Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dankjewel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast kun je er eventueel ook makkelijk een testje mee uitvoeren of uitplassen een effect op de nieren heeft (de radioloog of echolaborant kijkt dan eerst even, stuurt je naar het toilet, en kijkt daarna nog een keer).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee hoor doe je niet. ik zal het navragen. of wacht hoeft niet. dat boek wat ik nu heb is voor 2jaar en daar zit niet echt iets scheikundigs in. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Middag. Soms hou ik zo erg van mijn studie <3. Ik zit keurig te studeren in de bibliotheek, samen met mijn studiegenoot. Docent komt uit het kantoor gewandeld: Hoi! Ik heb jullie net gemaild met een pdf voor volgende week, en dat boek staat hier. Ik denk, ik zeg het even!' en loopt weer weg
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja. Ik ben echt zo blij met mijn studie ja
![]() ![]() ![]() Vanmiddag hadden we college, en dat is echt een college waarbij wij met boeken moeten leren omgaan enzo, en toen kwamen we echt langs zo'n boek met kleitabletten, en toen gingen we proberen om het te transcriberen (denk ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, nee wacht, wel andersom ja
![]() Je hebt spijkerschrift. En dat is een anders soort schrift. Dat translitereer je naar alfabet schrift. Maar dan krijg je dingen als sa-ar-um, en dat is niet de juist spelwijze ![]() ![]() Overigens vind ik het echt heeel bizar dat mijn docenten allemaal gewoon spijkerschrift zo even vertalen naar het Nederlands. Gewoon, bij werkelijk alle tabletten. En dat terwijl ze het ook nog op de kop lezen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, maar daar heb je een woordenboek voor
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is het ook. En met een heel piepklein beetje aanleg voor taal is het ook helemaal niet zo moeilijk als het nu klinkt eigenlijk hoor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar als je dan toch naar de huishoudbeurs wil, waarom dan samen met iemand die het niet leuk vindt?
Ik snap vrouwen die de hele dag gaan winkelen met een man die er niet van houdt om langer dan een uur te winkelen ook nooit. Wat is daar nou aan? Ga dan lekker met een vriendin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh als ik naar de stad ga vraag ik altijd of Theodoor mee wil, ik vind het leuk als hij mee gaat want dat is gezellig. Maar als hij niet wil, dan ga ik wel alleen. Als hij tegen z'n wil gaat is het niet gezellig meer natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|