Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Cromulent dan, zodat het minder aan 'krom' doet denken. Kromulent ziet er toch teveel uit als oude spelling.
Ja, dan mag het wel.

Mijn vorige pleegmoeder (die nu ongeveer mijn pleegoma is) noemt me tegenwoordig trouwens Masha.
Advertentie
Oud 26-02-2012, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Aha. Heb je leuke grootouders?

.
je mag doen wat je wil Maar dat doe ik niet Ze zijn aardig en als er iets is kun je altijd bij ze terecht om te praten. En mijn oma maakt altijd lekkere koekjeskoek. (zo heet dat toch in het nederlands?? ) pletskeskook op zn plat. en altijd als we komen krijgen we 2euro
Oud 26-02-2012, 20:47
Verwijderd
Ik heb morgen een gesprek met de koorzangdingenmevrouw. Ik ben alleen vergeten hoe ze heet, dus ik hoop dat ze zich nog eens voorstelt.
Oud 26-02-2012, 20:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit is ook echt fucking raar. Dit zijn geen miniaturen, maar foto's van echte dingen. Er stond weleens in de Quest hoe dat werkt, maar ik ben het vergeten. :')

Spoiler wegens lang.

Spoiler
Dat is gaaf ja. Ik heb op mijn camera zo'n functie zitten .
Oud 26-02-2012, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb morgen een gesprek met de koorzangdingenmevrouw. Ik ben alleen vergeten hoe ze heet, dus ik hoop dat ze zich nog eens voorstelt.
zing je??
Oud 26-02-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
zing je??
Zo'n beetje. Mijn hoofdhobby is fluitspelen, maar ik ben de enige van de stad die dat doet, dus dat moet ik alleen oefenen en dan mag ik in het cultuurhuis optreden. :')
Oud 26-02-2012, 20:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Net als 'blatant' en 'kromulent'.
Blatant vind ik echt een mooi woord

Cromulent ken ik niet in het Engels, maar het zou in het Nederlands ook wel een mooi woord zijn, mits dezelfde spelling.
Oud 26-02-2012, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Zo'n beetje. Mijn hoofdhobby is fluitspelen, maar ik ben de enige van de stad die dat doet, dus dat moet ik alleen oefenen en dan mag ik in het cultuurhuis optreden. :')
leuk toch!
Oud 26-02-2012, 21:08
Miekje*
Miekje* is offline
Neko*/Rianne naamzoek, ik reed vandaag langs jouw woonplaats en toen moest ik aan je denken .
Oud 26-02-2012, 21:09
Verwijderd
Ik zat een enge film te kijken, en het ging net, maar nu ging m'n moeder me net expres bang maken En nu durf ik niet meer verder te kijken aangezien ik zometeen nog naar beneden moet om m'n tanden te poetsen en alles.
Maar ik wil 'm wel graag afkijken

M'n moeder is zoals trolling dad
Oud 26-02-2012, 21:11
Verwijderd
was het een enge film?

ik heb een grappig spel gevonden. bob de slak.
Oud 26-02-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
was het een enge film?
Citaat:
Ik zat een enge film te kijken
Oud 26-02-2012, 21:13
Verwijderd

ik denk dat ik maar ga slapen, voor ik nog meer dingen verkeerd opvat door moeheid.
Oud 26-02-2012, 21:15
Verwijderd
Avond!
Oud 26-02-2012, 21:17
Verwijderd
Ja hoor, nu verhuizen ze naar een enorm oud huis, DAN WEET JE HET WEL :')

Noedelhap, hoe kan je nou zeggen dat dit geen enge film is?
Oud 26-02-2012, 21:17
Verwijderd
yow!

eigelijk heb ik geen zin. en al helemaal niet om naar school te gaan. gelukkig mag ik volgende week donderdag skippen. en heb ik 2vrije dagen in maart.
Oud 26-02-2012, 21:19
Verwijderd
Ik ging ook maar eens op bed aan, want ik moet morgen om acht uur op. :') Maar ik heb weer dingen waarvoor ik wil opstaan, dat is zo'n fijn gevoel. Dingen hébben. <3 En vrienden. Twee weken geleden had ik helemaal niks en ik wilde alleen de hele dag in bed liggen en niet opstaan, want waarvoor, en nu heb ik een leven enzo. <3
Oud 26-02-2012, 21:21
Verwijderd
weltrusten !
Oud 26-02-2012, 21:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ging ook maar eens op bed aan, want ik moet morgen om acht uur op. :') Maar ik heb weer dingen waarvoor ik wil opstaan, dat is zo'n fijn gevoel. Dingen hébben. <3 En vrienden. Twee weken geleden had ik helemaal niks en ik wilde alleen de hele dag in bed liggen en niet opstaan, want waarvoor, en nu heb ik een leven enzo. <3
Er kan een hoop veranderen in twee weken . Slaap lekker!

De komende twee weken worden een hel. Mijn vriendje zit aan de andere kant van het land, en nu heb ik niks meer om voor te leven /snij. Zm en alles.
Oud 26-02-2012, 21:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja hoor, nu verhuizen ze naar een enorm oud huis, DAN WEET JE HET WEL :')

Noedelhap, hoe kan je nou zeggen dat dit geen enge film is?
Omdat ik nog gelachen heb om The Shining, Blair Witch Project en [REC]! Mijn tolerantielevel ligt gewoon wat hoger
Oud 26-02-2012, 21:27
Verwijderd
Nee je hebt gewoon geen HART.
Oud 26-02-2012, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Nee je hebt gewoon geen HART.
Oud 26-02-2012, 21:28
Verwijderd
Dat blijkt ook wel uit het feit dat je de film opvat als depressief en irritant. Het is gewoon fucking spannend!
Oud 26-02-2012, 21:30
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Jongens, ga eens interessante dingen posten. Belevenissen enzo.
Citaat:
Ik ging net naar de keuken voor een glas water.
Oud 26-02-2012, 21:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat blijkt ook wel uit het feit dat je de film opvat als depressief en irritant. Het is gewoon fucking spannend!
Het IS toch ook deprimerend als een vrouw haar zoontje niet meer in de hand heeft?
Oud 26-02-2012, 21:32
Verwijderd
Vraag der vragen: over welke film gaat het?
Oud 26-02-2012, 21:32
Verwijderd
Kat! Hoe gaat het met jou?
Oud 26-02-2012, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Vraag der vragen: over welke film gaat het?
Durf ik niet te zeggen, want het is officieel niet eens echt een heul enge film, maar ik ben gewoon een watje
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, dat is goed, misschien dan dat hij in 2003 wel bestond.
Ik moest hardop lachen <3 katjushjaaa
Verwijderd
Citaat:
Het IS toch ook deprimerend als een vrouw haar zoontje niet meer in de hand heeft?
Het is toch gefilmd en alles als een typische thriller! Ik had een tranentrekkend drama verwacht, gezien jouw kritieken!
Oud 26-02-2012, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Kat! Hoe gaat het met jou?
Zo goed dat het pijn doet. Nee echt, het gaat heel erg goed met me, behalve dat ik nu slaapontwijkendgedrag doe. En als ik die tijd dan nog zou gebruiken om gedichten of jaartallen ofzo uit mijn hoofd te leren, maar nee. En ik mis het ESF. Buiten dat ben ik een heel erg gelukkig mens. Echt. En met jou?
Oud 26-02-2012, 21:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is toch gefilmd en alles als een typische thriller! Ik had een tranentrekkend drama verwacht, gezien jouw kritieken!
Het is ook vrij dramatisch relaas! Bij een thriller verwacht ik meer een soort 'nietsvermoedende putjesschepper krijgt een floppy in bezit met geheime CIA-gegevens en komt terecht in een web van intrige en bedrog'.
Oud 26-02-2012, 21:36
Verwijderd
Het gaat goed ik heb ineens tijd tekort, wat ik niet snap. Sowieso, drukte komt bij mij nooit verspreid. Als in: 1 dag druk, 1 dag rustig, het komt gewoon in 2 weken druk en een week later geen flikker te doen.

Oh, en een pony staat je supergoed
Oud 26-02-2012, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Het is ook vrij dramatisch relaas! Bij een thriller verwacht ik meer een soort 'nietsvermoedende putjesschepper krijgt een floppy in bezit met geheime CIA-gegevens en komt terecht in een web van intrige en bedrog'.
Een thriller is toch een film waar heel de tijd spanning hangt, met al dan niet schrikmomenten.

Wat jij noemt is gewoon een thema.

Maarja, anyway, conclusie, jij hebt geen hart.
Oud 26-02-2012, 21:37
Verwijderd
Ik heb trouwens een nieuwe emailadres en iedereen mag me mailen. Het is katyaachternaam@gmail.com. Met achternaam dus als mijn achternaam. Katya omdat ik hem op school heb gemaakt.
Oud 26-02-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens een nieuwe emailadres en iedereen mag me mailen. Het is katyaachternaam@gmail.com. Met achternaam dus als mijn achternaam. Katya omdat ik hem op school heb gemaakt.
Noh, ik wilde je mailen, maar ik weet je achternaam niet!
Verwijderd
Ik weet je achternaam volgens mij niet
Verwijderd
Oud 26-02-2012, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Noh, ik wilde je mailen, maar ik weet je achternaam niet!
Citaat:
Ik weet je achternaam volgens mij niet
Ik PM hem wel.
Oud 26-02-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
ik ga je mailen.
Oud 26-02-2012, 21:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een thriller is toch een film waar heel de tijd spanning hangt, met al dan niet schrikmomenten.

Wat jij noemt is gewoon een thema.

Maarja, anyway, conclusie, jij hebt geen hart.
Nou oke, drama/thriller dan. Met onderhuidse spanning, maar dat zei ik ook! En ook deprimerend. En irritant gefilmd, met vage beelden en flashforwards en backwards en throughwards en alles.
Oud 26-02-2012, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Nou oke, drama/thriller dan. Met onderhuidse spanning, maar dat zei ik ook! En ook deprimerend. En irritant gefilmd, met vage beelden en flashforwards en backwards en throughwards en alles.
Ik vind het een goede film eigenlijk, tot nu toe

Wordt dit weer een gevalletje verboden lijst?
Oud 26-02-2012, 21:42
Verwijderd
Ik ga je morgen mailen. Ik moest laatst nog aan je denken, want ik liep tegen een bijzonder moeilijke zin aan, maar toen was je er niet en nu weet ik hem niet meer
Oud 26-02-2012, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het een goede film eigenlijk, tot nu toe

Wordt dit weer een gevalletje verboden lijst?
Nee hoor, mijn haat voor deze film is niet zo groot als jouw volledig onterechte haat voor Fargo
Oud 26-02-2012, 21:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit is ook echt fucking raar. Dit zijn geen miniaturen, maar foto's van echte dingen. Er stond weleens in de Quest hoe dat werkt, maar ik ben het vergeten. :')

Spoiler wegens lang.

Spoiler

Oud 26-02-2012, 21:59
Verwijderd
mijn mail ligt hendig te kutten
Oud 26-02-2012, 22:02
Verwijderd
ik heb dat tiltshift geprobeerd op een eigen foto, best grappig
Oud 26-02-2012, 22:04
Verwijderd
Is dat in Noorwegen?
Oud 26-02-2012, 22:04