Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ik heb er voor een soort van geslapen ![]()
||
Citaat:
Ik ken mensen die ook in de rij hebben gelegen, maar ik vind het echt allemaal retards.
|
Verwijderd
|
Prrfff, met veel pijn en moeite geregeld dat ik morgen naar mijn ouders kan en er tot maandag kan blijven (want zondag naar het dolfinarium
![]() ![]() ![]() ![]() JA IK TREK GEEN UITKERING ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(overigens is het niet alleen bij de iPad zo. Mensen lagen/zaten/stonden ook in de rij voor Harry Potter, Twilight en - jawel - Windows Vista. Het is dus niet echt een specifiek Apple-verschijnsel)
||
Citaat:
![]() Ik vond het ook een beetje stom dat bedrijven als Kruidvat en Action wel het lef hebben om hun personeel zo te misbruiken, maar geen enkele reactie willen geven. En die arbobedrijven die gewoon bleven samenwerken ondanks dat ze wisten dat het daar niet goed zat... Gewoon doorgaan, niet melden bij een vakbond of de overheid... Wat een lafaards.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeer kwalijk, dus ik ga er echt over contacten met het hoofdkantoor. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zijn het 22 hotels he, wij hebben het minste personeel en wij hebben zo'n 25 man in dienst, de grootste hotels tegen de 100/150, dus dat tikt wel aan. Niks vergeleken bij kruidvat, maar toch! |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb het niet gezien, wat doet dat bedrijf dan?
Ps: Ik heb helemal moeite gedaan om m'n ouders nogeven tte bezoeken vandaag (want had ineens vrij en moet morgen in Utrecht zijn) en eerst begint m'n vader al van 'ga maar naast je moeder zitten, dan hoef ik niet tussen jullie geschreeuw in te zitten' en daarna flkkerden ze allebei in slaap. Ik weet echt niet waarom ik nog moeite doe, want het wordt toch nooit gewaardeerd en ik verveel me hier ech dood. Ik had ook mes collega's kunnen feesten in Amsterdam. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Etc. etc. En die eigenaar van het bedrijf is helemaal een retard, mijn god he. Oh ja ze waren bij verzuimreductie, de grootste van Nederland en daar is het bedrijf waar ik voor werk dus ook bij aangesloten. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ja, die vent had denk ik echt geen idee. Toen ik de brief op werk las dacht ik al: huh hoe kun je nou verbaasd zijn dat Zembla geen enthousiast verhaal over je doet als ze bij je aankloppen? Maar hij is gewoon compleet clueless geloof ik. En nee zondag dolfijntjes knuffelen! Morgen qualitybierdrinktime met broertje, zonder ouders ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|