Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2011, 15:08
Verwijderd
SR is toch ook op tv? Maar is dat non stop? En op welke zender? Ik kan het steeds niet vinden.
Advertentie
Oud 21-12-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Waarom krijg je het eigenlijk warm in je buik van dingen met veel alcohol?
Alcohol zet je bloedvaten wijder, waardoor er meer bloed op een bepaalde plaats stroomt en bloed is warm. (Maar het oppervlak van je bloedvaten wordt wel groter waardoor je sneller afkoelt) Als de alcohol nét in je bloed is opgenomen, hebben de bloedvaten rondom je maag eventjes heel veel alcohol in zich voordat de alcohol verder door je lichaam verspreidt.
Oud 21-12-2011, 15:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
SR is toch ook op tv? Maar is dat non stop? En op welke zender? Ik kan het steeds niet vinden.
Op bepaalde tijdstippen ('s ochtends vroeg, rond 19:30 en 's nachts) wordt er rechtstreeks uitgezonden op Ned 1 of 3.

Maar je kunt de stream ook volgen op http://seriousrequest.3fm.nl/live
Oud 21-12-2011, 15:12
Verwijderd
Oeh dus ik kan wel op mn werk kíjken naar het glazen huis maar dan kan ik niet intussen werken. Dan kan ik beter m'n werk zo snel mogelijk afmaken zodat ik thuis kan gaan luisteren
Oud 21-12-2011, 15:17
Verwijderd
2unlimited!
Oud 21-12-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
2unlimited!
Oud 21-12-2011, 15:18
Verwijderd
Oh, ik kan het ook niet kijken op m'n werk, de internetverbinding kan het niet aan.
Oud 21-12-2011, 15:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, ik kan het ook niet kijken op m'n werk, de internetverbinding kan het niet aan.
Anders is er altijd nog 3FM

Offtopic: Hoe fucking irritant kun je zijn als buurman, ga ergens anders staan klussen met je pauperhout. /chaggo
Oud 21-12-2011, 15:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmm mijn werkstuk is eigenlijk wel af-isch. Maar ik vind het nogal eng om het écht als af te zien en de boel te printen en in te leveren
Oud 21-12-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:

Offtopic: Hoe fucking irritant kun je zijn als buurman, ga ergens anders staan klussen met je pauperhout. /chaggo
Maar dat is het probleem dus juist, mijn werkcomputer heeft geen geluid en mijn werkkamergenote heeft haar radio opgesloten!
Oud 21-12-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:

Je moet niet zeuren, jij kan zoveel SR kijken als je wil! Ik moet telkens werken en slapen en dan mis ik Gerard
Oud 21-12-2011, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Hmmm mijn werkstuk is eigenlijk wel af-isch. Maar ik vind het nogal eng om het écht als af te zien en de boel te printen en in te leveren
Hmm iemand laten doorlezen ter geruststelling? Als het even kan een studiegenoot want dan kun je ruilen
Oud 21-12-2011, 15:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm iemand laten doorlezen ter geruststelling? Als het even kan een studiegenoot want dan kun je ruilen
Mijn vriendin/studiegenootje die hier naast me zit heeft het even een béétje te druk met haar eigen werkstuk
Oud 21-12-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendin/studiegenootje die hier naast me zit heeft het even een béétje te druk met haar eigen werkstuk
Maar als zij klaar is! Of is er dan geen tijd meer?
Oud 21-12-2011, 15:27
Verwijderd
Ik ben echt ZO ontzettend geďrriteerd nu. Volgens mij ben ik bijna boos. Of ja, als je boos bent ga je schreeuwen toch? Dat doe ik niet. Ik kan niet schreeuwen. Maar ik heb het gevoel dat ik moet huilen terwijl ik mijn tanden zo half op elkaar bijt, dat is toch wel een beetje een teken van woede, denk ik.
Oud 21-12-2011, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar als zij klaar is! Of is er dan geen tijd meer?
Ik denk dat zij vrijdag om ongeveer 5 voor 12 klaar is. De deadline is om 12 uur.
Oud 21-12-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt ZO ontzettend geďrriteerd nu. Volgens mij ben ik bijna boos. Of ja, als je boos bent ga je schreeuwen toch? Dat doe ik niet. Ik kan niet schreeuwen. Maar ik heb het gevoel dat ik moet huilen terwijl ik mijn tanden zo half op elkaar bijt, dat is toch wel een beetje een teken van woede, denk ik.
Ja dat is gewoon boos hoor, daar hoef je niet bij te schreeuwen waarom ben je boos?
Oud 21-12-2011, 15:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je moet niet zeuren, jij kan zoveel SR kijken als je wil! Ik moet telkens werken en slapen en dan mis ik Gerard
Ja, leuk als het amper verstaanbaar is Ik heb alle recht om hier chaggo om te worden!
Oud 21-12-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, leuk als het amper verstaanbaar is Ik heb alle recht om hier chaggo om te worden!
Dan zet je het geluid harder ZEIKERD.
Oud 21-12-2011, 15:32
Verwijderd
Whehe, de scholierenstaking is uit de hand gelopen
Oud 21-12-2011, 15:32
Verwijderd
Ja sukkels :')
Oud 21-12-2011, 15:34
Verwijderd
Die caramelised pear thee ruikt echt SUPER lekker. Hij smaakt gewoon naar thee.

Hé! Ik kan dus weer ruiken!
Oud 21-12-2011, 15:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan zet je het geluid harder ZEIKERD.
Moet jij niet werken?

En wat is er gebeurd dan? Oh, nostalgische gevoelens ineens, denkend aan de scholierenrellen in 1999
Oud 21-12-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is gewoon boos hoor, daar hoef je niet bij te schreeuwen waarom ben je boos?
O omg. Dat ben ik echt al zo lang niet meer geweest.

Ik ben boos omdat mijn pleegmoeder een KRENG is. Ik was vandaag bij mijn tante langsgeweest, en dan krijg ik altijd een heleboel kritiek over me heen, en ze stelt me allerlei vragen over hun en bij ieder antwoord dat haar niet bevalt schudt ze haar hoofd en zegt ze dat ik blij mag zijn dat ik er niet meer woon. En net heb ik kleren gewassen, en ze schreeuwde dat ik niks kan en dat ik dom ben. Daarna gooide ze al mijn opgehangen kleren in een teil en zei dat ik ze op moest hangen over de verwarming, maar die is vet klein en het paste niet. Dus mijn pleegzus zei dat ik ze moest hangen in de zaal. Ik ging daar kleren ophangen over de verwarming, en toen kwam zij binnen 'WAT BEN JE AAN HET DOEN ONNOZEL KIND GA NAAR JE EIGEN KAMER EN HANG DAAR JE KLEREN OP.' - 'Maar J zei dat ik mijn kleren hier moest ophangen omdat er geen plaats is!'. 'WAT GEEN PLAATS GA WEG HIER JE MAAKT ALLES WAAR JE GAAT KAPOT. HOE BEN JE OOIT ZO OUD GEWORDEN ZONDER GEHEUGEN OF HUISHOUDELIJK INZICHT. HANG ALLES OVER DIE DAAR. EN MORGEN GA JE HET SCHOOLHOOFD BELLEN OM TE ZEGGEN DAT JE JE STEM TEGEN MIJ VERHEFT HOE KUN JE DOM KIND.' En daarna bleef ze maar zeggen dat ik niks kon en dom ben en alles. Ik snap het best als je een opvliegend karakter hebt, maar als ik iets fout doe kan ze het toch gewoon zeggen? Ik doe al zo mijn best om een goed kind te zijn, maar het is toch nooit goed voor haar. En dan gaat ze tegen iedereen zeggen dat ik kut ben terwijl ik van haar niet eens tegen mijn ouders mag zeggen als ze zich als kleine kindje gedraagt. Maar dat maakt niet uit want JE BENT EEN DOM ONNOZEL WESTERS KIND en WIJ HEBBEN ONZE CULTUUR DUS IK MAG DOEN WAT IK WIL EN JIJ PAST JE MAAR AAN.

Ik ben zó blij dat ik overmorgen hier weg mag. rgih4309848ytuhfbvj
Oud 21-12-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Die caramelised pear thee ruikt echt SUPER lekker. Hij smaakt gewoon naar thee.

Hé! Ik kan dus weer ruiken!
Dat vind ik altijd zo jammer, ik heb gemberthee die goddelijk ruikt, echt naar sterke gember... hij smaakt naar gewone thee met een licht vissige smaak
Oud 21-12-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Moet jij niet werken?

En wat is er gebeurd dan? Oh, nostalgische gevoelens ineens, denkend aan de scholierenrellen in 1999
Ik moet weg om 17:15
Oud 21-12-2011, 15:38
Verwijderd
Wat is er aan de hand dan met scholierenstakingen?
Oud 21-12-2011, 15:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik lees hier dat 9 scholieren zijn gearresteerd wegens vuurwerk..? Is dat alles?

Ik snap sowieso niet waarom ze staken. Big deal, 40 uur extra. Maar goed, als 15-jarige ageer je al gauw tegen dat soort overheidsplannen.
Oud 21-12-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:

*rant over veeleisende pleegmoeder*

eek dat is ook wel voldoende reden om boos te zijn!
Verwijderd
Citaat:
HOE BEN JE OOIT ZO OUD GEWORDEN ZONDER GEHEUGEN OF HUISHOUDELIJK INZICHT.

Maar wat een kutwijf. Je hebt al een ander adres, toch? Kun je daar wel gewoon een halfjaar blijven?
Verwijderd
Wat intens stom, Aldan
Oud 21-12-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:

Ik ben boos omdat mijn pleegmoeder een KRENG is. Ik was vandaag bij mijn tante langsgeweest, en dan krijg ik altijd een heleboel kritiek over me heen, en ze stelt me allerlei vragen over hun en bij ieder antwoord dat haar niet bevalt schudt ze haar hoofd en zegt ze dat ik blij mag zijn dat ik er niet meer woon. En net heb ik kleren gewassen, en ze schreeuwde dat ik niks kan en dat ik dom ben. Daarna gooide ze al mijn opgehangen kleren in een teil en zei dat ik ze op moest hangen over de verwarming, maar die is vet klein en het paste niet. Dus mijn pleegzus zei dat ik ze moest hangen in de zaal. Ik ging daar kleren ophangen over de verwarming, en toen kwam zij binnen 'WAT BEN JE AAN HET DOEN ONNOZEL KIND GA NAAR JE EIGEN KAMER EN HANG DAAR JE KLEREN OP.' - 'Maar J zei dat ik mijn kleren hier moest ophangen omdat er geen plaats is!'. 'WAT GEEN PLAATS GA WEG HIER JE MAAKT ALLES WAAR JE GAAT KAPOT. HOE BEN JE OOIT ZO OUD GEWORDEN ZONDER GEHEUGEN OF HUISHOUDELIJK INZICHT. HANG ALLES OVER DIE DAAR. EN MORGEN GA JE HET SCHOOLHOOFD BELLEN OM TE ZEGGEN DAT JE JE STEM TEGEN MIJ VERHEFT HOE KUN JE DOM KIND.' En daarna bleef ze maar zeggen dat ik niks kon en dom ben en alles. Ik snap het best als je een opvliegend karakter hebt, maar als ik iets fout doe kan ze het toch gewoon zeggen? Ik doe al zo mijn best om een goed kind te zijn, maar het is toch nooit goed voor haar. En dan gaat ze tegen iedereen zeggen dat ik kut ben terwijl ik van haar niet eens tegen mijn ouders mag zeggen als ze zich als kleine kindje gedraagt. Maar dat maakt niet uit want JE BENT EEN DOM ONNOZEL WESTERS KIND en WIJ HEBBEN ONZE CULTUUR DUS IK MAG DOEN WAT IK WIL EN JIJ PAST JE MAAR AAN.

*knuffel*
Oud 21-12-2011, 15:41
Verwijderd
Wat een heks ja
Oud 21-12-2011, 15:42
Verwijderd
Citaat:
eek dat is ook wel voldoende reden om boos te zijn!
Dat vond ik ook! En nu ben ik niet meer boos en verbaas me over deze karakterverdieping. Ik was gewoon bóós!

Citaat:

Maar wat een kutwijf. Je hebt al een ander adres, toch? Kun je daar wel gewoon een halfjaar blijven?
Ja, maar het is een uur in de bus zitten naar mijn school, dus niet echt een briljant-geweldige situatie. Maar of ik hier terug kan komen is ook niet echt zeker omdat hun geld best wel op is.

'Ze blijven met je slepen', zei de vrouw van de zoon van de halfbroer van de neef van mijn opa vandaag tegen me, 'je wordt ons verhuiskikkertje. '. 't Is wel goed, ik word wel verhuiskikkertje.
Oud 21-12-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik lees hier dat 9 scholieren zijn gearresteerd wegens vuurwerk..? Is dat alles?

Ik snap sowieso niet waarom ze staken. Big deal, 40 uur extra. Maar goed, als 15-jarige ageer je al gauw tegen dat soort overheidsplannen.
Ja, ik hoor al precies hoe sommige klasgenoten op zoiets zouden reageren, in V4 ofzo. "VEERTIG UUR! Dat is een hele werkweek! Weet je hoeveel ik verdien in een week werken? Tweehonderd euro ofzo! Gaat de regering mij dat geven?"

En anders wel:

"Veertig uur! We hebben al het dertigdubbele aan tussenuren! Ze raken zeker in de knel met de roosters dus dat denken ze op te lossen door gewoon meer uren te verplichten! Maar goed beleid maken, ho maar! VEERTIG UUR!"
Oud 21-12-2011, 15:44
Verwijderd
Wij niet, trouwens. Wij zouden onze schouders ophalen en een extra week spijbelen. /tuig
Oud 21-12-2011, 15:45
Verwijderd
Je mag pas klagen over die veertig uur extra als je altijd je huiswerk al af hebt in de les waardoor je die veertig uur niks meer te doen hebt. Al kan je dan natuurlijk altijd nog een nieuwe hobby ontwikkelen. Misschien komt er zo wel een heel grote origami-opleving in Nederland.
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het is een uur in de bus zitten naar mijn school, dus niet echt een briljant-geweldige situatie. Maar of ik hier terug kan komen is ook niet echt zeker omdat hun geld best wel op is.

'Ze blijven met je slepen', zei de vrouw van de zoon van de halfbroer van de neef van mijn opa vandaag tegen me, 'je wordt ons verhuiskikkertje. '. 't Is wel goed, ik word wel verhuiskikkertje.
In welke stad zit je dan? Het is wel lastig omdat je daar ook niet weg wil, begrijp ik.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, ik vond het op 16-jarige leeftijd ook ontzettend leuk om te zeiken op de Tweede Fase. Het was toen ook nog wel een rommeltje, dus terecht, en de regering is nog steeds kut, maar onze staking ging tenminste nog om de gehele Tweede Fase. Staken om 40 uur extra daarentegen is gewoon pauper. :')
Verwijderd
Het probleem is meer dat de docenten dus ineens ook meer uren moeten gaan werken. Maar ik denk niet dat de leerlingen daarom staken.
Oud 21-12-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Staken om 40 uur extra daarentegen is gewoon pauper. :')
Ik zou dat ook doen. Kom nou, 40 uur.
Oud 21-12-2011, 15:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh tussenstand SR!
Verwijderd
Citaat:
Oh tussenstand SR!
Verwijderd
Citaat:
Het probleem is meer dat de docenten dus ineens ook meer uren moeten gaan werken. Maar ik denk niet dat de leerlingen daarom staken.
Oud 21-12-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
In welke stad zit je dan? Het is wel lastig omdat je daar ook niet weg wil, begrijp ik.
Ik PM je wel even welke stad. En er zijn elders in Rusland (en in de Oekraďne, maar goed, wat moet een mens in de Oekraďne) wel mensen bij wie ik zou kunnen/willen wonen, maar dan heb ik een beetje een probleem met school geloof ik.
Oud 21-12-2011, 15:49
Verwijderd
Ik had in de 4e t/m 6e trouwens 36 lesuren, dus dat is 30 klokuur, dus dat is met 40 lesweken 1200 uur per jaar. Dus wat nou '40 uur meer' het wordt nu 1040 uur toch?
Oud 21-12-2011, 15:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zou dat ook doen. Kom nou, 40 uur.
Als ik 16 was ook, maar ja, ik vind een staking hier ietsje overdreven.

Al snap ik ook niet waarom er nog 40 uur bij moet. Laten ze er eerst maar voor zorgen dat de kwaliteit er op vooruit gaat! 40 uur aan les in Nederlandse spelling zie ik wel zitten
Oud 21-12-2011, 15:50
Verwijderd
Ik struikel telkens over dat 'boldy'
Oud 21-12-2011, 15:52
Verwijderd
Haha, het sapje van vandaag:

55 gram Avocado
74 gram tomatensap
2,5 gram rode peper
4,2 gram framboos
93,5 gram mais (uit blik incl. vocht)
62 gram gele bieten sap