitmaakt, is het inderdaad kut, maar vervolgens wordt het vele malen beter. In je eentje ben je beter af (en sowieso lijkt me dat voor jou wel een goed plan; even geen relatie, leren dat jíj verantwoordelijk bent voor je eigen geluk).
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:50
suvannah
suvannah is offline
Ik wil ook helemaal niet alleen zijn.. ik ben zo aan hem gehecht.
Hij is de enige die me af en toe nog vasthoudt, ik heb niet echt vrienden of vriendinnen die zijn allemaal ergens anders heen verhuisd, mijn ouders zijn altijd druk met hun werk.. ik kan met niemand praten of kroelen of.. wat dan ook..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:51
DmCraanen
DmCraanen is offline
zoek dan nieuwe vrienden, dat gaat vast niet zo moeilijk als je niet zo obsessief bezig bent met je vervelende vriendje
Oud 07-12-2011, 18:52
suvannah
suvannah is offline
Citaat:
edit: en het is echt abnormaal dat een jongen van 25 die thuis woont (wtf) zijn vriendin niet kan trakteren. dan zoekt die slappe lul maar een baantje zodat ie het wel kan. wegenbelasting en zorgverzekering my arse.
Nou, hij werkt nog steeds op zaterdagen bij de TNT, maar hij heeft vaak last van migraine en z'n rug dus kan ook vaak niet werken.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:53
Merible
Merible is offline
hallo we zijn hier de hele dag bezig je te helpen (raad geven) want jij vroeg om hulp maar waar ben jij mee bezig je slaat alles af

dus het is nutteloos om je raad te geven
1 ga maar nog lekker ongelukkig worden met je vriendje (want dat wil je blijkbaar)
2 je maakt het meteen uit en zoekt nieuwe vrienden world is a big place

jij denkt dat je nog gelukkig bij je vriendje kan worden maar daarmee houd je alleen jezelf mee voor de gek
jou keuze maak je het nu uit
of wordt je lekker ongelukkig
kies maar

Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 18:57. Reden: informatie
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 18:55
DmCraanen
DmCraanen is offline
Yeah right. dat geeft hem alsnog geen excuus, dan spaart ie maar voor je van zijn hongerloontje, zo hoort dat. Verder kom je continue met excuses voor hem voor alles. Ik deel de mening van iedereen hier: stop met jezelf zo veel zinloos geweld aan te doen en zoek je geluk buiten hem
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten