Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2012, 15:27
Verwijderd
SamsoMMM

Van Samsom en Gerd.
Advertentie
Oud 16-03-2012, 15:27
Rationeel
Rationeel is offline
och, ik vind het wel een sympathieke kerel. alles beter dan die lapzwans plasterk.
Oud 16-03-2012, 15:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wilde liever Plasterk of anders die mocro chick, hoe heet ze. Maar wel beter dan die freakshow.
Oud 16-03-2012, 15:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat is dan ook een natuurkundige, logisch dat hij wint.

Waar ging het eigenlijk over?
Oud 16-03-2012, 15:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wie de nieuwe leider van PvdA wordt.
Oud 16-03-2012, 15:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hehe, de kernfysica wint van de moleculaire genetica!
Oud 16-03-2012, 15:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
och, ik vind het wel een sympathieke kerel. alles beter dan die lapzwans plasterk.
Van Samsom gaan mij altijd spontaan de tenen krom staan. Ik vind het een beetje een schreeuwlelijk, en hij staat garant voor gekke sprongen, vooral naar de linkerzijde, waarschijnlijk in een wanhopige poging kiezers bij GL en SP weg te trekken.

Het is goed dat het niet Plasterk is geworden, want die heeft het imago van een betweterige intellectueel, maar ik had liever van Dam of Albayrak gezien, verstandige mensen die tenminste niet alleen maar verder naar links willen schuiven.
Oud 16-03-2012, 15:34
Verwijderd
Ik ken Samsom inhoudelijk enzo niet echt goed, maar ik vind het zo'n sulletje, bah, en dan die kop. Nee sorry, maar zo iemand als partijleider...
Oud 16-03-2012, 15:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Plasterk een leuke kerel maar ik was ook zeer content geweest met Albayrak.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh, ging het daar over. Dan had ik liever Plasterk gezien, want die heeft het imago van een betweterige intellectueel.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Waar ging het eigenlijk over?
Ja, een kernfysicus die fel tegen kernenergie is, in welke vorm dan ook. In plaats van dat hij het slechte imago van de kernfysica probeert recht te zetten versterkt hij het onjuiste beeld alleen maar.
Oud 16-03-2012, 15:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, ging het daar over. Dan had ik liever Plasterk gezien, want die heeft het imago van een betweterige intellectueel.
Oud 16-03-2012, 15:36
Verwijderd
Ik had liever Lutz Jacobi, viel er nog wat te lachen.
Oud 16-03-2012, 15:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
AMSTERDAM - Diederik Samsom is de nieuwe leider van de PvdA. Hij kreeg bij een verkiezing onder de leden de meeste stemmen.

Dat is vrijdag door partijvoorzitter Hans Spekman bekendgemaakt in de Rode Hoed in Amsterdam.
Samsom is door de PvdA-leden gekozen met 54 procent van de stemmen. Samsom liet zijn grootste concurrent Ronald Plasterk (31,6 procent) ruim achter zich. Nebahat Albayrak haalde 8,2, Martijn van Dam 3,9 en Lutz Jacobi 2,3 procent van de stemmen.

Opkomst
De opkomst bij de verkiezingen was met 68,8 procent een record. Tot nu toe was de hoogste opkomst 54 procent, bij de verkiezing van Wouter Bos. De benoeming moet zaterdag formeel nog door het PvdA-congres bekrachtigd worden.

Trots
Samsom liet weten zich een "trotse, dankbare en strijdbare" nieuwe leider van de PvdA te voelen. Hij wil de oppositie krachtig gaan voeren.
"We zullen de strijd aan gaan tegen onverstandige en soms ronduit onfatsoenlijke beleid van het kabinet Rutte. Ik zie die strijd met vertrouwen tegemoet", aldus Samsom.

Hervormingen
"Onze oppositie zal meer zijn dat dat alleen. We zullen met hervormingen komen: eerlijk delen, kansen bieden, vooruitgang creëren. Onze alternatief gaat verder dan de economische agenda."
"We zetten in op versterking. De agent, de onderwijzer en de verpleger, dat zijn onze geluksmachines. Het herstel van de publieke zaak moeten we weer tot onze prioriteit maken. We zullen Nederland laten zien dat er een andere manier uit de financiële crisis bestaat", aldus Samsom.

Prachtige verkiezingsstrijd
Volgens Samsom heeft het PvdA tijdens de verkiezing weer laten zien "wat de partij allemaal in huis heeft". "Ik ben dankbaar voor het vertrouwen van de leden en dankbaar voor de prachtige verkiezingsstrijd."
De PvdA-fractie zal volgens Samsom niet uiteenvallen door de verkiezingsstrijd. "We hoorden de uitslag tien minuten eerder dan de rest van Nederland. In die tien minuten was duidelijk: er is niks aan de hand."

De leden van de Partij van de Arbeid hadden na het vertrek van Job Cohen enkele weken geleden, een week om te kiezen tussen Albayrak, Van Dam, Jacobi, Plasterk en Samsom.
http://www.nu.nl/politiek/2765229/sa...ider-pvda.html
Oud 16-03-2012, 15:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, een kernfysicus die fel tegen kernenergie is, in welke vorm dan ook. In plaats van dat hij het slechte imago van de kernfysica probeert recht te zetten versterkt hij het onjuiste beeld alleen maar.
Ja, eigenlijk is hij wel een kneus.
Oud 16-03-2012, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Oh noes, Samson heeft gewonnen.
Geen verrassing.
Oud 16-03-2012, 16:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had het idee dat Plasterk het ook goed deed, en Albayrak ook, maar duidelijk niet
Oud 16-03-2012, 17:02
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ja, eigenlijk is hij wel een kneus.
Het is dan ook een natuurkundige, ...
Oud 16-03-2012, 17:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 16-03-2012, 17:06
Verwijderd
dus het is mijn afwas beurt.

Laatst gewijzigd op 16-03-2012 om 17:13.
Oud 16-03-2012, 17:12
Verwijderd
Citaat:
dus het is mij afwas beurt.
OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Oud 16-03-2012, 17:13
Verwijderd
o ja
Oud 16-03-2012, 17:15
Zeppelin
Zeppelin is offline
Afwas met de hand voor een heel gezin?
Oud 16-03-2012, 17:21
Verwijderd
Ik ken iemand die hem doet als je weg bent
Oud 16-03-2012, 18:30
Verwijderd
ja met hand voor 4mensen en 1poes. van 3dagen.

wie????
Oud 16-03-2012, 18:33
Verwijderd
Waarom wassen jullie maar eens in de drie dagen af? Mijn ouders kunnen het geen nacht laten staan. Overigens moet je daarvoor KIET hebben maar niet zeggen dat ik het gezegd heb.
Oud 16-03-2012, 18:37
Verwijderd
eigelijk elke dag, maar ik was lui. dus bleef het staan.

PSSt. K.. weet je wat...
Oud 16-03-2012, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Nou mensen, dat wordt afkicken voor mij, de komende vijf weken .
Oud 16-03-2012, 18:44
Verwijderd
ja gaat morgen al, toch?
heel veel plezier in Wales. ik ga je verslagen volgen.
Oud 16-03-2012, 18:45
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik snap echt niet waarom gezinnen anno nu nog steeds met de hand afwassen. Zelfs die gezinnen van dat ene programma die 12 kinderen per gezin telden hadden niet eens een vaatwasser dat was echt het eerste waar ik werk van heb gemaakt toen ik op mezelf ging, dat ik zo'n ding had.
Oud 16-03-2012, 18:47
Verwijderd
mijn ouders willen een vaatwasser, maar dat past niet in dit oude huis. we gaan nu verhuizen en de eerste eis wat mijn moeder wilt is een vaatwasser.
Oud 16-03-2012, 18:49
Zeppelin
Zeppelin is offline
Nou in mijn 2e huis stond ie ook op een volslagen onlogische plek (slaapkamer) maar ja beter dat dan met de hand afwassen
Oud 16-03-2012, 18:57
Verwijderd
Een vaatwasser in de slaapkamer?
Oud 16-03-2012, 19:07
Verwijderd
Veel plezier Miekje! Als ik je voor morgen niet meer tegenkom hier.
Oud 16-03-2012, 19:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Een vaatwasser in de slaapkamer?
ja ik woonde daar tijdelijk en de enige mogelijke aansluiting was daar
Oud 16-03-2012, 19:11
Verwijderd
Ik ben ook zeer dankbaar voor mijn huis met vaatwasser.

Gek genoeg ben ik vrijwel de enige die hem gebruikt, de rest wast af. Ze sporen echt niet.
Oud 16-03-2012, 19:20
mollerator
mollerator is offline
Ik ga 1 april verhuizen en 2 april wordt de vaatwasmachineaansluiting gemaakt
Oud 16-03-2012, 19:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
nou ja, is ie tegen kernenergie, of de huidige mogelijkheden van implementatie van datgene?
Oud 16-03-2012, 19:25
Carn
Carn is offline
och, als je alleen bent of met zn tween is afwassen zo gedaan Anders ben je echt lam en val je waarschijnlijk in de categorie "mensen die een rode kop hebben en moeten uitpuffen nadat ze een trap zijn opgelopen" .
Oud 16-03-2012, 19:29
Verwijderd
ik heb conditie genoeg
dat laat me aan vanmorgen denken. ik was 2keer de trap omhoog/omlaag gerend op school. van de eerste naar de 5e verdieping en terug. na mijn 2e keer kwam ik 2jongens tegen die ook omhoog moesten naar de 5. en die deden echt puf en hijg, alsof ze 10km de berg omhoog zijn geklommen. die hadden echt geen conditie
Oud 16-03-2012, 19:35
Carn
Carn is offline
goed bezig, want:

Oud 16-03-2012, 19:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nou ja, is ie tegen kernenergie, of de huidige mogelijkheden van implementatie van datgene?
Nee, hij is echt faliekant tegen kernenergie, volgensmij ook tegen de huidige Nederlandse centrales en de opslag hier (terwijl die eigenlijk vooral voor andere dingen worden gebruikt).
Oud 16-03-2012, 20:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik snap echt niet waarom gezinnen anno nu nog steeds met de hand afwassen. Zelfs die gezinnen van dat ene programma die 12 kinderen per gezin telden hadden niet eens een vaatwasser dat was echt het eerste waar ik werk van heb gemaakt toen ik op mezelf ging, dat ik zo'n ding had.
Nou ja, bij een gezin met 12 kinderen zou een vaatwasser idd handiger zijn, maar ik vind afwassen met de hand wel chill. Ik ben toch maar alleen, dus dat ene bordje of die ene pan kan ik beter meteen met de hand afwassen dan dat ik dagen wacht tot de vaatwasser eens een keer vol is.

Ooit, toen mijn ouders op vakantie waren en ik alleen thuis was, duurde het ook zo lang voor die vaatwasser gevuld was, dat er uiteindelijk schimmel op de bordjes stond. Dat was niet zo fris.
Oud 16-03-2012, 20:14
Verwijderd
Ik ben hier in huis ook de enige die de vaatwasser gebruikt, maar het duurt echt niet superlang tot hij vol is hoor, zeker niet totdat de schimmel erop staat.

Je hebt toch elke dag wel een ontbijtbord + een avondetenbord. Dan elke dag toch wel minstens een pan. Glazen, bekers, snijplanken, bestek. Ik denk dat ik 'm ongeveer eens in de 3/4 dagen aanheb.
Oud 16-03-2012, 20:15
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik zet hem eens per 2 dagen aan ongeveer. Maar ik kook elke dag en er eten ook best vaak mensen mee hier. Ik snap niet wat een slechte conditie daar mee te maken heeft, ik heb er gewoon een pokkehekel aan.
Oud 16-03-2012, 20:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was er ook soms speelgoed van mijn zoon in.
Oud 16-03-2012, 20:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben hier in huis ook de enige die de vaatwasser gebruikt, maar het duurt echt niet superlang tot hij vol is hoor, zeker niet totdat de schimmel erop staat.

Je hebt toch elke dag wel een ontbijtbord + een avondetenbord. Dan elke dag toch wel minstens een pan. Glazen, bekers, snijplanken, bestek. Ik denk dat ik 'm ongeveer eens in de 3/4 dagen aanheb.
Nee, want ik gebruik steeds maar 1 bord en 1 beker. Snijplanken gebruik ik sowieso niet en ik denk verder mss 1 vork, 1 broodmes en 1 theelepeltje per dag.

Ook als ik meer heb was ik liever af met de hand, want dan ben ik echt binnen 2 minuten klaar en ik vind 't gewoon fijn om het meteen schoon te hebben.
Oud 16-03-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ook als ik meer heb was ik liever af met de hand, want dan ben ik echt binnen 2 minuten klaar en ik vind 't gewoon fijn om het meteen schoon te hebben.
Hm, dat kan. Een huisgenote van mij wast ook alles meteen af van die dag zelf (en daar ben ik wel blij mee, want dan heb ik lekker de vaatwasser voor mezelf ) maar ik ben veel en veel te lui om dat te doen. Ik bewaar alles zo'n 3 dagen danwel in de vaatwasser, danwel op m'n kamer, en dan hoppa, alles in een keer de vaatwasser in en geen omkijken meer naar.
Oud 16-03-2012, 20:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben wrs ook één van de weinige mensen die afwassen wel leuk vind.
Oud 16-03-2012, 20:52
Verwijderd
Ik vind afwassen ook heel prima om te doen hoor . En wij wassen ook altijd alles rustig af, en wij wonen natuurlijk met 16
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten