Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je kunt de stream ook volgen op http://seriousrequest.3fm.nl/live
||
Citaat:
![]() Offtopic: Hoe fucking irritant kun je zijn als buurman, ga ergens anders staan klussen met je pauperhout. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben echt ZO ontzettend geďrriteerd nu. Volgens mij ben ik bijna boos. Of ja, als je boos bent ga je schreeuwen toch? Dat doe ik niet. Ik kan niet schreeuwen. Maar ik heb het gevoel dat ik moet huilen terwijl ik mijn tanden zo half op elkaar bijt, dat is toch wel een beetje een teken van woede, denk ik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben boos omdat mijn pleegmoeder een KRENG is. Ik was vandaag bij mijn tante langsgeweest, en dan krijg ik altijd een heleboel kritiek over me heen, en ze stelt me allerlei vragen over hun en bij ieder antwoord dat haar niet bevalt schudt ze haar hoofd en zegt ze dat ik blij mag zijn dat ik er niet meer woon. En net heb ik kleren gewassen, en ze schreeuwde dat ik niks kan en dat ik dom ben. Daarna gooide ze al mijn opgehangen kleren in een teil en zei dat ik ze op moest hangen over de verwarming, maar die is vet klein en het paste niet. Dus mijn pleegzus zei dat ik ze moest hangen in de zaal. Ik ging daar kleren ophangen over de verwarming, en toen kwam zij binnen 'WAT BEN JE AAN HET DOEN ONNOZEL KIND GA NAAR JE EIGEN KAMER EN HANG DAAR JE KLEREN OP.' - 'Maar J zei dat ik mijn kleren hier moest ophangen omdat er geen plaats is!'. 'WAT GEEN PLAATS GA WEG HIER JE MAAKT ALLES WAAR JE GAAT KAPOT. HOE BEN JE OOIT ZO OUD GEWORDEN ZONDER GEHEUGEN OF HUISHOUDELIJK INZICHT. HANG ALLES OVER DIE DAAR. EN MORGEN GA JE HET SCHOOLHOOFD BELLEN OM TE ZEGGEN DAT JE JE STEM TEGEN MIJ VERHEFT HOE KUN JE DOM KIND.' En daarna bleef ze maar zeggen dat ik niks kon en dom ben en alles. ![]() ![]() Ik ben zó blij dat ik overmorgen hier weg mag. rgih4309848ytuhfbvj ![]() |
![]() |
|
Ik lees hier dat 9 scholieren zijn gearresteerd wegens vuurwerk..? Is dat alles?
Ik snap sowieso niet waarom ze staken. Big deal, 40 uur extra. Maar goed, als 15-jarige ageer je al gauw tegen dat soort overheidsplannen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
'Ze blijven met je slepen', zei de vrouw van de zoon van de halfbroer van de neef van mijn opa vandaag tegen me, 'je wordt ons verhuiskikkertje. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En anders wel: "Veertig uur! We hebben al het dertigdubbele aan tussenuren! Ze raken zeker in de knel met de roosters dus dat denken ze op te lossen door gewoon meer uren te verplichten! Maar goed beleid maken, ho maar! VEERTIG UUR!" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je mag pas klagen over die veertig uur extra als je altijd je huiswerk al af hebt in de les waardoor je die veertig uur niks meer te doen hebt. Al kan je dan natuurlijk altijd nog een nieuwe hobby ontwikkelen. Misschien komt er zo wel een heel grote origami-opleving in Nederland.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik vond het op 16-jarige leeftijd ook ontzettend leuk om te zeiken op de Tweede Fase. Het was toen ook nog wel een rommeltje, dus terecht, en de regering is nog steeds kut, maar onze staking ging tenminste nog om de gehele Tweede Fase. Staken om 40 uur extra daarentegen is gewoon pauper. :')
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Al snap ik ook niet waarom er nog 40 uur bij moet. Laten ze er eerst maar voor zorgen dat de kwaliteit er op vooruit gaat! 40 uur aan les in Nederlandse spelling zie ik wel zitten ![]()
|
|