Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2012, 09:01
Verwijderd
Of zou de ict-afdeling af en toe denken 'nee gekkerd, je mag niet forumen op je werk', niet wetend dat ik heel onschuldig zit te wachten op een verlate patiënt?
Advertentie
Oud 16-02-2012, 09:01
Verwijderd
Nee hier ook.
Oud 16-02-2012, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Het forum laadt af en toe niet. Ligt dat aan het forum of aan het wonky internet op mijn werk?
Dat ligt aan het forum, want bij mij doet hij het ook soms niet.
Oud 16-02-2012, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Of zou de ict-afdeling af en toe denken 'nee gekkerd, je mag niet forumen op je werk', niet wetend dat ik heel onschuldig zit te wachten op een verlate patiënt?

Ik zou willen dat het CITO de normeringen van de luistertoetsen van Engels en Frans eindelijk eens bekend maakt. Dan weet ik ook eindelijk iets.
Oud 16-02-2012, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Maakt dat een droom dan minder bizar? Of juist bizarrer?
Nee. Maar ik heb echt 3 dagen achter elkaar aan gedroomd van forummers. Ik dacht eigenlijk dat ik gewoon veel te veel aan het forummen was
Oud 16-02-2012, 09:26
Miekje*
Miekje* is offline
Wat een lelijke topictitel .
Oud 16-02-2012, 09:29
Verwijderd
Nee, helemaal niet! Ik ben wel fan van deze topictitel.
Oud 16-02-2012, 09:30
Verwijderd
Omnomnomnom. Italiaanse bol met cervelaat <3
Oud 16-02-2012, 09:31
Miekje*
Miekje* is offline
Maar, ik bedoel, sáái. Zonder hoofdletter. En een SPATIE tussen het hekje en het topicnummer /autist.
Oud 16-02-2012, 09:32
Verwijderd
Ach kindje toch! *aai*
Oud 16-02-2012, 09:35
Miekje*
Miekje* is offline
Maar goed dat ik geen fb meer ben, anders had ik me nu héél erg moeten beheersen om het niet te gaan veranderen .
Oud 16-02-2012, 09:36
Verwijderd
Oud 16-02-2012, 09:36
Verwijderd
Ik zie toch echt een hoofdletter sigma
Oud 16-02-2012, 09:37
Verwijderd
De kleine sigma is σ
Oud 16-02-2012, 09:37
Miekje*
Miekje* is offline
Godver, belletje van de bank. Online een nieuwe pas aangevraagd, maar ze hebben geen kopie van mijn identiteitsbewijs, dus ze kunnen dat ding nog niet maken. Kak.
Oud 16-02-2012, 09:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jaaa, dankjewel! Mijn geweten is weer gesust!
Oud 16-02-2012, 10:05
Verwijderd
Over autist gesproken: Miekje 18V -> does not compute
Oud 16-02-2012, 10:07
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Het forum doet het weer!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wait wut?
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat vond ik bij mezelf ook toen ik 18 werd, dus heb ik het maar verborgen.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het forum doet het weer!
Ja, bij mij deed 'ie het ook niet, net!
Oud 16-02-2012, 10:08
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zat eraan te denken mijn leeftijd weg te halen. Maar het staat zo mooi, zo'n leeftijd bij je dingie .
Oud 16-02-2012, 10:09
Verwijderd
Verder net gerijlesserderd en dat ging best lekker, op enkele schoonheydsfoutjes na ging het best lekker.

Kon met niet herinneren dat de auto rode racing stripes had though.
Oud 16-02-2012, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Wait wut?
Dat de jonkies zo snel zo groot worden, snif
Oud 16-02-2012, 10:11
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik zat eraan te denken mijn leeftijd weg te halen. Maar het staat zo mooi, zo'n leeftijd bij je dingie .
Ik vind van niet. 18 klinkt zo oud/volwassen/wijs. Zo 'nu moet ik het allemaal op de rit hebben'.

edit; niet dat jij dat niet hebt/bent of zo! Maar ik voel me het grootste deel van de tijd niet volwassen en wijs en dus heb ik hem wel weggehaald.
Oud 16-02-2012, 10:14
Verwijderd
Mijn ervaring is dat het alleen maar bergafwaarts gaat als je richting de 30 gaat
Oud 16-02-2012, 10:15
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Houd die ervaring even voor je, wil je?
Oud 16-02-2012, 10:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat de jonkies zo snel zo groot worden, snif
Ahw . Ik kan me nog een leuke meet met jou herinneren bij Fizzle thuis, toen was ik 15 ofzo? Dat was echt een leuke meet .

Citaat:
Ik vind van niet. 18 klinkt zo oud/volwassen/wijs. Zo 'nu moet ik het allemaal op de rit hebben'.

edit; niet dat jij dat niet hebt/bent of zo! Maar ik voel me het grootste deel van de tijd niet volwassen en wijs en dus heb ik hem wel weggehaald.
Hmm, daar zit wel wat in, ja . Offtopic: En hoera, mijn post heeft geholpen wat je post weer een beetje meer! <3
Oud 16-02-2012, 10:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn ervaring is dat het alleen maar bergafwaarts gaat als je richting de 30 gaat
Mijn ervaring is dat je helemaal niet volwassener of wijzer hoeft te worden naarmate je ouder wordt, maar dat je ook gewoon een gigantische kleuter kunt blijven. Dat je je eigen rekeningen betaalt zegt nog niet zo veel over volwassenheid, imo.

*met duim in mond zit en knuffel erbij pakt*
Oud 16-02-2012, 10:41
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Blegh wat is dat vandaag met het forum.
Oud 16-02-2012, 10:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, bij mij wou 'ie ook ineens niet meer laden. Wtf doe je me aan, forum?!
Oud 16-02-2012, 10:47
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Oud 16-02-2012, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ahw . Ik kan me nog een leuke meet met jou herinneren bij Fizzle thuis, toen was ik 15 ofzo? Dat was echt een leuke meet .
Klopt, dat was gezellig.

Citaat:
Mijn ervaring is dat je helemaal niet volwassener of wijzer hoeft te worden naarmate je ouder wordt, maar dat je ook gewoon een gigantische kleuter kunt blijven. Dat je je eigen rekeningen betaalt zegt nog niet zo veel over volwassenheid, imo.

*met duim in mond zit en knuffel erbij pakt*
Meh, zodra je het een keer probeert kom je er vaak achter dat volwassenheid overrated is.

Ik neem het leven met een paar korrels zout.
Oud 16-02-2012, 10:54
Verwijderd
En een stukje citroen.
Oud 16-02-2012, 10:55
Verwijderd
...En een shot tequilla.
Oud 16-02-2012, 10:57
Verwijderd
Nu is de topictitel niet meer met Griekse letters
Oud 16-02-2012, 11:19
Verwijderd
Ooit voelde ik aan welke woorden wel en niet konden. Hip kon eerst helemaal niet, daarna was het prima. Vet was eerst een goed woord, later werd het voor basisscholieren. Gaaf was eerst ouderwets, later was het ironisch-grappig, daarna werd het normaal. Cool was eerst cool, later werd het ontzettend fout, daarna kon het wel weer. Maar nu heb ik echt geen flauw idee meer. Ik lees op het forum 'kapot' maar dat krijg ik niet m'n strot uit als positief woord en ik denk dat tieners me dan aankijken alsof ik zo'n ontzettend lame volwassene ben die 'erbij wil horen'. Ik weet ook niet meer of vet, gaaf, cool enzovoort nog geaccepteerd worden. Hoe wist ik dat eerst wel?

Ik ben oud
Oud 16-02-2012, 11:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat komt omdat alle pubers van tegenwoordig mongolen zijn. Feit.
Maar goed, ik heb sowieso meer gevoel voor wat spang is dan zij, dus hun acceptatie zal me aan m'n reet roesten.

Ik gebruik gewoon vaak 'tof', of 'moeilijk' als in 'heel erg...'. Soms zijn dingen moeilijk tof, soms zijn ze moeilijk moeilijk.
Oud 16-02-2012, 11:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Baww, afhaecker!

Godver, ik had al een beetje de late night munchies
Ja, en dat moet ik echt niet meer doen slecht geslapen en verslapen vanochtend
Oud 16-02-2012, 11:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
He, doe eens niet! Ik neem aan dat een plusje wel weet dat het niet op prijs wordt gesteld als er zonder reden met topictitels wordt gerommeld
Oud 16-02-2012, 11:33
Martiño
Martiño is offline
*op vingers tikt*
Oud 16-02-2012, 11:34
Martiño
Martiño is offline
*interpelleert*
Oud 16-02-2012, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ooit voelde ik aan welke woorden wel en niet konden. Hip kon eerst helemaal niet, daarna was het prima. Vet was eerst een goed woord, later werd het voor basisscholieren. Gaaf was eerst ouderwets, later was het ironisch-grappig, daarna werd het normaal. Cool was eerst cool, later werd het ontzettend fout, daarna kon het wel weer. Maar nu heb ik echt geen flauw idee meer. Ik lees op het forum 'kapot' maar dat krijg ik niet m'n strot uit als positief woord en ik denk dat tieners me dan aankijken alsof ik zo'n ontzettend lame volwassene ben die 'erbij wil horen'. Ik weet ook niet meer of vet, gaaf, cool enzovoort nog geaccepteerd worden. Hoe wist ik dat eerst wel?

Ik ben oud
Hmm, ik heb nog nooit woorden gehoord die "niet konden", of zo. Maar ik ben daar ook nooit echt gevoelig voor geweest; ik gebruik altijd woorden die ik zelf passend vind, al dan niet ironisch. Wat de rest er van vindt? 't Maakt me niet uit, want die hebben toch vaak minder smaak dan ik (dat houd ik mezelf dan maar voor huhu)

En als jouw tantoe spange woorden niet flex worden gevonden, dan pass je die boelers een boemlauwe tjoerie en ga je gewoon verder met cruisecontrol for cool ^^
Oud 16-02-2012, 11:40
Martiño
Martiño is offline
Ik heb een leeftijd bereikt waarop ik me niet echt meer druk maak over welk woord in en uit is.
Oud 16-02-2012, 11:41
Martiño
Martiño is offline
Aan de andere kant heb ik ook een leeftijd bereikt waarop je jezelf niet echt meer op een scholierenforum kunt vertonen, maar ach, de jeugd zit toch niet meer op fora tegenwoordig.
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat moet ik echt niet meer doen slecht geslapen en verslapen vanochtend
Ik ben een beetje verloederd wat plichtsbesef betreft; uit schuldgevoel haastte ik me vroeger om zo snel mogelijk present te zijn als ik me verslapen had. Tegenwoordig bel ik 'n collega op "Ey, kom iets later!" en ga ik eerst op m'n dooie gemak douchen, ontbijten, wat drinken tijdens het journaal of nieuws en dan ach, als de tijd rijp is dan ga ik wel 'n keer naar m'n werk
Verwijderd
Citaat:
Aan de andere kant heb ik ook een leeftijd bereikt waarop je jezelf niet echt meer op een scholierenforum kunt vertonen, maar ach, de jeugd zit toch niet meer op fora tegenwoordig.
Dat is waar! En inderdaad, ik heb niet voor niets mijn leeftijd weggehaald
Oud 16-02-2012, 11:42
Martiño
Martiño is offline
Ja, ach, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor werk je doet. Het is natuurlijk not done om patiënten onnodig te wachten omdat jij niet op tijd je bed uit bent, en als je collega's ook vertraging oplopen omdat jij te laat bent is dat natuurlijk ook niet zo netjes.
Oud 16-02-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ach, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor werk je doet. Het is natuurlijk not done om patiënten onnodig te wachten omdat jij niet op tijd je bed uit bent, en als je collega's ook vertraging oplopen omdat jij te laat bent is dat natuurlijk ook niet zo netjes.
Zeer zeker! Maar ik heb niet direct met klanten te maken en wanneer ik non-default afspraken heb (denk aan Fransozen) mja, het is nog nooit voorgekomen dat ik me met dat soort afspraken verslapen heb godezijdank. Dat zou wel een beschamende vertoning zijn inderdaad
Oud 16-02-2012, 11:50
Verwijderd
Iemand hier die een elegantere oplossing weet voor een pauze in een batch? Momenteel doe ik het met "ping 127.0.0.1 -n 10 >nul" maar echt chique is dat ook niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten