Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 19:40
Geel
Geel is offline
Niet om radicaal een kant te kiezen of zo, maar het lijkt me in het vervolg wel een idee om rode kaarten voor één spel te negeren als er echt heel veel spelers rode kaarten hebben gekregen en als er juist dáárdoor niet genoeg spelers zijn voor een volgend spel.

Maar dat is nu niet het geval. Dus ik stel ook voor om nu even te wachten en over een aantal weken of zo een nieuw topic te openen om het spel nog een keer (proberen te) beginnen.
Oud 08-02-2012, 15:56
Fantôme
Fantôme is offline
Maar mee eens dat een fb dit topic dichtgooid en we het over een week of wat nog eens proberen?
Oud 08-02-2012, 16:44
Martiño
Martiño is offline
Gewoon niet meer reageren en wachten tot iemand er weer nieuw leven in blaast
Oud 09-02-2012, 02:31
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Aan die 4 ligt het echt niet, fizzle en flyaway spelen sowieso bijna nooit, dus dan zijn het er maar 2 (apate en neko).

Mensen hebben er gewoon even geen zin in I guess, shit happens.
Dit. Die vier kaarten zijn niet de oorzaak van het huidige gebrek aan animo. Allevier de spelers zijn geen die-hards die standaard mee spelen.
De rode kaarten kwijt schelden lijkt me onverstandig. Die zijn er met een reden; wat dat betreft ook eens met Martin.

Het zal eerder mee spelen dat het vorige spel erg intensief was. Niet alleen waren er veel spelers, het werd ook lastiger doordat je niet wist met wie je aan het spelen was.
Maar vooral vind ik persoonlijk dat de sfeer het afgelopen jaar steeds minder wordt (en daar ben ik zelf ook schuldig aan), en het spel simpelweg minder uitnodigd tot mee spelen.

Het topic sluiten en over een maandje opnieuw proberen, lijkt me een prima oplossing.
Oud 09-02-2012, 09:50
Verwijderd
Even tussendoor Ik heb een rode kaart maar ik zou anders wel meedoen. Maar ik ben ook niet zo voor het opheffen van de rode kaarten.
Oud 09-02-2012, 13:03
Martiño
Martiño is offline
slotje op dit topic dan?
Oud 09-02-2012, 13:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Prima

Regels voor berichten