Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Op welke datum(s) zou jij naar de Sex-meeting willen komen?
25 augustus 11 22.92%
1 september 17 35.42%
8 september 14 29.17%
15 september 18 37.50%
22 september 20 41.67%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Grr, das gemeen Ik wil best, maar ik denk niet dat mijn moeder mij (en Maartje) wil brengen... Dan heb ik dus weinig keus. Kijk, jullie hebben allemaal OV's, das allemaal mooi makkelijk, maar die heb ik dus niet. Bovendien ben ik zoals ik al zei blut...
ja waarom woon je dan ook helemaal in....in......*klikt op info*.....hmmz naja waar je dan ook woont
Ik heb trouwens helemaal geen OV!!
Citaat:

En jij moet sowieso, ook als ik niet kan!
naja zeg
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

ja waarom woon je dan ook helemaal in....in......*klikt op info*.....hmmz naja waar je dan ook woont
Ik heb trouwens helemaal geen OV!!

naja zeg
Vroomshoop, 15 km van Almelo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 13:16
Koen
Koen is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Kijk, jullie hebben allemaal OV's, das allemaal mooi makkelijk, maar die heb ik dus niet. Bovendien ben ik zoals ik al zei blut...
De meeste mensen díe een OV hebben (waar ik sowieso al niet onder val) hebben een OV voor door-de-weeks treingebruik, daar heb je dus weinig aan op een zondag Maar ik heb nog geen rijbewijs, dus ook daar kan ik je niet mee helpen..

Zou overigens wel fijn zijn als meer mensen zeker zouden weten dat ze komen, anders staan we daar straks met z'n 5-en, ook niet bijzonder veel ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 17:08
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Koen schreef:
Zou overigens wel fijn zijn als meer mensen zeker zouden weten dat ze komen, anders staan we daar straks met z'n 5-en, ook niet bijzonder veel ofzo.
Mocht het een troost voor je zijn: dat is altijd nog meer dan het aantal bezoekers dat afgelopen zaterdag de meeting van het exacte vakkenforum bezochten. Dat waren er namelijk maar 2: ik en Yan Grange (Tampert), maar hij en ik zijn het er in ieder geval over eens dat het wel voor herhaling vatbaar is.
Oud 11-09-2002, 23:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik neem hoogstwaarschijnlijk iemand mee. Ze is heeeeeeeeeel liev en is niet lastig (en ik wil dr graag meeten en zo sla ik 2 vliegen in 1 klap ).
Oud 12-09-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Ik neem hoogstwaarschijnlijk iemand mee. Ze is heeeeeeeeeel liev en is niet lastig (en ik wil dr graag meeten en zo sla ik 2 vliegen in 1 klap ).
Verteeeel?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 10:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Verteeeel?
You'll see.......
Oud 13-09-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

You'll see.......
Niet dus
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 23:16
Koen
Koen is offline
Spijt me mensen, maar ik kom ook niet. Ik vind de opkomst wel érg laag om daarvoor m'n vrije zondag op te offeren om naar Utrecht te gaan, bovendien is m'n zondag helemaal niet zo vrij aangezien ik behoorlijk omkom in 't werk wat ik nog voor school moet verrichten. Spijt me, maar tis echt niet anders.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 06:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
o maar ik kom gewoon hoor.
Oud 14-09-2002, 07:26
Verwijderd
Ik kom ook gewoon.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 10:18
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Koen schreef:
Spijt me mensen, maar ik kom ook niet. Ik vind de opkomst wel érg laag om daarvoor m'n vrije zondag op te offeren om naar Utrecht te gaan, bovendien is m'n zondag helemaal niet zo vrij aangezien ik behoorlijk omkom in 't werk wat ik nog voor school moet verrichten. Spijt me, maar tis echt niet anders.
Ik kom in ieder geval wel, ook al is de opkomst dan misschien niet zo groot. Misschien dat we elkaar op een volgende meeting alsnog tegenkomen. In ieder geval succes met je schoolwerkzaamheden. Mocht je er toevallig wat voor voelen om buiten het forum om met mij over sexuele of andere onderwerpen te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
Oud 14-09-2002, 11:23
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zal ook aanwezig zijn.
Oud 14-09-2002, 19:42
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
www.ns.nl zegt:

13:00 Hertogenbosch ('s) 3a/b Utrecht Centraal Intercity
13:29 Utrecht Centraal 7a/b

ben er dus een half uurtje te vroeg.
Oud 14-09-2002, 21:45
Verwijderd
Ik reis samen met Pim (Unexplained).

13:43 komt onze trein aan in Utrecht als het goed is.

Sterkte :-P
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 00:54
Verwijderd
Ik kom niet Geen vervoer. Aangezien Roelof mijn mama niet wou overtuigen...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 05:02
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik kom niet Geen vervoer. Aangezien Roelof mijn mama niet wou overtuigen...
Dat wou ik best!!! Ik zei alleen dat ik dacht dat jij dat beter kon dan ik . Je weet best hoe graag ik jou wil zien .
Oud 15-09-2002, 06:44
Verwijderd
Wie komen er nu eigenlijk allemaal? Tot nu toe zie ik:

- Unexplained
- Mathfreak
- jnieuwelaar
- 'I'he Prophet

Van Alicia S. weet ik inmiddels tot mijn spijt dat ze niet komt. Welke mensen zie ik hier over het hoofd?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:44
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
kutzooi, geen vrouwen

Oud 15-09-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
kutzooi, geen vrouwen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 11:17
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
kutzooi, geen vrouwen

Weet je wat dat betekent?
Dat we over mannen dingen kunnen praten en ons ook als zodanig kunnen gedragen (bier drinken e.d.) zonder ons daarvoor te hoeven verantwoorden.
Oud 15-09-2002, 17:44
Verwijderd
Het was wel gezellig Vooral de discussies vond ik humor

Ik ben onverhoopt iets vroeger weg gegaan, aangezien ik lichamelijk een wrak ben momenteel, maar dat komt wel weer goed.

Trouwens, ff een testje: JIJ BENT EEN VUILE IDIOOT.

Sociaal, competent of fysiek? Uw keuze
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 18:05
mathfreak
mathfreak is offline
Ik was vanmiddag wel op Utrecht Centraal, maar omdat ik het meetingpunt niet heb kunnen vinden ben ik jullie misgelopen, zodat ik maar weer terug naar huis ben gereisd. Om een herhaling te voorkomen zou ik voor willen stellen om bij een volgende meeting aan te geven waar het meetingpunt zich precies bevindt (een specifiek perron, de stationsrestauratie of iets dergelijks), zodat iedereen precies weet waar hij of zij moet zijn. Op zo'n groot station als Utrecht Centraal is dat naar mijn idee zonder meer aan te bevelen.
Oud 15-09-2002, 18:53
Verwijderd
Oh mijn goden

Wij stonden tot 14:15 op Centraal te wachten.

Hoe zie jij eruit precies? Wat voor kleding had je aan? Nog andere kenmerken?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 19:04
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
******** schreef:
Oh mijn goden

Wij stonden tot 14:15 op Centraal te wachten.

Hoe zie jij eruit precies? Wat voor kleding had je aan? Nog andere kenmerken?
Hoe ik er uit zie kun je lezen in een van mijn replies op de eerste pagina (die van 16-08-2002 om 23.50 uur). Ik droeg een donkerblauw spijkerjack en lichtblauwe jeans. Verder ben ik, zoals je in die reply kunt lezen, brildragend en heb ik een baard. Waar stonden jullie precies (even in aanmerking nemend dat Utrecht Centraal voor veel bezoekers van de meeting die daar niet of nauwelijks komen toch een vreemde plek is)?
Oud 15-09-2002, 20:45
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik was vanmiddag wel op Utrecht Centraal, maar omdat ik het meetingpunt niet heb kunnen vinden ben ik jullie misgelopen, zodat ik maar weer terug naar huis ben gereisd. Om een herhaling te voorkomen zou ik voor willen stellen om bij een volgende meeting aan te geven waar het meetingpunt zich precies bevindt (een specifiek perron, de stationsrestauratie of iets dergelijks), zodat iedereen precies weet waar hij of zij moet zijn. Op zo'n groot station als Utrecht Centraal is dat naar mijn idee zonder meer aan te bevelen.
We kunnen voortaan beter GSM-nummers uitwisselen..dat scheelt al.
Ik had Yan nog gebeld, maar die had je nummer ook niet
Oud 16-09-2002, 06:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
het was wel gezellig.
Oud 16-09-2002, 17:54
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
******** schreef:
Het was wel gezellig Vooral de discussies vond ik humor

Ik ben onverhoopt iets vroeger weg gegaan, aangezien ik lichamelijk een wrak ben momenteel, maar dat komt wel weer goed.

Trouwens, ff een testje: JIJ BENT EEN VUILE IDIOOT.

Sociaal, competent of fysiek? Uw keuze

Word ik mentaal bedreigd???? Fysiek, competent.......????
Nee, dus reactie: niks!

Om het even over de meeting te hebben!
Kvond m heel gezellig, de moeite waart om 3h te reizen tot in Utrecht.

groeten
jan

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 17:57.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:10
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
wij (ufo2230 en ik dus) zijn in utrecht ook niet bekend (eigenlijk in geheel nederland totaal niet bekend), dus hebben wij maar gelijk de eerste de beste treinreiziger aangeklampt en gevraagd of hij per toeval ergens een blauwe vlag wist staan...
beter goed op tijd en onnodig vragen dan te lang zoeken was onze redenering...
de meeting was echt wel tof , en als ik nog eens in rotterdam kom ga ik zékerrrrrr nog eens ne steak eten!

xxx Elke
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:13
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
kutzooi, geen vrouwen

*zwaait*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:30
Unexplained
Unexplained is offline
Jan en Elke, hebben jullie ook MSN?
Mijn MSN-adres is pim@scholieren.com.
Oud 16-09-2002, 20:24
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

We kunnen voortaan beter GSM-nummers uitwisselen..dat scheelt al.
Ik had Yan nog gebeld, maar die had je nummer ook niet
Ik heb zelf geen GSM, dus dat Yan mijn nummer niet had is niet zo verwonderlijk.
Oud 16-09-2002, 21:29
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Ik heb zelf geen GSM, dus dat Yan mijn nummer niet had is niet zo verwonderlijk.

Een man geďnteresseerd in vernuft zonder GSM...uniek
Oud 17-09-2002, 15:22
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
*zwaait*
Met "Kut geen vrouwen" bedoelt hij: "Verdraaid! Er zijn geen vrijgezelle vrouwen waar ik als een vlieg omheen kan draaien"
Oud 17-09-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Met "Kut geen vrouwen" bedoelt hij: "Verdraaid! Er zijn geen vrijgezelle vrouwen waar ik als een vlieg omheen kan draaien"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
Jan en Elke, hebben jullie ook MSN?
Mijn MSN-adres is pim@scholieren.com.
*toegevoegd heeft*

********, kun jij me ook ff toevoegen op msn?? elke_vanhoof@hotmail.com

fijn

xxx
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 06:41
Verwijderd
Waarom wil iedereen mij direct op MSN hebben?

Ik ben (weer ) aan het minderen daarmee, aangezien ik al véél te véél achter de PC zit

Je kunt me wel mailen op ********81@yahoo.com.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 22:55
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Zijn er al foto´s?

Regels voor berichten