Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2012, 20:50
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Nee. Alleen mensen waarvan ik dacht dat ze klein waren en dan langer dan ik blijken te zijn! Wat me niet bijster vaak overkomt trouwens.
Nouja 1,68 is voor een man wel erg klein. Maar Wilders is inderdaad langer dan hij lijkt op tv.
Oud 23-03-2012, 20:58
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Wat voor bank past er bij mijn hoofd?
een stoffen met een rustige/subtiele print.
Oud 23-03-2012, 21:19
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
oja ff vergeten te meldeen, ik ben vandaag de trotse eigenaar van de NIEUWE IPAD 3 Hij is ongelofelijk vet, en ligt super in de hand
Oud 23-03-2012, 21:20
highplaces
highplaces is offline
Citaat:
oja ff vergeten te meldeen, ik ben vandaag de trotse eigenaar van de NIEUWE IPAD 3 Hij is ongelofelijk vet, en ligt super in de hand
Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele nacht voor de deur van de Apple-store hebt gelegen? ;-)
Oud 23-03-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:

Haha feit dat ik nu met de IPad 1 zit te forummer maakt me jaloers
Oud 23-03-2012, 21:22
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat nooit zo lekker aanvoelen.
Oud 23-03-2012, 21:24
Verwijderd
Zag je het Chris? 'Waar past dit?'
Oud 23-03-2012, 21:27
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Je gaat me toch niet vertellen dat je de hele nacht voor de deur van de Apple-store hebt gelegen? ;-)
ik heb eeeeeeecht niet voor de deur gelegen, hoor

ik heb er voor een soort van geslapen
Oud 23-03-2012, 21:27
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Zag je het Chris? 'Waar past dit?'
Ja
Oud 23-03-2012, 21:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
wat is het verschil tussen een ipad1 en een ipad3?
Oud 23-03-2012, 21:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb eeeeeeecht niet voor de deur gelegen, hoor

ik heb er voor een soort van geslapen
Sorry hoor, maar dan ben je echt een sukkel. Ik liep vandaag langs de applestore en heb even hartelijk gelachen. Wat is het nut van dat ding als eerste te hebben, behalve dan patsen. Het is niet zo dat dat ding in zeer gelimiteerde oplage wordt uitgebracht ofzo, dus áls je dan per se zo'n I-unit wilt, kan je toch beter een dag of 2 later gaan, als je gewoon kunt binnenlopen?

Ik ken mensen die ook in de rij hebben gelegen, maar ik vind het echt allemaal retards.
Oud 23-03-2012, 21:46
Verwijderd
Hij's weg.
Oud 23-03-2012, 21:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
Mijn kat sleept een fietssleutel de kamer door in zijn bek, alsof het een prooi van formaat is :')
Oud 23-03-2012, 22:10
Verwijderd
Prrfff, met veel pijn en moeite geregeld dat ik morgen naar mijn ouders kan en er tot maandag kan blijven (want zondag naar het dolfinarium ) waardoor ik nu net thuis ben van werk en morgenochtend weer moet werken, maar HE dan kan ik er morgen naar toe, belt m'n moeder dat ze het niet zo cool vindt dat ik er niet gewoon nu al ben, net als m'n broertje

JA IK TREK GEEN UITKERING
Oud 23-03-2012, 22:12
Verwijderd
Ben al ee beetje aangeschoten.

Zoek de obligate spelfout.
Oud 23-03-2012, 22:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar dan ben je echt een sukkel. Ik liep vandaag langs de applestore en heb even hartelijk gelachen. Wat is het nut van dat ding als eerste te hebben, behalve dan patsen. Het is niet zo dat dat ding in zeer gelimiteerde oplage wordt uitgebracht ofzo, dus áls je dan per se zo'n I-unit wilt, kan je toch beter een dag of 2 later gaan, als je gewoon kunt binnenlopen?

Ik ken mensen die ook in de rij hebben gelegen, maar ik vind het echt allemaal retards.
Vriend van me werkt bij de aMac, hij zei dat ze er meer dan genoeg in voorraad hebben. Bij die appleresellers lachen ze er een beetje om, maarja, het is goede omzet.

(overigens is het niet alleen bij de iPad zo. Mensen lagen/zaten/stonden ook in de rij voor Harry Potter, Twilight en - jawel - Windows Vista. Het is dus niet echt een specifiek Apple-verschijnsel)
Oud 23-03-2012, 22:30
Verwijderd
M'n zusje vroeg of ik de nieuwe Twilightfilm voor haar wilde dl'en. Ik heb geweigerd, hallo.
Oud 23-03-2012, 22:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
M'n zusje vroeg of ik de nieuwe Twilightfilm voor haar wilde dl'en. Ik heb geweigerd, hallo.
Gewoon Black Cock-Eating Cunt Whores Vol. 3 downloaden en renamen naar Twilight(2010)-AXXO.avi
Oud 23-03-2012, 22:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gewoon Black Cock-Eating Cunt Whores Vol. 3 downloaden en renamen naar Twilight(2010)-AXXO.avi
Oud 23-03-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Nee vind ik sielug.
Oud 23-03-2012, 22:50
Verwijderd
Zembla gaat over een bedrijf waar ons bedrijf ook mee samenwerkt (verzuimreductie)

Ik denk dat ik even een mail naar het hoofdkantoor ga sturen hoe lang ze nog door gaan met samenwerken met een bedrijf dat stelselmatig de wet overtreedt
Oud 23-03-2012, 23:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zembla gaat over een bedrijf waar ons bedrijf ook mee samenwerkt (verzuimreductie)

Ik denk dat ik even een mail naar het hoofdkantoor ga sturen hoe lang ze nog door gaan met samenwerken met een bedrijf dat stelselmatig de wet overtreedt
Ik vond het een vrij schokkende reportage, en als je daar als bedrijf mee in zee gaat ben je of enorm naïef of sluit je gewoon je ogen

Ik vond het ook een beetje stom dat bedrijven als Kruidvat en Action wel het lef hebben om hun personeel zo te misbruiken, maar geen enkele reactie willen geven. En die arbobedrijven die gewoon bleven samenwerken ondanks dat ze wisten dat het daar niet goed zat... Gewoon doorgaan, niet melden bij een vakbond of de overheid... Wat een lafaards.
Oud 23-03-2012, 23:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
(overigens is het niet alleen bij de iPad zo. Mensen lagen/zaten/stonden ook in de rij voor Harry Potter, Twilight en - jawel - Windows Vista. Het is dus niet echt een specifiek Apple-verschijnsel)
In de rij liggen is dus voor mensen die geen smaak hebben en/of de realiteit al lang geleden achter zich hebben gelaten.
Oud 23-03-2012, 23:07
Martiño
Martiño is offline
Had trouwens je retardsopmerking gemist Trimmie Sowwwie
Oud 23-03-2012, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het een vrij schokkende reportage, en als je daar als bedrijf mee in zee gaat ben je of enorm naïef of sluit je gewoon je ogen

Ik vond het ook een beetje stom dat bedrijven als Kruidvat en Action wel het lef hebben om hun personeel zo te misbruiken, maar geen enkele reactie willen geven. En die arbobedrijven die gewoon bleven samenwerken ondanks dat ze wisten dat het daar niet goed zat... Gewoon doorgaan, niet melden bij een vakbond of de overheid... Wat een lafaards.
I know, het slaat nergens op. We hadden al een brief van ze gekregen dat ze in Zembla kwamen en bladieblabla. Ik keek vooral uit nieuwgierigheid, ik heb ze zelf maar twee keer gesproken en dat was "hoi ik heb griep, ik hoef pas over 4 dagen weer te werken en dan ben ik wel beter doei", dus daar gaan alarmbellen niet echt van rinkelen, maar als je dit ziet, wtf.

Zeer kwalijk, dus ik ga er echt over contacten met het hoofdkantoor.
Oud 23-03-2012, 23:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Had trouwens je retardsopmerking gemist Trimmie Sowwwie
Het is je vergeven hoorwww.
Oud 23-03-2012, 23:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
I know, het slaat nergens op. We hadden al een brief van ze gekregen dat ze in Zembla kwamen en bladieblabla. Ik keek vooral uit nieuwgierigheid, ik heb ze zelf maar twee keer gesproken en dat was "hoi ik heb griep, ik hoef pas over 4 dagen weer te werken en dan ben ik wel beter doei", dus daar gaan alarmbellen niet echt van rinkelen, maar als je dit ziet, wtf.

Zeer kwalijk, dus ik ga er echt over contacten met het hoofdkantoor.
Mja, jullie zijn natuurlijk relatief klein, dus ik denk dat het bij jullie wel zal meevallen, maarja, die grote ketens als kruidvat en action met duizenden werknemers en die toegang kregen tot dossiers... die moeten het gewoon geweten hebben dat het totaal niet in de haak was.

Citaat:
Het is je vergeven hoorwww.
knuffiewuffie!
Oud 23-03-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Mja, jullie zijn natuurlijk relatief klein, dus ik denk dat het bij jullie wel zal meevallen, maarja, die grote ketens als kruidvat en action met duizenden werknemers en die toegang kregen tot dossiers... die moeten het gewoon geweten hebben dat het totaal niet in de haak was.

knuffiewuffie!
Nou ja, het gaat me er vooral om dat ze er mee stoppen, of er nou concrete schade is bij 'onze' werknemers of niet, dit is gewoon genant.

Overigens zijn het 22 hotels he, wij hebben het minste personeel en wij hebben zo'n 25 man in dienst, de grootste hotels tegen de 100/150, dus dat tikt wel aan. Niks vergeleken bij kruidvat, maar toch!
Oud 23-03-2012, 23:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou ja, het gaat me er vooral om dat ze er mee stoppen, of er nou concrete schade is bij 'onze' werknemers of niet, dit is gewoon genant.

Overigens zijn het 22 hotels he, wij hebben het minste personeel en wij hebben zo'n 25 man in dienst, de grootste hotels tegen de 100/150, dus dat tikt wel aan. Niks vergeleken bij kruidvat, maar toch!
Oke! Dat wist ik niet! Maar heel veel is toch uitbesteed? Bij zembla was er ook een hotelschoonmaakbedrijf dat uitbesteed was
Oud 23-03-2012, 23:20
Martiño
Martiño is offline
Of nouja, de schoonmaak in het hotel was uitbesteed
Oud 23-03-2012, 23:21
Verwijderd
Nee, bijna niks. Alleen de tuin
Oud 23-03-2012, 23:21
Martiño
Martiño is offline
Haha, hm. Is het een mooie tuin?
Oud 23-03-2012, 23:22
Verwijderd
Al weet ik niet of de hotels in het buitenland ook aan verzuimreductie doen.
Oud 23-03-2012, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Haha, hm. Is het een mooie tuin?
Ja, de beste hoteltuin van de stad
Oud 23-03-2012, 23:23
Martiño
Martiño is offline
Het verbaast me echt dat er bedrijven bestaan die zoiets doen. Als werknemer heb je dan toch in de gaten dat er iets niet klopt?
Oud 23-03-2012, 23:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, de beste hoteltuin van de stad
supergaaf!
Oud 23-03-2012, 23:25
Verwijderd
Mensen weten belachelijk weinig van hun rechten he. En ik wist ook niet dat het callcentermedewerkers waren. Ik weet niet of ik echt dacht dat het bedrijfsartsen waren, maar dat schijnen de meeste mensen dus te denken die bellen.
Oud 23-03-2012, 23:25
Verwijderd
Waar gaat dit over? /breekt in
Oud 23-03-2012, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb het niet gezien, wat doet dat bedrijf dan?

Ps: Ik heb helemal moeite gedaan om m'n ouders nogeven tte bezoeken vandaag (want had ineens vrij en moet morgen in Utrecht zijn) en eerst begint m'n vader al van 'ga maar naast je moeder zitten, dan hoef ik niet tussen jullie geschreeuw in te zitten' en daarna flkkerden ze allebei in slaap. Ik weet echt niet waarom ik nog moeite doe, want het wordt toch nooit gewaardeerd en ik verveel me hier ech dood. Ik had ook mes collega's kunnen feesten in Amsterdam.
Oud 23-03-2012, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat dit over? /breekt in
Zembla, bedrijven die de ziekmelding van hun werknemers regelen. En die doen allemaal dingen die niet mogen, zoals een medisch dossier aanleggen, terwijl alleen een (bedrijfs)arts zoiets mag doen. Deze dossiers zijn ook inzichtbaar voor de werkgever. En ze vragen allerlei medische informatie. Enneh, oh ja, ze zijn dus op geen enkele manier medisch opgeleid. En ze zetten werknemers onder druk om te werken. En ze gaan tegen artsenadviezen in. En oh ja, ze vragen echte bedrijfsartsen dingen te schrappen in hun rapportages.

Etc. etc.

En die eigenaar van het bedrijf is helemaal een retard, mijn god he.

Oh ja ze waren bij verzuimreductie, de grootste van Nederland en daar is het bedrijf waar ik voor werk dus ook bij aangesloten.
Oud 23-03-2012, 23:29
Verwijderd
Oh ja ik moet morgen supervroeg op en ik moet m'n spullen nog pakken. Even fixen.
Oud 23-03-2012, 23:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mensen weten belachelijk weinig van hun rechten he. En ik wist ook niet dat het callcentermedewerkers waren. Ik weet niet of ik echt dacht dat het bedrijfsartsen waren, maar dat schijnen de meeste mensen dus te denken die bellen.
Hm, oke, dat zou dan wel het een en ander verklaren. Nasty business.
Oud 23-03-2012, 23:35
Verwijderd
Ik vind dit zo verschrikkelijk mooi hè. Mooier dan het origineel van Joni Mitchell, want ik vind haar zang niet zo.

Oud 23-03-2012, 23:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ze gaan tegen artsenadviezen in. En oh ja, ze vragen echte bedrijfsartsen dingen te schrappen in hun rapportages.
Volgensmij vroegen ze het niet maar deden ze gewoon maar. En dat is strafbaar, je doet je voor als een medisch professional, het kan de gezondheid en het leven van mensen in gevaar brengen, dus die telefonisten moeten heel erg uitkijken dat ze niet worden aangeklaagd of strafrechtelijk vervolgd.

Citaat:
En die eigenaar van het bedrijf is helemaal een retard, mijn god he.
Ja, idioot. Ik denk ook dat hij niet echt het idee had dat hij specifieke wetten overtrad (natuurlijk wel dat hij ergens mee bezig was dat niet helemaal netjes was), maar dat hij gewoon maar wat aanklommelde, en daar toevallig ook geluk mee heeft gehad. En dan die voetballer die erbij was... plaatsvervangende schaamte...

Citaat:
Oh ja ik moet morgen supervroeg op en ik moet m'n spullen nog pakken. Even fixen.
Dolfijntjes knuffelen?
Oud 23-03-2012, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Hm, oke, dat zou dan wel het een en ander verklaren. Nasty business.
Ja

Citaat:
Volgensmij vroegen ze het niet maar deden ze gewoon maar. En dat is strafbaar, je doet je voor als een medisch professional, het kan de gezondheid en het leven van mensen in gevaar brengen, dus die telefonisten moeten heel erg uitkijken dat ze niet worden aangeklaagd of strafrechtelijk vervolgd.

Ja, idioot. Ik denk ook dat hij niet echt het idee had dat hij specifieke wetten overtrad (natuurlijk wel dat hij ergens mee bezig was dat niet helemaal netjes was), maar dat hij gewoon maar wat aanklommelde, en daar toevallig ook geluk mee heeft gehad. En dan die voetballer die erbij was... plaatsvervangende schaamte...

Dolfijntjes knuffelen?
Volgens mij vroegen ze het, want daarom werd die mevrouw van die bedrijfsartsenorganisatie zo 'aangepakt'. En je zag mailtjes met daarin "Hoi wil je deze zin weghalen? En wil je dit aanpassen?" maar die directeur reageerde wel met "omdat het spelfouten waren?" dus dan lijkt het inderdaad alsof ze het zelf deden. Nou ja, either way, onvoorstelbaar dat zulke dingen gebeuren

En ja, die vent had denk ik echt geen idee. Toen ik de brief op werk las dacht ik al: huh hoe kun je nou verbaasd zijn dat Zembla geen enthousiast verhaal over je doet als ze bij je aankloppen? Maar hij is gewoon compleet clueless geloof ik.

En nee zondag dolfijntjes knuffelen! Morgen qualitybierdrinktime met broertje, zonder ouders
Oud 23-03-2012, 23:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Volgens mij vroegen ze het, want daarom werd die mevrouw van die bedrijfsartsenorganisatie zo 'aangepakt'. En je zag mailtjes met daarin "Hoi wil je deze zin weghalen? En wil je dit aanpassen?" maar die directeur reageerde wel met "omdat het spelfouten waren?" dus dan lijkt het inderdaad alsof ze het zelf deden. Nou ja, either way, onvoorstelbaar dat zulke dingen gebeuren
Oh nouja, ik stond eventjes in de keuken om wat tonijnsalade te maken dus ik heb een gedeelte alleen maar geluisterd, dus dan heb ik dat verkeerd begrepen blijkbaar. Maar alsnog onacceptabel en vermoedelijk ook strafbaar, lijkt me. En als je als arbo-arts dan nog geen enkele alarmbel hebt rinkelen dan verdien je het echt om met een schop onder je kont ontslagen te worden.

Citaat:
En ja, die vent had denk ik echt geen idee. Toen ik de brief op werk las dacht ik al: huh hoe kun je nou verbaasd zijn dat Zembla geen enthousiast verhaal over je doet als ze bij je aankloppen? Maar hij is gewoon compleet clueless geloof ik.
Mja, in het begin zei hij ook dat hij geen enkel diploma had ofzo. Nouja, Richard Branson heeft ook geen (universitair) diploma, dus je kunt niet zomaar oordelen, maar hij was idd niet echt een van de slimsten.

Citaat:
En nee zondag dolfijntjes knuffelen! Morgen qualitybierdrinktime met broertje, zonder ouders
Ook leuk! Such fun!
Oud 23-03-2012, 23:50
Verwijderd
Ja maar eerst nog werken dus. Bwaa Maar mijn tas is gepakt nu hoef ik alleen nog maar te slapen!
Oud 23-03-2012, 23:50
Verwijderd
Klaarwakker natuurlijk
Oud 23-03-2012, 23:51
Martiño
Martiño is offline
Dat heb ik ook altijd als ik leuke dingen ga doen de volgende dag Maar zodra ik dan in slaap val slaap ik heerlijk en 's ochtends ben ik ook ontzettend uitgeslapen
Oud 23-03-2012, 23:52
Verwijderd
Ik denk dat ik op werk eens ga regelen dat ik de ene week alleen maar vroege diensten heb en de andere week alleen maar laat, lijkt me veel beter voor m'n ritme en m'n algehele gemoedstoestand
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten