Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik snap echt niet waarom gezinnen anno nu nog steeds met de hand afwassen. Zelfs die gezinnen van dat ene programma die 12 kinderen per gezin telden hadden niet eens een vaatwasser
![]()
||
Citaat:
![]()
|
och, als je alleen bent of met zn tween is afwassen zo gedaan
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb conditie genoeg
![]() dat laat me aan vanmorgen denken. ik was 2keer de trap omhoog/omlaag gerend op school. van de eerste naar de 5e verdieping en terug. na mijn 2e keer kwam ik 2jongens tegen die ook omhoog moesten naar de 5. en die deden echt puf en hijg, alsof ze 10km de berg omhoog zijn geklommen. die hadden echt geen conditie |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ooit, toen mijn ouders op vakantie waren en ik alleen thuis was, duurde het ook zo lang voor die vaatwasser gevuld was, dat er uiteindelijk schimmel op de bordjes stond. Dat was niet zo fris. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben hier in huis ook de enige die de vaatwasser gebruikt, maar het duurt echt niet superlang tot hij vol is hoor, zeker niet totdat de schimmel erop staat.
Je hebt toch elke dag wel een ontbijtbord + een avondetenbord. Dan elke dag toch wel minstens een pan. Glazen, bekers, snijplanken, bestek. Ik denk dat ik 'm ongeveer eens in de 3/4 dagen aanheb. |
![]() |
||
Citaat:
Ook als ik meer heb was ik liever af met de hand, want dan ben ik echt binnen 2 minuten klaar en ik vind 't gewoon fijn om het meteen schoon te hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Post eens snel een foto, jij. Verwijderd | 500 | 12-04-2008 16:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 07-02-2006 00:13 |