Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit; niet dat jij dat niet hebt/bent of zo! Maar ik voel me het grootste deel van de tijd niet volwassen en wijs en dus heb ik hem wel weggehaald. ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*met duim in mond zit en knuffel erbij pakt*
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik neem het leven met een paar korrels zout. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooit voelde ik aan welke woorden wel en niet konden. Hip kon eerst helemaal niet, daarna was het prima. Vet was eerst een goed woord, later werd het voor basisscholieren. Gaaf was eerst ouderwets, later was het ironisch-grappig, daarna werd het normaal. Cool was eerst cool, later werd het ontzettend fout, daarna kon het wel weer. Maar nu heb ik echt geen flauw idee meer. Ik lees op het forum 'kapot' maar dat krijg ik niet m'n strot uit als positief woord en ik denk dat tieners me dan aankijken alsof ik zo'n ontzettend lame volwassene ben die 'erbij wil horen'. Ik weet ook niet meer of vet, gaaf, cool enzovoort nog geaccepteerd worden. Hoe wist ik dat eerst wel?
Ik ben oud ![]() |
![]() |
|
Dat komt omdat alle pubers van tegenwoordig mongolen zijn. Feit.
![]() Maar goed, ik heb sowieso meer gevoel voor wat spang is dan zij, dus hun acceptatie zal me aan m'n reet roesten. Ik gebruik gewoon vaak 'tof', of 'moeilijk' als in 'heel erg...'. Soms zijn dingen moeilijk tof, soms zijn ze moeilijk moeilijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als jouw tantoe spange woorden niet flex worden gevonden, dan pass je die boelers een boemlauwe tjoerie en ga je gewoon verder met cruisecontrol for cool ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, ach, het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor werk je doet. Het is natuurlijk not done om patiënten onnodig te wachten omdat jij niet op tijd je bed uit bent, en als je collega's ook vertraging oplopen omdat jij te laat bent is dat natuurlijk ook niet zo netjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|