Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2011, 09:45
Verwijderd
Goed, ik ga maar stofzuigen en hopen dat mijn moeder me zo belt. Of dat er een fee komt met een toverstokje om een huis te toveren.
Advertentie
Oud 13-12-2011, 09:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ach, tegen, wat is tegen. Het lukt in feite wel, en het gaat thuis voor nu ook al wel beter... en ja, ik wil in Rusland blijven. Voorlopig. Maar ik wil het liefste gewoon een huis wat ik huis mag noemen, en mag blijven noemen.

Jolan > Wodan!

Al vind ik het helemaal niet leuk dat het nu alleen nog maar over Jolan gaat, en die rare magie enzo... het moet gewoon over Thorgal gaan, met de oude tekeningen, en over dat zijn krachten van de sterren komen. Eigenlijk hadden ze na dat deel waarin Kriss doodgaat op moeten houden, vind ik.
Kan ik me helemaal voorstellen. Een huis hebben is gewoon heel erg belangrijk!

Ik heb de laatste paar albums nog niet gelezen, dus ik weet niet waar het nu over gaat. Bovendien is het alweer een hele tijd geleden dat ik überhaupt een Thorgal heb gelezen, wat eigenlijk heel stom is, aangezien ik bijna de heel serie in m'n kast heb staan Misschien binnenkort toch amar weer eens aan beginnen
Oud 13-12-2011, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ja. Er is over een tijdje in huis gewoon praktisch geen plaats meer voor me. En het schoolhoofd, die heeft bemiddeld in mijn huisvestingsprobleem toen ik wegging bij mijn oom en tante, heeft tegen hun en mijn ouders allemaal andere dingen gezegd dan tegen mij. Nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet. Ik probeer naar de Oekraïne te gaan en als ik terugkom zien we wel weer, maar die mensen daar antwoorden niet meer op mails en nemen de telefoon niet op. Als dat niet kan moet ik waarschijnlijk bij het schoolhoofd wonen, en daarna weer bij iemand anders. Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik heb nergens meer zin in. Ik wil gewoon een vast huis.
wat stom kat!
Oud 13-12-2011, 10:11
Verwijderd
*aai* Kat wat kut!
Oud 13-12-2011, 10:19
Verwijderd
Aw Kat wat lastig er waren eerst toch zo veel mensen die hun huis aanboden?

Ik heb samen met dertig anderen een mailtje gekregen, dat ik mijn kerstpakket kan ophalen bij mevrouw X in kamer Y en als ik niet weet waar dat is moet ik haar maar even bellen. Ik heb nog nooit van haar gehoord en er staat niet bij in welke vleugel die kamer zit. Ik denk dat ze vaak gebeld wordt vandaag
Oud 13-12-2011, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Aw Kat wat lastig er waren eerst toch zo veel mensen die hun huis aanboden?
Ja klopt, en die zijn er nog wel, maar ook allemaal tijdelijk; daarna hebben ze beloofd hun oma in huis te nemen, of ze gaan verbouwen, of er wordt een kind geboren... En ik heb niet zoveel zin om te verhuizen en dan een maand ergens te wonen en dan weer een nieuw huis te zoeken en weet ik wat.
Oud 13-12-2011, 10:42
Verwijderd
Wat een vervelende situatie Aldan
Oud 13-12-2011, 10:46
Verwijderd
Ik wilde dat ik twee huiden had. Dan zou ik de ene lekker voltattoëren met allemaal mooie dingen. En dan een blanco houden als reserve. Voor als ik geen zin meer heb in tattoos, of oud en rimpelig ben.
Oud 13-12-2011, 10:46
Verwijderd
Een blanco als reserve
Oud 13-12-2011, 10:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wilde dat ik twee huiden had. Dan zou ik de ene lekker voltattoëren met allemaal mooie dingen. En dan een blanco houden als reserve. Voor als ik geen zin meer heb in tattoos, of oud en rimpelig ben.
Oud 13-12-2011, 10:48
Verwijderd
Verdorie, mijn msn viel uit en het eerste wat ik dacht was dat mijn internetkabel kapot was gegaan
Oud 13-12-2011, 10:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb geen msn meer. Gebruiken jullie msn nog vaak?
Oud 13-12-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Oud 13-12-2011, 10:54
Verwijderd
Ik heb wel windows live messenger, want dat is niet verwijderbaar. Althans, je kunt het wel verwijderen maar bij de volgende windows-update is het weer terug
Oud 13-12-2011, 10:55
Verwijderd
Ik gebruik het nog wel. Soms
Oud 13-12-2011, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhuhuhuhu Uptown Girls van Westlife op de radio wat een heerlijk kutlied is dat toch
Oud 13-12-2011, 10:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jammer dat ik in de UB zit, anders had ik heel hard meegezongen.
Oud 13-12-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook niet. Maar er zit ook een of andere vage msn-optie in hotmail ingebouwd. En ik heb wel altijd een tabje met mijn hotmailinbox openstaan, dus soms word ik alsnog gemsn'd. Maar bijna nooit, want ik ben uberhaupt geen fanatiek msner.
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat ik in de UB zit, anders had ik heel hard meegezongen.
Gewoon doen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb wel windows live messenger, want dat is niet verwijderbaar. Althans, je kunt het wel verwijderen maar bij de volgende windows-update is het weer terug
Oja, dat heb ik dan ook wel. Ik open het alleen nooit.

Citaat:
Ik gebruik het nog wel. Soms
Mja, eigenlijk is het soms ook wel leuk. Maar ik vond het altijd zo irritant dat je door allemaal mensen wordt aangesproken die je niet wil spreken
Oud 13-12-2011, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Huhuhuhuhu Uptown Girls van Westlife op de radio wat een heerlijk kutlied is dat toch
Uptown Girl is ook hun enige cover, daardoor is het hun leukste nummer
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gewoon doen
Ja doei.
Verwijderd
Ja. Daar heb ik iets fantastisch op bedacht: Gewoon iedereen verwijderen waar je sowieso niet mee wil praten. Ik heb ook echt. 10 mensen in mijn lijst staan ofzo
Oud 13-12-2011, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ja doei.
Oud 13-12-2011, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja. Daar heb ik iets fantastisch op bedacht: Gewoon iedereen verwijderen waar je sowieso niet mee wil praten. Ik heb ook echt. 10 mensen in mijn lijst staan ofzo
Maar krijgt diegene dan geen melding dat je 'm hebt verwijderd? Dat vind ik dan ook wel weer een beetje confronterend
Oud 13-12-2011, 11:01
Verwijderd
Nee? Volgens mij niet. En wat boeit dat nou, je wilt toch niet met ze praten
Oud 13-12-2011, 11:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gebruiken jullie msn nog vaak?
Nope.
Oud 13-12-2011, 11:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Idd, en het is INTERNET. Het is niet dat je contact verbreekt met je buurman oid. Hoppa, uit de lijst.
Oud 13-12-2011, 11:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat betekent nog niet dat ik ruzie met ze wil
Oud 13-12-2011, 11:03
Verwijderd
He bah MSN
Oud 13-12-2011, 11:05
Verwijderd
Ja en? Ik doe er niet echt moeilijk over hoor Al zou iedereen mij uit zijn lijst verwijderen boeit mij dat nou
Oud 13-12-2011, 11:06
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel elfjarigen en america's next top models je in je msn lijst hebt, maar als die er niet bij zitten verwacht ik niet dat mensen ruzie gaan maken omdat je hun uit je lijst verwijdert.
Oud 13-12-2011, 11:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja en? Ik doe er niet echt moeilijk over hoor Al zou iedereen mij uit zijn lijst verwijderen boeit mij dat nou
Citaat:
Ik weet niet hoeveel elfjarigen en america's next top models je in je msn lijst hebt, maar als die er niet bij zitten verwacht ik niet dat mensen ruzie gaan maken omdat je hun uit je lijst verwijdert.
Ik ben altijd nogal bang wat mensen van me vinden enzo ik weet het, zou ik niet moeten doene enzo.
Oud 13-12-2011, 11:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar dan kunnen ze je alsnog aanspreken, tenzij je ze blokkeert.
Oud 13-12-2011, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Maar dan kunnen ze je alsnog aanspreken, tenzij je ze blokkeert.
Ja, maar dat doet hij bij automatisch blokkeren + verwijderen . Zodat ze je niet kunnen aanspreken
Oud 13-12-2011, 11:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, ik lees een boek over kunst in de openbare ruimte. Schrijfster pleit voor nieuwe term, namelijk 'publieke kunst', niet te verwarren met 'public art', dat volgens haar en heel andere betekenis heeft.
Citaat:
Met 'publieke' wordt eenzelfde referentiekader aangesneden als in het begrip 'publieke vrouw': prikkelend, uitnodigend om te gebruiken, voor iedereen (die wil betalen) toegankelijk, bereikbaar, actieve deelname vereist, aansluitend bij sluimerende, verborgen behoeften, waarneembaar voor degenen die het wil zien, een tijdelijke beleving biedend, buiten het gewone kader van visuele en andere prikkels vallend, een bijzondere positie in de samenleving.
Oud 13-12-2011, 11:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die nieuwe heeft trouwens heel relaxed Offline/Online weergeven voor sommige mensen, dus als je even slechts één iemand wil spreken, doe je gewoon dat, zonder dat de rest van je lijst dat ziet.
Is wat minder drastisch dan verwijderen, want wie weet wil je iemand later nog wel eens spreken, en dan heb je geen e-mailadres meer van ze.
Oud 13-12-2011, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lekkere associatie, publieke kunst en hoeren, supergoed idee
Oud 13-12-2011, 11:19
Verwijderd
Verwijderd
Goed, ik heb met mijn moeder gepraat en ik ga morgen voor mezelf OPKOMEN. "Meestal", zei mama, "leer je dat als je dertig bent, voor jezelf opkomen als je zo'n beetje verpletterd wordt, maar jij moet het nu doen. Ga dat dus maar doen."
Dat ga ik dus maar doen. Ik voel aan dat ik het kan!

Citaat:

Citaat:
Heel vaak. <3 Msn. <3

Citaat:
Jaaa, die is leuk!

Citaat:
Wô.
Verwijderd
Soms slaan wetenschappers een beetje door. (@CR)
Oud 13-12-2011, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Godsamme, ik lees een boek over kunst in de openbare ruimte. Schrijfster pleit voor nieuwe term, namelijk 'publieke kunst', niet te verwarren met 'public art', dat volgens haar en heel andere betekenis heeft.
Verwijderd
Ik ben nu ook erg gemotiveerd om mijn msn-lijst op te schonen.
Verwijderd
Ja Kat! Je bent speciaal, want jij ben 1 van de 10!

En ja, je moet voor jezelf leren opkomen en dat kan je vast heel goed.
Oud 13-12-2011, 11:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Soms slaan wetenschappers een beetje door. (@CR)
Duidelijk ja

Citaat:
Aan de kunstenaar mag de eis worden gesteld, dat hij bij het werken in de ‘publieke’ ruimte openstaat voor de mensen die hij daar met zijn kunst overvalt, dat zijn kunst net als de prostituee toegankelijk én prikkelend is.
Oud 13-12-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ja Kat! Je bent speciaal, want jij ben 1 van de 10!

En ja, je moet voor jezelf leren opkomen en dat kan je vast heel goed.
Ik hoop het! ;D Morgen komt het vervolg.
Oud 13-12-2011, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga dat mooi in mijn werkstuk citeren en het dan helemaal afkraken krijg ik misschien extra punten voor kritische houding
Oud 13-12-2011, 11:25
Verwijderd
Oud 13-12-2011, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dat mooi in mijn werkstuk citeren en het dan helemaal afkraken krijg ik misschien extra punten voor kritische houding
Oud 13-12-2011, 11:27
Verwijderd
Voordat ik heel hard ga juichen:

het bedrag dat achter "Te ontvangen of te verrekenen" staat, dat krijg je, yes? (mits positief natuurlijk). Ik weet het eigenlijk wel zeker, maar wil iemand anders het nog even bevestigen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten