Citaat:
Neuh, een studie houdt wel meer in dan stof stampen. Zeker bij beta opleidingen is het moeilijk om puur uit boeken vaardigheden aan te leren niet alleen omdat practica stuff onbetaalbaar is maar ook omdat je als leek geen inzicht hebt in wat een goede studieopbouw is en hoe je aangeleerde kennis kunt toetsen en toepassen. Al stelt een pretstudie in mijn ogen ook niet veel voor hoor.
|
Uiteraard heb je bij veel studies een Lab/practicum en daarbij ook de bijbehorende begeleiding nodig. Ik ben blij dat mensen niet zomaar doktor kunnen worden door thuis te studeren.
Maar het merendeel van studies kan je alle kennis online/thuis opdoen. Het enige wat je dan 'mist' is de interactie/feedback van docenten, hier zijn wel andere dingen voor te verzinnen echter. Ik ben het met je eens hoor maar mn punt was meer dat kennis gratis is en iedereen ook toegang heeft tot diezelfde boeken/lectures/informatie.
Er is geen reden waarom iemand die alleen thuis in zijn vrije tijd geschiedenis heeft gestudeerd geen onderzoek zou kunnen doen of 'wetenschappelijke' bijdrages zou kunnen leveren.
Citaat:
Wat stond hier dan?? 
|
Iets heel ergs