| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Maar dat kon ik wel zien dus, maar je broer heeft waarschijnlijk ingesteld dat zijn wall openbaar is of voor vrienden van vrienden.Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, zelfs een beetje homofoob Citaat:
Dat wordt best veel gezegd hoor! Iemand waarvan je vroeger dacht, mwah, sukkeltje/lelijk/kneus/nerd en die er dan 10 jaar later opeens behoorlijk goed uitziet en dan denk je WEL VERDORIE. Behalve dat ik dat dan niet over m'n broertje denk natuurlijk
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Ah, jammer! Niet goed opgevoed sann. ![]() Citaat:
Behalve als het twee knappe slanke gespierde Braziliaanse tweelingbroertjes/modellen betreft natuurlijk.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
, er is een reden dat ik mijn e-mail niet op het forum zet, namelijk omdat ik niet door random mensen gemaild of toegevoegd wil worden. Maar goed, ik stoor me daar verder niet zo heel erg aan, zo lang ik niet lastig word gevallen met mailtjes die ik niet wil ontvangen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest vooral heel hard lachen dat mijn broertje en ik precies tegelijkertijd dit postten: Ik: Duivelsgebroed ben je. Hij: Vette antichrist. En ja, ik weet het, ik zal mijn moeder er eens op aanspreken
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik mijn broertje vertelde dat ik op meisjes viel, zei hij 'o en waarom moest ik dit weten?! Alsof mij dat boeit. Zolang je maar geen seks hebt, ik wil niet dat mijn zus wie dan ook gaat afzuigen.'
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tegenover vrouwelijke homo's is ie helemaal niet homofoob natuurlijk. En tegenover homo's ook niet, behalve als ze dicht in de buurt komen, dan vindt ie ze eng
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar: Dingaantouwtje Vlakbij Leeuwarden Vraag & Aanbod, Welkom & Voorstellen Nog steeds forumbaas hoor!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
25 januari 2012: En op Tieners en Pubers neemt Mr. Mark het van Dingaantouwtje over. 22 januari 2012: Dingaantouwtje stopt als forumbaas op Dansen op Papier. Em. neemt het daar van hem over. |
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Groeit hij wel overheen hoor. Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: ik twijfel, misschien ook wel 24
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik weet het, ik ben ook heel eng. Hij zou niet de eerste 'hetero' zijn die ik tegenkom waar ik een paar uur later mee sta te zoenen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb weinig hoop, zelfs mijn beste vrienden/vriendinnen van na mijn achterhoek tijdperk hebben op 1 of 2 na nooit mijn broertje ontmoet. En die twee die 'm wel hebben ontmoet, hebben 'm ontmoet op Lowlands. Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Je beschrijft het een beetje alsof je leven een Omroep Max-dramaserie is. ![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn broertje heeft geen seks
|
|
|
|
||||