Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2012, 16:35
Martiño
Martiño is offline
Dingaantouwtje naamzoek, waarom krijg ik steeds mailtjes van je fanhyve?
Ik wil geen mailtjes van hyves of je fanclub, zeker niet als ik al honderd keer op het afmeldlinkje heb geklikt! Kappen aub!
Oud 07-02-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, het werd me even allemaal te veel. Zeven concentratiekampen overleefd, acht hersentumoren gehad, drie scheidingen, twee kinderen dood, en dan ben jij ook nog eens kaal.
Waarom hoorde ik Xander de Buisonjé (schrijf je z'n achternaam zo?) zingen "Soms wordt het allemaal.. EVENTJES TE VEEL // en bij jou zijn is dan alles.. WAT IK WIIIIIIIL" toen ik je eerste zin las?
Oud 07-02-2012, 16:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou als baby nog niet dus

Maar ik twijfel of we het nu wel over hetzelfde hebben. Je bedoelt die uberlelijke babyfoto's die ik op zijn wall heb gepost? Want die staan niet op de mijne!
Oh oke! Nu snap ik het. Maar dat kon ik wel zien dus, maar je broer heeft waarschijnlijk ingesteld dat zijn wall openbaar is of voor vrienden van vrienden.

Citaat:
En ja, mijn broertje is vrij goed opgedroogd ja.
Jup 100% hetero zeker?
Oud 07-02-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Jup 100% hetero zeker?
Vanaf hoeveel % ga je d'r voor?
Oud 07-02-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
En ja, mijn broertje is vrij goed opgedroogd ja.
Goed opgedroogd? Wat is dat voor grappig iets
Oud 07-02-2012, 16:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vanaf hoeveel % ga je d'r voor?
1% is al genoeg, is mijn ervaring.

Nietwaar Q?
Oud 07-02-2012, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wil geen mailtjes van hyves of je fanclub, zeker niet als ik al honderd keer op het afmeldlinkje heb geklikt! Kappen aub!
Wil je niet eens lid worden van zijn fanhyve!? Harteloos figuur ben je ook, Martin.

Citaat:
Waarom hoorde ik Xander de Buisonjé (schrijf je z'n achternaam zo?) zingen "Soms wordt het allemaal.. EVENTJES TE VEEL // en bij jou zijn is dan alles.. WAT IK WIIIIIIIL" toen ik je eerste zin las?
Oud 07-02-2012, 16:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daarmee wil ze zeggen dat hij een hete man is. Een appetijtelijk gezicht. Een KNAPPE GOZER.
Oud 07-02-2012, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Oh oke! Nu snap ik het. Maar dat kon ik wel zien dus, maar je broer heeft waarschijnlijk ingesteld dat zijn wall openbaar is of voor vrienden van vrienden.

Jup 100% hetero zeker?
Ah dat zou goed kunnen ja, dan was dat het waarschijnlijk. Maar dan weet ik nog niet precies over welke foto je het hebt

Mja, zelfs een beetje homofoob

Citaat:
Dat wordt best veel gezegd hoor! Iemand waarvan je vroeger dacht, mwah, sukkeltje/lelijk/kneus/nerd en die er dan 10 jaar later opeens behoorlijk goed uitziet en dan denk je WEL VERDORIE. Behalve dat ik dat dan niet over m'n broertje denk natuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Daarmee wil ze zeggen dat hij een hete man is. Een appetijtelijk gezicht. Een KNAPPE GOZER.
Dat had ik daar wel uit opgemaakt, maar 'goed opdrogen' dat zeg je toch niet Het klinkt echt als een slechte grap, of zo.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wil je niet eens lid worden van zijn fanhyve!? Harteloos figuur ben je ook, Martin.
Enorm harteloos! En ik wil er wel even, for the record, bijzeggen dat mijn e-mailadres alleen maar in het bezit van DAT is gekomen omdat hij zijn forumbaaspowers heeft gebruikt. Dus ik voel mij misbruikt en in mijn privacy geschonden!
Oud 07-02-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Dan juist!
Oud 07-02-2012, 16:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dit heb ik dus ook! Ophouden please! Ik heb niet eens Hyves, nog nooit gehad ook. Waarom krijg ik ze überhaupt?
Oud 07-02-2012, 16:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah dat zou goed kunnen ja, dan was dat het waarschijnlijk. Maar dan weet ik nog niet precies over welke foto je het hebt

Die babyfoto, met dat commentaar dat hij 'dapper zijn hoofdje omhoog houdt'.

Ah, jammer! Niet goed opgevoed sann.

Citaat:
Dat wordt best veel gezegd hoor! Iemand waarvan je vroeger dacht, mwah, sukkeltje/lelijk/kneus/nerd en die er dan 10 jaar later opeens behoorlijk goed uitziet en dan denk je WEL VERDORIE. Behalve dat ik dat dan niet over m'n broertje denk natuurlijk
Nee, incest is vies.

Behalve als het twee knappe slanke gespierde Braziliaanse tweelingbroertjes/modellen betreft natuurlijk.
Oud 07-02-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Enorm harteloos! En ik wil er wel even, for the record, bijzeggen dat mijn e-mailadres alleen maar in het bezit van DAT is gekomen omdat hij zijn forumbaaspowers heeft gebruikt. Dus ik voel mij misbruikt en in mijn privacy geschonden!
Ik vind dat hij uit zijn ambt ontzet moet worden!
Oud 07-02-2012, 16:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit heb ik dus ook! Ophouden please! Ik heb niet eens Hyves, nog nooit gehad ook. Waarom krijg ik ze überhaupt?
Waarschijnlijk heb je hem, net als ik, in je msnlijst staan of op facebook?
Oud 07-02-2012, 16:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, hij had me natuurlijk ook gewoon kunnen vragen om mijn msn , er is een reden dat ik mijn e-mail niet op het forum zet, namelijk omdat ik niet door random mensen gemaild of toegevoegd wil worden. Maar goed, ik stoor me daar verder niet zo heel erg aan, zo lang ik niet lastig word gevallen met mailtjes die ik niet wil ontvangen
Oud 07-02-2012, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Die babyfoto, met dat commentaar dat hij 'dapper zijn hoofdje omhoog houdt'.

Ah, jammer! Niet goed opgevoed sann.

Nee, incest is vies.

Behalve als het twee knappe slanke gespierde Braziliaanse tweelingbroertjes/modellen betreft natuurlijk.
Oh, dat mama er nog iets van probeerde te maken Ik moest vooral heel hard lachen dat mijn broertje en ik precies tegelijkertijd dit postten:

Ik: Duivelsgebroed ben je.
Hij: Vette antichrist.

En ja, ik weet het, ik zal mijn moeder er eens op aanspreken
Oud 07-02-2012, 16:46
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarschijnlijk heb je hem, net als ik, in je msnlijst staan of op facebook?
Ik heb geen facebook. En ik heb hem niet (meer) op MSN. Dat is al jaren geleden, waarom is het nu nog steeds bezig? Maar ik heb dus ook geen Hyves ofzo. Pfft. Ik zet het wel bij de spam neer.
Oud 07-02-2012, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat mama er nog iets van probeerde te maken Ik moest vooral heel hard lachen dat mijn broertje en ik precies tegelijkertijd dit postten:

Ik: Duivelsgebroed ben je.
Hij: Vette antichrist.

En ja, ik weet het, ik zal mijn moeder er eens op aanspreken

Toen ik mijn broertje vertelde dat ik op meisjes viel, zei hij 'o en waarom moest ik dit weten?! Alsof mij dat boeit. Zolang je maar geen seks hebt, ik wil niet dat mijn zus wie dan ook gaat afzuigen.'
Oud 07-02-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Hij is toch forumbaas-af tegenwoordig?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb geen facebook. En ik heb hem niet (meer) op MSN. Dat is al jaren geleden, waarom is het nu nog steeds bezig? Maar ik heb dus ook geen Hyves ofzo. Pfft. Ik zet het wel bij de spam neer.
Als jij iemand verwijdert van je lijst op msn, blijf je bij de ander gewoon in de lijst staan.
Verwijderd
Citaat:

Toen ik mijn broertje vertelde dat ik op meisjes viel, zei hij 'o en waarom moest ik dit weten?! Alsof mij dat boeit. Zolang je maar geen seks hebt, ik wil niet dat mijn zus wie dan ook gaat afzuigen.'
Tegenover vrouwelijke homo's is ie helemaal niet homofoob natuurlijk. En tegenover homo's ook niet, behalve als ze dicht in de buurt komen, dan vindt ie ze eng
Oud 07-02-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:

Wanneer wist jij dat je op meisjes viel?
Oud 07-02-2012, 16:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Inderdaad! WolterB bemiddelaar naamzoek!

Citaat:
Te druk met zn fans waarschijnlijk!

Maar:
Dingaantouwtje Vlakbij Leeuwarden
Vraag & Aanbod, Welkom & Voorstellen

Nog steeds forumbaas hoor!
Oud 07-02-2012, 16:51
Verwijderd
Afgezien van bovenstaande afwijking is ie wel de leukste man die er bestaat trouwens
Verwijderd
Citaat:

Maar:

Oh dan heb ik het weer eens verkeerd begrepen!
Verwijderd
Citaat:

Maar:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1699030
25 januari 2012: En op Tieners en Pubers neemt Mr. Mark het van Dingaantouwtje over.
22 januari 2012: Dingaantouwtje stopt als forumbaas op Dansen op Papier. Em. neemt het daar van hem over.
Verwijderd
Citaat:
Nee!

Citaat:
Tegenover vrouwelijke homo's is ie helemaal niet homofoob natuurlijk. En tegenover homo's ook niet, behalve als ze dicht in de buurt komen, dan vindt ie ze eng
Groeit hij wel overheen hoor.

Citaat:
Wanneer wist jij dat je op meisjes viel?
Ik wist het zo'n beetje in groep acht. Of ja, weten, toen was ik verliefd op een meisje en toen heb ik in mijn dagboek heel groot geschreven 'IK HAAT HAAR IK HAAT HAAR IK HAAT HAAR IK HAAT HAAR'. En toen ik dertien of veertien ofzo was wist ik het echt.
Oud 07-02-2012, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Nee!

Groeit hij wel overheen hoor.

Ik wist het zo'n beetje in groep acht. Of ja, weten, toen was ik verliefd op een meisje en toen heb ik in mijn dagboek heel groot geschreven 'IK HAAT HAAR IK HAAT HAAR IK HAAT HAAR IK HAAT HAAR'. En toen ik dertien of veertien ofzo was wist ik het echt.
Hij is 23 he

Edit: ik twijfel, misschien ook wel 24
Oud 07-02-2012, 16:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bedoel je nu vrouwelijke homo's of homoseksuele vrouwen?

Ik weet het, ik ben ook heel eng. Hij zou niet de eerste 'hetero' zijn die ik tegenkom waar ik een paar uur later mee sta te zoenen.
Oud 07-02-2012, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Hij is 23 he

Edit: ik twijfel, misschien ook wel 24
Oh, misschien blijft hij dan wel altijd zo. Maar misschien ook vindt hij een leuke vrouw die hem dat soort dingen afleert (of leuke man, natuurlijk), of hij krijgt een homokind.
Oud 07-02-2012, 16:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1699030
25 januari 2012: En op Tieners en Pubers neemt Mr. Mark het van Dingaantouwtje over.
22 januari 2012: Dingaantouwtje stopt als forumbaas op Dansen op Papier. Em. neemt het daar van hem over.
Ja, maar op W&V en V&A toch niet?
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je nu vrouwelijke homo's of homoseksuele vrouwen?

Ik weet het, ik ben ook heel eng. Hij zou niet de eerste 'hetero' zijn die ik tegenkom en een paar uur later mee sta te zoenen.
Ja dat Lesbische vrouwen dus

Please do! Dan is ie er wellicht eindelijk vanaf
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar niet nee!
Verwijderd
Citaat:
1% is al genoeg, is mijn ervaring.

Nietwaar Q?
*grinnikt*
Verwijderd
Citaat:
Oh, misschien blijft hij dan wel altijd zo. Maar misschien ook vindt hij een leuke vrouw die hem dat soort dingen afleert (of leuke man, natuurlijk), of hij krijgt een homokind.
Een homokind vindt ie niet erg denk ik, want die gaat niet proberen hem te versieren en daar is ie bang voor geloof ik
Verwijderd
Behalve dat ie geen kinderen wil. En geen monogame relatie.
Oud 07-02-2012, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Hij is duidelijk zijn schillen aan het afwerpen, dus misschien wordt hij daar binnenkort ook vervangen!
Oud 07-02-2012, 16:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja dat Lesbische vrouwen dus
Ja, dat vinden ze dan wel weer geil! Gekke heteromannen!

Citaat:
Please do! Dan is ie er wellicht eindelijk vanaf
Een goede introductie + genoeg bier en de rest gaat vanzelf!
Oud 07-02-2012, 16:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Behalve dat ie geen kinderen wil. En geen monogame relatie.
Hm, grappig, dat is dan wel weer heel erg homo-gedrag
Oud 07-02-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Een homokind vindt ie niet erg denk ik, want die gaat niet proberen hem te versieren en daar is ie bang voor geloof ik
O okee. Maar dan nog kan er vanalles gebeuren! Houd hoop.
Oud 07-02-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vinden ze dan wel weer geil! Gekke heteromannen!

Een goede introductie + genoeg bier en de rest gaat vanzelf!
Ik heb weinig hoop, zelfs mijn beste vrienden/vriendinnen van na mijn achterhoek tijdperk hebben op 1 of 2 na nooit mijn broertje ontmoet. En die twee die 'm wel hebben ontmoet, hebben 'm ontmoet op Lowlands.

Citaat:
Hm, grappig, dat is dan wel weer heel erg homo-gedrag
Heeft ie dat iig mee
Oud 07-02-2012, 17:02
Verwijderd
Citaat:
O okee. Maar dan nog kan er vanalles gebeuren! Houd hoop.
ik ben niet erg wanhopig hoor
Oud 07-02-2012, 17:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb weinig hoop, zelfs mijn beste vrienden/vriendinnen van na mijn achterhoek tijdperk hebben op 1 of 2 na nooit mijn broertje ontmoet. En die twee die 'm wel hebben ontmoet, hebben 'm ontmoet op Lowlands.
Achterhoek-tijdperk Je beschrijft het een beetje alsof je leven een Omroep Max-dramaserie is.

Citaat:
Heeft ie dat iig mee
Het was wel een briljante plotwending geweest in onze sitcom, als we het toch over TV hebben, dat ik het met je broertje blijk te doen ofzo.
Oud 07-02-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Achterhoek-tijdperk Je beschrijft het een beetje alsof je leven een Omroep Max-dramaserie is.

Het was wel een briljante plotwending geweest in onze sitcom, als we het toch over TV hebben, dat ik het met je broertje blijk te doen ofzo.
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo

Mijn broertje heeft geen seks
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo allen!
Verwijderd
Quintiano, ik heb nu volgens mij 3 of 4 van die zegel dingen
Oud 07-02-2012, 17:10
Verwijderd
Ik dacht eerst ook dat mijn broertje nooit meer alcohol dan een paar biertjes had gedronken, maar afgelopen zomer hoorde ik van andere mensen hoe hij iedereen had verslagen met rumcola atten. :')
Oud 07-02-2012, 17:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is natuurlijk ook wel een beetje zo
Mr. Sanne, Vrouw, Moeder en Plattelandsjurist.

Citaat:
Mijn broertje heeft geen seks
Awww

Citaat:
Quintiano, ik heb nu volgens mij 3 of 4 van die zegel dingen
Ja, dat zei je ook bij mij ja, toen met die disneyzegels.

Regels voor berichten