Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ging eerst met een vriendin lunchen in de stad en toen bleef ik maar in de stad met haar, extreem soggen... en nu ga ik verder soggen achter de computer en straks verder soggen in de keuken vrees ik... hmmm... Laat ik in ieder geval íets doen voordat boodschappen ga doen... Ja, ik ga nú Word openen en de intro schrijven! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net avondgegeten met koekjes die Marja heetten en thee. En zefir. Verder pastte er helemaal niks in me, want ik heb ontbeten met de kerstresten van gister en middaggegeten met de kerstdingen van vandaag. Eigenlijk had ik ook nog kaas die ik op moest eten ('je gaat nog dood van de honger!1!1!') maar die heb ik aan de hond gevoerd. /onverantwoordelijke puber die liever koekjes dan kaas eet
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sneeuwmeisje langs de deuren had ik wel genoeg snoep om een week of twee niet meer te hoeven. ![]() Grapje, dat was een leugen, snoep. <3 Zoetigheid. <3 Ik kom hoor. |
![]() |
|
Die sinaasappel meuk die erbovenop zit is zo lekker dat ik gisteren letterlijk de kom heb schoongelikt. NOMZ!
Nu niet denken dat ik fantastische bakskillz heb, want het komt uit een pakje. Van de Lidl. ![]() Maar hun bakmixen zijn echt de shit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|