Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar lingerie kan ik nog verbergen. Hij doet er niks mee en het is gewoon voor mijzelf. En totaal niet in sexy opzicht want zo voel ik me totaal niet. Maar ik vind de patroontjes vaak leuk en de frutseltjes..die zie je vaak niet terug in kleding enzo. |
![]() |
|
Is je vriend reverend's toiletpot? hij geeft nergens om en zit vol met schijt
![]() edit: jezus man, je lijkt Dobby de huiself wel
||
Citaat:
Maar dit topic haalt het bloed onder m'n nagels weg want je wilt gewoon niet inzien hoe vreselijk jouw relatie is en hoe erg iedereen gelijk heeft wanneer er wordt gezegd dat je die gast moet dumpen.. Dit was mijn laatste reactie. Ik zeg het nogmaals: Kies voor jezelf en laat hem lekker in de stront zakken. Maar ja, je moet de keuze toch echt zelf maken. |
![]() |
|
Vowel heeft het nou toch duidelijk gemaakt ?
Ik vind lingerie bij een vrouw erg sexy en opwindend. Ik neem aan iedere man. En ook omdat hij totaal energieloos, geen zin om wat te doen, etc is, red jezelf en maak het uit
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En die afweging vind ik zo moeilijk.. Dat is het rare trouwens. Als ik begin over toekomstbeelden of gelovige dingen waar ik een mening over heb, wil hij alleen maar praten en op een fijne manier discussieren.. dat wil hij wel. Maar een gesprek over onze relatie.. dat is niet erg van toepassing. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanaf pagina 2 ben ik gestopt met dit geloofwaardig te vinden. Ik heb het vermoeden dat aan de andere kant van de lijn een troll vreselijk zit te grinniken.
En als dit echt is: ga als de sodemieter naar een therapeut. Niet met hem, maar alleen. Om aan je zelfbeeld te werken. Dan dump je hem, en ga je leuke jongens ontmoeten. Het is echt heel simpel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Je hoeft mij niet te overtuigen, je houdt alleen jezelf voor de gek.
Ik zeg dumpen die gast, er zijn genoeg mannen die wel seksueel aan jou eisen kunnen voldoen, en ook een beetje inhoud hebben.
|
En om nog even toe te voegen; er is geen enkele manier waarop jij jezelf kan wijsmaken dat hij 'de ware' of 'de enige' is, want hij maakt jou niet gelukkig. Seks is onderdeel van een relatie en imo zelfs een heel belangrijk onderdeel. Jij geeft zelf al aan dat het niet hebben van seks je onzeker maakt, omdat je denkt dat je dan niets waard bent. Dat is toch niet iets wat thuis hoort in een relatie met 'de ware'? (en dan heb ik het nog niet eens over alle andere dingen die voorbij zijn gekomen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoals eerder gezegd is: het belangrijkste in jou leven ben jij!. dus zorg dat je gelukkig bent.
|
dus je gaat iemand. die jou het afgelopen jaar als een stuk stront behandeld heeft en jou zelfbeed compleet gesloopt heeft geloven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je hebt die persoonlijkheid blijkbaar niet, en hoewel je heus dominanter kunt leren worden, kun je het niet faken, en deze relatie staat je juist helemaal in de weg bij zo'n proces. Wat dat betreft kunnen jullie elkaar totaal niet helpen, integendeel, jullie versterken bij elkaar de eigenschappen die sowieso al het probleem zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar eigenlijk lijkt het me verdomd sterk dat er iets van dit verhaal waar is.. |
![]() |
|
Ik heb niet eens meer hele posts gelezen, maar:
- Hij vindt je vies - Hij wil geen seks met je hebben - Het maakt hem geen zak uit als jij zit te janken/kotsen/je verschrikkelijk rot voelt - Het maakt hem geen zak uit hoe jij je op seksueel gebied voelt - ... zelfs nog erger, je mag niet eens masturberen (teh fuck, wat verwacht hij ![]() - Het maakt hem geen reet uit dat jij heel veel betaald voor een pil. - Hij wil zeker niets met je te maken hebben als je zwanger van hem wordt. Dus: hij geeft emotioneel of seksueel niets om je. Je mag stikken in je pil, in je kots, in je tranen, hij vindt je goor, en alles. Wáárom is hij lief? Omdat hij je laat janken? Omdat hij je totaal verwaarloosd? Omdat jij het schijnbaar ""lief"" vindt als mensen niet naar je luisteren, je als een zak stront behandelen en wat dan ook. ![]() Wat is in gódsnaam lief aan hem? En hoe komt het dat hij het nog niet met jóu heeft uitgemaakt als zijn gevoelens voor jou van desinteresse tot walging lopen? Ik zou eerder een relatie met een vibrator beginnen dan met hem, die gaat tenminste niet met een kat spelen als ik er een verhaal aan vertel. Oh, en je mag er seks mee hebben. ![]()
|
ja als jij een zelfverzekerder was zou je hem mischien kunnen veranderen. en dan wil het woordje mischien benadrukken want hij lijkt totaal het probleem niet te zien.
en om eerlijk te zijn lijkt hij meer te leiden aan het syndroom van asperger dan aan autisme. maar dat kan ik ook zo niet zeggen want ik ken hem niet. maar de dingen die jij beschrijft komen erg overeen met die van de broer van mijn vriend. en als je het toch een kans wil geven. zou ik zeggen ga een weekendje met hem weg. niet ver ofzo gewoon ergens in centerparks ofzo. koop wat leuke lingerie. maak het romantisch en let niet op wat hij er van zegt. en force feed hem jou seksuele verlangens. dan kan hij in ieder geval niet klagen dat ie bang is dat er iemand binnekomt enzo. @em. my thoughts exactly
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veel mensen geloven mij niet als ik dit vertel, omdat het vanaf de buitenkant er heel normaal uit ziet. Mijn vriend lijkt ook heel normaal. Vrienden van hem geloofden het niet als ze hoorden dat hij mij slecht behandelde en hoe hij mij behandelde. Ik ben altijd door iedereen neergezet als een leugenaar en iemand met waanvoorstellingen. Zo erg zelfs dat ik er zelf in ga geloven.. |
![]() |
||
Citaat:
Hij is een nietsnut, die zo meteen helemaal niet wil samenwonen, want dan loopt hij z'n uitkering mis.. |
![]() |
||
Citaat:
Eerst deed hij dat wel.. ik weet nog wel dat ik een Nintendo Wii voor kerst kreeg :3 |
![]() |
|
Je voelt je wel gelukkig als je geen aandacht krijgt, je vriendje je vies vindt, je geen toffe kleding kan kopen omdat je vriendje het niet cool vindt, je je niet sexy kan voelen, je geen seks hebt, je alles betaalt voor hem etc etc? Kind, doe even normaal, dit is gewoon om te huilen. Maak het nou maar uit en dan jank je even een paar weken fijn omdat je denkt dat je grote liefde weg is en dan bedenk je je wat voor zak ie is en dan krijg je een vriendje die je wel waardeert en waar je je wel zeker voelt en sexy en waar je minstens 1x seks per week mee hebt (wat ik nog erg weinig vind...) en die jou ook eens trakteert. really. Er is nog niemand die je geadviseerd heeft bij hem te blijven, gotta say something?
edit: en het is echt abnormaal dat een jongen van 25 die thuis woont (wtf) zijn vriendin niet kan trakteren. dan zoekt die slappe lul maar een baantje zodat ie het wel kan. wegenbelasting en zorgverzekering my arse.
|
Verwijderd
|
Als je bij hem blijft, wordt die onzekerheid alleen maar erger. Als je het uitmaakt, is het inderdaad kut, maar vervolgens wordt het vele malen beter. In je eentje ben je beter af (en sowieso lijkt me dat voor jou wel een goed plan; even geen relatie, leren dat jíj verantwoordelijk bent voor je eigen geluk).
|
![]() |
|
Ik wil ook helemaal niet alleen zijn.. ik ben zo aan hem gehecht.
Hij is de enige die me af en toe nog vasthoudt, ik heb niet echt vrienden of vriendinnen die zijn allemaal ergens anders heen verhuisd, mijn ouders zijn altijd druk met hun werk.. ik kan met niemand praten of kroelen of.. wat dan ook.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
hallo we zijn hier de hele dag bezig je te helpen (raad geven) want jij vroeg om hulp maar waar ben jij mee bezig je slaat alles af
dus het is nutteloos om je raad te geven 1 ga maar nog lekker ongelukkig worden met je vriendje (want dat wil je blijkbaar) 2 je maakt het meteen uit en zoekt nieuwe vrienden world is a big place jij denkt dat je nog gelukkig bij je vriendje kan worden maar daarmee houd je alleen jezelf mee voor de gek jou keuze maak je het nu uit of wordt je lekker ongelukkig kies maar Laatst gewijzigd op 07-12-2011 om 18:57. Reden: informatie |
![]() |
|
Yeah right. dat geeft hem alsnog geen excuus, dan spaart ie maar voor je van zijn hongerloontje, zo hoort dat. Verder kom je continue met excuses voor hem voor alles. Ik deel de mening van iedereen hier: stop met jezelf zo veel zinloos geweld aan te doen en zoek je geluk buiten hem
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Relatieproblemen, gebruikt worden door anderen, wantrouwen enz. Verwijderd | 0 | 04-05-2014 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Op 2 personen verliefd zijn? Squitz | 26 | 18-07-2008 15:25 | |
Muziek |
infected abortion - bukakke smatjes Notorious P.I.S | 36 | 15-04-2006 08:43 | |
Psychologie |
hersenbeschadiging heavyukkie | 7 | 08-03-2005 18:33 | |
Liefde & Relatie |
Jongere bezoekers? Verwijderd | 54 | 16-05-2003 20:39 | |
Liefde & Relatie |
uitgemaakt Verwijderd | 34 | 22-06-2002 16:19 |