| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik zat een enge film te kijken, en het ging net, maar nu ging m'n moeder me net expres bang maken
En nu durf ik niet meer verder te kijken aangezien ik zometeen nog naar beneden moet om m'n tanden te poetsen en alles.Maar ik wil 'm wel graag afkijken ![]() M'n moeder is zoals trolling dad
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ging ook maar eens op bed aan, want ik moet morgen om acht uur op. :') Maar ik heb weer dingen waarvoor ik wil opstaan, dat is zo'n fijn gevoel. Dingen hébben. <3 En vrienden. Twee weken geleden had ik helemaal niks en ik wilde alleen de hele dag in bed liggen en niet opstaan, want waarvoor, en nu heb ik een leven enzo. <3
|
|
|
||
|
Citaat:
De komende twee weken worden een hel. Mijn vriendje zit aan de andere kant van het land, en nu heb ik niks meer om voor te leven /snij. Zm en alles.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee echt, het gaat heel erg goed met me, behalve dat ik nu slaapontwijkendgedrag doe. En als ik die tijd dan nog zou gebruiken om gedichten of jaartallen ofzo uit mijn hoofd te leren, maar nee. En ik mis het ESF. Buiten dat ben ik een heel erg gelukkig mens. Echt. En met jou?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat jij noemt is gewoon een thema. Maarja, anyway, conclusie, jij hebt geen hart.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb trouwens een nieuwe emailadres en iedereen mag me mailen.
Het is katyaachternaam@gmail.com. Met achternaam dus als mijn achternaam. Katya omdat ik hem op school heb gemaakt.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wordt dit weer een gevalletje verboden lijst?
|
|
![]() |
|
|